| Poster | | Topic: seizoenkaart 07-08 |  |
|
PSV xD Regelmatige invaller
Uit: Terneuzen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 299 Reg.: 4 oktober 2006 | Mijn vader en ik kunnen er nog steeds niet uitkomen of we een seizoenskaart nemen. Met een seizoenskaart kunnen we tenminste is de wedstrijden tegen Ajax etc. bezoeken.
Ik ben zelf nog 15 en ben dus afhankelijk van mijn vader. We wonen in Zeeland, en dan ben je toch best wel lang onderweg en de benzineprijzen zijn nou ook niet bepaald fijn meer te noemen.
Mijn vader werkt in de ploegen, en we kunnen dus niet alle wedstrijden bezoeken(alhoewel hij wel vaak een vrije dag kan nemen)
Is het dan wel verstandig om een seizoenskaart te nemen? En welk vakken zijn dan verstandig qua prijs/sfeer (en zicht op veld want dat vind m'n pa zeer belangrijk ) Normaal kopen we losse kaarten voor PR, leuk zicht maar daar is ook alles mee gezegt.
Natuurlijk willen we wel met zijn 2'en naast elkaar zitten , dus we moeten wel snel beslissen neem ik aan?
Mijn laatste vraag een seizoenskaart is toch niet naamsverbonden, tenminste ik kan toch ook bijvoorbeeld met een vriend op mijn pa zijn seizoenskaart komen? Dat zal nog wel moeilijk worden, want het OV is hier echt slecht, 3 uur heen, en op zaterdagavonden kan ik waarschijnlijk op de terugweg niet verder komen dan Breda. 
[Dit bericht is veranderd door PSV xD (op 5 april 2007 21:54:21).]
|
|
|
psvNeer Regelmatige invaller
Uit: Neer Vak: Noord - T Posts: 285 Reg.: 16 januari 2007 |
quote: PSV-Limburg schreef:
(...)
Ik zou als eerste keus U proberen als ik jou was, snel zijn dan lukt het waarschijnlijk wel! 
Gaan we ook zeker proberen Tim, hopelijk is het morgen geregeld.
eerste keus vak U en dan T, S en moch dat niet lukken, dan proberen we de vakken M, N, en misschien O
|
|
|
PSV-Limburg Nationale topspeler
Uit: Limburg Vak: Oost - X Posts: 1398 Reg.: 20 augustus 2005 | Renee, ik denk dat je met de ingevulde vakken T,U en S al heel ver komt.
Hoop dat je volgend jaar met ons mee kunt iedere wedstrijd! 
|
|
|
wes_pink7 Veelbelovend talent
Uit: schijndel Vak: Zuid - B Posts: 112 Reg.: 28 december 2005 | nee het is ook niet veel dat bedoel ik niet.. maar elk jaar duurder en we betale al voor de play-offs ( al 2 jaar ) en we spelen het niet en boven die play-offs word het weer duurder.. het ging bij dan van 265 na 290 toen 297,50 en nu voor aankomend seizoen 307,50 steeds duurder en ook al spele we gin play-offs
|
|
|
psvfanuitdordrecht Jeugdspeler
Uit: dordrecht Vak: Noord - O Posts: 36 Reg.: 4 februari 2001 | Na ruim 16 jaar een seizoenskaart te hebben gehad,stop ik er nu mee.
Het heb niets met geld te maken,en ook niet of we wel of geen kampioen worden,ik mis de laatse jaren gewoon het plezier om er heen te gaan.
Het is elke keer hetzelfde,en de laatse jaren vindt ik de competitie wedstrijden nou ook niet zo om aan te zien.
Ik heb ruim 10 jaar op de West tribune gezeten,maar moesten toen daar weg omdat ze die hoeken gingen dichtmaken,toen 3 jaar op Oost gezeten en nu een paar jaar op Noord,omdat ik iemand uit Zwijndrecht hebt leren kennen die daar zat,dus konden we samen om ze beurt rijden enzo,die jongen stopt er ook mee met zijn seizoenkaart.
Het is toch steeds ruim 200 km bij elkaar wat ik moet rijden voor een wedstrijd,en als je dat dan met tegenzin gaat doen,dan kan je er beter mee stoppen.
Blijf wel gewoon lid van de Supporters vereniging.
Het gaat over de gewone competitie wedstrijden,die me niet echt kunnen boeien,de CL wedstrijden is een ander verhaal,die zijn altijd bijzonder om mee te maken,op de laatste na dan.
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: wes_pink7 schreef:
nee het is ook niet veel dat bedoel ik niet.. maar elk jaar duurder en we betale al voor de play-offs ( al 2 jaar ) en we spelen het niet en boven die play-offs word het weer duurder.. het ging bij dan van 265 na 290 toen 297,50 en nu voor aankomend seizoen 307,50 steeds duurder en ook al spele we gin play-offs
Huil niet zo of zoek een goedkopere plaats.
Jij hebt dus echt graag dat we play-offs spelen he.... 
Alles stijgt in prijs, dus een scc ook, dat is heel normaal. Keer harder werken, ga je echt niet dood van hoor.
|
|
|
DUB Legende Buitengewoon lid
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3035 Reg.: 14 januari 1999 |
quote: PSV xD schreef:
Mijn vader en ik kunnen er nog steeds niet uitkomen of we een seizoenskaart nemen. Met een seizoenskaart kunnen we tenminste is de wedstrijden tegen Ajax etc. bezoeken.
Ik ben zelf nog 15 en ben dus afhankelijk van mijn vader. We wonen in Zeeland, en dan ben je toch best wel lang onderweg en de benzineprijzen zijn nou ook niet bepaald fijn meer te noemen.
Mijn vader werkt in de ploegen, en we kunnen dus niet alle wedstrijden bezoeken(alhoewel hij wel vaak een vrije dag kan nemen)
Is het dan wel verstandig om een seizoenskaart te nemen? En welk vakken zijn dan verstandig qua prijs/sfeer (en zicht op veld want dat vind m'n pa zeer belangrijk ) Normaal kopen we losse kaarten voor PR, leuk zicht maar daar is ook alles mee gezegt.
Natuurlijk willen we wel met zijn 2'en naast elkaar zitten , dus we moeten wel snel beslissen neem ik aan?
Mijn laatste vraag een seizoenskaart is toch niet naamsverbonden, tenminste ik kan toch ook bijvoorbeeld met een vriend op mijn pa zijn seizoenskaart komen? Dat zal nog wel moeilijk worden, want het OV is hier echt slecht, 3 uur heen, en op zaterdagavonden kan ik waarschijnlijk op de terugweg niet verder komen dan Breda. 
Om je laatste vraag te beantwoorden, dat mag! Zie hieronder het uitreksel van het reglement.
Indien je de toppers wel altijd kunt, is het verstandig om een SCC te nemen, omdat je zonder zo'n kaart nauwelijks kans maakt om die wedstrijden bij te wonen. De prijs per wedstrijd wordt dan aardig hoog natuurlijk.
Als je vader goed overzicht wil dan raad ik toch aan Noord of Zuid tweede ring te kiezen en als je slim bent kies je dan voor rij 34 (is nog net te doen, en vaak net iets goedkoper!) Dat zijn dus de vakken (uit mijn hoofd) AA-FF en NN-TT.
Uitreksel reglement SCC:
7. Het is de houder van een Seizoen Club Card toegestaan om die Seizoen Club Card v.w.b. het Toegangsrecht te laten gebruiken door een ander persoon doch niet v.w.b. het Aankooprecht.
8. Het is een (Seizoen) Club Card-houder niet toegestaan de (Seizoen) Club Card te laten gebruiken door een persoon aan wie een strafrechtelijk of civielrechtelijk stadionverbod is opgelegd.
9. Het is wel toegestaan meerdere Seizoen Club Cards te bezitten
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3033 Reg.: 24 december 2000 | Vandaag het spul weer binnen gehad, over 2,5 maand de centjes weer van de rekening af en mijn 12e seizoen kan beginnen.
|
|
|
Uit: Terneuzen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 299 Reg.: 4 oktober 2006 |
quote: DUB schreef:
(...)
Om je laatste vraag te beantwoorden, dat mag! Zie hieronder het uitreksel van het reglement.
Indien je de toppers wel altijd kunt, is het verstandig om een SCC te nemen, omdat je zonder zo'n kaart nauwelijks kans maakt om die wedstrijden bij te wonen. De prijs per wedstrijd wordt dan aardig hoog natuurlijk.
Als je vader goed overzicht wil dan raad ik toch aan Noord of Zuid tweede ring te kiezen en als je slim bent kies je dan voor rij 34 (is nog net te doen, en vaak net iets goedkoper!) Dat zijn dus de vakken (uit mijn hoofd) AA-FF en NN-TT.
Uitreksel reglement SCC:
7. Het is de houder van een Seizoen Club Card toegestaan om die Seizoen Club Card v.w.b. het Toegangsrecht te laten gebruiken door een ander persoon doch niet v.w.b. het Aankooprecht.
8. Het is een (Seizoen) Club Card-houder niet toegestaan de (Seizoen) Club Card te laten gebruiken door een persoon aan wie een strafrechtelijk of civielrechtelijk stadionverbod is opgelegd.
9. Het is wel toegestaan meerdere Seizoen Club Cards te bezitten
Oke, rij 24-33 is dan goedkoper dan 34-45,
maar ik kan wel beslissen welke prijsklasse of vak ik zit, maar toch niet welke rij, dat kiest PSV toch zelf uit?
Anders is als je net nog op rij 33 gaat zitten natuurlijk een goeie oplossing ja 
|
|
|
Rick James Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 149 Reg.: 27 mei 2004 | Ik zeg die van mij ook op. Ik heb nou 2 seizoenen in mijn eentje gezeten, en ga volgend seizoen zoveel mogelijk uitwedstrijden bezoeken. Voor de CL en de beker kom ik wel weer thuis kijken.
|
|
|
DUB Legende Buitengewoon lid
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3035 Reg.: 14 januari 1999 |
(...)
Oke, rij 24-33 is dan goedkoper dan 34-45,
maar ik kan wel beslissen welke prijsklasse of vak ik zit, maar toch niet welke rij, dat kiest PSV toch zelf uit?
Anders is als je net nog op rij 33 gaat zitten natuurlijk een goeie oplossing ja 
Nope, is andersom, dus slimmer om rij 34 te kiezen. Volgens mij kun je dat ook aangeven op het aanvraagformulier! Succes!
|
|
|
Pim International
Uit: Sint Anthonis Vak: Noord - SS Posts: 568 Reg.: 2 juni 2000 |
Is je vader boer?
|
|
|
Voor Rood-Wit Gezongen Internationale topspeler
Uit: Sluiskil Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1062 Reg.: 11 februari 2004 |
quote: Pim schreef:
Is je vader boer?

Misschien is het alleen een Zeeuws(Vlaams)e uitdrukking, maar het betekent in ieder geval dat zijn vader ploegendiensten draait. Die ploegendiensten zullen wel op DOW plaatsvinden waarschijnlijk 
|
|
|
Match! Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 | Voor het tweede jaar op rij geen SCC voor deze jongen Ik vind het erg jammer, maar het is simpelweg niet te combineren met mijn werk.
|
|
|
psvNeer Regelmatige invaller
Uit: Neer Vak: Noord - T Posts: 285 Reg.: 16 januari 2007 |
quote: PSV-Limburg schreef:
Renee, ik denk dat je met de ingevulde vakken T,U en S al heel ver komt.
Hoop dat je volgend jaar met ons mee kunt iedere wedstrijd! 
Ik hoop het ook, we zijn vanmiddag in eindhoven geweest en dat formulier ingevult, dus het komt zeker goed 
[Dit bericht is veranderd door psvNeer (op 6 april 2007 19:08:24).]
|
|
|
Gladjanus Regelmatige invaller
Uit: Deurne Vak: Noord - PR Posts: 410 Reg.: 9 februari 2007 | Volgend seizoen zit ik weer op vak PR.
Ik had liever op vak T willen zitten maar mijn vader wil dat niet.
Maar goed, als wij volgend seizoen maar weer kampioen worden ben ik allang gelukkig!

[Dit bericht is veranderd door Gladjanus (op 6 april 2007 18:35:23).]
|
|
|
Uit: Terneuzen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 299 Reg.: 4 oktober 2006 |
quote: Voor Rood-Wit Gezongen schreef:
(...)

Misschien is het alleen een Zeeuws(Vlaams)e uitdrukking, maar het betekent in ieder geval dat zijn vader ploegendiensten draait. Die ploegendiensten zullen wel op DOW plaatsvinden waarschijnlijk 
Lol, ik dacht dat dat een gewoon Nederlands woord was, ben totaal geen echte zeeuw 
|
|
|
Spijkertje Nationale topspeler
Uit: Apeldoorn - www.icfh.nl - Vak: Oost - W Posts: 778 Reg.: 18 mei 2003 | Ik kan me de boosheid over de prijsverhoging wel voorstellen , zeker als ie in 3 jaar tijd al verhoogd is waar beloofd was dat een keer niet te doen.En vergeet niet ieder jaar een tientje is er weer 1 , op den duur komen we wel aan torenhoge prijzen voor scc's.
Dan de combinatie van losse kaarten voor CL , KNVBbeker , zit je al weer bijna opde kosten van een scc.
En als je dan zoals ik , ook nog eerst 2 uur met de trein(wel kortingskaart) moet reizen ,wat dus ook 17x 20euro , word het wel duur....
En dan nog de die er bij komen...
Aaah heerlijk laat het nieuwe seizoen maar weer beginnen!
|
|
|
since1980 Geselecteerd voor Oranje
Vak: Oost - X Posts: 480 Reg.: 6 april 2005 | Tja, alles wordt duurder. Irriteerde me alleen aan die foto van pk in de rechter bovenhoek.
|
|
|
E-T Meervoudig international
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1345 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 |
quote: since1980 schreef:
Tja, alles wordt duurder. Irriteerde me alleen aan die foto van pk in de rechterlinker bovenhoek.
, Maar ik vind het wel normaal dat de prijzen omhoog gaan, maar ik weet niet of het aan mij ligt maar volgens mij is er dit jaar meer bijgekomen dan vorig jaar. Iets minder kan ook wel.
|
|
|
Heurelho da Silva Gomes Internationale topspeler
Uit: Vught Vak: Oost - W Posts: 950 Reg.: 29 december 2004 | Heb een plaatswijziging voor oost onder aangevraagd.
Hoop dat hij ingewilligd zal kunnen worden
Hoop overigens niet op play-offs, want daar kan ik dus niegt bij zijn..!
|
|
|
lempkesfabriek Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 4456 Reg.: 26 november 2004 | Nu ik zeker weet dat TBS, PIK en Koetje volgend seizoen geen rood-wit-gestreept meer dragen heb ik vandaag nog mijn seizoenskaart verlengd!
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: wes_pink7 schreef:
nee het is ook niet veel dat bedoel ik niet.. maar elk jaar duurder en we betale al voor de play-offs ( al 2 jaar ) en we spelen het niet en boven die play-offs word het weer duurder.. het ging bij dan van 265 na 290 toen 297,50 en nu voor aankomend seizoen 307,50 steeds duurder en ook al spele we gin play-offs
Toch nog iemand blij met de play-offs, want dat wilde je toch zo graag..... 
|
|
|
japper4 Lid 2e elftal
Vak: Zuidwest - GG Posts: 160 Reg.: 19 december 2006 | Ik heb zo snel mogelijk een seizoenskaart aangevraagt, ik hoop echt dat het lukt. Mijn voorkeur was oost of west, weet iemand misschien of ik veel kans maak dat het lukt? Of dat ik maar een kleine kans heb dat het gaat lukken. Ik heb op de dag dat het voor het eerst op de site stond, meteen het formulier ingevuld en 's avonds op de bus gedaan bij het stadion.
|
|
|
gradjeclovespsv Geselecteerd voor Oranje
Uit: Budel Vak: Oost - V Posts: 469 Reg.: 6 januari 2003 | seizoen nummer 5
ik ozu het niet meer kunnen missen 
|
|
|