PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
seizoenkaart 07-08
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 14 »

Poster
Topic: seizoenkaart 07-08 
Savage
Vedette

Uit: Walik.
Vak: Oost - W
Reg.: 19 mei 2002
Gepost op 18 mei 2007 om 16:38:39.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bloxske schreef:

Nou heb 3 jaar lang seizoen kaart op vak u en is gewoon vrije plaats!!

Ja dat weten we nu ook wel weer Bloxske .
 Help mods!
Pool: 2462e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: incompleet
bloxske
Bankzitter

Uit: riethoven
Vak: Noord - T
Reg.: 8 augustus 2004
Gepost op 18 mei 2007 om 17:39:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Savage schreef:

(...)

Ja dat weten we nu ook wel weer Bloxske .

Jaa Broer , nu niet meer
 Help mods!
Pool: 955e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,4VoVo: 1573e / - / 1594eOpstelling: 4-4-2
PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 18 mei 2007 om 20:54:29.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bloxske schreef:

Nou heb 3 jaar lang seizoen kaart op vak u en is gewoon vrije plaats!!

Waarom geeft PSV dan 3 verschillende prijzen voor vak U, als iedereen zelf mag gaan weten waar hij/zij wilt gaan zitten hoeft dat toch niet.
Oftewel officieel heb je daar een vaste zitplaats, dat ze er onderling geen moeite mee hebben is een ander verhaal.

Met CL is het idem dito, heb je ook een vaste plaats als jij bij de ticketbox een kaartje koopt.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
KoningKone
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 19 mei 2007 om 11:37:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zit ook op U, maar heb wel een vaste plaats.

Het is heel makkelijk, op de onderste rijen van U staat iedereen de hele wedstrijd en is er dus een redelijk vrije plaats. Vanaf (pak 'em beet) rij 8 of 9 zit iedereen gewoon op een vaste plaats.
 Help mods!
Pool: 99e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 122e / 420e / 103eOpstelling: 5-3-2
praetorian22
Nationale topspeler

Uit: roosendaal
Vak: Noord - M
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 20 mei 2007 om 14:56:38.       MSN: iron_stampurtjeh@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mag eindelijk een seizoenskaart van mijn ouders. Heb ze overtuigd dat ik ga slagen voor mijn examens . Maar dat even terzijde hoelang duurt die aanvraagprocedure eigenlijk kon het nergens vinden dus vraag ik het maar hier .
 Help mods!
Pool: 645e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (1-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,8VoVo: 2129e / 1852e / 1825eOpstelling: 4-3-3
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Vak: -
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 21 mei 2007 om 15:58:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zijn er al mensen met een nieuwe aanvraag (geen overplaatsing) die al bericht hebben gehad? Ik word een beetje zenuwachtig van al dat wachten
 Help mods!
Pool: 2294e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Voske
Lid 2e elftal

Uit: Schaijk
Vak: Noord - P
Reg.: 27 november 2006
Gepost op 21 mei 2007 om 16:08:33.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil zo graag naar Oost (V,W,X maakt me niet uit) maar het is weer niet gelukt... Ga naar veel uitwedstrijden en zit al 8 jaar op vak P, baal er echt van! Nóg een jaar P en dan volgend jaar weeer proberen... FOREVER !
 Help mods!
Pool: 1270e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
bart-psv
Nationale topspeler

Uit: Nuenen De Gekste!
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 21 mei 2007 om 19:15:05.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zit nu op Vak M. Maar stel dat ik volgend jaar naar Oost wil. Als ik me dan voor Oost aanmeld, maar er is geen plaats, zit ik dan gewoon weer op vak M, of heb ik dan helemaal niets meer? (Dus heb je altijd de zekerheid dat je zowieso je eigen plaats nog behoud, of moet je de gok wagen en je eigen plaats weggeven om jezelf te kunnen aanmelden op Oost?)
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
De Stille Kapitein !
International

Uit: Schijndel
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 21 mei 2007 om 19:18:36.       MSN: maartenvkasteren@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik ooit ga verhuizen dan is het naar Noord 1e ring, voorlopig zit ik hier nog wel goed...
 Help mods!
Pool: 210e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,6VoVo: 1351e / 100e / 1180eOpstelling: 4-4-2
Marc.
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Uploads: 42
Reg.: 26 september 2005
Gepost op 21 mei 2007 om 19:25:13.       MSN: marcvangerven@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bart-psv schreef:

Ik zit nu op Vak M. Maar stel dat ik volgend jaar naar Oost wil. Als ik me dan voor Oost aanmeld, maar er is geen plaats, zit ik dan gewoon weer op vak M, of heb ik dan helemaal niets meer? (Dus heb je altijd de zekerheid dat je zowieso je eigen plaats nog behoud, of moet je de gok wagen en je eigen plaats weggeven om jezelf te kunnen aanmelden op Oost?)

Je houd in de eerste instantie je plek die je nu hebt. Als Oost dan vol zit, krijg je een brief terug waarin staat dat je geen nieuwe plek hebt gekregen
 Help mods!
Pool: 842e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,7VoVo: 1002e / 264e / 1097eOpstelling: 4-4-2
bart-psv
Nationale topspeler

Uit: Nuenen De Gekste!
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 22 mei 2007 om 07:31:44.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Marc. schreef:

(...)

Je houd in de eerste instantie je plek die je nu hebt. Als Oost dan vol zit, krijg je een brief terug waarin staat dat je geen nieuwe plek hebt gekregen

Oké, das vrij fijn, want dan heb je gelukkig de zekerheid van je eigen plaats nog.
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
RB3
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 22 mei 2007 om 08:02:33.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb begin april al een verzoek ingediend voor een seizoenskaart, maar nog niks gehoord...
Bij meerdere zo??
 Help mods!
Pool: 658e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
Sjengen
Legende

Uit: Valkenswaard
Vak: Oost - X
Reg.: 5 februari 1999
Gepost op 22 mei 2007 om 08:42:43.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik lees in deze topic diverse reacties met een nieuwe aanvraag voor een SCC. Goed nieuws natuurlijk, maar ik ben eigenlijk wel eens benieuwd waarom de "nieuwelingen" een SCC voor seizoen 2007/2008 willen aanschaffen.
 Help mods!
Pool: 216e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.446,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MarPSV
Internationale topspeler

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 22 mei 2007 om 08:51:42.     MSN: Ja!      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben ook nog van plan om een SK aan te schaffen en ik zal uitleggen hoezoo: Vorig jaar mocht ik nog absoluut niet alleen van me ouders elke wedstrijd naar Eindhoven. Nu mag dat dus wel. Ook ben ik steeds vaker wedstrijden gaan bezoeken maar wil ik eigenlijk gewoon alle wedstrijden bezoeken. En het heeft ook nog een voordeel met de CL wedstrijden!
 Help mods!
Pool: 200e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.489,6 (daag uit)VoVo: 511e / 620e / 286eOpstelling: 4-4-2
RB3
Legende

Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 22 mei 2007 om 09:07:44.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjengen schreef:

Ik lees in deze topic diverse reacties met een nieuwe aanvraag voor een SCC. Goed nieuws natuurlijk, maar ik ben eigenlijk wel eens benieuwd waarom de "nieuwelingen" een SCC voor seizoen 2007/2008 willen aanschaffen.

Omdat ik onregelmatig gewerkt heb afgelopen 2 jaar, maar nu een nieuwe opleiding ga beginnen, dus geen onregelmatig werk meer (werk dan nog maar 10 uur p/w )
 Help mods!
Pool: 658e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
PSVfanatic
Veelbelovend talent
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Nuenen
Vak: Oost - V
Reg.: 14 mei 2004
Gepost op 22 mei 2007 om 11:37:27.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ach man, het gevoel in het stadion dat is onbetaalbaar!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,6VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVmarcPSV
Lid 2e elftal

Vak: Oost - YY
Reg.: 24 januari 2007
Gepost op 22 mei 2007 om 12:58:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjengen schreef:

Omdat ik vorig jaar mijn vrienden probeerde over te halen maar toen kwamen er allerlei smoesjes dat ze geen geld hebben enz.
Toen ben ik met ze een paar uitwedstrijden gaan bezoeken en ook met m'n oom z'n seizoenskaarten gegaan en nu hebben ze ineens wel geld

[Dit bericht is veranderd door PSVmarcPSV (op 22 mei 2007 12:59:25).]
 Help mods!
Pool: 754e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ruudt
Bankzitter

Vak: Noord - U
Reg.: 15 december 2003
Gepost op 22 mei 2007 om 14:21:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik verhuis naar vakkie U.
 Help mods!
Pool: 598e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,8VoVo: 1037e / 1632e / 1028eOpstelling: 4-3-3
Botigol
Internationale topspeler

Uit: het Brabantse land
Reg.: 30 december 2004
Gepost op 22 mei 2007 om 18:07:12.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gelderse Boer schreef:

(...)

Mmm, dat is dan mooi balen!

Ik zou nog maar eens bellen met psv, wellicht dat je nog iets kunt regelen.

Hm, dat blijkt!

Had toch maar een mail gestuurd naar PSV, omdat ik van meerdere mensen heb gehoord dat zij wel naar Oost verhuizen terwijl zij de brief later inleverden dan ik deed. Eigenlijk niet eens met de bedoeling om alsnog aan een kaart voor die vakken te komen (dat moet immers niet kunnen als ik éérst een brief krijg dat het vol zit), maar gewoon om het even aan te geven, zodat ze er volgend jaar tenminste iets mee doen. Ik keek net in m'n mailbox en tot mijn verbazing mailde PSV me dat ze het teruggekeken hadden en ik inderdaad als één van de eerste de aanvraag geretouneerd had. Sterker nog, ''heel toevallig'' was er vanochtend nog één plek vrij gekomen op de sfeervakken en deze zouden ze voor me reserveren. Toch netjes!
 Help mods!
Pool: 2803e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.676,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVSorayatjuh
Legende
Winnaar FPC Indoor 2006; meer prijzen

Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot
Reg.: 30 oktober 2002
Gepost op 22 mei 2007 om 18:13:02.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bart-psv schreef:

Ja dan krijg je een bericht dat er geen plek meer op oost is en je houd dan je huidige plaats automatisch als je niet meer reageert. Je hebt dus altijd gewoon nog je eigen plaats. Tenzij je van ZZ afkomt en je moet daar weg omdat je te oud ben...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.388,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Gelderse Boer
Legende
Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007

Uit: Nijmegen/Wijchen
Reg.: 8 augustus 2001
Gepost op 22 mei 2007 om 18:41:59.     MSN: free.styler@12move.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Botigol schreef:

(...)Hm, dat blijkt!

Had toch maar een mail gestuurd naar PSV, omdat ik van meerdere mensen heb gehoord dat zij wel naar Oost verhuizen terwijl zij de brief later inleverden dan ik deed. Eigenlijk niet eens met de bedoeling om alsnog aan een kaart voor die vakken te komen (dat moet immers niet kunnen als ik éérst een brief krijg dat het vol zit), maar gewoon om het even aan te geven, zodat ze er volgend jaar tenminste iets mee doen. Ik keek net in m'n mailbox en tot mijn verbazing mailde PSV me dat ze het teruggekeken hadden en ik inderdaad als één van de eerste de aanvraag geretouneerd had. Sterker nog, ''heel toevallig'' was er vanochtend nog één plek vrij gekomen op de sfeervakken en deze zouden ze voor me reserveren. Toch netjes!

Zo zie je maar, het is de moeite waard even te informeren.

Tot volgend seizoen
 Help mods!
Pool: 95e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.393,0VoVo: 14e / 154e / 5eOpstelling: incompleet
Bavaria!
Regelmatige invaller

Uit: Someren
Reg.: 8 januari 2007
Gepost op 22 mei 2007 om 18:52:11.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan iemand mij vertellen of het nu nog mogelijk is om nog een SSC aan te schaffen, 2 plaatsen langs elkaar?

[Dit bericht is veranderd door Bavaria! (op 22 mei 2007 18:52:41).]
 Help mods!
Pool: 281e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 365e / 695e / 263eOpstelling: 4-3-3
Poojer
Toeschouwer

Uit: Valkenswaard
Reg.: 22 mei 2007
Gepost op 22 mei 2007 om 19:01:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hm.. ik begin nu toch ook wel bang te worden dat mijn aanvraag ietsje te laat komt..

Ik wil vanavond een SCC aan gaan vragen samen met een vriendin.. heeft iemand een idee voor welk vak ik het beste zou kunnen gaan (aangezien het toch al redelijk laat is)?
Sorry dat ik het hier zet, maar ik kon nergens anders een goed topic hiervoor vinden

[Dit bericht is veranderd door Poojer (op 22 mei 2007 19:03:38).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Bavaria!
Regelmatige invaller

Uit: Someren
Reg.: 8 januari 2007
Gepost op 22 mei 2007 om 19:08:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Poojer schreef:
Sorry dat ik het hier zet, maar ik kon nergens anders een goed topic hiervoor vinden

Dit is het goede topic hoor.
Ben ook aardig benieuwd of het nog mogelijk is.
 Help mods!
Pool: 281e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 365e / 695e / 263eOpstelling: 4-3-3
Weaky
Bankzitter

Vak: Noord - NN
Reg.: 26 maart 2006
Gepost op 22 mei 2007 om 19:12:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Poojer schreef:

Hm.. ik begin nu toch ook wel bang te worden dat mijn aanvraag ietsje te laat komt..

Ik wil vanavond een SCC aan gaan vragen samen met een vriendin.. heeft iemand een idee voor welk vak ik het beste zou kunnen gaan (aangezien het toch al redelijk laat is)?

Valt wel mee hoor met dat laat. De seizoenskaarthouders hebben tot 1 juni voorrang om kaarten te verlengen etc. Toen ik mijn kaart ging halen (2 kaarten) ging ik pas 3 weken voor de competitie begon. Ik ging naar het stadion en daar lieten ze me de plekken zien die nog vrij waren (2 naast elkaar)Ik heb daar toen terplekke een keuze gemaakt en het geld gegeven en klaar was kees.
 Help mods!
Pool: 3266e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk