PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
seizoenkaart 07-08
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 14 »

Poster
Topic: seizoenkaart 07-08 
Carlos
Nationale topspeler
Brons PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Vak: West - K
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 16 mei 2007 om 12:57:20.       MSN: remco_dehaan@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na een jaartje vak K hoopten we terug te kunnen naar vakkie M.

Maar helaas Dan nog maar een jaartje vak K.
 Help mods!
Pool: 2661e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Snous
Jeugdspeler

Uit: Leende
Vak: Oost - W
Reg.: 28 juli 2004
Gepost op 16 mei 2007 om 13:21:01.         MSN: noudvanweert@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Botigol schreef:

Had ook een aanvraag tot overplaatsing naar Oost gedaan. Kreeg net bericht dat, nadat de vrijgekomen plaatsen verdeeld werden op basis van snelst binnengekomen aanvragen, ik buiten de boot val. Dan moet het toch wel heel erg snel gegaan zijn, want ben de dag er na nog speciaal naar Eindhoven gegaan om de brief bij Kaartverkoop af te leveren...... Mag ik vragen aan diegenen die wél naar Oost hebben kunnen verhuizen wanneer zij hun aanvraag hebben opgestuurd?

--------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben het dus wel voor elkaar gekregen om op oost (1e ring met 3 personen)te komen. Maar ook wij hebben meteen de dag nadat de brief binnen kwam alles afgegeven in eindhoven. Dit hebben we meteen smorgens om 10 uur gedaan en we waren de eerste van de dag. Gewoon blijven proberen komende jaren.... bij ons heeft het ook 3 jaar geduurt voordat we op oost terecht konden.
 Help mods!
Pool: 36e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 481e / 641e / 514eOpstelling: 4-3-3
Marc.
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Uploads: 42
Reg.: 26 september 2005
Gepost op 16 mei 2007 om 16:45:07.       MSN: marcvangerven@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wel raar, ik heb de brief een week later pas afgegeven bij het stadion, en ben wel over geplaatst naar Oost vak W Tevens de 1e keer dat we het probeerden
 Help mods!
Pool: 842e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,7VoVo: 1002e / 264e / 1097eOpstelling: 4-4-2
plastikjan
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 23 november 2006
Gepost op 16 mei 2007 om 17:20:34.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien een stomme vraag: je huidige kaart wordt toch sowieso verlengd? Tenminste, als je zelf niets anders hebt aangegeven?
 Help mods!
Pool: 1190e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
E-T
Meervoudig international

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 16 mei 2007 om 20:02:32.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook ik kwam niet in aanmerking voor een andere plek, terwijl wij toch meteen dezelfde dag nog de brief hadden terug gestuurd.

Dus dat word voor het 3de jaar op een rij vak GG.
 Help mods!
Pool: 478e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.416,9VoVo: 483e / 515e / 416eOpstelling: 4-4-2
lindontour
Veelbelovend talent

Reg.: 3 juli 2005
Gepost op 16 mei 2007 om 20:14:22.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Botigol schreef:

Had ook een aanvraag tot overplaatsing naar Oost gedaan. Kreeg net bericht dat, nadat de vrijgekomen plaatsen verdeeld werden op basis van snelst binnengekomen aanvragen, ik buiten de boot val. Dan moet het toch wel heel erg snel gegaan zijn, want ben de dag er na nog speciaal naar Eindhoven gegaan om de brief bij Kaartverkoop af te leveren...... Mag ik vragen aan diegenen die wél naar Oost hebben kunnen verhuizen wanneer zij hun aanvraag hebben opgestuurd?

Heb de gewenste plaatsaanvraag naar oost gekregen! We hebben de brief binnengekregen en zijn de volgende morgen meteen naar t stadion gereden. De kaartverkoop ging open om 10 uur en was om kwart voor 10 daar.. dus de eerste die de brief deze dag inleverde....
Hoe laat heb jij die brief afgegeven??

[Dit bericht is veranderd door lindontour (op 16 mei 2007 20:17:14).]
 Help mods!
Pool: 105e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 16 mei 2007 om 21:02:33.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Marc. schreef:

Wel raar, ik heb de brief een week later pas afgegeven bij het stadion, en ben wel over geplaatst naar Oost vak W Tevens de 1e keer dat we het probeerden

Dan zou het een mooi gebaar zijn van je als jij je scc geeft aan Botigol, dan krijg jij die van hem.
Hij was tenslotte eerder!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Heurelho da Silva Gomes
Internationale topspeler

Uit: Vught
Reg.: 29 december 2004
Gepost op 16 mei 2007 om 21:10:05.         MSN: noelv9dlaar@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb mijn aanvraag voor Oost op 6 april opgestuurd..

En het is gelukt, dus moet wel te doen zijn dan toch??

Hoop alleen dat mn pa de bevestiging en alles geregeld heeft..!!
 Help mods!
Pool: 1677e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.497,0VoVo: 772e / 1003e / 769eOpstelling: incompleet
psvNeer
Regelmatige invaller

Uit: Neer
Vak: Noord - T
Reg.: 16 januari 2007
Gepost op 16 mei 2007 om 21:45:19.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wanneer krijgen supporters die voor het eerst een seizoenskaart aangevraagt hebben te horen waar ze zitten?

Ik ben benieuwd of het gelukt is, hopelijk op vak T of U (ik ga ervan uit dat oost niet is gelukt)
 Help mods!
Pool: 1122e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Botigol
Internationale topspeler

Uit: het Brabantse land
Reg.: 30 december 2004
Gepost op 16 mei 2007 om 23:31:21.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

Dan zou het een mooi gebaar zijn van je als jij je scc geeft aan Botigol, dan krijg jij die van hem.
Hij was tenslotte eerder!

Juist, als ik het niet dacht... Stelletje prutsers zeg, morgen maar eens een telefoontje plegen.

Verder niks ten nadele van jou trouwens hoor Marc, 'tzij je gegund.
 Help mods!
Pool: 2803e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.676,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Chrisjicek
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Vak: Oost - X
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 17 mei 2007 om 08:55:38.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

Dus niet bij je vriendinnetje.

Ik denk dat we West Side J vaak genoeg op Oost zullen zien volgend seizoen hoor
 Help mods!
Pool: 48e, SC Heerenveen-PSV 0-1 (0-0)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.491,8VoVo: 57e / 265e / 72eOpstelling: 4-4-2
de arnemmer
Vaste waarde in elftal

Uit: arnhem
Reg.: 8 november 2003
Gepost op 17 mei 2007 om 13:42:20.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon weer op oost vak w,gezellig daar.
 Help mods!
Pool: 158e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 342e / 797e / 241eOpstelling: 4-3-3
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 17 mei 2007 om 13:54:11.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chrisjicek schreef:

(...)

Ze moeten die doorloopkaarten is wat strenger aan banden leggen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVmarcPSV
Lid 2e elftal

Vak: Oost - YY
Reg.: 24 januari 2007
Gepost op 17 mei 2007 om 16:01:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou wel eens bericht van PSV willen krijgen over mijn aanvraag.

Ik vraag mezelf ook steeds af hoe het gaat op vak T en U.
Ik zie daar altijd iedereen staan net als op oost maar daar is geloof ik geen vrij plaatskeuze of wel?

[Dit bericht is veranderd door PSVmarcPSV (op 17 mei 2007 16:01:59).]
 Help mods!
Pool: 754e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 17 mei 2007 om 16:38:36.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSVmarcPSV schreef:

Ik zou wel eens bericht van PSV willen krijgen over mijn aanvraag.

Ik vraag mezelf ook steeds af hoe het gaat op vak T en U.
Ik zie daar altijd iedereen staan net als op oost maar daar is geloof ik geen vrij plaatskeuze of wel?

Nee, daar is geen vrije plaatskeuze.
 Help mods!
bloxske
Bankzitter

Uit: riethoven
Vak: Noord - T
Reg.: 8 augustus 2004
Gepost op 18 mei 2007 om 02:03:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou heb 3 jaar lang seizoen kaart op vak u en is gewoon vrije plaats!!
 Help mods!
Pool: 955e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,4VoVo: 1573e / - / 1594eOpstelling: 4-4-2
De Stille Kapitein !
International

Uit: Schijndel
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 18 mei 2007 om 11:10:59.       MSN: maartenvkasteren@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Raar eigenlijk, omdat het niet als sfeervak aangemerkt wordt door PSV..
 Help mods!
Pool: 210e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,6VoVo: 1351e / 100e / 1180eOpstelling: 4-4-2
Gomes-1
Veelbelovend talent

Uit: Veldhoven
Vak: Zuid - F
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 18 mei 2007 om 11:25:10.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je wilde zitten waar je zat, hoefde je toch niks op te sturen? (ff voor de zekerheid)
 Help mods!
Pool: 1511e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1077e / 1140e / 1007eOpstelling: 4-3-3
Miss_Vennegoor
Geselecteerd voor Oranje
Derde plaats forum-TOTO 2003/2004

Uit: Best
Vak: West - H
Reg.: 18 december 2001
Gepost op 18 mei 2007 om 11:28:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gomes-1 schreef:

Als je wilde zitten waar je zat, hoefde je toch niks op te sturen? (ff voor de zekerheid)

Dat klopt.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
De arTies
Legende

Uit: Paris
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 18 mei 2007 om 11:34:05.       MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee alleen bij wijziging...

Maar wat betreft wie het eerst komt wie het eerst maalt, die aanvragen komen gewoon op een grote stapel te liggen en welke als eerste van die stapel gehaald worden worden het eerst verwerkt. Het kan dus zo zijn dat jou aanvraag per post wel vroeg binnenkomt maar dan toch onder aan de stapel komt te belanden, triest maar waar...
 Help mods!
Pool: 680e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.462,0VoVo: 688e / 1107e / 671eOpstelling: 4-5-1
bart-psv
Nationale topspeler

Uit: Nuenen De Gekste!
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 18 mei 2007 om 12:21:17.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De arTies schreef:

Nee alleen bij wijziging...

Maar wat betreft wie het eerst komt wie het eerst maalt, die aanvragen komen gewoon op een grote stapel te liggen en welke als eerste van die stapel gehaald worden worden het eerst verwerkt. Het kan dus zo zijn dat jou aanvraag per post wel vroeg binnenkomt maar dan toch onder aan de stapel komt te belanden, triest maar waar...

Aantal jaar geleden heeft dat vrouwtje van de kaartverkoop toch echt gezegd tegen mij dat hoe eerder jou aanvraag bij PSV binnen was, hoe eerder je aanvraag behandeld werd..
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
RB3
Legende

Uit: Deurne
Vak: -
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 18 mei 2007 om 13:08:10.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bart-psv schreef:

(...)

Aantal jaar geleden heeft dat vrouwtje van de kaartverkoop toch echt gezegd tegen mij dat hoe eerder jou aanvraag bij PSV binnen was, hoe eerder je aanvraag behandeld werd..

Dat zei ze vorige maand tegen mij ook precies hetzelfde
 Help mods!
Pool: 658e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
Botigol
Internationale topspeler

Uit: het Brabantse land
Reg.: 30 december 2004
Gepost op 18 mei 2007 om 13:20:29.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo staat het ook in die brief vermeld, maar PSV houdt zich wel vaker niet aan afspraken. Helaas voor hen doe ik daar niet aan mee, wat je belooft moet je maar nakomen ook.
 Help mods!
Pool: 2803e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.676,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
lindontour
Veelbelovend talent

Reg.: 3 juli 2005
Gepost op 18 mei 2007 om 13:36:03.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bart-psv schreef:

(...)

Toen ik de brief voor plaatswijziging afgaf bij kaartverkoop toen zette dat vrouwtje er een stempel op met de datum enzo waarop ze die brief binnen kregen. Dus lijkt me dat ze nog wel kijken naar het tijdstip van binnenkomst......
 Help mods!
Pool: 105e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
west side j
Vaste waarde in elftal

Uit: Best on tour
Vak: West - J
Reg.: 29 november 2004
Gepost op 18 mei 2007 om 16:20:29.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chrisjicek schreef:

(...)

Mijn vader betaalt mijn scc. Dan kan ik het niet maken om hem een heel jaar alleen te laten zitten op de sfeertribune west

Nee wordt nog gewoon een jaar west!!! Prutsers bij PSV. flikker toch op man.

*** mensen die dat regelen
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.472,8VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk