| Poster | | Topic: seizoenkaart 07-08 |  |
|
STRIKER Internationale topspeler
Uit: Zevenhuizen Vak: - Posts: 1664 Reg.: 16 december 2004 |
quote: Snous schreef:
(...)
Haha... jah goed idee.. dan kunnen we in het jan louwers stadion gaan zitten want volgensmij zijn er toch maar 3500 uitkaart houders.... Haha nou ja dan zit dat stadion ook een keer wat voller 
Als het goed is (en dat is het meestal niet bij de supver) kan je volgend jaar ook zonder uitkaart naar heerenveen en misschien de graafschap en rkc/vvv .
Toch te schandalig voor woorden dat je in bijna elk uitvak in Nederland met amper 300 man aankomt zetten terwijl er in thuiswedstrijden 100X !! zoveel mensen zitten. Ja natuurlijk zijn er oorzaken voor, daar ga ik het niet over hebben.
Leuk dat ik volgend jaar maar af moet wachten of ik een losse kaart kan krijgen voor een thuiswedstrijd, terwijl ik zowat alle uitwedstrijden in een slecht gevuld uitvak zit.
|
|
|
vantheman International
Uit: Oosterhout Vak: West - J Posts: 599 Reg.: 4 januari 2002 | Heb een paar dagen nadat de inschrijving voor seizoenskaart openging een aanvraag opgestuurd(voorgaande jaren niet gedaan, dus was de eerste poging) en heb vrijdag bericht gekregen dat ik komend seizoen in vak J zit 
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: STRIKER schreef:
(...)
Als het goed is (en dat is het meestal niet bij de supver) kan je volgend jaar ook zonder uitkaart naar heerenveen en misschien de graafschap en rkc/vvv .
Toch te schandalig voor woorden dat je in bijna elk uitvak in Nederland met amper 300 man aankomt zetten terwijl er in thuiswedstrijden 100X !! zoveel mensen zitten. Ja natuurlijk zijn er oorzaken voor, daar ga ik het niet over hebben.
Leuk dat ik volgend jaar maar af moet wachten of ik een losse kaart kan krijgen voor een thuiswedstrijd, terwijl ik zowat alle uitwedstrijden in een slecht gevuld uitvak zit.
Jij kiest zelf voor die situatie, dus vind ook niet dat je moet zeuren of je een losse kaart kan krijgen voor een thuiswedstrijd of niet.
Als die achterlijke combi regeltjes weg zouden vallen, zou het stukken beter zijn.
|
|
|
PhilipSCocu Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 221 Reg.: 4 juli 2005 | mensen ik heb even een vraagje.
Ik heb nu voor het 2e seizoen een seizoenskaart, maar zou aankomend seizoen ook graag een aantal uitwedstrijden bezoeken.
Nu is mijn vraag zit die uitkaart al standaard op je seizoenskaart? zoniet hoe kom je eraan en wat zijn de kosten?
|
|
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Het zit niet op je seizoenskaart, je moet naar kaartverkoop gaan en daar activeren ze het dan, ze maken een foto van je en je kan weer weg, en het kost niks!
|
|
|
Gladjanus Regelmatige invaller
Uit: Deurne Vak: Noord - PR Posts: 410 Reg.: 9 februari 2007 |
quote: PhilipSCocu schreef:
mensen ik heb even een vraagje.
Ik heb nu voor het 2e seizoen een seizoenskaart, maar zou aankomend seizoen ook graag een aantal uitwedstrijden bezoeken.
Nu is mijn vraag zit die uitkaart al standaard op je seizoenskaart? zoniet hoe kom je eraan en wat zijn de kosten?
Nee, je moet eerst een foto maken en een brief invullen en inleveren bij PSV Kaartverkoop bij het Philips stadion.
Het is gratis.
[Dit bericht is veranderd door Gladjanus (op 28 mei 2007 18:27:05).]
|
|
|
PhilipSCocu Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 221 Reg.: 4 juli 2005 | ok hartstikke bedankt 
|
|
|
quote: PSV Kampioenen schreef:
(...)
Jij kiest zelf voor die situatie, dus vind ook niet dat je moet zeuren of je een losse kaart kan krijgen voor een thuiswedstrijd of niet.
Als die achterlijke combi regeltjes weg zouden vallen, zou het stukken beter zijn.
Moi die thuiswedstrijden zijn meestal niet zo spannend tegen de middenmoot en de degradanten is er maar weinig spanning en sfeer. Vandaar dat ik dit jaar er voor kies alleen de topwedstrijden thuis te bezoeken en de champions league.
Doe mij maar mooi elke twee weken een andere stad bezoeken, gemiddeld een wat fanatiekere PSV-supporter, meer creativiteit met ludieke liedjes e.d. en geen carnavalsmuziek die de 'sfeer'probeert te regiseren.
De hogere prijzen en verplichte autocombi/treincombi's neem ik dan wel op de koop toe.
Zou wel leuk zijn als PSV een systeem met uitseizoenskaarten regelde al moet hierbij de keuze van vervoer wel vrij blijven bij niet verplichte combi's.
|
|
|
Chrisjicek Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: Zou wel leuk zijn als PSV een systeem met uitseizoenskaarten regelde al moet hierbij de keuze van vervoer wel vrij blijven bij niet verplichte combi's.
Zolang die uitwedstrijden niet uitverkocht zijn zal hier absoluut geen vraag naar zijn neem ik aan, en heeft het in mijn ogen ook geen meerwaarde, tenzij je als uitsupporter dan een aantrekkelijke korting krijgt ten opzichte van mensen die een "los" kaartje kopen
|
|
|
quote: Chrisjicek schreef:
(...)
Zolang die uitwedstrijden niet uitverkocht zijn zal hier absoluut geen vraag naar zijn neem ik aan, en heeft het in mijn ogen ook geen meerwaarde, tenzij je als uitsupporter dan een aantrekkelijke korting krijgt ten opzichte van mensen die een "los" kaartje kopen
Dat is ook het idee hier achter, korting geven voor trouwe steun in uitwedstrijden. Zodat PSV ook UIT een groter aantal supporters aan zich weet te binden. Ook bijvoorbeeld mensen die voor een (thuis)seizoenskaart niet in aanmerking kwamen dit seizoen. Liep trouwens vorig jaar ook al een topic over op het uitwedstrijdenforum.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat met een uit seizoenskaart de uitvakken voller zullen worden, mits de randvoorwaarden van een dergelijk systeem goed worden ingevuld.
|
|
|
wesley_van_bommel Bankzitter
Uit: www.psv-youth-support.nl.tt Vak: Zuid - BB Posts: 218 Reg.: 12 juli 2006 | Als PSV zijnde is het toch niet zo heel moeilijk zou ik zeggen? heb je geld over van de transfer markt, pomp dat geld in het stadion voor 10.000 plekken meer, dat zal best wel verdienen, verder als je een uitkaart wil moet je er wel voor zorgen dat je een seizoen club kaart of een supporters club kaart op je naam hebt Staan, Anders kom je niet ver, heb ik afgelopen jaar wel gemerkt. Ik betaal mijn eigen uitkaart niet zelf.. dat doet mijn oma dus staat hij ook op haar naam.. dit jaar is het gelukkig anders 
|
|
|
quote: wesley_van_bommel schreef:
Als PSV zijnde is het toch niet zo heel moeilijk zou ik zeggen? heb je geld over van de transfer markt, pomp dat geld in het stadion voor 10.000 plekken meer, dat zal best wel verdienen, verder als je een uitkaart wil moet je er wel voor zorgen dat je een seizoen club kaart of een supporters club kaart op je naam hebt Staan, Anders kom je niet ver, heb ik afgelopen jaar wel gemerkt. Ik betaal mijn eigen uitkaart niet zelf.. dat doet mijn oma dus staat hij ook op haar naam.. dit jaar is het gelukkig anders 
je betaalt niks voor je uitkaart!!!
Ik heb trouwens even een mailtje naar de PSV kaartverkoop en beide supportersverenigingen gestuurd over de uit seizoenskaart. Nu maar hopen dat ze er wat in zien....
[Dit bericht is veranderd door STRIKER (op 28 mei 2007 22:01:49).]
|
|
|
Kimmetjuhhhh Bankzitter
Uit: Lieshout Vak: Noord - N Posts: 227 Reg.: 19 april 2004 | Mensen nog een vraagje over de uitkaart.
Afgelopen seizoen heb ik die ook maar een aangeschaft (nouja fototje laten maken dus). Komend seizoen heb ik mijn seizoenskaart op dezelfde plek enzo als vorig jaar dus daar veranderd niks, maar neem ik de uitkaart zeg maar mee naar komend seizoen? of moet je dat weer opnieuw doen??
|
|
|
Luckycranes Vedette
Vak: - Posts: 1434 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: Kimmetjuhhhh schreef:
Mensen nog een vraagje over de uitkaart.
Afgelopen seizoen heb ik die ook maar een aangeschaft (nouja fototje laten maken dus). Komend seizoen heb ik mijn seizoenskaart op dezelfde plek enzo als vorig jaar dus daar veranderd niks, maar neem ik de uitkaart zeg maar mee naar komend seizoen? of moet je dat weer opnieuw doen??
Blijft ook gewooon geldig. Geen andere actie vereist.
|
|
|
diets Toeschouwer
Vak: West - JJ Posts: 13 Reg.: 19 augustus 2006 | Ik heb al geruime tijd mijn seizoenskaart verlengd maar nog steeds geen reactie gekregen nog iemand dit aan de hand? want normaal zouden er toch bevestegingen gestuurd worden?
|
|
|
Bavaria! Regelmatige invaller
Uit: Someren Vak: - Posts: 272 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: diets schreef:
Ik heb al geruime tijd mijn seizoenskaart verlengd maar nog steeds geen reactie gekregen nog iemand dit aan de hand? want normaal zouden er toch bevestegingen gestuurd worden?
Je krijgt volgens mij geen reactie, als je hem verlengt hebt is het goed volgens mij.
Dit staat er van op de PSV site.
quote: Automatische verlenging
In principe vind er een automatische verlenging van de Seizoen Club card plaats, hiervoor hoefde je niet te reageren. Indien je van plaats wil wijzigen, de Seizoen Club card wil overzetten op een andere naam of de Seizoen Club card wilt annuleren, heb je hier tot 30 april de tijd voor gehad. Indien je het wijzigingsformulier hebt gebruikt om een verzoek tot plaatswijziging, naamswijziging of annulering door te gevbaen ontvang je hier uiterlijk eind mei bericht over.
|
|
|
diets Toeschouwer
Vak: West - JJ Posts: 13 Reg.: 19 augustus 2006 | Ooh ik meende ergens gelezen te hebben dat er een bevestiging gestuurd ging worden naar iedereen die zijn kaart verlengde maar dan zal ik wel mis zijn 
|
|
|
Gomes-1 Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Zuid - F Posts: 118 Reg.: 19 oktober 2005 | *besteed zorg aan je postings*
[Dit bericht is veranderd door Bas (op 1 juni 2007 19:18:10).]
|
|
|
PSVSorayatjuh Legende Winnaar FPC Indoor 2006; meer prijzen
Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot Vak: Oost - X Posts: 3409 Reg.: 30 oktober 2002 | Ja die word als het goed is rond 30 juni van je rekening afgeschreven. Je krijgt idd geen bevestiging als je je SCC verlengd. Je krijgt een brief binnen waarin staat dat je je SCC automatisch verlengd word als je geen actie onderneemt. ALs je m wil opzeggen moet je dat schriftelijk doen. Dus die bevestiging van je SCC is gewoon automatisch
|
|
|
Gomes-1 Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Zuid - F Posts: 118 Reg.: 19 oktober 2005 | *besteed zorg aan je postings*
[Dit bericht is veranderd door Bas (op 1 juni 2007 19:18:20).]
|
|
|
Poojer Toeschouwer
Uit: Valkenswaard Vak: Noord - M Posts: 27 Reg.: 22 mei 2007 | Ik heb vorige week mijn aanvraag op de post gedaan (west twee plaatsen) en werd toen straks gebeld dat er nergens 2 plaatsen naast elkaar waren.
Ze zei dat we op GG niet ver uit elkaar zouden komen te zitten, maar ik vroeg of er niet een andere mogelijkheid was en toen kwam ze met 2 kaarten voor vak M, rij 3 en rij 4, stoel 4 en 6 geloof ik.. dus nu toch mooie plaatsen en dicht bij elkaar
Zeker veel zin in komend jaar 
|
|
|
praetorian22 Nationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 834 Reg.: 30 juni 2005 | Ja ik kijk er ook naar uit .
|
|
|
Krizz Aanstormend talent
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 140 Reg.: 17 december 2006 | Ik heb vandaag bevestiging gehad, volgend seizoen ZZ rij 37. Dat is wel hoog ofniet? Ach, alles beter dan niks en ik wil toch zo snel mogelijk naar Oost. Maar weet iemand hoe het zit als je op ZZ zit en 17 word tijdens het seizoen? Zijn ze daar niet streng op of krijg je misschien voorrang boven anderen bij overplaatsing naar een ander vak omdat je op je eigen plek weg moet?
Ik ben er in ieder geval ook bij volgend seizoen 
[Dit bericht is veranderd door Krizz (op 2 juni 2007 19:40:10).]
|
|
|
Dirkpsv Toeschouwer
Posts: 10 Reg.: 3 september 2005 | Krizz, ik zat vorig seizoen met 3 jongens op zz en 2 van ons moesten weg omdat ze te oud waren, dat krijg je via de post te horen. je krijgt voorrang boven andere aanvragen voor een ander vak, wij zitten nu met zijn 4en op oost..
|
|
|
Krizz Aanstormend talent
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 140 Reg.: 17 december 2006 |
quote: Dirkpsv schreef:
Krizz, ik zat vorig seizoen met 3 jongens op zz en 2 van ons moesten weg omdat ze te oud waren, dat krijg je via de post te horen. je krijgt voorrang boven andere aanvragen voor een ander vak, wij zitten nu met zijn 4en op oost..
Oke mooi, dan is er een redelijke kans dat wij na komend seizoen ook op oost zitten 
|
|
|