| Poster | | Topic: Condoleanceregister Maarten Berg |  |
|
AB NOORD UNITED Toeschouwer
Uit: Eindhoven-Noord Vak: West - HH Posts: 1 Reg.: 5 april 2006 | 25 jaar en er al niet meer zijn ,ik ben ook 25 dus dat zet je wel aant denken .Ik wens zijn familie,vrienden en alle psv-ers sterkte voor dit vreselijk verlies.
en Maarten ,ik hoop dat je daarboven toch nog een beetje kan meegenieten van onze nieuwe titel ,we zullen aan je denken .rust zacht
|
|
|
Amusementman Toeschouwer
Uit: R Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3 Reg.: 6 maart 2006 | Sterkte aan alle vrienden en familie

|
|
|
RobyOost Legende
Uit: Eindhoven/ Devizes (United Kingdom) Vak: Oost - W Posts: 1869 Reg.: 23 april 2001 | RIP Maarten en sterkte aan nabestaanden,familie!
Al komen er tijden van veel tegenslag...........
|
|
|
Giedow Legende Winnaar Relatief Klassement Euro 2004 VoVo PSV Netwerk
Uit: Brandevoort Vak: Oost - X Posts: 2007 Reg.: 8 augustus 2000 | Heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden!
|
|
|
Waterdrager Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4504 Reg.: 3 februari 2001 | Heel veel sterkte en kracht toegewenst aan de familie, vrienden en kennissen.
|
|
|
hoofddorp on tour Vedette
Uit: hoofddorp Vak: Oost - Y Posts: 3560 Reg.: 17 maart 2004 | |
|
Super Sub Toeschouwer
Uit: Grashoek Vak: - Posts: 1 Reg.: 5 april 2006 | Veel gedachten! Weinig woorden!
Veel sterkte toegewenst aan familie, vrienden en bekende.
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Van psv.nl:
“Als de nabestaanden iets willen doen, wil PSV daarin meedenken. De ruimte voor een onaangekondigd eerbetoon of minuut stilte is gezien het programma echter niet gangbaar”
Hopelijk komt die minuut er toch, dat is PSV wel verplicht aan Maarten. En al helemaal natuurlijk als die supporter om het leven gekomen is rond een wedstrijd van de club.
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4275 Reg.: 2 april 2003 | Idd dat hoop ik ook en zo moeilijk is dat toch niet voor de wedstrijd 1 minuut stilte. En na de familie zou dat een heel goed gebaar zijn! Mensen die het condoleance register nog altijd willen teken kunnen dat nog altijd doen op.
Vroomshoop-on-tour
|
|
|
LV Talentje
Vak: - Posts: 89 Reg.: 25 maart 2004 | RIP Sterkte aan familie, nabestaanden
|
|
|
peggytje Toeschouwer
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 1 Reg.: 5 april 2006 | R.I.P maarten
veel te jong om te sterven,geniet van het kampioenschap daarboven.
heel veel sterkte aan de nabestaande.
|
|
|
Lampie XL Veelbelovend talent
Uit: Made on Earth Vak: - Posts: 90 Reg.: 20 november 2005 | te weinig woorden te veel verdriet
we laten je niet vergeten 
|
|
|
paulpsv Toeschouwer
Vak: - Posts: 1 Reg.: 5 april 2006 | Ik wens familie en vrienden veel sterkte toe!
R.I.P.
|
|
|
|
Volta-Side Toeschouwer
Uit: Roosendaal Vak: - Posts: 1 Reg.: 5 april 2006 | Ik heb de eer gehad Maarten even te mogen kennen.
Ik wens alle familieleden, vrienden, supporters en betrokkenen bij deze heel veel sterkte vanuit Roosendaal!
|
|
|
Elske Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 242 Reg.: 17 augustus 1999 | Heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden...
|
|
|
HJB Internationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: Oost - Y Posts: 1174 Reg.: 1 september 2000 | Waarom zou er geen minuut stilte mogen zijn voor een supporter die overleden is nadat hij een wedstrijd van PSV heeft bezocht! Kleine moeite lijkt me!
Familie, vrienden en kennissen sterkte!
|
|
|
retro psv Regelmatige invaller
Uit: Son Vak: Oost - VV Posts: 286 Reg.: 4 augustus 2005 | ik wens de familie/vrienden en kennissen van maarten heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.
|
|
|
biggel Talentje
Uit: Hong Kong Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 66 Reg.: 20 september 1999 | heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden.
|
|
|
Palmpje © Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 3619 Reg.: 25 november 1999 | Heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden en vrienden !!
|
|
|
chelsea Toeschouwer
Uit: geldrop Vak: West - HH Posts: 1 Reg.: 12 september 2003 |
familie en vrienden heel veel sterkte met dit grote verlies
|
|
|
Pintomolly Legende
Uit: Stilburg Vak: Oost - V Posts: 2631 Reg.: 30 september 2000 | Heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden en vrienden van Maarten!
Ikzelf ben ook 25 en dus zet het je wel extra aan het denken 
|
|
|
SouBavaria Legende
Uit: ACHTontour.nl Vak: West - JJ Posts: 1752 Reg.: 23 december 2000 | Ook namens de mensen van Acht on Tour die hier nog niet gereageerd hebben, breng ik onze condoleances over.
Wij wensen de familie, vrienden en kennissen van Maarten veel sterkte toe in deze beroerde tijden!
Zoals reeds gezegd: moge hij samen met Frits genieten van ONS kampioensfeest....
|
|
|
PFL_STEIN_CITY Internationale topspeler
Uit: Stein Vak: - Posts: 1194 Reg.: 31 augustus 2003 |
quote: spotprijs schreef:
Minuut stilte houden? Kom op zeg! Er zijn nog wel meerdere supporters overleden, maar als het geen nieuws is kijkt niemand er naar om. Ik vind het jammer voor de vrienden en nabestaanden van die jongen, maar ik kan er echt niet om rouwen hoor. Het spijt me voor deze voor jullie misschien botte reactie, maar dit is mijn mening.
Respect voor je mening, maar zet die niet in het condoleonce register van deze mede supporter!
R.I.P 
|
|
|
spotprijs Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 427 Reg.: 23 januari 2005 |
quote: PFL_STEIN_CITY schreef:
(...)
Respect voor je mening, maar zet die niet in het condoleonce register van deze mede supporter!
R.I.P 
Je hebt gelijk, was niet zo heel slim van me. Ik verwijder 'm wel even.
|
|
|
Fraas International
Uit: Gulpen Posts: 579 Reg.: 28 augustus 2002 | R.I.P
Sterkte aan familie en bekenden

|
|
|