PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
seizoenkaart 07-08
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 »

Poster
Topic: seizoenkaart 07-08 
PSV xD
Regelmatige invaller

Uit: Terneuzen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 oktober 2006
Gepost op 5 april 2007 om 21:52:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn vader en ik kunnen er nog steeds niet uitkomen of we een seizoenskaart nemen. Met een seizoenskaart kunnen we tenminste is de wedstrijden tegen Ajax etc. bezoeken.

Ik ben zelf nog 15 en ben dus afhankelijk van mijn vader. We wonen in Zeeland, en dan ben je toch best wel lang onderweg en de benzineprijzen zijn nou ook niet bepaald fijn meer te noemen.

Mijn vader werkt in de ploegen, en we kunnen dus niet alle wedstrijden bezoeken(alhoewel hij wel vaak een vrije dag kan nemen)

Is het dan wel verstandig om een seizoenskaart te nemen? En welk vakken zijn dan verstandig qua prijs/sfeer (en zicht op veld want dat vind m'n pa zeer belangrijk ) Normaal kopen we losse kaarten voor PR, leuk zicht maar daar is ook alles mee gezegt.

Natuurlijk willen we wel met zijn 2'en naast elkaar zitten , dus we moeten wel snel beslissen neem ik aan?

Mijn laatste vraag een seizoenskaart is toch niet naamsverbonden, tenminste ik kan toch ook bijvoorbeeld met een vriend op mijn pa zijn seizoenskaart komen? Dat zal nog wel moeilijk worden, want het OV is hier echt slecht, 3 uur heen, en op zaterdagavonden kan ik waarschijnlijk op de terugweg niet verder komen dan Breda.

[Dit bericht is veranderd door PSV xD (op 5 april 2007 21:54:21).]
 Help mods!
Pool: 174e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1228e / 1924e / 1527eOpstelling: 4-3-3
psvNeer
Regelmatige invaller

Uit: Neer
Vak: Noord - T
Reg.: 16 januari 2007
Gepost op 5 april 2007 om 21:55:54.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV-Limburg schreef:

(...)

Ik zou als eerste keus U proberen als ik jou was, snel zijn dan lukt het waarschijnlijk wel!

Gaan we ook zeker proberen Tim, hopelijk is het morgen geregeld.

eerste keus vak U en dan T, S en moch dat niet lukken, dan proberen we de vakken M, N, en misschien O
 Help mods!
Pool: 1122e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
PSV-Limburg
Nationale topspeler

Uit: Limburg
Vak: Oost - X
Reg.: 20 augustus 2005
Gepost op 5 april 2007 om 22:21:17.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Renee, ik denk dat je met de ingevulde vakken T,U en S al heel ver komt.

Hoop dat je volgend jaar met ons mee kunt iedere wedstrijd!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.422,0VoVo: -Opstelling: incompleet
wes_pink7
Veelbelovend talent

Uit: schijndel
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 december 2005
Gepost op 5 april 2007 om 22:26:22.       MSN: wes_pink7@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nee het is ook niet veel dat bedoel ik niet.. maar elk jaar duurder en we betale al voor de play-offs ( al 2 jaar ) en we spelen het niet en boven die play-offs word het weer duurder.. het ging bij dan van 265 na 290 toen 297,50 en nu voor aankomend seizoen 307,50 steeds duurder en ook al spele we gin play-offs
 Help mods!
Pool: 1515e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.481,7VoVo: -Opstelling: incompleet
psvfanuitdordrecht
Jeugdspeler

Uit: dordrecht
Vak: Noord - O
Reg.: 4 februari 2001
Gepost op 5 april 2007 om 22:26:28.       ICQ: 103009088    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na ruim 16 jaar een seizoenskaart te hebben gehad,stop ik er nu mee.
Het heb niets met geld te maken,en ook niet of we wel of geen kampioen worden,ik mis de laatse jaren gewoon het plezier om er heen te gaan.
Het is elke keer hetzelfde,en de laatse jaren vindt ik de competitie wedstrijden nou ook niet zo om aan te zien.
Ik heb ruim 10 jaar op de West tribune gezeten,maar moesten toen daar weg omdat ze die hoeken gingen dichtmaken,toen 3 jaar op Oost gezeten en nu een paar jaar op Noord,omdat ik iemand uit Zwijndrecht hebt leren kennen die daar zat,dus konden we samen om ze beurt rijden enzo,die jongen stopt er ook mee met zijn seizoenkaart.
Het is toch steeds ruim 200 km bij elkaar wat ik moet rijden voor een wedstrijd,en als je dat dan met tegenzin gaat doen,dan kan je er beter mee stoppen.
Blijf wel gewoon lid van de Supporters vereniging.
Het gaat over de gewone competitie wedstrijden,die me niet echt kunnen boeien,de CL wedstrijden is een ander verhaal,die zijn altijd bijzonder om mee te maken,op de laatste na dan.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,8VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 6 april 2007 om 00:09:01.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wes_pink7 schreef:

nee het is ook niet veel dat bedoel ik niet.. maar elk jaar duurder en we betale al voor de play-offs ( al 2 jaar ) en we spelen het niet en boven die play-offs word het weer duurder.. het ging bij dan van 265 na 290 toen 297,50 en nu voor aankomend seizoen 307,50 steeds duurder en ook al spele we gin play-offs

Huil niet zo of zoek een goedkopere plaats.
Jij hebt dus echt graag dat we play-offs spelen he....
Alles stijgt in prijs, dus een scc ook, dat is heel normaal. Keer harder werken, ga je echt niet dood van hoor.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Uit: Stratum
Vak: Noord - PP
Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 6 april 2007 om 00:22:18.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV xD schreef:

Mijn vader en ik kunnen er nog steeds niet uitkomen of we een seizoenskaart nemen. Met een seizoenskaart kunnen we tenminste is de wedstrijden tegen Ajax etc. bezoeken.

Ik ben zelf nog 15 en ben dus afhankelijk van mijn vader. We wonen in Zeeland, en dan ben je toch best wel lang onderweg en de benzineprijzen zijn nou ook niet bepaald fijn meer te noemen.

Mijn vader werkt in de ploegen, en we kunnen dus niet alle wedstrijden bezoeken(alhoewel hij wel vaak een vrije dag kan nemen)

Is het dan wel verstandig om een seizoenskaart te nemen? En welk vakken zijn dan verstandig qua prijs/sfeer (en zicht op veld want dat vind m'n pa zeer belangrijk ) Normaal kopen we losse kaarten voor PR, leuk zicht maar daar is ook alles mee gezegt.

Natuurlijk willen we wel met zijn 2'en naast elkaar zitten , dus we moeten wel snel beslissen neem ik aan?

Mijn laatste vraag een seizoenskaart is toch niet naamsverbonden, tenminste ik kan toch ook bijvoorbeeld met een vriend op mijn pa zijn seizoenskaart komen? Dat zal nog wel moeilijk worden, want het OV is hier echt slecht, 3 uur heen, en op zaterdagavonden kan ik waarschijnlijk op de terugweg niet verder komen dan Breda.

Om je laatste vraag te beantwoorden, dat mag! Zie hieronder het uitreksel van het reglement.
Indien je de toppers wel altijd kunt, is het verstandig om een SCC te nemen, omdat je zonder zo'n kaart nauwelijks kans maakt om die wedstrijden bij te wonen. De prijs per wedstrijd wordt dan aardig hoog natuurlijk.
Als je vader goed overzicht wil dan raad ik toch aan Noord of Zuid tweede ring te kiezen en als je slim bent kies je dan voor rij 34 (is nog net te doen, en vaak net iets goedkoper!) Dat zijn dus de vakken (uit mijn hoofd) AA-FF en NN-TT.

Uitreksel reglement SCC:

7. Het is de houder van een Seizoen Club Card toegestaan om die Seizoen Club Card v.w.b. het Toegangsrecht te laten gebruiken door een ander persoon doch niet v.w.b. het Aankooprecht.
8. Het is een (Seizoen) Club Card-houder niet toegestaan de (Seizoen) Club Card te laten gebruiken door een persoon aan wie een strafrechtelijk of civielrechtelijk stadionverbod is opgelegd.
9. Het is wel toegestaan meerdere Seizoen Club Cards te bezitten
 Help mods!
Pool: 18e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: 395e / 874e / 227eOpstelling: 4-2-4
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 6 april 2007 om 00:22:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vandaag het spul weer binnen gehad, over 2,5 maand de centjes weer van de rekening af en mijn 12e seizoen kan beginnen.
 Help mods!
Pool: 1221e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV xD
Regelmatige invaller

Gepost op 6 april 2007 om 09:30:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DUB schreef:

(...)

Om je laatste vraag te beantwoorden, dat mag! Zie hieronder het uitreksel van het reglement.
Indien je de toppers wel altijd kunt, is het verstandig om een SCC te nemen, omdat je zonder zo'n kaart nauwelijks kans maakt om die wedstrijden bij te wonen. De prijs per wedstrijd wordt dan aardig hoog natuurlijk.
Als je vader goed overzicht wil dan raad ik toch aan Noord of Zuid tweede ring te kiezen en als je slim bent kies je dan voor rij 34 (is nog net te doen, en vaak net iets goedkoper!) Dat zijn dus de vakken (uit mijn hoofd) AA-FF en NN-TT.

Uitreksel reglement SCC:

7. Het is de houder van een Seizoen Club Card toegestaan om die Seizoen Club Card v.w.b. het Toegangsrecht te laten gebruiken door een ander persoon doch niet v.w.b. het Aankooprecht.
8. Het is een (Seizoen) Club Card-houder niet toegestaan de (Seizoen) Club Card te laten gebruiken door een persoon aan wie een strafrechtelijk of civielrechtelijk stadionverbod is opgelegd.
9. Het is wel toegestaan meerdere Seizoen Club Cards te bezitten

Oke, rij 24-33 is dan goedkoper dan 34-45,
maar ik kan wel beslissen welke prijsklasse of vak ik zit, maar toch niet welke rij, dat kiest PSV toch zelf uit?
Anders is als je net nog op rij 33 gaat zitten natuurlijk een goeie oplossing ja
 Help mods!
Pool: 174e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1228e / 1924e / 1527eOpstelling: 4-3-3
Rick James
Aanstormend talent

Reg.: 27 mei 2004
Gepost op 6 april 2007 om 12:11:31.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zeg die van mij ook op. Ik heb nou 2 seizoenen in mijn eentje gezeten, en ga volgend seizoen zoveel mogelijk uitwedstrijden bezoeken. Voor de CL en de beker kom ik wel weer thuis kijken.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.466,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Uit: Stratum
Vak: Noord - PP
Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 6 april 2007 om 12:33:48.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV xD schreef:

(...)

Oke, rij 24-33 is dan goedkoper dan 34-45,
maar ik kan wel beslissen welke prijsklasse of vak ik zit, maar toch niet welke rij, dat kiest PSV toch zelf uit?
Anders is als je net nog op rij 33 gaat zitten natuurlijk een goeie oplossing ja

Nope, is andersom, dus slimmer om rij 34 te kiezen. Volgens mij kun je dat ook aangeven op het aanvraagformulier! Succes!
 Help mods!
Pool: 18e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: 395e / 874e / 227eOpstelling: 4-2-4
Pim
International

Uit: Sint Anthonis
Vak: Noord - SS
Reg.: 2 juni 2000
Gepost op 6 april 2007 om 13:56:28.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV xD schreef:

Is je vader boer?
 Help mods!
Pool: 66e, SC Heerenveen-PSV 0-0 (0-0)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.989,9 (daag uit)VoVo: 149e / 474e / 325eOpstelling: 4-4-2
Voor Rood-Wit Gezongen
Internationale topspeler

Uit: Sluiskil
Reg.: 11 februari 2004
Gepost op 6 april 2007 om 14:03:03.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pim schreef:
Is je vader boer?

Misschien is het alleen een Zeeuws(Vlaams)e uitdrukking, maar het betekent in ieder geval dat zijn vader ploegendiensten draait. Die ploegendiensten zullen wel op DOW plaatsvinden waarschijnlijk
 Help mods!
Pool: 640e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,6VoVo: 99e / 287e / 152eOpstelling: 5-3-2
Match!
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Kaatsheuvel
Reg.: 25 oktober 2000
Gepost op 6 april 2007 om 14:05:41.       MSN: h@nsmetzke.eu    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor het tweede jaar op rij geen SCC voor deze jongen Ik vind het erg jammer, maar het is simpelweg niet te combineren met mijn werk.
 Help mods!
Pool: 1301e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
psvNeer
Regelmatige invaller

Uit: Neer
Vak: Noord - T
Reg.: 16 januari 2007
Gepost op 6 april 2007 om 14:19:43.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV-Limburg schreef:

Renee, ik denk dat je met de ingevulde vakken T,U en S al heel ver komt.

Hoop dat je volgend jaar met ons mee kunt iedere wedstrijd!

Ik hoop het ook, we zijn vanmiddag in eindhoven geweest en dat formulier ingevult, dus het komt zeker goed

[Dit bericht is veranderd door psvNeer (op 6 april 2007 19:08:24).]
 Help mods!
Pool: 1122e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Gladjanus
Regelmatige invaller

Uit: Deurne
Vak: Noord - PR
Reg.: 9 februari 2007
Gepost op 6 april 2007 om 14:43:49.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgend seizoen zit ik weer op vak PR.
Ik had liever op vak T willen zitten maar mijn vader wil dat niet.
Maar goed, als wij volgend seizoen maar weer kampioen worden ben ik allang gelukkig!

[Dit bericht is veranderd door Gladjanus (op 6 april 2007 18:35:23).]
 Help mods!
Pool: 283e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 934e / 277e / 852eOpstelling: 4-3-3
PSV xD
Regelmatige invaller

Gepost op 6 april 2007 om 14:48:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Voor Rood-Wit Gezongen schreef:

(...)

Misschien is het alleen een Zeeuws(Vlaams)e uitdrukking, maar het betekent in ieder geval dat zijn vader ploegendiensten draait. Die ploegendiensten zullen wel op DOW plaatsvinden waarschijnlijk

Lol, ik dacht dat dat een gewoon Nederlands woord was, ben totaal geen echte zeeuw
 Help mods!
Spijkertje
Nationale topspeler

Uit: Apeldoorn - www.icfh.nl -
Vak: Oost - W
Reg.: 18 mei 2003
Gepost op 7 april 2007 om 10:29:50.       ICQ: 326880323  MSN: spijkerpsv@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan me de boosheid over de prijsverhoging wel voorstellen , zeker als ie in 3 jaar tijd al verhoogd is waar beloofd was dat een keer niet te doen.En vergeet niet ieder jaar een tientje is er weer 1 , op den duur komen we wel aan torenhoge prijzen voor scc's.
Dan de combinatie van losse kaarten voor CL , KNVBbeker , zit je al weer bijna opde kosten van een scc.
En als je dan zoals ik , ook nog eerst 2 uur met de trein(wel kortingskaart) moet reizen ,wat dus ook 17x 20euro , word het wel duur....
En dan nog de die er bij komen...

Aaah heerlijk laat het nieuwe seizoen maar weer beginnen!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.449,3VoVo: -Opstelling: -
since1980
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Oost - X
Reg.: 6 april 2005
Gepost op 7 april 2007 om 14:40:57.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, alles wordt duurder. Irriteerde me alleen aan die foto van pk in de rechter bovenhoek.
 Help mods!
Pool: 1162e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
E-T
Meervoudig international

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 7 april 2007 om 14:54:48.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
since1980 schreef:

Tja, alles wordt duurder. Irriteerde me alleen aan die foto van pk in de rechterlinker bovenhoek.

, Maar ik vind het wel normaal dat de prijzen omhoog gaan, maar ik weet niet of het aan mij ligt maar volgens mij is er dit jaar meer bijgekomen dan vorig jaar. Iets minder kan ook wel.
 Help mods!
Pool: 478e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.416,9VoVo: 483e / 515e / 416eOpstelling: 4-4-2
Heurelho da Silva Gomes
Internationale topspeler

Uit: Vught
Vak: Oost - W
Reg.: 29 december 2004
Gepost op 7 april 2007 om 15:15:31.         MSN: noelv9dlaar@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb een plaatswijziging voor oost onder aangevraagd.

Hoop dat hij ingewilligd zal kunnen worden

Hoop overigens niet op play-offs, want daar kan ik dus niegt bij zijn..!
 Help mods!
Pool: 1677e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.497,0VoVo: 772e / 1003e / 769eOpstelling: incompleet
lempkesfabriek
Internationale topspeler
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Vak: Zuid - BB
Reg.: 26 november 2004
Gepost op 8 april 2007 om 00:44:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nu ik zeker weet dat TBS, PIK en Koetje volgend seizoen geen rood-wit-gestreept meer dragen heb ik vandaag nog mijn seizoenskaart verlengd!
 Help mods!
Pool: 52e, SC Heerenveen-PSV 0-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.471,7 (daag uit)VoVo: 291e / 689e / 248eOpstelling: 4-3-3
PSV Kampioenen
Legende

Reg.: 19 december 1999
Gepost op 22 april 2007 om 19:38:30.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wes_pink7 schreef:

Toch nog iemand blij met de play-offs, want dat wilde je toch zo graag.....
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
japper4
Lid 2e elftal

Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 december 2006
Gepost op 23 april 2007 om 16:15:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb zo snel mogelijk een seizoenskaart aangevraagt, ik hoop echt dat het lukt. Mijn voorkeur was oost of west, weet iemand misschien of ik veel kans maak dat het lukt? Of dat ik maar een kleine kans heb dat het gaat lukken. Ik heb op de dag dat het voor het eerst op de site stond, meteen het formulier ingevuld en 's avonds op de bus gedaan bij het stadion.
 Help mods!
Pool: 1754e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
gradjeclovespsv
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Budel
Reg.: 6 januari 2003
Gepost op 23 april 2007 om 18:15:08.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

seizoen nummer 5
ik ozu het niet meer kunnen missen
 Help mods!
Pool: 1322e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk