| Poster | | Topic: seizoenkaart 07-08 |  |
|
wes_pink7 Veelbelovend talent
Uit: schijndel Vak: Zuid - B Posts: 112 Reg.: 28 december 2005 | het is weer 10 euro duurder geworden.. iig bij mij wel..
vorig jaar was ie al duurder geworden en zat er de play-offs al bij.. nou die hebbe we niet hoeven te spele en we kregen geen geld trug.. dit seizoen weer duurder geworden plus play-offs erbij.. en zo as het nu nog na uit ziet spelen we weer geen play-offs.. en voor aankomend seizoen is het weer duurder geworden.. waarom steeds duurder as we nog niet eens play-offs hebbe gespeelt.. laat daar dan bijv op het eind van het seizoen er kaartjes voor halen en niet bij de seizoenkaart al bij doen..
wat zegge jullie ervan..?
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3297 Reg.: 12 maart 1999 | Jemoet er gewoon vanuit gaan dat je alleen betaald voor de 17 competitiewedstrijden. De play off's worden alleen in de brief erbij gezet om je te laten denken dat je daarom meer betaald!
|
|
|
Beek En Donk Regelmatige invaller
Uit: Nederland Vak: Noord - PP Posts: 252 Reg.: 24 januari 2000 | Ik zou toch liever wat extra betalen voor wedstrijden die je niet krijgt en kampioen worden, dan wel playoff wedstrijden krijgen.
Daarbij kostten wedstrijden veel meer dan een paar tientjes en werden de seizoenkaarten ook vaak genoeg duurder toen er geen playoffs waren, dus daar zal het wel niet mee te maken hebben.
|
|
|
wes_pink7 Veelbelovend talent
Uit: schijndel Vak: Zuid - B Posts: 112 Reg.: 28 december 2005 | hij ging bij mij van 265 na 290 toen de play-offs kwamen dus ja en stond bij ( dacht ik ) dat de play-offs er zat bij inbegrepen
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | Het stadion is elke wedstrijd uitverkocht, het lijkt mij dan niets meer dan logisch dat je de prijs iets omhoog zet omdat je dan toch weer gegarandeerd zo'n 300.000 E,- meer verdient, het blijft toch wel uitverkocht...
Als ze nou de prijzen van uitwedstrijden verlagen, zodat het ook daar uitverkocht raakt.
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8263 Reg.: 19 december 1999 |
quote: wes_pink7 schreef:
het is weer 10 euro duurder geworden.. iig bij mij wel..
vorig jaar was ie al duurder geworden en zat er de play-offs al bij.. nou die hebbe we niet hoeven te spele en we kregen geen geld trug.. dit seizoen weer duurder geworden plus play-offs erbij.. en zo as het nu nog na uit ziet spelen we weer geen play-offs.. en voor aankomend seizoen is het weer duurder geworden.. waarom steeds duurder as we nog niet eens play-offs hebbe gespeelt.. laat daar dan bijv op het eind van het seizoen er kaartjes voor halen en niet bij de seizoenkaart al bij doen..
Vind 10 euro een verhoging van 3x niks, en als we nu 3 seizoenen op rij play offs zouden spelen? Dan had je het wel geaccepteerd en zat je dus niet te miepen?
Alles word duurder, en smeer die 10 euro is uit over 17 wedstrijden, dan betaal je omgerekend nog niet eens 60 cent per wedstrijd meer, totaal te verwaarlozen dus.
Anders toch een goedkoper plekkie opzoeken als ik jou was.
|
|
|
vonlanthen15 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 767 Reg.: 13 december 2004 | Tja hoort er nu eenmaal bij.. mijne is ook met 10 euro omhoog gegaan. Maar dan drink ik in het hele jaar maar 5 pilsjes minder..
|
|
|
Frits - Philips Legende
Vak: Zuid - CD Posts: 1711 Reg.: 6 november 2000 |
quote: vonlanthen15 schreef:
Tja hoort er nu eenmaal bij.. mijne is ook met 10 euro omhoog gegaan. Maar dan drink ik in het hele jaar maar 5 pilsjes minder..
Als het bier ook duurder wordt, hoef je misschien maar 4 pilsjes minder te drinken. 
|
|
|
wessel Vaste waarde in elftal
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 380 Reg.: 24 mei 2001 | hopen dat ze voor die 10 euro meer wel goede spelers kunnen kopen hahahaha.
bijvoorbeeld een spits die wel 2 wedstrijden kan voetballen dan zo een amsterdamse kneus.
Kampioene (hoop ik)
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7038 Reg.: 29 april 2000 | Deze verhoging is inderdaad niets. Ik kan me nog wel het verschil in mijn 1e en 2e jaar herinneren.
Dat was 115 gulden voor precies dezelfde plaats. Niet miepen dus 
|
|
|
Phoolie77 Bankzitter
Vak: - Posts: 226 Reg.: 14 juli 2003 |
quote: wes_pink7 schreef:
het is weer 10 euro duurder geworden.. iig bij mij wel..
Ik heb liever niet dat we playoffs moeten spelen om eerlijk te zijn, ongeacht wat ik moet betalen.
|
|
|
RB3 Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2611 Reg.: 19 januari 2002 | Hopelijk zijn er voor volgend jaar ergens 3 plaatsen langs elkaar te vinden 
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 3728 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Mijn brief kwam binnen, en lag binnen 15 minuten al weer in de brievenbus retour richting PSV. Ik heb tegen Liverpool helemaal onderin de Family Corner gezeten, en wat is dat een stuk beter dan [zoals nu] op rij 39. Daar beneden zit je veel meer in het stadion, de sfeer komt 3x beter over, en je bent ook veel sneller bij de uitgang.
Nu maar hopen dat er een hoop ventjes 13 worden dit jaar zodat er flink wat plaatsen vrijkomen. 
|
|
|
japper4 Lid 2e elftal
Vak: Zuidwest - GG Posts: 160 Reg.: 19 december 2006 | Ik heb me ook zo snel mogelijk ingeschreven voor een seizoenskaart voor volgend jaar. Met als voorkeur oost of west, eerste of tweede ring. Wat denken julie? maak ik een kans om 3 plekken langs elkaar te krijgen? Hopelijk wel 
[Dit bericht is veranderd door japper4 (op 5 april 2007 19:38:10).]
|
|
|
jempy  Vedette
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2748 Reg.: 28 januari 2004 | Nou ik heb het aanvraag formulier ook klaar liggen om mijn eerste seizoenskaart aan te schaffen, waar toe ik me genoodzaak zie omdat het gewoon lastig om losse wedstrijden te bezoeken.Maar ik heb nog even wat (misschien domme) vragen.
1 zijn de cl wedstrijden ook bij je scc inbegrepen of moet je die apart betalen?
2 als ik b.v mijn vriendin wil meenemen en ik wil dan 2 plaatsen naast elkaar kan ik dan een andere plaats uitkiezen in mijn vak voor die wedstrijd zodat ik 2 plaatsen naast elkaar heb?
Heb me nooit in het seizoenskaart gebeuren verdiept omdat ik altijd naar wedstrijden van Psv kon gaan als ik in de gelegenheid daar toe was, maar aangezien het steeds lastiger is om kaarten te krijgen ga ik dus ook over op de seizoenkaart (althans dat ben ik van plan )
|
|
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Ik ben ook van plan om voor het eerst een seizoenskaart te nemen. Moet nog even overleggen met me ouders want zij weten nog niet of ze me elke wedstrijd alleen willen laten gaan, komt hopelijk nog wel goed 
|
|
|
wj Basisspeler
Uit: Nistelrode Vak: Oost - X Posts: 328 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: jempy schreef:
Nou ik heb het aanvraag formulier ook klaar liggen om mijn eerste seizoenskaart aan te schaffen, waar toe ik me genoodzaak zie omdat het gewoon lastig om losse wedstrijden te bezoeken.Maar ik heb nog even wat (misschien domme) vragen.
1 zijn de cl wedstrijden ook bij je scc inbegrepen of moet je die apart betalen?
2 als ik b.v mijn vriendin wil meenemen en ik wil dan 2 plaatsen naast elkaar kan ik dan een andere plaats uitkiezen in mijn vak voor die wedstrijd zodat ik 2 plaatsen naast elkaar heb?
Heb me nooit in het seizoenskaart gebeuren verdiept omdat ik altijd naar wedstrijden van Psv kon gaan als ik in de gelegenheid daar toe was, maar aangezien het steeds lastiger is om kaarten te krijgen ga ik dus ook over op de seizoenkaart (althans dat ben ik van plan )
Vraag 1: Je moet ze apart betalen en je moet ze kopen met een seizoenskaart
Vraag 2: Dat ligt eraan wat de voorwaarden zijn voor de wedstrijd waar je naar toe gaat en/of er nog stoelen vrij zijn en eventueel een stoel langs je maar dat is hoogstwaarschijnlijk niet.
Volgend seizoen bijna zeker oost eerste ring... toppie
|
|
|
E-T Meervoudig international
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1345 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Net de formulieren terug gestuurd, met keuzes Oost 1e ring en daarna Oost 2e ring. Dus ik ben benieuwd waar ik volgend jaar terecht kom. 
|
|
|
jempy  Vedette
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2748 Reg.: 28 januari 2004 |
quote: wj schreef:
(...)
Vraag 1: Je moet ze apart betalen en je moet ze kopen met een seizoenskaart
Vraag 2: Dat ligt eraan wat de voorwaarden zijn voor de wedstrijd waar je naar toe gaat en/of er nog stoelen vrij zijn en eventueel een stoel langs je maar dat is hoogstwaarschijnlijk niet.
Volgend seizoen bijna zeker oost eerste ring... toppie
En de eredivisie wedstrijden die hoef je toch niet apart kopen he?
[Dit bericht is veranderd door jempy (op 5 april 2007 20:58:42).]
|
|
|
psvNeer Regelmatige invaller
Uit: Neer Vak: Noord - T Posts: 285 Reg.: 16 januari 2007 | Ik wil graag een seizoenskaart op noord eerste ring, niet de dure vakken(waarschijnlijk met een paar man)
Hoe groot is de kans dat dit gaat lukken?
|
|
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4490 Reg.: 9 augustus 2000 | Merk je vanzelf he, niemand hier kan daar iets over zeggen...
|
|
|
GillesDeBilde Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 365 Reg.: 9 augustus 2005 | Mag 270 euro overmaken, had niet eens in de gaten dat er 10 euro bijgekomen is. Zei tegen mijn vrouw al dat het me meeviel dat de prijs hetzelfde gebleven was.
|
|
|
T. Simons International
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2328 Reg.: 11 april 2006 | Ach zo blijft het in ieder geval wel leuk om wedstrijden te bezoeken van je club. Als we geen kampioen worden komen er vanzelf wel seizoenkaarten vrij trouwens 
|
|
|
PSV-Limburg Nationale topspeler
Uit: Limburg Vak: Oost - X Posts: 1398 Reg.: 20 augustus 2005 |
quote: psvNeer schreef:
Ik wil graag een seizoenskaart op noord eerste ring, niet de dure vakken(waarschijnlijk met een paar man)
Hoe groot is de kans dat dit gaat lukken?
Ik zou als eerste keus U proberen als ik jou was, snel zijn dan lukt het waarschijnlijk wel! 
|
|
|
jempy  Vedette
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2748 Reg.: 28 januari 2004 | Nou heb aanvraagformulier ingeveuld. Heb als keuze vak b/e en vak a/f, dus nu hopen dat het lukt.
|
|
|