| Poster | | Topic: Bekerfinale voor onze Engelse vrienden? |  |
|
DUB Legende Buitengewoon lid
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3035 Reg.: 14 januari 1999 | Ik ga nu pinnen en daarna naar de Irish Pub. Hoop dat er genoeg mensen zijn die foto's en of filmpjes maken! Vanavond na de wedstrijd zal ik ff verslag doen!
Best wel spannend!
TNX ALL en voor sommige: tot zo!
DUB
|
|
|
Spud Vaste waarde in elftal
Uit: Groningen Vak: - Posts: 396 Reg.: 7 september 2005 |
quote: da_kezza schreef:
Misschien een stomme vraag maar als ik het wil storten via internetbankieren van de Rabobank, moet ik het gironummer dan op dezelfde plaats zetten als een normaal rekeningnummer of moet dat ergens anders?
Bij ABN is het in ieder geval gewoon dezelfde plek, denk dat dat bij de Rabobank ook zo is.
Mijn geld is onderweg!
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8535 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: DUB schreef:
Ik ga nu pinnen en daarna naar de Irish Pub. Hoop dat er genoeg mensen zijn die foto's en of filmpjes maken! Vanavond na de wedstrijd zal ik ff verslag doen!
Best wel spannend!
DUB
Veel succes en geniet vooral van de aandacht die deze actie krijgt DUB!
|
|
|
winters Veelbelovend talent
Uit: Praag Vak: - Posts: 117 Reg.: 21 mei 2002 |
quote: DUB schreef:
Ik ga nu pinnen en daarna naar de Irish Pub. Hoop dat er genoeg mensen zijn die foto's en of filmpjes maken! Vanavond na de wedstrijd zal ik ff verslag doen!
Best wel spannend!
DUB
Ook vanuit Praag zijn de centjes onderweg, duurt denk ik wel een dag of 2 voordat het is bijgeschreven, maar het komt eraan

|
|
|
HHC Hardenberg Bankzitter
Uit: Hardenberg Vak: Oost - W Posts: 202 Reg.: 11 augustus 2003 |
quote: da_kezza schreef:
Misschien een stomme vraag maar als ik het wil storten via internetbankieren van de Rabobank, moet ik het gironummer dan op dezelfde plaats zetten als een normaal rekeningnummer of moet dat ergens anders?
Ik zat ook al ff te kijken maar heb gewoon per bankgiro gedaan en moet je er een p voor zetten geloof ik omdat het een postbank nummer is. of ik heb het mis maar ik heb het zo gedaan
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8535 Reg.: 19 juni 2003 | Je moet er inderdaad een P voor zetten HHC. Da hedde gij goe gedaan!
Ik zal het geld vanavond ook overmaken!
|
|
|
thefarmer International
Uit: de supportersgroep : psv young fanatics(.nl.tt) Vak: Oost - X Posts: 575 Reg.: 17 februari 2006 | |
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Mijn ding ( briefje van de Postbank ) zit op de post
|
|
|
Veghel Jeugdspeler
Uit: Veghel Vak: West - LL Posts: 31 Reg.: 15 december 2002 | Ook mijn bijdrage heb ik net overgemaakt! Ik ben benieuwd naar de foto's!!!
|
|
|
Peejay Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Adieu, goodbye, auf wiedersehen Vak: Noord - S Posts: 2304 Reg.: 11 januari 2002 |
quote: Rood Wit Hart schreef:
Ze kunnen anders wel op wat SCC/cc's mee. Op die van mij gaat al één iemand mee, dus kunnen er nog twee op.
Dat is toch geen probleem, neem ik aan.
Volgens mij zijn onze Engelse vrienden al SCC-houders. Maar ze zullen geen uitkaart hebben, waardoor ze verplicht met de bus moeten gaan. Ik zou het heel netjes vinden van PSV, indien deze 2 personen met EV naar Rotterdam kunnen komen, wellicht via Rotterdam Airport.
|
|
|
Tj. Hekking  Legende
Uit: cyberspace Vak: - Posts: 5085 Reg.: 6 oktober 2002 | Ben net terug en onze vrienden waren echt overdonderd.
Dank aan allen die hebben meegedaan!
Het ED was aanwezig (dus reportage morgen in de krant) en heeft de 2 een hotel aangeboden heb ik vernomen!
Al met al een geslaagde actie: Met grote dank aan Dub en Hen-3
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 | Fantastisch gedaan. Filmpjes, foto's?
|
|
|
Breadfan Lid 2e elftal
Uit: Ede Vak: Noord - TT Posts: 170 Reg.: 15 april 2005 | Fantastisch om te lezen.
Heb zelf net mijn beloofde 20 euro overgemaakt.
|
|
|
Zeistenaar Legende
Uit: Brussel Vak: - Posts: 1537 Reg.: 12 maart 1999 | Come on guys. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de foto's en de verhalen.
|
|
|
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3035 Reg.: 14 januari 1999 | Tsja jongens eerst even Hiddink uitzwaaien he?
Maar het was geweldig! James en Andrea waren echt overdonderd. Vooral toen ik echt 10 briefjes van 50 tevoorschijn haalde. Ze wisten nauwelijks wat te zeggen, alleen dat ze het schitterend vonden dat jullie dat gedaan hebben. HEN-3 had nog een geweldige cheque gemaakt en samen met die cheque en Andrea en James sta ik op de foto. Deze komt morgen in ieder geval in het ED. Of er meer foto's zijn gemaakt weet ik niet!
Wel kreeg ik ook nog spontaan drie tientjes van Netwerkleden, Geweldig!
Trouwens, James vertelde me dat ze na de wedstrijd met de trein naar Schiphol gingen, dan daar op de stoeltjes gingen slapen en dan om 6 uur weer terugvlogen! Als het verhaal al niet schitterend was dan is het nu nog mooier!
Overigens heeft de journalist, Erwin Blatter, via zijn hoofdredacteur een overnachting in Rotterdam geregeld. HULDE DUS! Kaartjes voor het PSV-vak komen zeer waarschijnlijk naar mij via PSV en ze kunnen dus gewoon een keer rechtstreeks vanuit Newcastle vliegen.
Ze waren overigens extra vroeg in Eindhoven omdat ze hun seizoenkaart hebben verlengd en die vandaag hebben betaald voor volgend seizoen.
Of anderen nog foto's hebben gemaakt, dat weet ik niet, het ED iig plenty!
Ze hebben mijn e-mailadres en het netwerkadres en de enige belofte die ik ze heb laten doen is dat wij foto's krijgen als ze naar de kuip gaan. Dat zouden ze zeker doen en ik moest nadrukkelijk
IEDEREEN HIER ZEER HARTELIJK DANKEN, ZE WAREN BEDUUSD BIJ ZOVEEL SUPPORT, HULDE VOOR IEDEREEN!!
p.s. AL 240 EUR binnen, als er meer wordt gestort dan 500 EUR dan meld ik dit zeker en zullen we samen iets moois moeten verzinnen!
Zo, nu een
DUB
[Dit bericht is veranderd door DUB (op 12 april 2006 23:01:01).]
|
|
|
DeA Lid 2e elftal
Uit: Assendelft Vak: - Posts: 159 Reg.: 13 september 2001 | Mooi om te lezen DUB. Bedankt voor al het regelen en HEN voor het creatief wezen ;-) Ook respect dat je het bedrag voorschiet. Ik ben benieuwd naar alle overige reacties en natuurlijk een reactie van onze Engelse vrienden.
|
|
|
zieggezaggejantje Legende
Uit: eindhoven Vak: West - H Posts: 5023 Reg.: 24 augustus 1999 | Er wordt hier heel veel geroepen op dit netwerk, maar ondertussen vaak heel weinig gedaan.
Jij hebt niet alleen lopen roepen maar ook iets gedaan !
En met jou natuurlijk vele andere netwerkers hier.
Keep up the good work !!
Chapeau !
|
|
|
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3035 Reg.: 14 januari 1999 | Ik vind jouw idee wel geweldig ZZJ. Ieder jaar iets doen.. heb ik ook al tegen Erwin gezegd.. Wie weet kunnen we met de 'overscore' beginnen! En ik vind dit netwerk sowieso TOP!
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Mooi werk jongens! Nogmaals jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Maar ik hoop snel foto's en filmpjes te zien.
Ook het idee van ZZJ zie ik wel iets in. Misschien een goed idee om een soort van comité op te richten ofzo.
Maar laten we hier een aparte topic over openen, want zo loopt het een beetje doorelkaar.
Nogmaals Respect voor DUB en al de anderen die gedoneerd hebben én je ziet: EENDRACHT MAAKT MACHT! 
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 2810 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | Was schitterend om te zien, ze wisten echt niet waar ze het moesten zoeken. Dit geloven ze thuis nooit, dit kennen we niet bij ons, wat tsja uhm..
Er waren wel wat netwerkers aanwezig, maar heb het idee dat er maar weinig tot geen foto's zijn gemaakt. Het ED in ieder geval genoeg, maar daar zal er maar eentje van verschijnen.
Zoals DUB al aangaf, zullen die twee sowieso fotos maken in de kuip en ze dan plaatsen en mailen.
Nog een vreemd iets..komt er een reporter binnen van Decibel, die vraagt waar dat stel is waar alles om draaide. Dus wij aanwijzen, draait hij om en loopt weg met opnameapparatuur in de hand
Ben hem nog even achterna gelopen, maar hij was al weg, vreemd hoor.
Het was een zeer geslaagde actie, met nogmaals dank aan DUB die met het idee is gekomen, alle lof voor hem.
Nu zijn rekening nog gladtrekken, want hij sprak namens iedereen die de toezegging heeft gedaan.
Trouwens DUB, mooie speech
En ik moest ook nogmaals iedereen bedanken, bij deze.
|
|
|
ruudVDM14 Toeschouwer
Uit: R Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 15 Reg.: 10 mei 2005 | Heel fijn voor die mensen, leuk dat ze fan zijn
MAAR
dat wijffie is goedverdoemme advocate bij een rechtbank.
Mijn klomp breekt 
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: hen-3 schreef:
Nog een vreemd iets..komt er een reporter binnen van Decibel, die vraagt waar dat stel is waar alles om draaide. Dus wij aanwijzen, draait hij om en loopt weg met opnameapparatuur in de hand
Vreemd verhaal inderdaad. Ik heb hun vanmiddag gebeld om dit verhaal uit te leggen.
Ze hadden er wel oren naar en zouden een verslaggever sturen.
Ik wist zeker dat ze het een goed item vonden, want ze kwamen zéér positief over.
Dus hij heeft helemaal geen verhaal?
|
|
|
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3035 Reg.: 14 januari 1999 |
quote: ruudVDM14 schreef:
Heel fijn voor die mensen, leuk dat ze fan zijn
MAAR
dat wijffie is goedverdoemme advocate bij een rechtbank.
Mijn klomp breekt 
Ja? Dus?
Overigens wel een hele jonge dan..!
|
|
|
Savage Vedette
Uit: Walik. Vak: Oost - W Posts: 1334 Reg.: 19 mei 2002 |
quote: hen-3 schreef:
Was schitterend om te zien, ze wisten echt niet waar ze het moesten zoeken. Dit geloven ze thuis nooit, dit kennen we niet bij ons, wat tsja uhm..
Er waren wel wat netwerkers aanwezig, maar heb het idee dat er maar weinig tot geen foto's zijn gemaakt. Het ED in ieder geval genoeg, maar daar zal er maar eentje van verschijnen.
Zoals DUB al aangaf, zullen die twee sowieso fotos maken in de kuip en ze dan plaatsen en mailen.
Ben hem nog even achterna gelopen, maar hij was al weg, vreemd hoor.
Het was een zeer geslaagde actie, met nogmaals dank aan DUB die met het idee is gekomen, alle lof voor hem.
Nu zijn rekening nog gladtrekken, want hij sprak namens iedereen die de toezegging heeft gedaan.
Trouwens DUB, mooie speech
En ik moest ook nogmaals iedereen bedanken, bij deze.
Ik was ook aanwezig, vond het inderdaad heel raar dat de reporter al weer snel weg ging. Maar daar is dus verder niks over bekend?
Al met al, een super actie ( en ik weet nu wie DUB en hen-3 zijn hehe )
|
|
|
NiSp Vedette Winnaar Banner Battle
Uit: Erp Vak: Oost - X Posts: 1812 Reg.: 7 maart 2004 | GE-wel-dig! ze waren inderdaad totaal overdonderd! ik moet zeggen dat dit ook wel een supergave actie is van de supporters, hulde aan Hen-3 en DUB! heb het geld vanmiddag ook overgemaakt
ik heb onze engelse maten ekkes op de foto gezet

[Dit bericht is veranderd door NiSp (op 12 april 2006 23:57:06).]
|
|
|