PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
Bekerfinale voor onze Engelse vrienden?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 17 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Poster
Topic: Bekerfinale voor onze Engelse vrienden? 
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Uit: Stratum
Vak: Noord - PP
Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 12 april 2006 om 17:17:38.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga nu pinnen en daarna naar de Irish Pub. Hoop dat er genoeg mensen zijn die foto's en of filmpjes maken! Vanavond na de wedstrijd zal ik ff verslag doen!

Best wel spannend!

TNX ALL en voor sommige: tot zo!

DUB
 Help mods!
Pool: 18e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: 395e / 874e / 227eOpstelling: 4-2-4
Spud
Vaste waarde in elftal

Uit: Groningen
Vak: -
Reg.: 7 september 2005
Gepost op 12 april 2006 om 17:28:52.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
da_kezza schreef:

Misschien een stomme vraag maar als ik het wil storten via internetbankieren van de Rabobank, moet ik het gironummer dan op dezelfde plaats zetten als een normaal rekeningnummer of moet dat ergens anders?

Bij ABN is het in ieder geval gewoon dezelfde plek, denk dat dat bij de Rabobank ook zo is.

Mijn geld is onderweg!
 Help mods!
Pool: 3065e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Remco B.
Legende

Uit: Geldermalsen
Vak: West - JJ
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 12 april 2006 om 17:38:15.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DUB schreef:

Ik ga nu pinnen en daarna naar de Irish Pub. Hoop dat er genoeg mensen zijn die foto's en of filmpjes maken! Vanavond na de wedstrijd zal ik ff verslag doen!

Best wel spannend!

DUB

Veel succes en geniet vooral van de aandacht die deze actie krijgt DUB!
 Help mods!
Pool: 1152e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
winters
Veelbelovend talent

Uit: Praag
Reg.: 21 mei 2002
Gepost op 12 april 2006 om 17:45:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DUB schreef:

Best wel spannend!

DUB

Ook vanuit Praag zijn de centjes onderweg, duurt denk ik wel een dag of 2 voordat het is bijgeschreven, maar het komt eraan

Help mods!
Pool: 494e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: FarfanBattle-rating: 1.538,9 (daag uit)VoVo: 279e / 686e / 273eOpstelling: 4-4-2
HHC Hardenberg
Bankzitter

Uit: Hardenberg
Vak: Oost - W
Reg.: 11 augustus 2003
Gepost op 12 april 2006 om 17:59:36.         MSN: remcotenhave@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
da_kezza schreef:

Misschien een stomme vraag maar als ik het wil storten via internetbankieren van de Rabobank, moet ik het gironummer dan op dezelfde plaats zetten als een normaal rekeningnummer of moet dat ergens anders?

Ik zat ook al ff te kijken maar heb gewoon per bankgiro gedaan en moet je er een p voor zetten geloof ik omdat het een postbank nummer is. of ik heb het mis maar ik heb het zo gedaan
 Help mods!
Pool: 2604e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2032e / - / 1924eOpstelling: incompleet
Remco B.
Legende

Uit: Geldermalsen
Vak: West - JJ
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 12 april 2006 om 18:01:38.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je moet er inderdaad een P voor zetten HHC. Da hedde gij goe gedaan!
Ik zal het geld vanavond ook overmaken!
 Help mods!
Pool: 1152e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
thefarmer
International

Uit: de supportersgroep : psv young fanatics(.nl.tt)
Vak: Oost - X
Reg.: 17 februari 2006
Gepost op 12 april 2006 om 18:01:48.       MSN: sambbeckers@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

op hoeveel zitten we?
 Help mods!
Pool: 1719e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.244,1VoVo: 1769e / 566e / 1846eOpstelling: incompleet
Farfeasly
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - EE
Reg.: 3 september 2004
Gepost op 12 april 2006 om 18:27:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn ding ( briefje van de Postbank ) zit op de post
 Help mods!
Pool: 2762e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.453,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Veghel
Jeugdspeler

Uit: Veghel
Vak: West - LL
Reg.: 15 december 2002
Gepost op 12 april 2006 om 18:32:15.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook mijn bijdrage heb ik net overgemaakt! Ik ben benieuwd naar de foto's!!!
 Help mods!
Pool: 256e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.498,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Peejay
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Uit: Adieu, goodbye, auf wiedersehen
Vak: Noord - S
Reg.: 11 januari 2002
Gepost op 12 april 2006 om 18:34:45.     ICQ: 147113523  MSN: peejay1972@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood Wit Hart schreef:

Ze kunnen anders wel op wat SCC/cc's mee. Op die van mij gaat al één iemand mee, dus kunnen er nog twee op.
Dat is toch geen probleem, neem ik aan.

Volgens mij zijn onze Engelse vrienden al SCC-houders. Maar ze zullen geen uitkaart hebben, waardoor ze verplicht met de bus moeten gaan. Ik zou het heel netjes vinden van PSV, indien deze 2 personen met EV naar Rotterdam kunnen komen, wellicht via Rotterdam Airport.
 Help mods!
Pool: 189e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: SalcidoBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1704e / 788e / 1460eOpstelling: 4-3-3
Tj. Hekking Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: cyberspace
Reg.: 6 oktober 2002
Gepost op 12 april 2006 om 20:50:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben net terug en onze vrienden waren echt overdonderd.

Dank aan allen die hebben meegedaan!

Het ED was aanwezig (dus reportage morgen in de krant) en heeft de 2 een hotel aangeboden heb ik vernomen!

Al met al een geslaagde actie: Met grote dank aan Dub en Hen-3
 Help mods!
Pool: 2509e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
sweex
Internationale topspeler

Uit: Cork - Ireland
Uploads: 12
Reg.: 17 april 2005
Gepost op 12 april 2006 om 21:32:23.         MSN: patrick_alferink@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Fantastisch gedaan. Filmpjes, foto's?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.435,0VoVo: 549e / 497e / 582eOpstelling: incompleet
Breadfan
Lid 2e elftal

Uit: Ede
Vak: Noord - TT
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 12 april 2006 om 22:09:46.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Fantastisch om te lezen.
Heb zelf net mijn beloofde 20 euro overgemaakt.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.404,8VoVo: -Opstelling: -
Zeistenaar
Legende

Uit: Brussel
Reg.: 12 maart 1999
Gepost op 12 april 2006 om 22:36:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Come on guys. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de foto's en de verhalen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,7VoVo: -Opstelling: -
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 12 april 2006 om 22:58:55.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsja jongens eerst even Hiddink uitzwaaien he?

Maar het was geweldig! James en Andrea waren echt overdonderd. Vooral toen ik echt 10 briefjes van 50 tevoorschijn haalde. Ze wisten nauwelijks wat te zeggen, alleen dat ze het schitterend vonden dat jullie dat gedaan hebben. HEN-3 had nog een geweldige cheque gemaakt en samen met die cheque en Andrea en James sta ik op de foto. Deze komt morgen in ieder geval in het ED. Of er meer foto's zijn gemaakt weet ik niet!

Wel kreeg ik ook nog spontaan drie tientjes van Netwerkleden, Geweldig!

Trouwens, James vertelde me dat ze na de wedstrijd met de trein naar Schiphol gingen, dan daar op de stoeltjes gingen slapen en dan om 6 uur weer terugvlogen! Als het verhaal al niet schitterend was dan is het nu nog mooier!

Overigens heeft de journalist, Erwin Blatter, via zijn hoofdredacteur een overnachting in Rotterdam geregeld. HULDE DUS! Kaartjes voor het PSV-vak komen zeer waarschijnlijk naar mij via PSV en ze kunnen dus gewoon een keer rechtstreeks vanuit Newcastle vliegen.

Ze waren overigens extra vroeg in Eindhoven omdat ze hun seizoenkaart hebben verlengd en die vandaag hebben betaald voor volgend seizoen.

Of anderen nog foto's hebben gemaakt, dat weet ik niet, het ED iig plenty!

Ze hebben mijn e-mailadres en het netwerkadres en de enige belofte die ik ze heb laten doen is dat wij foto's krijgen als ze naar de kuip gaan. Dat zouden ze zeker doen en ik moest nadrukkelijk

IEDEREEN HIER ZEER HARTELIJK DANKEN, ZE WAREN BEDUUSD BIJ ZOVEEL SUPPORT, HULDE VOOR IEDEREEN!!

p.s. AL 240 EUR binnen, als er meer wordt gestort dan 500 EUR dan meld ik dit zeker en zullen we samen iets moois moeten verzinnen!

Zo, nu een

DUB

[Dit bericht is veranderd door DUB (op 12 april 2006 23:01:01).]
 Help mods!
Pool: 18e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: 395e / 874e / 227eOpstelling: 4-2-4
DeA
Lid 2e elftal

Uit: Assendelft
Reg.: 13 september 2001
Gepost op 12 april 2006 om 23:06:14.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi om te lezen DUB. Bedankt voor al het regelen en HEN voor het creatief wezen ;-) Ook respect dat je het bedrag voorschiet. Ik ben benieuwd naar alle overige reacties en natuurlijk een reactie van onze Engelse vrienden.
 Help mods!
Pool: 1054e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
zieggezaggejantje
Legende

Uit: eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 24 augustus 1999
Gepost op 12 april 2006 om 23:09:16.         MSN: j.vangeffen@chello.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er wordt hier heel veel geroepen op dit netwerk, maar ondertussen vaak heel weinig gedaan.
Jij hebt niet alleen lopen roepen maar ook iets gedaan !
En met jou natuurlijk vele andere netwerkers hier.
Keep up the good work !!

Chapeau !
 Help mods!
Pool: 1957e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.488,6VoVo: -Opstelling: incompleet
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 12 april 2006 om 23:11:23.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind jouw idee wel geweldig ZZJ. Ieder jaar iets doen.. heb ik ook al tegen Erwin gezegd.. Wie weet kunnen we met de 'overscore' beginnen! En ik vind dit netwerk sowieso TOP!
 Help mods!
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 12 april 2006 om 23:16:17.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi werk jongens! Nogmaals jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Maar ik hoop snel foto's en filmpjes te zien.
Ook het idee van ZZJ zie ik wel iets in. Misschien een goed idee om een soort van comité op te richten ofzo.
Maar laten we hier een aparte topic over openen, want zo loopt het een beetje doorelkaar.

Nogmaals Respect voor DUB en al de anderen die gedoneerd hebben én je ziet: EENDRACHT MAAKT MACHT!
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
hen-3
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 12 april 2006 om 23:20:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was schitterend om te zien, ze wisten echt niet waar ze het moesten zoeken. Dit geloven ze thuis nooit, dit kennen we niet bij ons, wat tsja uhm..

Er waren wel wat netwerkers aanwezig, maar heb het idee dat er maar weinig tot geen foto's zijn gemaakt. Het ED in ieder geval genoeg, maar daar zal er maar eentje van verschijnen.
Zoals DUB al aangaf, zullen die twee sowieso fotos maken in de kuip en ze dan plaatsen en mailen.

Nog een vreemd iets..komt er een reporter binnen van Decibel, die vraagt waar dat stel is waar alles om draaide. Dus wij aanwijzen, draait hij om en loopt weg met opnameapparatuur in de hand

Ben hem nog even achterna gelopen, maar hij was al weg, vreemd hoor.

Het was een zeer geslaagde actie, met nogmaals dank aan DUB die met het idee is gekomen, alle lof voor hem.

Nu zijn rekening nog gladtrekken, want hij sprak namens iedereen die de toezegging heeft gedaan.

Trouwens DUB, mooie speech

En ik moest ook nogmaals iedereen bedanken, bij deze.
 Help mods!
Pool: 293e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
ruudVDM14
Toeschouwer

Uit: R
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 mei 2005
Gepost op 12 april 2006 om 23:22:00.         MSN: ruudjevandemeerakker@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heel fijn voor die mensen, leuk dat ze fan zijn

MAAR
dat wijffie is goedverdoemme advocate bij een rechtbank.
Mijn klomp breekt
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 12 april 2006 om 23:24:49.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hen-3 schreef:

Nog een vreemd iets..komt er een reporter binnen van Decibel, die vraagt waar dat stel is waar alles om draaide. Dus wij aanwijzen, draait hij om en loopt weg met opnameapparatuur in de hand

Vreemd verhaal inderdaad. Ik heb hun vanmiddag gebeld om dit verhaal uit te leggen.
Ze hadden er wel oren naar en zouden een verslaggever sturen.
Ik wist zeker dat ze het een goed item vonden, want ze kwamen zéér positief over.
Dus hij heeft helemaal geen verhaal?
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 12 april 2006 om 23:33:03.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ruudVDM14 schreef:

Heel fijn voor die mensen, leuk dat ze fan zijn

MAAR
dat wijffie is goedverdoemme advocate bij een rechtbank.
Mijn klomp breekt

Ja? Dus?

Overigens wel een hele jonge dan..!
 Help mods!
Savage
Vedette

Uit: Walik.
Vak: Oost - W
Reg.: 19 mei 2002
Gepost op 12 april 2006 om 23:39:42.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hen-3 schreef:

Was schitterend om te zien, ze wisten echt niet waar ze het moesten zoeken. Dit geloven ze thuis nooit, dit kennen we niet bij ons, wat tsja uhm..

Er waren wel wat netwerkers aanwezig, maar heb het idee dat er maar weinig tot geen foto's zijn gemaakt. Het ED in ieder geval genoeg, maar daar zal er maar eentje van verschijnen.
Zoals DUB al aangaf, zullen die twee sowieso fotos maken in de kuip en ze dan plaatsen en mailen.

Ben hem nog even achterna gelopen, maar hij was al weg, vreemd hoor.

Het was een zeer geslaagde actie, met nogmaals dank aan DUB die met het idee is gekomen, alle lof voor hem.

Nu zijn rekening nog gladtrekken, want hij sprak namens iedereen die de toezegging heeft gedaan.

Trouwens DUB, mooie speech

En ik moest ook nogmaals iedereen bedanken, bij deze.

Ik was ook aanwezig, vond het inderdaad heel raar dat de reporter al weer snel weg ging. Maar daar is dus verder niks over bekend?

Al met al, een super actie ( en ik weet nu wie DUB en hen-3 zijn hehe )
 Help mods!
Pool: 2462e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: incompleet
NiSp
Vedette
Winnaar Banner Battle

Uit: Erp
Vak: Oost - X
Reg.: 7 maart 2004
Gepost op 12 april 2006 om 23:40:37.       MSN: errup_4ever_psv@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

GE-wel-dig! ze waren inderdaad totaal overdonderd! ik moet zeggen dat dit ook wel een supergave actie is van de supporters, hulde aan Hen-3 en DUB! heb het geld vanmiddag ook overgemaakt

ik heb onze engelse maten ekkes op de foto gezet

[Dit bericht is veranderd door NiSp (op 12 april 2006 23:57:06).]
 Help mods!
Pool: 1998e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 17 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk