| Poster | | Topic: seizoenkaart 07-08 |  |
|
Savage Vedette
Uit: Walik. Vak: Oost - W Posts: 1334 Reg.: 19 mei 2002 |
quote: bloxske schreef:
Nou heb 3 jaar lang seizoen kaart op vak u en is gewoon vrije plaats!!
Ja dat weten we nu ook wel weer Bloxske .
|
|
|
bloxske Bankzitter
Uit: riethoven Vak: Noord - T Posts: 233 Reg.: 8 augustus 2004 |
quote: Savage schreef:
(...)
Ja dat weten we nu ook wel weer Bloxske .
Jaa Broer , nu niet meer
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: bloxske schreef:
Nou heb 3 jaar lang seizoen kaart op vak u en is gewoon vrije plaats!!
Waarom geeft PSV dan 3 verschillende prijzen voor vak U, als iedereen zelf mag gaan weten waar hij/zij wilt gaan zitten hoeft dat toch niet.
Oftewel officieel heb je daar een vaste zitplaats, dat ze er onderling geen moeite mee hebben is een ander verhaal.
Met CL is het idem dito, heb je ook een vaste plaats als jij bij de ticketbox een kaartje koopt.
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Ik zit ook op U, maar heb wel een vaste plaats.
Het is heel makkelijk, op de onderste rijen van U staat iedereen de hele wedstrijd en is er dus een redelijk vrije plaats. Vanaf (pak 'em beet) rij 8 of 9 zit iedereen gewoon op een vaste plaats.
|
|
|
praetorian22 Nationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 834 Reg.: 30 juni 2005 | Mag eindelijk een seizoenskaart van mijn ouders. Heb ze overtuigd dat ik ga slagen voor mijn examens . Maar dat even terzijde hoelang duurt die aanvraagprocedure eigenlijk kon het nergens vinden dus vraag ik het maar hier .
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 | Zijn er al mensen met een nieuwe aanvraag (geen overplaatsing) die al bericht hebben gehad? Ik word een beetje zenuwachtig van al dat wachten 
|
|
|
Voske Lid 2e elftal
Uit: Schaijk Vak: Noord - P Posts: 168 Reg.: 27 november 2006 | Ik wil zo graag naar Oost (V,W,X maakt me niet uit) maar het is weer niet gelukt... Ga naar veel uitwedstrijden en zit al 8 jaar op vak P, baal er echt van! Nóg een jaar P en dan volgend jaar weeer proberen... FOREVER !
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2834 Reg.: 29 juli 2005 | Ik zit nu op Vak M. Maar stel dat ik volgend jaar naar Oost wil. Als ik me dan voor Oost aanmeld, maar er is geen plaats, zit ik dan gewoon weer op vak M, of heb ik dan helemaal niets meer? (Dus heb je altijd de zekerheid dat je zowieso je eigen plaats nog behoud, of moet je de gok wagen en je eigen plaats weggeven om jezelf te kunnen aanmelden op Oost?)
|
|
|
De Stille Kapitein ! International
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2328 Reg.: 11 april 2006 | Als ik ooit ga verhuizen dan is het naar Noord 1e ring, voorlopig zit ik hier nog wel goed...
|
|
|
Marc. Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3328 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
quote: bart-psv schreef:
Ik zit nu op Vak M. Maar stel dat ik volgend jaar naar Oost wil. Als ik me dan voor Oost aanmeld, maar er is geen plaats, zit ik dan gewoon weer op vak M, of heb ik dan helemaal niets meer? (Dus heb je altijd de zekerheid dat je zowieso je eigen plaats nog behoud, of moet je de gok wagen en je eigen plaats weggeven om jezelf te kunnen aanmelden op Oost?)
Je houd in de eerste instantie je plek die je nu hebt. Als Oost dan vol zit, krijg je een brief terug waarin staat dat je geen nieuwe plek hebt gekregen
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2834 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: Marc. schreef:
(...)
Je houd in de eerste instantie je plek die je nu hebt. Als Oost dan vol zit, krijg je een brief terug waarin staat dat je geen nieuwe plek hebt gekregen
Oké, das vrij fijn, want dan heb je gelukkig de zekerheid van je eigen plaats nog.
|
|
|
RB3 Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2611 Reg.: 19 januari 2002 | Ik heb begin april al een verzoek ingediend voor een seizoenskaart, maar nog niks gehoord...
