PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
seizoenkaart 07-08
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 14 »

Poster
Topic: seizoenkaart 07-08 
wes_pink7
Veelbelovend talent

Uit: schijndel
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 december 2005
Gepost op 5 april 2007 om 15:56:30.       MSN: wes_pink7@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het is weer 10 euro duurder geworden.. iig bij mij wel..

vorig jaar was ie al duurder geworden en zat er de play-offs al bij.. nou die hebbe we niet hoeven te spele en we kregen geen geld trug.. dit seizoen weer duurder geworden plus play-offs erbij.. en zo as het nu nog na uit ziet spelen we weer geen play-offs.. en voor aankomend seizoen is het weer duurder geworden.. waarom steeds duurder as we nog niet eens play-offs hebbe gespeelt.. laat daar dan bijv op het eind van het seizoen er kaartjes voor halen en niet bij de seizoenkaart al bij doen..

wat zegge jullie ervan..?
 Help mods!
Pool: 1515e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.481,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Reus
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 12 maart 1999
Gepost op 5 april 2007 om 16:08:02.       MSN: ruud_jeurissen@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jemoet er gewoon vanuit gaan dat je alleen betaald voor de 17 competitiewedstrijden. De play off's worden alleen in de brief erbij gezet om je te laten denken dat je daarom meer betaald!
 Help mods!
Pool: 29e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beek En Donk
Regelmatige invaller

Uit: Nederland
Vak: Noord - PP
Reg.: 24 januari 2000
Gepost op 5 april 2007 om 16:08:20.       ICQ: 65540822    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou toch liever wat extra betalen voor wedstrijden die je niet krijgt en kampioen worden, dan wel playoff wedstrijden krijgen.

Daarbij kostten wedstrijden veel meer dan een paar tientjes en werden de seizoenkaarten ook vaak genoeg duurder toen er geen playoffs waren, dus daar zal het wel niet mee te maken hebben.
 Help mods!
Pool: 742e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.483,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
wes_pink7
Veelbelovend talent

Uit: schijndel
Reg.: 28 december 2005
Gepost op 5 april 2007 om 16:10:20.       MSN: wes_pink7@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hij ging bij mij van 265 na 290 toen de play-offs kwamen dus ja en stond bij ( dacht ik ) dat de play-offs er zat bij inbegrepen
 Help mods!
Pool: 1515e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.481,7VoVo: -Opstelling: incompleet
De arTies
Legende

Uit: Paris
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 5 april 2007 om 16:11:27.       MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het stadion is elke wedstrijd uitverkocht, het lijkt mij dan niets meer dan logisch dat je de prijs iets omhoog zet omdat je dan toch weer gegarandeerd zo'n 300.000 E,- meer verdient, het blijft toch wel uitverkocht...

Als ze nou de prijzen van uitwedstrijden verlagen, zodat het ook daar uitverkocht raakt.
 Help mods!
Pool: 680e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.462,0VoVo: 688e / 1107e / 671eOpstelling: 4-5-1
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 5 april 2007 om 16:54:19.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wes_pink7 schreef:

vorig jaar was ie al duurder geworden en zat er de play-offs al bij.. nou die hebbe we niet hoeven te spele en we kregen geen geld trug.. dit seizoen weer duurder geworden plus play-offs erbij.. en zo as het nu nog na uit ziet spelen we weer geen play-offs.. en voor aankomend seizoen is het weer duurder geworden.. waarom steeds duurder as we nog niet eens play-offs hebbe gespeelt.. laat daar dan bijv op het eind van het seizoen er kaartjes voor halen en niet bij de seizoenkaart al bij doen..

Vind 10 euro een verhoging van 3x niks, en als we nu 3 seizoenen op rij play offs zouden spelen? Dan had je het wel geaccepteerd en zat je dus niet te miepen?

Alles word duurder, en smeer die 10 euro is uit over 17 wedstrijden, dan betaal je omgerekend nog niet eens 60 cent per wedstrijd meer, totaal te verwaarlozen dus.

Anders toch een goedkoper plekkie opzoeken als ik jou was.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
vonlanthen15
Nationale topspeler

Vak: West - JJ
Reg.: 13 december 2004
Gepost op 5 april 2007 om 17:08:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja hoort er nu eenmaal bij.. mijne is ook met 10 euro omhoog gegaan. Maar dan drink ik in het hele jaar maar 5 pilsjes minder..
 Help mods!
Pool: 863e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,1VoVo: 733e / 1123e / 719eOpstelling: 4-4-2
Frits - Philips
Legende

Vak: Zuid - CD
Reg.: 6 november 2000
Gepost op 5 april 2007 om 18:18:44.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vonlanthen15 schreef:

Tja hoort er nu eenmaal bij.. mijne is ook met 10 euro omhoog gegaan. Maar dan drink ik in het hele jaar maar 5 pilsjes minder..

Als het bier ook duurder wordt, hoef je misschien maar 4 pilsjes minder te drinken.
 Help mods!
Pool: 2353e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.652,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
wessel
Vaste waarde in elftal

Uit: eindhoven
Vak: -
Reg.: 24 mei 2001
Gepost op 5 april 2007 om 18:33:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hopen dat ze voor die 10 euro meer wel goede spelers kunnen kopen hahahaha.
bijvoorbeeld een spits die wel 2 wedstrijden kan voetballen dan zo een amsterdamse kneus.

Kampioene (hoop ik)
 Help mods!
Pool: 521e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
BruggiKeane
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Somewhere only we Know
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 5 april 2007 om 18:42:10.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze verhoging is inderdaad niets. Ik kan me nog wel het verschil in mijn 1e en 2e jaar herinneren.
Dat was 115 gulden voor precies dezelfde plaats. Niet miepen dus
 Help mods!
Pool: 64e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.669,3 (daag uit)VoVo: 116e / 354e / 93eOpstelling: 4-4-2
Phoolie77
Bankzitter

Reg.: 14 juli 2003
Gepost op 5 april 2007 om 18:43:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wes_pink7 schreef:

Ik heb liever niet dat we playoffs moeten spelen om eerlijk te zijn, ongeacht wat ik moet betalen.
 Help mods!
Pool: 2595e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,7VoVo: -Opstelling: incompleet
RB3
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 5 april 2007 om 18:43:24.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hopelijk zijn er voor volgend jaar ergens 3 plaatsen langs elkaar te vinden
 Help mods!
Pool: 658e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 5 april 2007 om 18:51:51.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn brief kwam binnen, en lag binnen 15 minuten al weer in de brievenbus retour richting PSV. Ik heb tegen Liverpool helemaal onderin de Family Corner gezeten, en wat is dat een stuk beter dan [zoals nu] op rij 39. Daar beneden zit je veel meer in het stadion, de sfeer komt 3x beter over, en je bent ook veel sneller bij de uitgang.

Nu maar hopen dat er een hoop ventjes 13 worden dit jaar zodat er flink wat plaatsen vrijkomen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
japper4
Lid 2e elftal

Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 december 2006
Gepost op 5 april 2007 om 19:36:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb me ook zo snel mogelijk ingeschreven voor een seizoenskaart voor volgend jaar. Met als voorkeur oost of west, eerste of tweede ring. Wat denken julie? maak ik een kans om 3 plekken langs elkaar te krijgen? Hopelijk wel

[Dit bericht is veranderd door japper4 (op 5 april 2007 19:38:10).]
 Help mods!
Pool: 1754e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
jempy Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Zuid-Limburg
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 5 april 2007 om 20:08:31.     MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou ik heb het aanvraag formulier ook klaar liggen om mijn eerste seizoenskaart aan te schaffen, waar toe ik me genoodzaak zie omdat het gewoon lastig om losse wedstrijden te bezoeken.Maar ik heb nog even wat (misschien domme) vragen.

1 zijn de cl wedstrijden ook bij je scc inbegrepen of moet je die apart betalen?

2 als ik b.v mijn vriendin wil meenemen en ik wil dan 2 plaatsen naast elkaar kan ik dan een andere plaats uitkiezen in mijn vak voor die wedstrijd zodat ik 2 plaatsen naast elkaar heb?

Heb me nooit in het seizoenskaart gebeuren verdiept omdat ik altijd naar wedstrijden van Psv kon gaan als ik in de gelegenheid daar toe was, maar aangezien het steeds lastiger is om kaarten te krijgen ga ik dus ook over op de seizoenkaart (althans dat ben ik van plan )
 Help mods!
Pool: 377e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
MarPSV
Internationale topspeler

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 5 april 2007 om 20:15:59.     MSN: Ja!      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben ook van plan om voor het eerst een seizoenskaart te nemen. Moet nog even overleggen met me ouders want zij weten nog niet of ze me elke wedstrijd alleen willen laten gaan, komt hopelijk nog wel goed
 Help mods!
Pool: 200e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.489,6 (daag uit)VoVo: 511e / 620e / 286eOpstelling: 4-4-2
wj
Basisspeler

Uit: Nistelrode
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 5 april 2007 om 20:18:03.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jempy schreef:

Nou ik heb het aanvraag formulier ook klaar liggen om mijn eerste seizoenskaart aan te schaffen, waar toe ik me genoodzaak zie omdat het gewoon lastig om losse wedstrijden te bezoeken.Maar ik heb nog even wat (misschien domme) vragen.

1 zijn de cl wedstrijden ook bij je scc inbegrepen of moet je die apart betalen?

2 als ik b.v mijn vriendin wil meenemen en ik wil dan 2 plaatsen naast elkaar kan ik dan een andere plaats uitkiezen in mijn vak voor die wedstrijd zodat ik 2 plaatsen naast elkaar heb?

Heb me nooit in het seizoenskaart gebeuren verdiept omdat ik altijd naar wedstrijden van Psv kon gaan als ik in de gelegenheid daar toe was, maar aangezien het steeds lastiger is om kaarten te krijgen ga ik dus ook over op de seizoenkaart (althans dat ben ik van plan )

Vraag 1: Je moet ze apart betalen en je moet ze kopen met een seizoenskaart

Vraag 2: Dat ligt eraan wat de voorwaarden zijn voor de wedstrijd waar je naar toe gaat en/of er nog stoelen vrij zijn en eventueel een stoel langs je maar dat is hoogstwaarschijnlijk niet.

Volgend seizoen bijna zeker oost eerste ring... toppie
 Help mods!
Pool: 132e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.502,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
E-T
Meervoudig international

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 5 april 2007 om 20:40:38.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net de formulieren terug gestuurd, met keuzes Oost 1e ring en daarna Oost 2e ring. Dus ik ben benieuwd waar ik volgend jaar terecht kom.
 Help mods!
Pool: 478e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.416,9VoVo: 483e / 515e / 416eOpstelling: 4-4-2
Vedette

Gepost op 5 april 2007 om 20:57:30.     MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wj schreef:

(...)

Vraag 1: Je moet ze apart betalen en je moet ze kopen met een seizoenskaart

Vraag 2: Dat ligt eraan wat de voorwaarden zijn voor de wedstrijd waar je naar toe gaat en/of er nog stoelen vrij zijn en eventueel een stoel langs je maar dat is hoogstwaarschijnlijk niet.

Volgend seizoen bijna zeker oost eerste ring... toppie

En de eredivisie wedstrijden die hoef je toch niet apart kopen he?

[Dit bericht is veranderd door jempy (op 5 april 2007 20:58:42).]
 Help mods!
Pool: 377e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
psvNeer
Regelmatige invaller

Uit: Neer
Vak: Noord - T
Reg.: 16 januari 2007
Gepost op 5 april 2007 om 21:06:32.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil graag een seizoenskaart op noord eerste ring, niet de dure vakken(waarschijnlijk met een paar man)
Hoe groot is de kans dat dit gaat lukken?
 Help mods!
Pool: 1122e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Same13
Legende

Reg.: 9 augustus 2000
Gepost op 5 april 2007 om 21:07:49.       MSN: Same13@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Merk je vanzelf he, niemand hier kan daar iets over zeggen...
 Help mods!
Pool: 1012e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.467,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
GillesDeBilde
Vaste waarde in elftal

Vak: Noord - S
Reg.: 9 augustus 2005
Gepost op 5 april 2007 om 21:10:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mag 270 euro overmaken, had niet eens in de gaten dat er 10 euro bijgekomen is. Zei tegen mijn vrouw al dat het me meeviel dat de prijs hetzelfde gebleven was.
 Help mods!
Pool: 233e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 318e / 711e / 432eOpstelling: 4-3-3
T. Simons
International

Uit: Schijndel
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 5 april 2007 om 21:15:40.       MSN: maartenvkasteren@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach zo blijft het in ieder geval wel leuk om wedstrijden te bezoeken van je club. Als we geen kampioen worden komen er vanzelf wel seizoenkaarten vrij trouwens
 Help mods!
Pool: 210e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,6VoVo: 1351e / 100e / 1180eOpstelling: 4-4-2
PSV-Limburg
Nationale topspeler

Uit: Limburg
Reg.: 20 augustus 2005
Gepost op 5 april 2007 om 21:39:44.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psvNeer schreef:

Ik wil graag een seizoenskaart op noord eerste ring, niet de dure vakken(waarschijnlijk met een paar man)
Hoe groot is de kans dat dit gaat lukken?

Ik zou als eerste keus U proberen als ik jou was, snel zijn dan lukt het waarschijnlijk wel!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.422,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Vedette

Gepost op 5 april 2007 om 21:42:12.     MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou heb aanvraagformulier ingeveuld. Heb als keuze vak b/e en vak a/f, dus nu hopen dat het lukt.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk