| Poster | | Topic: seizoenkaart 07-08 |  |
|
Carlos Nationale topspeler Brons PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Vak: West - K Posts: 804 Reg.: 28 januari 2004 | Na een jaartje vak K hoopten we terug te kunnen naar vakkie M.
Maar helaas Dan nog maar een jaartje vak K.
|
|
|
Snous Jeugdspeler
Uit: Leende Vak: Oost - W Posts: 34 Reg.: 28 juli 2004 | quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Botigol schreef:
Had ook een aanvraag tot overplaatsing naar Oost gedaan. Kreeg net bericht dat, nadat de vrijgekomen plaatsen verdeeld werden op basis van snelst binnengekomen aanvragen, ik buiten de boot val. Dan moet het toch wel heel erg snel gegaan zijn, want ben de dag er na nog speciaal naar Eindhoven gegaan om de brief bij Kaartverkoop af te leveren...... Mag ik vragen aan diegenen die wél naar Oost hebben kunnen verhuizen wanneer zij hun aanvraag hebben opgestuurd?
--------------------------------------------------------------------------------
Wij hebben het dus wel voor elkaar gekregen om op oost (1e ring met 3 personen)te komen. Maar ook wij hebben meteen de dag nadat de brief binnen kwam alles afgegeven in eindhoven. Dit hebben we meteen smorgens om 10 uur gedaan en we waren de eerste van de dag. Gewoon blijven proberen komende jaren.... bij ons heeft het ook 3 jaar geduurt voordat we op oost terecht konden.
|
|
|
Marc. Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3328 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | Wel raar, ik heb de brief een week later pas afgegeven bij het stadion, en ben wel over geplaatst naar Oost vak W Tevens de 1e keer dat we het probeerden
|
|
|
plastikjan Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Noord - Ere Noord Posts: 120 Reg.: 23 november 2006 | Misschien een stomme vraag: je huidige kaart wordt toch sowieso verlengd? Tenminste, als je zelf niets anders hebt aangegeven?
|
|
|
E-T Meervoudig international
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1345 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Ook ik kwam niet in aanmerking voor een andere plek, terwijl wij toch meteen dezelfde dag nog de brief hadden terug gestuurd.
Dus dat word voor het 3de jaar op een rij vak GG. 
|
|
|
lindontour Veelbelovend talent
Uit: Leende Vak: Oost - W Posts: 91 Reg.: 3 juli 2005 |
quote: Botigol schreef:
Had ook een aanvraag tot overplaatsing naar Oost gedaan. Kreeg net bericht dat, nadat de vrijgekomen plaatsen verdeeld werden op basis van snelst binnengekomen aanvragen, ik buiten de boot val. Dan moet het toch wel heel erg snel gegaan zijn, want ben de dag er na nog speciaal naar Eindhoven gegaan om de brief bij Kaartverkoop af te leveren...... Mag ik vragen aan diegenen die wél naar Oost hebben kunnen verhuizen wanneer zij hun aanvraag hebben opgestuurd?
Heb de gewenste plaatsaanvraag naar oost gekregen! We hebben de brief binnengekregen en zijn de volgende morgen meteen naar t stadion gereden. De kaartverkoop ging open om 10 uur en was om kwart voor 10 daar.. dus de eerste die de brief deze dag inleverde....
Hoe laat heb jij die brief afgegeven??
[Dit bericht is veranderd door lindontour (op 16 mei 2007 20:17:14).]
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: Marc. schreef:
Wel raar, ik heb de brief een week later pas afgegeven bij het stadion, en ben wel over geplaatst naar Oost vak W Tevens de 1e keer dat we het probeerden
Dan zou het een mooi gebaar zijn van je als jij je scc geeft aan Botigol, dan krijg jij die van hem.
Hij was tenslotte eerder! 
|
|
|
Heurelho da Silva Gomes Internationale topspeler
Uit: Vught Vak: Oost - W Posts: 950 Reg.: 29 december 2004 | Ik heb mijn aanvraag voor Oost op 6 april opgestuurd..
En het is gelukt, dus moet wel te doen zijn dan toch??
Hoop alleen dat mn pa de bevestiging en alles geregeld heeft..!!
|
|
|
psvNeer Regelmatige invaller
Uit: Neer Vak: Noord - T Posts: 285 Reg.: 16 januari 2007 | Wanneer krijgen supporters die voor het eerst een seizoenskaart aangevraagt hebben te horen waar ze zitten?
Ik ben benieuwd of het gelukt is, hopelijk op vak T of U (ik ga ervan uit dat oost niet is gelukt)
|
|
|
Botigol Internationale topspeler
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 |
quote: PSV Kampioenen schreef:
(...)
Dan zou het een mooi gebaar zijn van je als jij je scc geeft aan Botigol, dan krijg jij die van hem.
Hij was tenslotte eerder! 
Juist, als ik het niet dacht... Stelletje prutsers zeg, morgen maar eens een telefoontje plegen.
Verder niks ten nadele van jou trouwens hoor Marc, 'tzij je gegund.
|
|
|
Chrisjicek Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: PSV Kampioenen schreef:
(...)
Dus niet bij je vriendinnetje. 
Ik denk dat we West Side J vaak genoeg op Oost zullen zien volgend seizoen hoor 
|
|
|
de arnemmer Vaste waarde in elftal
Uit: arnhem Vak: Oost - W Posts: 361 Reg.: 8 november 2003 | Gewoon weer op oost vak w,gezellig daar.
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
quote: Chrisjicek schreef:
(...)
Ze moeten die doorloopkaarten is wat strenger aan banden leggen. 
|
|
|
PSVmarcPSV Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Oost - YY Posts: 174 Reg.: 24 januari 2007 | Ik zou wel eens bericht van PSV willen krijgen over mijn aanvraag.
Ik vraag mezelf ook steeds af hoe het gaat op vak T en U.
Ik zie daar altijd iedereen staan net als op oost maar daar is geloof ik geen vrij plaatskeuze of wel?
[Dit bericht is veranderd door PSVmarcPSV (op 17 mei 2007 16:01:59).]
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
quote: PSVmarcPSV schreef:
Ik zou wel eens bericht van PSV willen krijgen over mijn aanvraag.
Ik vraag mezelf ook steeds af hoe het gaat op vak T en U.
Ik zie daar altijd iedereen staan net als op oost maar daar is geloof ik geen vrij plaatskeuze of wel?
Nee, daar is geen vrije plaatskeuze.
|
|
|
bloxske Bankzitter
Uit: riethoven Vak: Noord - T Posts: 233 Reg.: 8 augustus 2004 | Nou heb 3 jaar lang seizoen kaart op vak u en is gewoon vrije plaats!!
|
|
|
De Stille Kapitein ! International
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2328 Reg.: 11 april 2006 | Raar eigenlijk, omdat het niet als sfeervak aangemerkt wordt door PSV..
|
|
|
Gomes-1 Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Zuid - F Posts: 118 Reg.: 19 oktober 2005 | Als je wilde zitten waar je zat, hoefde je toch niks op te sturen? (ff voor de zekerheid)
|
|
|
Miss_Vennegoor Geselecteerd voor Oranje Derde plaats forum-TOTO 2003/2004
Uit: Best Vak: West - H Posts: 482 Reg.: 18 december 2001 |
quote: Gomes-1 schreef:
Als je wilde zitten waar je zat, hoefde je toch niks op te sturen? (ff voor de zekerheid)
Dat klopt.
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | Nee alleen bij wijziging...
Maar wat betreft wie het eerst komt wie het eerst maalt, die aanvragen komen gewoon op een grote stapel te liggen en welke als eerste van die stapel gehaald worden worden het eerst verwerkt. Het kan dus zo zijn dat jou aanvraag per post wel vroeg binnenkomt maar dan toch onder aan de stapel komt te belanden, triest maar waar...
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2834 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: De arTies schreef:
Nee alleen bij wijziging...
Maar wat betreft wie het eerst komt wie het eerst maalt, die aanvragen komen gewoon op een grote stapel te liggen en welke als eerste van die stapel gehaald worden worden het eerst verwerkt. Het kan dus zo zijn dat jou aanvraag per post wel vroeg binnenkomt maar dan toch onder aan de stapel komt te belanden, triest maar waar...
Aantal jaar geleden heeft dat vrouwtje van de kaartverkoop toch echt gezegd tegen mij dat hoe eerder jou aanvraag bij PSV binnen was, hoe eerder je aanvraag behandeld werd..
|
|
|
RB3 Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2611 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: bart-psv schreef:
(...)
Aantal jaar geleden heeft dat vrouwtje van de kaartverkoop toch echt gezegd tegen mij dat hoe eerder jou aanvraag bij PSV binnen was, hoe eerder je aanvraag behandeld werd..
Dat zei ze vorige maand tegen mij ook precies hetzelfde 
|
|
|
Botigol Internationale topspeler
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 | Zo staat het ook in die brief vermeld, maar PSV houdt zich wel vaker niet aan afspraken. Helaas voor hen doe ik daar niet aan mee, wat je belooft moet je maar nakomen ook.
|
|
|
lindontour Veelbelovend talent
Uit: Leende Vak: Oost - W Posts: 91 Reg.: 3 juli 2005 |
quote: bart-psv schreef:
(...)
Toen ik de brief voor plaatswijziging afgaf bij kaartverkoop toen zette dat vrouwtje er een stempel op met de datum enzo waarop ze die brief binnen kregen. Dus lijkt me dat ze nog wel kijken naar het tijdstip van binnenkomst......
|
|
|
west side j Vaste waarde in elftal
Uit: Best on tour Vak: West - J Posts: 403 Reg.: 29 november 2004 |
quote: Chrisjicek schreef:
(...)
Mijn vader betaalt mijn scc. Dan kan ik het niet maken om hem een heel jaar alleen te laten zitten op de sfeertribune west
Nee wordt nog gewoon een jaar west!!! Prutsers bij PSV. flikker toch op man.
*** mensen die dat regelen 
|
|
|