Bij meerdere zo?? 
|
|
|
Sjengen Legende
Uit: Valkenswaard Vak: Oost - X Posts: 2663 Reg.: 5 februari 1999 | Ik lees in deze topic diverse reacties met een nieuwe aanvraag voor een SCC. Goed nieuws natuurlijk, maar ik ben eigenlijk wel eens benieuwd waarom de "nieuwelingen" een SCC voor seizoen 2007/2008 willen aanschaffen.
|
|
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Ik ben ook nog van plan om een SK aan te schaffen en ik zal uitleggen hoezoo: Vorig jaar mocht ik nog absoluut niet alleen van me ouders elke wedstrijd naar Eindhoven. Nu mag dat dus wel. Ook ben ik steeds vaker wedstrijden gaan bezoeken maar wil ik eigenlijk gewoon alle wedstrijden bezoeken. En het heeft ook nog een voordeel met de CL wedstrijden!
|
|
|
RB3 Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2611 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Sjengen schreef:
Ik lees in deze topic diverse reacties met een nieuwe aanvraag voor een SCC. Goed nieuws natuurlijk, maar ik ben eigenlijk wel eens benieuwd waarom de "nieuwelingen" een SCC voor seizoen 2007/2008 willen aanschaffen.
Omdat ik onregelmatig gewerkt heb afgelopen 2 jaar, maar nu een nieuwe opleiding ga beginnen, dus geen onregelmatig werk meer (werk dan nog maar 10 uur p/w )
|
|
|
PSVfanatic Veelbelovend talent Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Nuenen Vak: Oost - V Posts: 102 Reg.: 14 mei 2004 | ach man, het gevoel in het stadion dat is onbetaalbaar!
|
|
|
PSVmarcPSV Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Oost - YY Posts: 174 Reg.: 24 januari 2007 |
quote: Sjengen schreef:
Ik lees in deze topic diverse reacties met een nieuwe aanvraag voor een SCC. Goed nieuws natuurlijk, maar ik ben eigenlijk wel eens benieuwd waarom de "nieuwelingen" een SCC voor seizoen 2007/2008 willen aanschaffen.
Omdat ik vorig jaar mijn vrienden probeerde over te halen maar toen kwamen er allerlei smoesjes dat ze geen geld hebben enz.
Toen ben ik met ze een paar uitwedstrijden gaan bezoeken en ook met m'n oom z'n seizoenskaarten gegaan en nu hebben ze ineens wel geld 
[Dit bericht is veranderd door PSVmarcPSV (op 22 mei 2007 12:59:25).]
|
|
|
Ruudt Bankzitter
Uit: Deurne Vak: Noord - U Posts: 192 Reg.: 15 december 2003 | Ik verhuis naar vakkie U.
|
|
|
Botigol Internationale topspeler
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 |
quote: Gelderse Boer schreef:
(...)
Mmm, dat is dan mooi balen!
Ik zou nog maar eens bellen met psv, wellicht dat je nog iets kunt regelen.
Hm, dat blijkt!
Had toch maar een mail gestuurd naar PSV, omdat ik van meerdere mensen heb gehoord dat zij wel naar Oost verhuizen terwijl zij de brief later inleverden dan ik deed. Eigenlijk niet eens met de bedoeling om alsnog aan een kaart voor die vakken te komen (dat moet immers niet kunnen als ik éérst een brief krijg dat het vol zit), maar gewoon om het even aan te geven, zodat ze er volgend jaar tenminste iets mee doen. Ik keek net in m'n mailbox en tot mijn verbazing mailde PSV me dat ze het teruggekeken hadden en ik inderdaad als één van de eerste de aanvraag geretouneerd had. Sterker nog, ''heel toevallig'' was er vanochtend nog één plek vrij gekomen op de sfeervakken en deze zouden ze voor me reserveren. Toch netjes! 
|
|
|
PSVSorayatjuh Legende Winnaar FPC Indoor 2006; meer prijzen
Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot Vak: Oost - X Posts: 3409 Reg.: 30 oktober 2002 |
quote: bart-psv schreef:
Ik zit nu op Vak M. Maar stel dat ik volgend jaar naar Oost wil. Als ik me dan voor Oost aanmeld, maar er is geen plaats, zit ik dan gewoon weer op vak M, of heb ik dan helemaal niets meer? (Dus heb je altijd de zekerheid dat je zowieso je eigen plaats nog behoud, of moet je de gok wagen en je eigen plaats weggeven om jezelf te kunnen aanmelden op Oost?)
Ja dan krijg je een bericht dat er geen plek meer op oost is en je houd dan je huidige plaats automatisch als je niet meer reageert. Je hebt dus altijd gewoon nog je eigen plaats. Tenzij je van ZZ afkomt en je moet daar weg omdat je te oud ben...
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9825 Reg.: 8 augustus 2001 |
quote: Botigol schreef:
(...)Hm, dat blijkt!
Had toch maar een mail gestuurd naar PSV, omdat ik van meerdere mensen heb gehoord dat zij wel naar Oost verhuizen terwijl zij de brief later inleverden dan ik deed. Eigenlijk niet eens met de bedoeling om alsnog aan een kaart voor die vakken te komen (dat moet immers niet kunnen als ik éérst een brief krijg dat het vol zit), maar gewoon om het even aan te geven, zodat ze er volgend jaar tenminste iets mee doen. Ik keek net in m'n mailbox en tot mijn verbazing mailde PSV me dat ze het teruggekeken hadden en ik inderdaad als één van de eerste de aanvraag geretouneerd had. Sterker nog, ''heel toevallig'' was er vanochtend nog één plek vrij gekomen op de sfeervakken en deze zouden ze voor me reserveren. Toch netjes! 
Zo zie je maar, het is de moeite waard even te informeren.
Tot volgend seizoen 
|
|
|
Bavaria! Regelmatige invaller
Uit: Someren Vak: - Posts: 272 Reg.: 8 januari 2007 | Kan iemand mij vertellen of het nu nog mogelijk is om nog een SSC aan te schaffen, 2 plaatsen langs elkaar?
[Dit bericht is veranderd door Bavaria! (op 22 mei 2007 18:52:41).]
|
|
|
Poojer Toeschouwer
Uit: Valkenswaard Vak: Noord - M Posts: 27 Reg.: 22 mei 2007 | Hm.. ik begin nu toch ook wel bang te worden dat mijn aanvraag ietsje te laat komt..
Ik wil vanavond een SCC aan gaan vragen samen met een vriendin.. heeft iemand een idee voor welk vak ik het beste zou kunnen gaan (aangezien het toch al redelijk laat is)?
Sorry dat ik het hier zet, maar ik kon nergens anders een goed topic hiervoor vinden 
[Dit bericht is veranderd door Poojer (op 22 mei 2007 19:03:38).]
|
|
|
Bavaria! Regelmatige invaller
Uit: Someren Vak: - Posts: 272 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: Poojer schreef:
Sorry dat ik het hier zet, maar ik kon nergens anders een goed topic hiervoor vinden 
Dit is het goede topic hoor.
Ben ook aardig benieuwd of het nog mogelijk is. 
|
|
|
Weaky Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Noord - NN Posts: 199 Reg.: 26 maart 2006 |
quote: Poojer schreef:
Hm.. ik begin nu toch ook wel bang te worden dat mijn aanvraag ietsje te laat komt..
Ik wil vanavond een SCC aan gaan vragen samen met een vriendin.. heeft iemand een idee voor welk vak ik het beste zou kunnen gaan (aangezien het toch al redelijk laat is)?
Valt wel mee hoor met dat laat. De seizoenskaarthouders hebben tot 1 juni voorrang om kaarten te verlengen etc. Toen ik mijn kaart ging halen (2 kaarten) ging ik pas 3 weken voor de competitie begon. Ik ging naar het stadion en daar lieten ze me de plekken zien die nog vrij waren (2 naast elkaar)Ik heb daar toen terplekke een keuze gemaakt en het geld gegeven en klaar was kees.
|
|
|