PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
Nieuw Stadion Ja of Nee?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 30 »

Poster
Topic: Nieuw Stadion Ja of Nee? 
Zjiel
Stelling: Moet er een nieuw stadion komen? (meer info)
Ja - 12.9%
Nee - 9.2%
Ja, maar op dezelfde plaats - 4.7%
Nee, uitbreiden - 73.3%

DUB
Legende
Buitengewoon lid

Uit: Stratum
Vak: Noord - PP
Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 17 januari 2008 om 23:01:16.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jan Mulder schreef:

(...)

Ik dacht dat het een gebouw uit de oude sovjet-unie was Wat een lelijk ding!

De vergelijking slaat werkelijk als tang op varken. Gedurfde architectuur, ziet er mooi uit!

Keuze stelling: Nee

Help mods!
Pool: 203e, Roda JC - PSV 0-1 (0-0)MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Vak: -
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 18 januari 2008 om 07:41:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DUB schreef:

(...)

De vergelijking slaat werkelijk als tang op varken. Gedurfde architectuur, ziet er mooi uit!

Sorry, smaken verschillen, maar ik vind het er ook uit zien als een flat uit de Sovjetunie. Dat komt door het kleurgebruik en omdat het net lijkt alsof het beton al helemaal verweerd is. Zal in het echt wel mee gaan vallen, maar ik vind dat met al die hoeken ook niet zo mooi..

[Dit bericht is veranderd door Lemming (op 18 januari 2008 07:42:27).]

Keuze stelling: Nee, uitbreiden

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
dorpsgek
Nationale topspeler

Uit: ettuh
Vak: Oost - VV
Reg.: 23 augustus 2006
Gepost op 18 januari 2008 om 08:36:11.     ICQ: 611      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben zelf werkzaam bij een aannemer en heb een beetje zitten informeren maar het is mogelijk om gewoon het philips stadion uit te breiden zonder een nieuw stadion te maken.

Er is een mogelijkheid om een ring te maken bovenop de huidige.
Het nadeel is dat er grote kolommen door de huidige ring heen moeten naar de fundering wat enige irritaties kan opwekken bij toeschouwers.

De rest van de bovengebouwde ring zal opgevangen moeten worden met een staalconstructie die buiten het stadion rust.
Tegenwoordig kun je staalconstructies zo mooi maken dat je ze gewoon in het zicht kan laten zitten en eventueel bekleden met een materiaal om het estetisch verantwoord te maken.

Constructief is het mogelijk , alleen kijken of het financieel haalbaar is.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 987e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.446,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Afellay1986
Talentje

Uit: oosterhout
Vak: Noordoost - UU
Reg.: 21 juli 2007
Gepost op 18 januari 2008 om 08:47:56.       MSN: claudia-loves@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar als er nog een ring bovenop zou komen , dan wordt het zicht op het veld toch minder ?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ysselsteyn
Meervoudig international

Uit: een gat waar ik niet meer in terug kan
Vak: West - JJ
Reg.: 26 november 2002
Gepost op 18 januari 2008 om 08:50:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
dorpsgek schreef:

Ik ben zelf werkzaam bij een aannemer en heb een beetje zitten informeren maar het is mogelijk om gewoon het philips stadion uit te breiden zonder een nieuw stadion te maken.

Er is een mogelijkheid om een ring te maken bovenop de huidige.
Het nadeel is dat er grote kolommen door de huidige ring heen moeten naar de fundering wat enige irritaties kan opwekken bij toeschouwers.

De rest van de bovengebouwde ring zal opgevangen moeten worden met een staalconstructie die buiten het stadion rust.
Tegenwoordig kun je staalconstructies zo mooi maken dat je ze gewoon in het zicht kan laten zitten en eventueel bekleden met een materiaal om het estetisch verantwoord te maken.

Constructief is het mogelijk , alleen kijken of het financieel haalbaar is.

Dat het constructief mogelijk is geloof ik ook wel. Probleem is dat als er een derde ring op komt dit erg lastig is met de ruimte die je hebt rondom het stadion. Aan beide lange zijdes lopen 2 wegen en die kun je niet zomaar effe verleggen.
Verder denk ik ook niet dat iedere aannemer zomaar even kan zeggen of zo iets niet of wel mogelijk is. Voor zo'n project heb je denk ik meer info nodig als alleen een foto van een stadion.

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
dorpsgek
Nationale topspeler

Gepost op 18 januari 2008 om 09:07:36.     ICQ: 611      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Afellay1986 schreef:

Maar als er nog een ring bovenop zou komen , dan wordt het zicht op het veld toch minder ?

Op zich hoeft het zicht niet te veranderen, de nieuwe ring moet gewoon in juiste verhouding op de andere ring geplaatst worden zodat de mensen op de hoogte zitplaatsen van de huidige hoogste ring het veld gewoon kunnen zien.

En het probleem van de wegen rondom zou ook makkelijk opgelost kunnen worden, de staalconstructie die de bovenste ring moet dragen die zou je door kunnen trekken en over de wegen heen kunnen zetten aan de andere kant ( op de stoep zeg maar ). Je krijgt dus het effect dat er een stuk weg overkapt is en als het ware onder het stadion door loopt. Die stalen constructie palen die op de stoep komen te staan zou je kunnen voorzien van verlichting en dan kunnen de eventuele lantaarnpalen weg.

Nou dit is gewoon eff iets wat ik ter plekke verzin aan de hand van wat info die ik heb over de ligging van het stadion. Een echte project ontwikkelaar zou daar eens mee aan de slag moeten .
Ik had een collega hier gepolst van de afdeling ontwikkeling en vastgoed maar die heeft het best druk…misschien in een later stadium.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 987e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.446,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ysselsteyn
Meervoudig international

Uit: een gat waar ik niet meer in terug kan
Vak: West - JJ
Reg.: 26 november 2002
Gepost op 18 januari 2008 om 09:51:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
dorpsgek schreef:

(...)

Nou dit is gewoon eff iets wat ik ter plekke verzin aan de hand van wat info die ik heb over de ligging van het stadion. Een echte project ontwikkelaar zou daar eens mee aan de slag moeten .

Denk dat PSV dit allang heeft laten doen door een echte projectontwikkelaar. Pas stond er ook nog op de PSV site dat het stadion uitgebreid zou kunnen worden tot een maximum van ik dacht 42.000 plaatsen.
Er is vast gekeken naar de mogelijkheden van een derde ring. Ik heb ooit ergens gelezen/gehoord (interview op PSV.TV???) dat een derde ring ook niet mogelijk is vanwege de fundering. Deze zou het gewicht van een extra ring nooit kunnen dragen. Er zal toen ook vast gekeken zijn naar extra draag constructies zoals jij beschrijft.
Maar ik zou het van harte toejuichen als de door jou beschreven constructie mogelijk zou zijn en uitgevoerd zou worden. groot stadion op dezelfde historische plek in het centrum.

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
dorpsgek
Nationale topspeler

Gepost op 18 januari 2008 om 10:57:49.     ICQ: 611      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ysselsteyn schreef:

(...)

Denk dat PSV dit allang heeft laten doen door een echte projectontwikkelaar. Pas stond er ook nog op de PSV site dat het stadion uitgebreid zou kunnen worden tot een maximum van ik dacht 42.000 plaatsen.
Er is vast gekeken naar de mogelijkheden van een derde ring. Ik heb ooit ergens gelezen/gehoord (interview op PSV.TV???) dat een derde ring ook niet mogelijk is vanwege de fundering. Deze zou het gewicht van een extra ring nooit kunnen dragen. Er zal toen ook vast gekeken zijn naar extra draag constructies zoals jij beschrijft.
Maar ik zou het van harte toejuichen als de door jou beschreven constructie mogelijk zou zijn en uitgevoerd zou worden. groot stadion op dezelfde historische plek in het centrum.

Zoals ze bij ons altijd zeggen , er is alles mogelijk in de bouw.
Je zou een paar poeren kunnen maken buiten Het stadion kunnen maken ( poeren zijn een ander soort van fundering , zelfde principe maar groter en hoger etc om meer krachten te kunnen opvangen. ) Hier zou dan de gehele constructie op kunnen steunen.
Ook zou je tussen de huidige fundering poeren kunnen aanleggen om daar de eventuele kolommen op te steunen die in het stadion moeten komen.

Maar zoals je zelf al zegt er zal vast naar gekeken zijn ,alleen denk ik dat psv er nix voor voelt omdat het geld kost.

Geen stellingname

Help mods!
snadertjuh
Lid 2e elftal

Uit: valkenswaard
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 14 juni 2007
Gepost op 18 januari 2008 om 16:03:07.         MSN: sander_v_d_donk@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vandaag in het ED stond dat PSV het stadion al zeker ging uitbreiden tot 42.000 mensen. Er komt een stuk boven oost en west.

Help mods!
Pool: 679e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Rickardoko
Internationale topspeler

Uit: Kollum
Reg.: 9 juli 2006
Gepost op 18 januari 2008 om 16:37:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
snadertjuh schreef:

Vandaag in het ED stond dat PSV het stadion al zeker ging uitbreiden tot 42.000 mensen. Er komt een stuk boven oost en west.

Dat is alleen maar goed want het stadion zit helemaal vol en moet gewoon uitgebreid worden. 42.000 is een mooi aantal voor Nederlandse begrippen. PSV kan met dit aantal nog een behoorlijk aantal jaren groeien in dit mooie stadion. Ik hoop dat PSV voor altijd in dit stadion kan blijven maar ooit zal het er toch eens van komen dat PSV verhuist maar dat zal over minimaal 20 jaar pas zijn.

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.471,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De arTies
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 18 januari 2008 om 17:09:44.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
snadertjuh schreef:

Iemand die dit artikel online kan zetten? Op internet staat 't niet...

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.462,0VoVo: -Opstelling: incompleet
dorpsgek
Nationale topspeler

Gepost op 18 januari 2008 om 22:33:46.     ICQ: 611      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
snadertjuh schreef:

Nou dan is et toch mogelijk wat ik in een post hierboven ergens vermeld had.
Een tribune boven de huidige tribunes , nu hopen dat ze de lange zijden ook willen verhogen net als boven oost en west.

Dan krijg je een gigantisch stadion met dik 60 000 zitplaatsen gok ik

Geen stellingname

Help mods!
Jeroenho
Legende

Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 18 januari 2008 om 23:33:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
snadertjuh schreef:

Nou, zo definitief stond het er niet hoor. Het leek mij vooral de interpretatie van de journalist. Er stond iets als: inmiddels lijkt het zeker dat...

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1217e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.491,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
dvhpsv
Basisspeler

Reg.: 22 april 2007
Gepost op 19 januari 2008 om 10:44:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mij lijkt het nog altijd het beste om uit te breiden richting het spoor. De gemeente moet dan gewoon niet zeiken en het lijkt me echt wel mogelijk. Die weg die daar loopt kun je ook verleggen naar onderen, dus gewoon een tunnel onder het stadion door. Dan kun je dus een hele lange zijde veel verder uitbouwen richting spoor en dat kan veel plaatsen opleveren.

Help mods!
Pool: 863e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
snadertjuh
Lid 2e elftal

Uit: valkenswaard
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 14 juni 2007
Gepost op 19 januari 2008 om 18:05:54.         MSN: sander_v_d_donk@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet niet of hier mensen goed zijn in werken met bijv. Google Sketch-up ofzo. Misschien kunnen zij een maquette maken van de uitbreiding. Of natuurlijk met nieuwe ideeen. Daar ben ik wel naar benieuwd

Help mods!
Pool: 679e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
zieggezaggejantje
Legende

Uit: eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 24 augustus 1999
Gepost op 19 januari 2008 om 20:20:30.         MSN: j.vangeffen@chello.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uitbreiden richting het spoor is niet mogelijk denk ik. Ik weet nog dat men een paar jaar geleden met de nieuwe piazza bezig wa en dat daar ook van alles om te doen was dat het te dich bij het spoor zou staan. Dit in verband met het vervoer van gevaarlijke stoffen over het spoor. Ik weet niet hoe dat vandaag de dag is maar dat zal niet wezenlijk anders zijn lijkt mij.

Help mods!
Pool: 469e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.488,6VoVo: -Opstelling: incompleet
biemer
Regelmatige invaller

Reg.: 20 oktober 2004
Gepost op 26 januari 2008 om 11:52:48.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op de site van skyscrapercity heeft men het over een plan om de weg langs oost te "ondertunnelen" en daar een groot supportesplein van te maken. Zo kan oost verder uitgebreid worden en een stuk van noord. Aangezien er toch al plannen zijn om de Fellenoord te verlagen is het een kleine moeite om dit door te trekken tot laten we zeggen aan de moskee?
Voor meer info en creatieve oplossingen: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=338229

Help mods!
Pool: 459e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: 497e / 1086e / 486eOpstelling: incompleet
Sebastian Zuniga
Legende

Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 26 januari 2008 om 12:30:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gaat om deze foto dan..

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-2-4
biemer
Regelmatige invaller

Gepost op 26 januari 2008 om 12:52:17.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee, niet zozeer om die foto. Dat is de westkant van het stadion. Als je de topic doorleest kom je leuke, onrealistische maar ook haalbare oplossingen tegen.

PSV-Heerenveen, uitverkocht in een kwartiertje tijd. Economie Eindhoven haalt tientallen miljoenen op dankzij PSV.
Dat lijkt me stukken minder te worden als PSV een nieuw stadion buiten het centrum zou gaan realiseren.
PSV én gemeente Eindhoven, denk eens groots!
Help elkaar en er ontstaat een win-win situatie voor beide!

Help mods!
Pool: 459e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: 497e / 1086e / 486eOpstelling: incompleet
B.A. Baracus
Meervoudig international

Reg.: 17 oktober 2000
Gepost op 26 januari 2008 om 13:02:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De vraag is of je nu mee moet gaan met de stadionwedloop van veel Nederlandse clubs, of moet je juist afwachten wat de ontwikkelingen de komende jaren zullen zijn.

Ajax was jaren geleden één van de eerste clubs met een groot nieuw stadion met dak naast de snelweg. Bij de ArenA zijn natuurlijk veel fouten gemaakt (sfeerloos, slecht gras, slechte akkoestiek) waar andere clubs van geleerd hebben (Vitesse met het Gelredome, Schalke met de Veltinz Arena, misschien zelfs Groningen met de Euroborg).

Misschien is het beter om even de kat uit de boom te kijken an af te wachten hoeveel supporters er over 5 jaar in al die grote stadions zitten. Hoe ontwikkelt zich bijvoorbeeld de t.v.-markt? Stijgt of daalt de populariteit van het voetbal in het algemeen?

Aan de andere kant is regeren vooruitzien. Het duurt wel even voordat er ergens een nieuw stadion staat.
Je zou ook mogen aannemen dat Feyenoord, Twente, Nac, Nec, enz. bovenstaande dingen goed onderzocht hebben voordat ze aan een verbouwing of nieuwbouw beginnen.
Maar als ik de beleidsmakers in Amsterdam en Rotterdam allerlei getallen de media hoor slingeren, vraag ik me toch af waar men deze getallen op baseerd. Wishfull thinking?

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.494,2VoVo: -Opstelling: incompleet
biemer
Regelmatige invaller

Gepost op 26 januari 2008 om 15:53:19.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is mij niet te doen om de stadionwedloop. Meer omdat het uniek in Nederland (aan het worden) is een stadion in de binnenstad te hebben en als het aan mij ligt te houden. Koester dit!
Daarnaast is de vraag naar (goedkopere) kaarten behoorlijk gestegen de afgelopen jaren.

Als je als club wil groeien (of niet achterop wil raken) zul je uiteindelijk een stadion met een grotere capaciteit moeten hebben.

Mogelijkheden genoeg lijkt me. Waar een wil is....
Ook het uitbreiden van de Noord tribune lijkt met niet onmogelijk wat andere hier wel beweren. Kijk naar de Piazza. Hoe dicht ligt dat tegen het spoor?
Maak afspraken met de overheid mbt treinvervoer (2 uur in de 2 weken geen vervoer met gevaarlijke stoffen over het spoor lijkt me nou niet zo'n probleem). Ook zullen er meer treinen over de betuwe route gaan rijden. De gemeenten die Brabantstad vormen hebben zich in Den Haag hard gemaakt om treinen met gifstoffen niet meer (in ieder geval veel minder) door Brabant te laten rijden.

Wat ik aan wil geven is dat er echt wel mogelijkheden zijn om ons stadion te behouden op deze plaats en dat een flinke uitbreiding zeker tot de mogelijkheden behoort. Ik zeg dus niet dat we morgen uit moeten breiden naar een stadion met 50 a 60 duizend plaatsen maar wel dat het op de huidige plaats mogelijk is!

Help mods!
arne
Vedette

Reg.: 25 april 2001
Gepost op 1 februari 2008 om 15:37:06.     ICQ: 7      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
B.A. Baracus schreef:

De vraag is of je nu mee moet gaan met de stadionwedloop van veel Nederlandse clubs, of moet je juist afwachten wat de ontwikkelingen de komende jaren zullen zijn.

Ajax was jaren geleden één van de eerste clubs met een groot nieuw stadion met dak naast de snelweg. Bij de ArenA zijn natuurlijk veel fouten gemaakt (sfeerloos, slecht gras, slechte akkoestiek) waar andere clubs van geleerd hebben (Vitesse met het Gelredome, Schalke met de Veltinz Arena, misschien zelfs Groningen met de Euroborg).

Misschien is het beter om even de kat uit de boom te kijken an af te wachten hoeveel supporters er over 5 jaar in al die grote stadions zitten. Hoe ontwikkelt zich bijvoorbeeld de t.v.-markt? Stijgt of daalt de populariteit van het voetbal in het algemeen?

Aan de andere kant is regeren vooruitzien. Het duurt wel even voordat er ergens een nieuw stadion staat.
Je zou ook mogen aannemen dat Feyenoord, Twente, Nac, Nec, enz. bovenstaande dingen goed onderzocht hebben voordat ze aan een verbouwing of nieuwbouw beginnen.
Maar als ik de beleidsmakers in Amsterdam en Rotterdam allerlei getallen de media hoor slingeren, vraag ik me toch af waar men deze getallen op baseerd. Wishfull thinking?

Uitbreiden lijkt mij zeker de beste optie, aangezien er geen plaats lijkt te zijn in of rond het centrum voor een nieuw stadion (ik blijf erbij, op de parkeerplaats naat het stadion moeten geen flats komen maar het nieuwe stadion, dan kan er op de plaats van het huidige stadion flats komen. Lijkt mij veruit de beste optie). Maar uitbreiding is de eenvoudigste optie om meer laatsen te realiseren. Die worden toch wel verkocht. Beter vandaag dan morgen beginnen met de verbouwing...

Keuze stelling: Ja

Help mods!
Pool: 431e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.498,7 (daag uit)VoVo: 705e / 521e / 646eOpstelling: 4-4-2
JurgenKean
Regelmatige invaller

Reg.: 15 december 2004
Gepost op 1 februari 2008 om 16:50:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze hadden daar op dat braakliggende terein naast de herdgang,waar eerst die kazerne stond, een nieuw stadion moeten gaan bouwen...ideale locatie vind ik zelf.

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
felixjeborisdekat
Aanstormend talent

Reg.: 3 februari 2007
Gepost op 1 februari 2008 om 18:58:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Psv begint eind April aanstaande met de verbouwing van de ruimtes in de Zuid Tribune.Dit alles heb ik vandaag vernomen van een PSV medewerker. De kosten bedragen meer dan 1 miljoen euro. Met dit rekening houdende lijkt het mij niet reëel te denken dat PSV plannen heeft een nieuw stadion te bouwen.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Papa Bouba Diop
Legende

Uit: geprocedeerd
Reg.: 14 juli 2000
Gepost op 1 februari 2008 om 19:08:09.       MSN: PM me maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.256,1VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk