| Poster | | Topic: seizoenkaart 07-08 |  |
|
sjwob Basisspeler
Vak: - Posts: 347 Reg.: 30 juni 2005 | Mijn plaats weer verlengd op Z1.
|
|
|
TimmySimons Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 247 Reg.: 28 juli 2005 |
quote: ArribaPSV schreef:
Dus het is geen enkel probleem dat PSV gebruik maakt van het feit dat er meer vraag dan aanbod is?
Zo werkt het in het leven ArribaPSV. Vraag en aanbod bepalen de prijs.
Natuurlijk kan je er dan moeite mee hebben en het op een gegeven moment te duur vinden.
Je moet voor jezelf bepalen of je het de investering waard vindt.
Een aantal jaren geleden werden de prijzen v/d seizoenkaarten verhoogd door de eventuele extra play off wedstrijden. PSV zal waarschijnljk nooit play offs spelen dus hebben de supporters voor niets extra betaald. Hierover hoor je ook niets van PSV. Bijzonder stijlloos.....
Dit is netjes gecommuniceerd. De prijzen gingen omhoog maar daar zaten de eventuele play off wedstrijden bij inbegrepen.
Jij baalt er nu dus van dat je extra hebt moeten betalen voor je kaart terwijl PSV geen play off wedstrijden speelt.
Tja, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het kampioensfeest na PSV - Vitesse op 29 april geen zak aan vond. Ik had liever een paar extra wedstrijden gespeeld voor de play offs......... 
|
|
|
Harry v Raay jr. International
Uit: veldhoven Vak: West - K Posts: 601 Reg.: 28 maart 2002 |
(...)
Ongelofelijk wat een simplistische reactie.
Dus jij vind het prima dat een abonnement, dat als je niet reageert automatitisch wordt verlengd, zomaar 15 euro duurder wordt zonder dat men hier überhaupt over communiceert? Dat is een verhoging van ruim 5%.
Gelukkig zijn er genoeg simpele zielen die dit klakkeloos accepteren. Benieuwd hoe diezelfde simplistische lui reageren als over 5 jaar de seizoenkaarten inmiddels 25% duurder zijn.
Vroeger waren ze wel 50% goedkoper!!! Maar al je post gaan over de kosten van een seizoenskaart. Als het je zo hoog zit zeg je hem toch op! Er zijn zat andere mensen die wel graag voor dat geld naar hun club willen gaan kijken.
[Dit bericht is veranderd door Harry v Raay jr. (op 4 april 2008 17:01:46).]
|
|
|
25cent Nationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: Noord - U Posts: 817 Reg.: 22 augustus 2004 | Verhoging hoort er nu eenmaal bij. Die paar centen extra verdeeld over 17 potten dat overleef ik wel weer 
|
|
|
KoninGomes KoningLazo  Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8709 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: Benieuwd hoe diezelfde simplistische lui reageren als over 5 jaar de seizoenkaarten inmiddels 25% duurder zijn.
Psst, als die seizoenskaart voor komend seizoen 25% duurder was geworden had ik 'm nog verlengd.
Klik hier om de spoiler te bekijken laat maar niet aan psv horen trouwens 
|
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1123 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Ik verleng hem ook gewoon ik zit prima in vak M.
|
|
|
|
Linskens Bankzitter
Uit: Bommelerwaard Vak: Oost - VV Posts: 198 Reg.: 22 augustus 2004 | Ja, hier nog zo'n simplisties type. Blij dat ik niet zo complex in mekaar zit, zie ik nog eens een wedstrijd.
Veel succes op de bank komend seizoen, misschien zijn er weer sterke Idols-kandidaten.
|
|
|
Flipje Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 379 Reg.: 28 mei 2005 |
Een telefoonabonnement b.v. wordt ook niet zomaar duurder en zomaar verlengd zonder dat hierover wordt gecommuniceerd?
Nou weet ik uit ervaring dat KPN ook gewoon de abonnementen omzet en duurder maakt. De bakker verhoogt de broodprijzen ook zonder te communiceren. Dus ......... wat is het probleem.
Als je het er niet mee eens bent, zeg je je abonnement op. Er staan genoeg mensen op de wachtlijst.
Hoe zien volgens jou er eigenlijk simplistische (? ) mensen er uit?
|
|
|
hugo_b Jeugdspeler
Uit: asten Vak: Oost - XX Posts: 57 Reg.: 4 mei 2007 |
(...)
Ongelofelijk wat een simplistische reactie.
Gelukkig zijn er genoeg simpele zielen die dit klakkeloos accepteren. Benieuwd hoe diezelfde simplistische lui reageren als over 5 jaar de seizoenkaarten inmiddels 25% duurder zijn.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Aan al die "simplistische" reacties te zien, ben jij een roepende in de woestijn. Maar niet iedereen is uiteraard een Ziener zoals jij ....
Ik ben eigenlijk al "simplistisch" dat ik op zo'n "simplistische" posting reageer, waarin medesupporters worden beledigd.
PSV, SIMPLISTISCH the BEST! 
|
|
|
ArribaPSV
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 15 Reg.: 25 maart 2008 | Do I need to say more.....
|
|
|
Superbeest Vaste waarde in elftal
Uit: Woensel-Noord Vak: Oost - X Posts: 377 Reg.: 16 december 2004 | ArribaPSV heeft natuurlijk wel een punt.
Ik weet niet meer hoeveel de prijzen verhoogd waren nadat de playoffs ingevoerd werden, maar dat was behoorlijk. Dit werd ingevoerd onder de paraplu van de playoffs. Dat we daar niet aan mee hebben gedaan, is natuurlijk goed.
Dat we, nu deze worden afgeschaft, wél nog steeds voor betalen snap ik ook niet. En dÃe prijsverhoging mag je bij de prijsverhoging van dit jaar optellen, en dan heb je pas de werkelijke verhoging.
Maar om dan anderen simplistisch te noemen gaat me te ver.
|
|
|
Peter Twee Nationale topspeler
Uit: Deurne Vak: Oost - X Posts: 795 Reg.: 25 maart 1999 | Wat ik me afvraag is hoe psv of supporters gereageerd zouden hebben als er een overschrijvingsformulier op marktplaats per opbod verkocht zou worden.
Dus dat je bijvoorbeeld verzekerd bent van een plaats op oost onder.
Zou dat ook handel kunnen zijn? Een SV op kunnen leveren?
Dit is dus fictief ik zeg mijn SCC voorlopig nog niet op hoor .
|
|
|