| Poster | | Topic: seizoenkaart 07-08 |  |
|
wilbert123 Jeugdspeler
Uit: Veldhoven Vak: West - HH Posts: 40 Reg.: 6 september 2003 | Heb reeds 32 jaar een seizoenskaart en volgend jaar natuurlijk weer.
Blijf tot mijn dood gaan.
PSV zit me in het bloed.
|
|
|
Linda Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: Oost - W Posts: 505 Reg.: 11 februari 2000 | Dit wordt m'n 9e of 10e seizoen, weet het niet precies uit m'n hoofd (ofja, het eerste jaar was met het mirakel van utrecht, dus ehm.... 98-99?, dus wordt 9e jaar denk ik?).
En ik denk er niet eens bij na of ik wel of niet weer een seizoenkaart wil, het is gewoon vanzelfsprekend. Ik zou het ook niet meer kunnen missen. En ik geef toe; ik heb wel een aantal hele goeie jaren meegemaakt. Ik hoop alleen dat het vanaf nu niet de 7 magere jaren worden...
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7038 Reg.: 29 april 2000 |
quote: japper4 schreef:
Ik heb zo snel mogelijk een seizoenskaart aangevraagt, ik hoop echt dat het lukt. Mijn voorkeur was oost of west, weet iemand misschien of ik veel kans maak dat het lukt? Of dat ik maar een kleine kans heb dat het gaat lukken. Ik heb op de dag dat het voor het eerst op de site stond, meteen het formulier ingevuld en 's avonds op de bus gedaan bij het stadion.
Ik maak uit je posting op dat je alleen gaat? Dan denk ik dat je wel een goede kans hebt. Of het oost zal zijn dat betwijfel ik, maar op west is er vast wel een plekkie ergens vrij. Komend seizoen wordt mijn 14e jaar alweer 
|
|
|
Barbapapa Vaste waarde in elftal
Uit: Den Bosch Vak: Noord - SS Posts: 444 Reg.: 22 mei 2006 | 10 Euro verhoging is toch zeer beperkt als je weet dat het bijna iedere wedstrijd vol zit en PSV grote geld problemen heeft. Wat mij betreft gaat de prijs met 100 EURO omhoog als ze er dan maar iets fatsoenlijk mee doen. Maar wat kun je voor 3.000.000 nog doen in het internationaal voetbal.
|
|
|
japper4 Lid 2e elftal
Vak: Zuidwest - GG Posts: 160 Reg.: 19 december 2006 |
quote: Ik maak uit je posting op dat je alleen gaat?
Nee, het was ook geen duidelijke posting . Maar ik ga met 2 vrienden dus 3 plaatsen naast elkaar op oost of west, eerste of tweede ring. Nu heb ik zeker een stuk minder kans ?
[Dit bericht is veranderd door japper4 (op 24 april 2007 15:41:12).]
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9825 Reg.: 8 augustus 2001 |
quote: Linda schreef:
Dit wordt m'n 9e of 10e seizoen, weet het niet precies uit m'n hoofd (ofja, het eerste jaar was met het mirakel van utrecht, dus ehm.... 98-99?, dus wordt 9e jaar denk ik?).
En ik denk er niet eens bij na of ik wel of niet weer een seizoenkaart wil, het is gewoon vanzelfsprekend. Ik zou het ook niet meer kunnen missen. En ik geef toe; ik heb wel een aantal hele goeie jaren meegemaakt. Ik hoop alleen dat het vanaf nu niet de 7 magere jaren worden...
Bij mij is het inderdaad ook vanzelfsprekend. Mijn vrienden weten van mijn liefde voor psv en de tijd en kosten die het met zich meebrengen en respecteren dat. Net als mijn voetbalteam waarbij ik me kan afmelden wanneer ik mij wil, en mijn werkgever bij een van de bijbaantjes die ik heb.
Ik hoop net als mijn oma en rest van de familie nog tientallen jaren in het Philips Stadion te komen. PSV beheerst een belangrijk deel van mijn leven en zit in mijn hart en zal daar ook nooit meer uitgaan.
Supporter, zowel in goede als slechte tijden!
|
|
|
PSV-VAK-H Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: West - H Posts: 1878 Uploads: 1 Reg.: 22 oktober 1999 |
quote: BruggiKeane schreef:
(...)Ik maak uit je posting op dat je alleen gaat? Dan denk ik dat je wel een goede kans hebt. Of het oost zal zijn dat betwijfel ik, maar op west is er vast wel een plekkie ergens vrij. Komend seizoen wordt mijn 14e jaar alweer 
Op VAK-H is er in ieder geval nog een plekkie vrij!
Nee, ik heb mijn seizoenskaart niet opgezegd. Zou er never nooit aan denken. Eens supporter, altijd supporter!
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Verlengd. Hopelijk krijgen we wat beters te zien volgend seizoen.
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 | Ik zou volgend jaar graag een paar wedstrijden bezoeken. Omdat ik geen OV heb en dan het treinkaartje 40 euro kost, is dat voor mij geen seizoenskaart waard.
Ik heb dit seizoen een paar wedstrijdjes meegepakt, maar wil er graag meer. Maar hier voor ben ik als het goed is een clubcard voor nodig. Klopt dat? en zo ja waar kan ik die halen.
Alvast bedankt.
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: sweex schreef:
Ik zou volgend jaar graag een paar wedstrijden bezoeken. Omdat ik geen OV heb en dan het treinkaartje 40 euro kost, is dat voor mij geen seizoenskaart waard.
Ik heb dit seizoen een paar wedstrijdjes meegepakt, maar wil er graag meer. Maar hier voor ben ik als het goed is een clubcard voor nodig. Klopt dat? en zo ja waar kan ik die halen.
Alvast bedankt.
Voor de meeste wedstrijden is een clubcard inderdaad nodig. Je kunt een aanvraagformulier downloaden vanaf deze link. Zo'n kaart kost je 10 euro en gaat vier seizoenen mee.
[Dit bericht is veranderd door KoningKone (op 24 april 2007 18:28:55).]
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 |
quote: KoningKone schreef:
(...)
Voor de meeste wedstrijden is een clubcard inderdaad nodig. Je kunt een aanvraagformulier downloaden vanaf deze link. Zo'n kaart kost je 10 euro en gaat vier seizoenen mee.
Nog maar een keer bedankt 
|
|
|
mod 81 Legende
Uit: woensel parel van de kempen Vak: Oost - V Posts: 2636 Reg.: 11 september 1999 | Volgend seizoen weer gewoon een seizoenskaart. Ookal valt mij de gang naar het stadion momenteel wel zwaar.
Voor mij ook het 32 ste seizoen.
|
|
|
EindhovenaarPSV Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1735 Reg.: 19 september 2000 | Uiterraard zitten we er volgend seizoen gewoon weer (seizoen 10 meen ik), degene die daar nu ineens anders over denken die ben ik liever kwijt dan rijk.
Maar ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat het aantal verkochte seizoenskaarten significant gaat dalen, halverwege jaren 90 (de magere jaren) zat er namelijk ook niet echt verval in. Zou me erg tegenvallen als dat nu wel gebeurd in ieder geval..
|
|
|
since1980 Geselecteerd voor Oranje
Vak: Oost - X Posts: 480 Reg.: 6 april 2005 | Tuurlijk weer een kaart, nr 19.
|
|
|
Spijkertje Nationale topspeler
Uit: Apeldoorn - www.icfh.nl - Vak: Oost - W Posts: 778 Reg.: 18 mei 2003 | Gaat automatisch he
verlengen dus!
|
|
|
Bavaria! Regelmatige invaller
Uit: Someren Vak: - Posts: 272 Reg.: 8 januari 2007 | Ik ben van plan om met een maat van me een seizoenskaart te kopen voor het komende seizoen.
Ik zou graag op West zitten, weet iemand of het mogelijk is om daar 2 plaatsen naast elkaar te krijgen?
|
|
|
Remco. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8536 Reg.: 19 juni 2003 | Dat weet niemand hier. PSV weet het wel.
|
|
|
Uit: Someren Vak: - Posts: 272 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: Remco. schreef:
Dat weet niemand hier. PSV weet het wel.
Als ik naar PSV bel, kunnen ze mij dan zo vertellen waar er nog overal plaats is?
|
|
|
Remco. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8536 Reg.: 19 juni 2003 | Geen idee, maar probeer het anders eerst even voordat je al je vragen hier neer kwakt. Je snapt toch zelf ook wel dat niemand hier inzicht in de huishouding van PSV heeft.
|
|
|
quote: Remco. schreef:
Geen idee, maar probeer het anders eerst even voordat je al je vragen hier neer kwakt. Je snapt toch zelf ook wel dat niemand hier inzicht in de huishouding van PSV heeft.
Ja oké, wou alleen weten wat jullie er van dachten, mischien tips ofzo.
|
|
|
il capo di capi Aanstormend talent
Uit: waalwijk Vak: West - HH Posts: 146 Reg.: 2 april 2004 |
quote: Bavaria! schreef:
Ik ben van plan om met een maat van me een seizoenskaart te kopen voor het komende seizoen.
Ik zou graag op West zitten, weet iemand of het mogelijk is om daar 2 plaatsen naast elkaar te krijgen?
Volgens mij zijn er op West nog wel seizoenkaarten te koop.
(zeker nu er na dit seizoen weer enkele nepsupporters gaan afhaken)
Zie regelmatig stoelen vrij of iedere week bezet door verschillende mensen.
Kan wellicht ook zijn dat iemand niet vaak gaat of zijn plaats vaak uitleent.
Succes.....
|
|
|
quote: il capo di capi schreef:
(...)
Volgens mij zijn er op West nog wel seizoenkaarten te koop.
(zeker nu er na dit seizoen weer enkele nepsupporters gaan afhaken)
Zie regelmatig stoelen vrij of iedere week bezet door verschillende mensen.
Kan wellicht ook zijn dat iemand niet vaak gaat of zijn plaats vaak uitleent.
Succes.....
Ja dankje, ik ga proberen op de 1e ring van West.
|
|
|
Marc. Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3328 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | Vak W volgend seizoen
Al meer mensen die bericht gehad hebben?
|
|
|
Diepinho Internationale topspeler
Uit: sup. groep : psv young fanatics Vak: Oost - X Posts: 2419 Uploads: 17 Reg.: 1 maart 2005 | Ja ik zit ook volgend seizoen op Oost, Vak Y. Ach gewoon naar vak X lopen Heb al van meerdere mensen gehoord dat ze naar Oost gaan. Misschien dat de mensen toch hun oude vertrouwde plek opgeven en nu sfeermakers laten komen. Heb er al zin in!
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 3728 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Kreeg net bericht van de goedkeuring van een kleine verhuizing. Ik ga van rij 39 naar rij 21, de eerste rij op de 2e verdieping. [als ik me niet vergis] Veel meer beleving in dat gedeelte en eindelijk verlost van die meer dan irritante paal voor mijn neus. 
|
|
|