PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
seizoenkaart 07-08
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 »

Poster
Topic: seizoenkaart 07-08 
El Sombrero
Vaste waarde in elftal

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 10 december 2003
Gepost op 31 maart 2008 om 16:03:21.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rob (L) psv schreef:

Ik hoef volgend jaar pas weg van ZZ, maar stel dat ik nu me overschrijf naar U/T, en daar is geen plaats, heb ik dan wel mijn plek op ZZ nog of mag ik dan weer achteraan sluiten?

Wijzigingsformulier invullen en opsturen. Indien het niet lukt behoud je je oude plaats. Je kunt (voor de zekerheid) daar ook nog een opmerking over maken op je formulier. In geval van twijfel: bel de kaartverkoop of loop gewoon even langs bij de kaartverkoop bij een thuiswedstrijd.
 Help mods!
Pool: 238e, PSV-Fiorentina MotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.757,3 (daag uit)VoVo: 79e / 396e / 75eOpstelling: 4-4-2
De arTies
Legende

Uit: Sapperdam
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 31 maart 2008 om 16:08:33.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
axireaxi schreef:

Nu de Play-offs verdwijnen waar we al 3 jaar voor betalen dan zou de prijs toch naar beneden kunnen?

Daar betalen we al drie jaar niet voor...

Maar nu is de prijs van een wedstrijd met een SCC op oost 13,80. Dat vind ik nog steeds erg acceptabel!
 Help mods!
Pool: 740e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.462,0VoVo: 478e / 944e / 441eOpstelling: incompleet
kuiper
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Zuid - F
Reg.: 31 mei 2004
Gepost op 31 maart 2008 om 16:11:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De arTies schreef:

(...)

Daar betalen we al drie jaar niet voor...

Maar nu is de prijs van een wedstrijd met een SCC op oost 13,80. Dat vind ik nog steeds erg acceptabel!

Dat is makkelijk gezegd door PSV. maar voor zover ik weet is Oost bij elke thuiswedstrijd al verkocht aan SCC-kaarthouders.
 Help mods!
Pool: 300e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.555,7 (daag uit)VoVo: 2141e / - / 1941eOpstelling: 3-4-3
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 31 maart 2008 om 16:29:23.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kuiper schreef:

(...)

Dat is makkelijk gezegd door PSV. maar voor zover ik weet is Oost bij elke thuiswedstrijd al verkocht aan SCC-kaarthouders.

Dat zegt PSV ook niet, is de omrekening per wedstrijd die je krijgt als je 235 euro deelt door 17 wedstrijden.
 Help mods!
Pool: -, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Slashydutchie
Regelmatige invaller

Uit: Steenwijk (bij Zwolle)
Vak: -
Reg.: 7 juni 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 18:36:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet iemand hier toevallig op welke tribune meestal de zon staat? Noord of Zuid? Is hier een factor in de discussie.
 Help mods!
Pool: 1187e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
De Stille Kapitein !
Nationale topspeler

Uit: Schijndel
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 31 maart 2008 om 18:40:00.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Omdat de meeste wedstrijden zaterdagavond worden gespeeld heb je alleen last van het licht van het stadion

Verder heb je op Noord er volgens mij tijdens wedstrijden het meeste kans op last van.
 Help mods!
Pool: 505e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.497,6VoVo: 1351e / 100e / 1180eOpstelling: 4-5-1
Slashydutchie
Regelmatige invaller

Gepost op 31 maart 2008 om 18:41:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Stille Kapitein ! schreef:

Omdat de meeste wedstrijden zaterdagavond worden gespeeld heb je alleen last van het licht van het stadion

Verder heb je op Noord er volgens mij tijdens wedstrijden het meeste kans op last van.

Dat is wat ik zei, maar als de mensen stug blijven doorkibbelen kun je ze net zo goed antwoord geven. Dank je.
 Help mods!
Pool: 1187e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Enrico
Toeschouwer

Vak: Noord - S
Reg.: 6 januari 2008
Gepost op 31 maart 2008 om 18:57:47.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Slashydutchie schreef:

Weet iemand hier toevallig op welke tribune meestal de zon staat? Noord of Zuid? Is hier een factor in de discussie.

FF serieus.....

Anyway, deze jongen zegt hem op. Na 4 jaar vanuit Noord Holland op en neer gereden te hebben vind ik het genoeg. Het is financieel niet meer op te brengen. 305 euro voor mijn kaart op Noord is nog wel te doen, maar daarbij de benzine (gemiddeld zo'n 1000 euro per jaar) en CL wedstrijden, dat hakt er toch wel in.

Helaas pindakaas. Maar het is niet anders.
 Help mods!
Pool: -, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Sjoerd87 PSV
Sjoerdje87
Basisspeler

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 21:35:04.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Enrico schreef:

(...)

FF serieus.....

Anyway, deze jongen zegt hem op. Na 4 jaar vanuit Noord Holland op en neer gereden te hebben vind ik het genoeg. Het is financieel niet meer op te brengen. 305 euro voor mijn kaart op Noord is nog wel te doen, maar daarbij de benzine (gemiddeld zo'n 1000 euro per jaar) en CL wedstrijden, dat hakt er toch wel in.

Helaas pindakaas. Maar het is niet anders.

Verhuizen
 Help mods!
Pool: 53e, PSV-Fiorentina MotM PSV-Heracles Almelo: AfellayBattle-rating: 1.583,6 (daag uit)VoVo: 760e / 950e / 623eOpstelling: 4-3-3
Slashydutchie
Regelmatige invaller

Gepost op 31 maart 2008 om 22:20:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjoerd87 PSV schreef: Verhuizen

Is wel mijn plan, in elk geval. Vanuit het hoge noorden naar Utrecht, van waaruit alles tamelijk bereikbaar is... nu moet de school nog meewerken.
 Help mods!
Sjefkoning
Internationale topspeler

Vak: Zuid - E
Reg.: 30 mei 2001
Gepost op 1 april 2008 om 10:50:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Slashydutchie schreef:

Op zuid heb je nooit zon, wel op noord. Houd er ook rekening mee dat als de wind verkeerd staat je kans hebt op een natte broek op de onderste rijen van noord ;-)
 Help mods!
Pool: 588e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ArribaPSV

Toeschouwer

Reg.: 25 maart 2008
Gepost op 1 april 2008 om 12:36:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat PSV de seizoenkaarten wéér verhoogd verbaast me niet eens maar dat ze niet eens de moeite nemen c.q. het fatsoen hebben om hierover te communiceren is toch wel erg triest. Zeker ook omdat als je geen actie onderneemt de seizoenkaart verlengd wordt. En dat terwijl deze duurder is geworden. Lijkt me niets meer dan normaal dat je communiceert dat het weer duurder is geworen en vooral wat de redenen daarvoor zijn.

Een telefoonabonnement b.v. wordt ook niet zomaar duurder en zomaar verlengd zonder dat hierover wordt gecommuniceerd?

Bovendien is PSV geen bedrijf met anonieme klanten maar een vereniging waarbij sentiment een belangrijke rol speelt. Sommige mensen kopen al heel hun leven een seizoenkaart. Het zou tijd worden dat de trouwe, loyale, zich keurig gedragende supporters (in binnen- en buitenland) beloond worden i.p.v. steeds maar weer verder uitgemolken te worden.

PSV haalt al jaren de CL dus waarom toch ieder jaar verhogen? Hoeveel duurder zullen de seizoenkaarten wel niet worden als PSV eens geen CL haalt?

De prijsverhogingen kunnen toch niet eeuwig door blijven gaan!?!

De reactie van PSV luidt als volgt:
Ten aanzien van de opmerkingen over de SCC prijzen delen wij u mede dat de PSV tarieven voor zowel losse (inter)nationale wedstrijden als seizoenskaarten mede worden vastgesteld vanuit het streven om structureel aansluiting te behouden bij de top van de Nederlandse én Europese competitie(s). Voorts, zijnde een algemeen geaccepteerd verschijnsel, wordt tevens rekening gehouden met indexering. Overigens, een vergelijking staat u uiteraard geheel vrij, verhouden de prijzen die PSV voor haar (inter)nationale wedstrijden hanteert zich bijzonder sympathiek ten opzichte van de ticketprijzen van vergelijkbare clubs in binnen- en buitenland.

Volstrekt onzinnig natuurlijk om een vergelijking te maken met het buitenland.
Voor zover ik weet zijn bij PSV de kaartjes en seizoenkaarten het duurst in nederland.

Tenslotte vraag ik me af wat de rol v/d supportersvereniging is. Zij horen toch de belangen van de supporters te behartigen en tegengas te geven bij prijsverhogingen. Ik vraag me af of de supportersvereniging überhaupt actie onderneemt als de prijzen wéér eens verhoogd worden.
 Help mods!
Pool: -, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Halve Tamme
Aanstormend talent

Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 23 november 2006
Gepost op 1 april 2008 om 14:54:51.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjefkoning schreef:

(...)

Op zuid heb je nooit zon, wel op noord. Houd er ook rekening mee dat als de wind verkeerd staat je kans hebt op een natte broek op de onderste rijen van noord ;-)

Voor 395 euro per jaar zou je toch droog moeten kunnen zitten
 Help mods!
Pool: 1600e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.553,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-5-2
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 1 april 2008 om 16:41:10.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArribaPSV schreef:

Dat PSV de seizoenkaarten wéér verhoogd verbaast me niet eens maar dat ze niet eens de moeite nemen c.q. het fatsoen hebben om hierover te communiceren is toch wel erg triest. Zeker ook omdat als je geen actie onderneemt de seizoenkaart verlengd wordt. En dat terwijl deze duurder is geworden. Lijkt me niets meer dan normaal dat je communiceert dat het weer duurder is geworen en vooral wat de redenen daarvoor zijn.

Een telefoonabonnement b.v. wordt ook niet zomaar duurder en zomaar verlengd zonder dat hierover wordt gecommuniceerd?

Bovendien is PSV geen bedrijf met anonieme klanten maar een vereniging waarbij sentiment een belangrijke rol speelt. Sommige mensen kopen al heel hun leven een seizoenkaart. Het zou tijd worden dat de trouwe, loyale, zich keurig gedragende supporters (in binnen- en buitenland) beloond worden i.p.v. steeds maar weer verder uitgemolken te worden.

PSV haalt al jaren de CL dus waarom toch ieder jaar verhogen? Hoeveel duurder zullen de seizoenkaarten wel niet worden als PSV eens geen CL haalt?

De prijsverhogingen kunnen toch niet eeuwig door blijven gaan!?!

De reactie van PSV luidt als volgt:
Ten aanzien van de opmerkingen over de SCC prijzen delen wij u mede dat de PSV tarieven voor zowel losse (inter)nationale wedstrijden als seizoenskaarten mede worden vastgesteld vanuit het streven om structureel aansluiting te behouden bij de top van de Nederlandse én Europese competitie(s). Voorts, zijnde een algemeen geaccepteerd verschijnsel, wordt tevens rekening gehouden met indexering. Overigens, een vergelijking staat u uiteraard geheel vrij, verhouden de prijzen die PSV voor haar (inter)nationale wedstrijden hanteert zich bijzonder sympathiek ten opzichte van de ticketprijzen van vergelijkbare clubs in binnen- en buitenland.

Volstrekt onzinnig natuurlijk om een vergelijking te maken met het buitenland.
Voor zover ik weet zijn bij PSV de kaartjes en seizoenkaarten het duurst in nederland.

Tenslotte vraag ik me af wat de rol v/d supportersvereniging is. Zij horen toch de belangen van de supporters te behartigen en tegengas te geven bij prijsverhogingen. Ik vraag me af of de supportersvereniging überhaupt actie onderneemt als de prijzen wéér eens verhoogd worden.

Wat denk je, ik kreeg niet genoeg aandacht in dat vorige topic, knal hem hier ook maar neer.

Zeg je scc op dan! Ook de vergelijking, telefoonabonnement/seizoenskaart, echt hilarisch.
 Help mods!
Pool: -, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
V.Nistelrooy
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Vak: Oost - X
Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 1 april 2008 om 17:47:04.       MSN: ask    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArribaPSV schreef:

Daar hoef je helemaal nergens iets van te verwachtten.
Alleen maar JA en AMEN.

[Dit bericht is veranderd door V.Nistelrooy (op 1 april 2008 17:47:24).]
 Help mods!
Pool: 361e, PSV-Fiorentina MotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.428,6VoVo: 149e / 535e / 183eOpstelling: 3-5-2
ricky_v
Toeschouwer

Uit: Bodegraven
Reg.: 3 oktober 2007
Gepost op 1 april 2008 om 21:14:44.       MSN: ricky_v@live.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik krijg dat aanmeldingsformulier niet gedownload. Kan iemand het voor me downloaden en ff versturen naar me?? Thanks
 Help mods!
Pool: 2441e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ArribaPSV

Toeschouwer

Gepost op 3 april 2008 om 13:24:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Wat denk je, ik kreeg niet genoeg aandacht in dat vorige topic, knal hem hier ook maar neer.
Ongelofelijk wat een simplistische reactie.

Dus jij vind het prima dat een abonnement, dat als je niet reageert automatitisch wordt verlengd, zomaar 15 euro duurder wordt zonder dat men hier überhaupt over communiceert? Dat is een verhoging van ruim 5%.

Gelukkig zijn er genoeg simpele zielen die dit klakkeloos accepteren. Benieuwd hoe diezelfde simplistische lui reageren als over 5 jaar de seizoenkaarten inmiddels 25% duurder zijn.
 Help mods!
MarPSV
Vedette

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 3 april 2008 om 14:48:28.       MSN: Ja!      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArribaPSV schreef:

Gelukkig zijn er genoeg simpele zielen die dit klakkeloos accepteren. Benieuwd hoe diezelfde simplistische lui reageren als over 5 jaar de seizoenkaarten inmiddels 25% duurder zijn.

Zolang het stadion niet uitgebreid wordt en de resultaten redelijk tot goed blijven denk ik dat de seizoenskaarten elk jaar duurder zullen worden. Er is eigenlijk niet veel aanbod(zo'n 29.000 plaatsen) en er is ongelovig veel vraag(ver in de 30.000). Zolang dit het geval is kunnen ze zonder problemen de seizoenskaarten duurder maken!
 Help mods!
Pool: 319e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.472,9 (daag uit)VoVo: 506e / 1270e / 432eOpstelling: 4-4-2
snadertjuh
Veelbelovend talent

Uit: valkenswaard
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 14 juni 2007
Gepost op 3 april 2008 om 14:52:39.         MSN: sander_v_d_donk@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb m gelukkig weer verlengt, maar de prijzen zijn duurder Maarjah, gewoon uitbreiden want de thuiswedstrijden zijn binnen no-time uitverkocht.
 Help mods!
Pool: 882e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
ArribaPSV

Toeschouwer

Gepost op 3 april 2008 om 15:27:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dus het is geen enkel probleem dat PSV gebruik maakt van het feit dat er meer vraag dan aanbod is? Volgens mij vergeten veel mensen dat PSV geen bedrijf is maar een vereniging met supporters. Supporters zijn geen anonieme klanten zonder gevoel. Juist bij een voetbalclub speelt sentiment een grote rol. Daarnaast verdienen de fans het niet om uitgemolken te worden omdat de PSV-fans juist zeer trouw en loyaal zijn en zich keurig gedragen in binnen- en buitenland.

Een aantal jaren geleden werden de prijzen v/d seizoenkaarten verhoogd door de eventuele extra play off wedstrijden. PSV zal waarschijnljk nooit play offs spelen dus hebben de supporters voor niets extra betaald. Hierover hoor je ook niets van PSV. Bijzonder stijlloos.....
 Help mods!
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 3 april 2008 om 16:44:39.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArribaPSV schreef:

(...)

Dus jij vind het prima dat een abonnement, dat als je niet reageert automatitisch wordt verlengd, zomaar 15 euro duurder wordt zonder dat men hier überhaupt over communiceert? Dat is een verhoging van ruim 5%.

Ten eerste weet ik wat mijn abonnement kost en word deze na mijn contract iedere keer met een maand verlengd voor hetzelfde bedrag als wat ik nu betaal. Dus ik weet echt wel hoe de vork in de steel steekt om je voorbeeld dus even kracht bij te zetten.

Zo hou ik ook bij wat ik vorig voor mijn scc betaalde en nu
en als ik dan zie wat de prijsstijging dan per wedstrijd is dan lach ik daar echt om. Zeker als je dan ook nog eens de vergelijking maakt met een los wedstrijdkaartje.

PSV verplicht je echter tot niks, dus de keus ligt volledig bij jezelf. Heb je het er voor over en kun je het missen dan moet je het doen. Kun je dit allemaal niet, tja, dan is het jammer maar helaas.

quote:
Een aantal jaren geleden werden de prijzen v/d seizoenkaarten verhoogd door de eventuele extra play off wedstrijden. PSV zal waarschijnljk nooit play offs spelen dus hebben de supporters voor niets extra betaald. Hierover hoor je ook niets van PSV. Bijzonder stijlloos.....
Wat had je verwacht? Dat PSV je geld terug zou geven? Dat PSV geen prijsstijging zou door voeren? Vind ik toch wel heel erg naief als je daar aan dacht. Kon je op je vingers natellen dat PSV dat niet zou doen.

In vergelijking met het buitenland zijn we zelfs nog goedkoop.
 Help mods!
prince en de paarse regen
Geselecteerd voor Oranje

Uit: The Dawn
Vak: Noord - R
Reg.: 19 november 2000
Gepost op 4 april 2008 om 00:14:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
In vergelijking met het buitenland zijn we zelfs nog goedkoop.
Schreef PSVKampioenen:

Met alle respect dit is een zwak argument.
In het 'buitenland' krijg je niet Excelsior, Sparta, Graafschap, VVV en NEC voor de kiezen, met alle respect.

Ik vind ook dat PSV wel erg fors de boel blijft verhogen. Je moet toch de club van het volk blijven, of wil je er een VVD-hockeyclubje van maken?
 Help mods!
Pool: 166e, PSV-Fiorentina MotM PSV-Heracles Almelo: FarfánBattle-rating: 1.693,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Remco.
Legende

Vak: West - JJ
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 4 april 2008 om 08:16:35.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArribaPSV schreef:

(...)

Buitengewoon vervelend over je manier van praten over o.a. mij als SCC houder. Als je het niet kan hebben allemaal ga je straks naar de kaartverkoop om je beklag te doen, maar noem je medesupporters hier niet "simpele zielen". Dan kan je weinig medewerking verwachten. Try again zou ik zeggen...
 Help mods!
Pool: 1558e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Sjengen
Legende

Uit: Valkenswaard
Vak: Oost - X
Reg.: 5 februari 1999
Gepost op 4 april 2008 om 09:12:40.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In de nieuwe SCC aanvraag staan gewoon de nieuwe prijzen, dus dat PSV niet communiceert is dan niet helemaal terecht. Als ik nu 225 betaal en voor volgend seizoen 235 dan zie ik toch zelf al dat ze verhoogd hebben. Ik zou het overbodig vinden als ik een brief krijg met: "uw SCC is met 5,3% verhoogd". Het percentage zegt vrij weinig, harde Euro's spreken eerder tot de verbeelding.

Daarnaast ben ik blij dat de SCC automtisch wordt verlengd. Iedereen jaar was het weer hetzelfde geneuzel. Formulier weer invullen, op de post doen. Nu kost het me geen extra moeite. Meeste supporters blij, PSV blij (minder administratieve rompslomp)
 Help mods!
Pool: 312e, PSV-Fiorentina 2-1 (0-0)MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.446,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
psv reusel
Talentje

Uit: Reusel
Vak: West - L
Reg.: 31 oktober 2007
Gepost op 4 april 2008 om 13:21:51.       MSN: dennisjp1@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn plaatsen weer verlengd op West.
 Help mods!
Pool: 4952e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk