PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
Nieuw Stadion Ja of Nee?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 30 »

Poster
Topic: Nieuw Stadion Ja of Nee? 
Zjiel
Stelling: Moet er een nieuw stadion komen? (meer info)
Ja - 12.9%
Nee - 9.2%
Ja, maar op dezelfde plaats - 4.7%
Nee, uitbreiden - 73.3%

Zjiel
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven/Stratum
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 2 november 2006
Gepost op 2 maart 2008 om 19:46:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

Als het zo lang duurt doen ze in mijn ogen iets niet goed. Ga er dan ook niet vanuit dat hun daar komen te zitten. Heb er zelf echter nooit wat over gehoord of gelezen.
Ze kunnen wel tekeningen en dergelijke klaar hebben maar als de vergunning er niet komt houd het op.

Mijn vader vertelde net dat de TU/E en de High Tech Campus zich er mee zijn gaan bemoeien, omdat het zo lang duurde. Maar daar komt dus wel degelijk al iets.

Keuze stelling: Nee, uitbreiden

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.488,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Braamstruik
Regelmatige invaller

Uit: Wijhe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 februari 2008
Gepost op 2 maart 2008 om 20:25:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV moet niet zo moeilijk doen, gewoon huidige plat gooien en een nieuw voor 50000 bouwen een eind verderop, waar de grond goedkoop is. Wat sponsorgeld van de gemeente en provincie + een kantorencomplex in combinatie met een zwembad, bioscoop, fitnesscentre, parkeergarage etc. etc. Bovendien kun je dan je hand ophouden bij Philips, willen ze het stadion naar zich vernoemd krijgen, moeten ze dokken.

Zo ben je beter af dan als je het huidige wil behouden.

Help mods!
Pool: 239e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: 500e / 1102e / 502eOpstelling: 3-5-2
stuttgart88
Internationale topspeler

Uit: nijmegen
Vak: Noord - PP
Reg.: 24 juli 2003
Gepost op 4 maart 2008 om 11:01:26.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DUB schreef:

(...)

Zelden zulk een onzin gehoord.

-Sinds dat Ajax De Meer heeft verlaten is het bergafwaarts gegaan.
-En een onbeargumenteerde uitspraak over waarom de huidige locatie niet handhaafbaar is, terwijl daar nog volop onderzoek naar wordt gedaan.

Verder kraam je wel meer onzin uit over FC Twente en bedragen die je ergens uit je mouw schudt.

PSV heeft nu een prima stadion met een prima capaciteit. Het echte geld wordt niet verdiend met recettes maar met sponsorgelden en TV rechten.

Tegen Helsingsborg bleek maar weer eens dat er blijkbaar toch niet zo'n hele grote behoefte is om PSV te zien als het ongelimiteerd kan. Waar ik maar mee wil zeggen dat de huidige capaciteit precies goed is!

Komt goed uit want dan kunnen we de historische plek blijven koesteren.

Jij bent de gene die onzin uitkraamt. Ajax heeft het niet slecht gedaan omdat ze de Arena hebben. Pas maar op: als ze het voetbaltechnisch eindelijk eens voor elkaar gaan krijgen lopen ze zo lichtjaren van ons weg. We doen het commercieel gewoon superslecht! En die argumenten van jou helpen niet het beter te doen. Het duurt nu nog even maar de wal gaat het schip keren en dan is het gejank niet van de lucht!

quote:
B.A. Baracus schreef:

Ik denk dat factoren als sentiment, historie, sfeer, enz. indirect ook een grote economische waarde vertegenwoordigen.

Waarom is Feyenoord nog altijd populairder dan PSV? Ze presteren al jaren niets, maar toch blijven de mensen naar het stadion komen. Niet omdat ze Feyenoord willen zien winnen, maar omdat ze van die club houden. En ze houden van de club door vroeger, door de Kuip, door de sfeer in het stadion, door het shirt dat tenminste niet elke twee jaar wordt verneukt.

Waarom is de populariteit van Ajax dalende? Dat kun je niet los zien van de Arena. En waarschijnlijk zou het gezeik op de Arena inderdaad minder zijn geweest als Ajaz wat vaker iets gewonnen had, maar het zal nooit een sfeervol stadion worden. De Arena belichaamd samen met de beursgang de aftakeling van Ajax. En wat blijkt nu: er zijn wellicht plannen om Ajax van de beurs te halen. Terwijl dit hartstikke veel geld kost. Ajax wil op die manier de goodwill die het heeft verloren terugkopen. De goodwill, die het imago bepaald, is blijkbaar zo belangrijk dat ze daar wellicht tientallen miljoenen voor over hebben.

Eén van de dingen waar ik trots op ben bij PSV is dat het prachtige stadion al 100 jaar midden in de stad staat, op kruipafstand van de kroeg. Het is samen met de Herdgang één van de imagobepalende factoren van PSV. Dat moet je niet zomaar opgeven, omdat er 10.000 mensen meer in het stadion moeten (als dat al het geval is).

Natuurlijk zal er ooit een moment komen dat PSV naar een ander stadion moet. Maar ik betwijfel of dat moment nu al is gekomen.

Ik durf zelfs te stellen dat ik liever een keertje minder kampioen wordt, dan dat ik iedere twee weken mijn auto op een tochterige parkeerplaats naast de snelweg moet zetten om vervolgens plaats te nemen in een hypermodern stadion waar ik geen band mee heb. Ik ben geen PSV-supporter geworden om elke week in het stadion te checken of ze gewonnen hebben. Ik ben PSV-supporter geworden omdat ik het een keigave, nette, Brabantse club vindt met een keimoi stadion.

Ik vind dit wel een zinnige post! Ik denk alleen dat we commercieel in veel gevaarlijker vaarwater zitten dan iedereen denkt. Als we geen stappen zetten brokkelt PSV af. We moeten meer geld genereren en al het goede behouden (het liefst het stadion, iig het imago, de sfeer etc). Als dat kan op de huidige plaats: fantastisch. Als dat niet kan moeten we met behoud van al het goede ergens een fantastisch stadion neerzetten (geen Arena dus!). En: de capaciteit is echt een probleem. Ik spreek zo veel mensen die balen dat ze geen kaartje kunnen bemachtigen. Moet je kijken hoe groot de Phoxy kids club is. Moeten die straks allemaal van achter de decoder naar PSV kijken. Je club vergrijst dan. Dit zijn echt problemen waar wat aan moet worden gedaan. Het is allemaal niet zwart-wit, maar het huidige stadion vormt een belangrijke belemmering in de groei, terwijl het tegelijkertijd een baken van de PSV identiteit is!

[Dit bericht is veranderd door stuttgart88 (op 4 maart 2008 11:06:57).]

Keuze stelling: Ja

Help mods!
Pool: 2171e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.485,2VoVo: -Opstelling: incompleet
el salvador
Basisspeler

Uit: groningen
Vak: -
Reg.: 17 mei 2005
Gepost op 4 maart 2008 om 16:24:49.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat een nieuw stadion psv nieuwe financiele impulsen geeft. Overal zie je dat het toeschouwers gemiddelde toeneemt zodra men een nieuw stadion bouwt.
In nederland zijn Groningen en Heerenveen daar voorbeelden van.
Voor wat betreft het sentiment. Ach zelfs wereldberoemde stadions als het van Arsenal en in de toekomst Liverpool verdwijnen omdat stilstand nu eenmaal achteruitgang is.
Ik denk dat psv prima in staat is gemiddeld per wedstrijd 45.000 mensen te trekken.Door die ,vooral jonge mensen,nu te binden aan de club krijg je een groter achterland.

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.494,0VoVo: -Opstelling: -
Meijel Oost
Internationale topspeler

Uit: Meijel
Vak: Oost - W
Reg.: 23 maart 2006
Gepost op 4 maart 2008 om 16:34:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sporxie schreef:

Ik vind misschien staanplaatsen ipv zitplaatsen ook nog wel een goede oplossing. Maar hoeveel plaatsen win je er dan aan? En mag dit eigenlijk wel zomaar europees?

Europees mag dit niet.

Help mods!
Pool: 1621e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.392,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
labmaster J
Aanstormend talent

Uit: Veghel
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 17 april 2006
Gepost op 4 maart 2008 om 18:51:34.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DUB schreef:

(...)

Zelden zulk een onzin gehoord.

-Sinds dat Ajax De Meer heeft verlaten is het bergafwaarts gegaan.

Ik bedoede meer het 4-3-3 systeem waaraan ze zichzelf kapot maakte.

-
quote:
En een onbeargumenteerde uitspraak over waarom de huidige locatie niet handhaafbaar is, terwijl daar nog volop onderzoek naar wordt gedaan.
Ja tot we een ons wegen, dit is al het zoveelste onderzoek, zijn we erg goed in in nederland. maakt niet uit hoeveel onderzoek je doet, elk onderzoek komt op hetzelfde neer een uitbreiding is duurder als een nieuw stadion.

quote:
Verder kraam je wel meer onzin uit over FC Twente en bedragen die je ergens uit je mouw schudt.
Tips heef al een link over FC twente gepost, en alle andere cijfers zijn ook op het net terug te vinden, het stadion bedrag is van een belgish stadion.

quote:
PSV heeft nu een prima stadion met een prima capaciteit. Het echte geld wordt niet verdiend met recettes maar met sponsorgelden en TV rechten.
Hoezo prima capaciteit, een stadionbouw project duurt jaren, kijk naar de capaciteit over 8-12 jaar, met de huidige groei van de stadionbezoekers in nederland, we hebben zelfs voor het eerst een wachtlijst, en de phoxy club. ook heeft het verleden aangetoon dat een groter stadion automatisch meer bezoekers trekt. vitesse is de uitzondering daarop, zij zijn wel enorm gegroeid maar niet in die mate als het stadion is.
Ook zij sponsorgelden en contracten afhankelijk van het aantal supporters van de club, de eerste indicatie zijn de stadionaantallen.

Nog een extraatje, Groningen was binnen een maand na de oplevering van de Euroborg al bezig, ze willen een nieuw stadion, nu al zien ze dat het stadion over 10 jaar te klein is, en het huidige stadion is niet gebouwd op groei, net als de onze, dus ze spenderen geen bakken met geld aan nutteloze onderzoeken, men wil voorkomen dat net als pre euroborg men teveel mensen op een wachtlijst heeft staan, en dan 10 jaar moeten wachten voor alle vergunningen en de bouw van het stadion af is, zij gaven als belangrijkste reden aan niet weer 10 jaar willen stil te staan zoals in het verleden. laten wij leren van hun fouten.

quote:
Tegen Helsingsborg bleek maar weer eens dat er blijkbaar toch niet zo'n hele grote behoefte is om PSV te zien als het ongelimiteerd kan. Waar ik maar mee wil zeggen dat de huidige capaciteit precies goed is!

Dit noem ik nu een loze kreet, iedereen weet waarom, de prijzen waren hoog en de tegenstander bagger. tijdens alle CL wedstrijden in voorrondes zijn we maar nt uitverkocht. ooit van de gauskromme gehoord tijdens economie? de CL prijzen worden namelijk berekend op de maximale winst. niet of je het stadion in 2 minuten kan verkopen.

quote:
Komt goed uit want dan kunnen we de historische plek blijven koesteren.
Ja daar gaat het om, nogmaals kijk eens naar het emirates stadion, perfect gebouwd. alle arsenal suporters uitermate blij mee, nu al na 1 jaar is Highbury verleden tijd en is men trost op het nieuwe stadion.
Je moet niet meteen denken dat we Arena 2 bouwen.

Je moet werken naar de beste toekomst van de club, het is niet een questie van een voorsprong hebben, maar die te houden. met het huidige stadion zijn we over 20 jaar hooguit een subtopper.

[Dit bericht is veranderd door labmaster J (op 4 maart 2008 18:57:36).]

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bommelman
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 21 februari 2006
Gepost op 5 maart 2008 om 13:39:42.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stadion verkopen voor 125 miljoen, rente vangen en lekker in de arena voetballen.

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.476,7VoVo: -Opstelling: -
Albert Trestena
International

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 5 maart 2008 om 14:36:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bommelman schreef:

Stadion verkopen voor 125 miljoen, rente vangen en lekker in de arena voetballen.

Ik weet nog een stadion met 50 000 zitplaatsen met een prachtig ontwerp dat al jaren leegstaat, het hoeft alleen maar even opgeknapt te worden;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Colloseum

Nee, even serieus; wie gaat ons stadion kopen voor dat bedrag? Van het geld dat je krijgt moet je tevens de hypotheek afbetalen, en het is al vrij weinig voor een nieuw stadion.

Er moet in ieder geval wel vóór het eind van het jaar een beslissing genomen worden. Als we op deze manier doorgaan, en er nog wat onderzoekjes tegenaan gooien komt er nooit wat van en lopen we straks tegen een achterstand aan.

Ps; kan iemand mij 1 link geven waar een stadion van 60K+ staat voor minder dan 80M€? Volgens mij kan dat nooit.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 693e, Roda JC - PSV MotM PSV-FC Twente: CulinaBattle-rating: 1.493,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
phoxy
International

Uit: Veldhoven
Reg.: 21 juni 2004
Gepost op 10 maart 2008 om 22:10:01.       MSN: rubenpsv@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eindhoven wil WK-voetbal binnenhalen

10 mrt 2008, EINDHOVEN - Eindhoven heeft zich officieel kandidaat gesteld als speelstad voor het WK voetbal van 2018. Dat heeft waarnemend burgemeester Braks maandag bekend gemaakt.

Voorwaarde van de wereldvoetbalorganisatie FIFA is wel dat het Philips Stadion wordt uitgebreid naar een capaciteit van 45.000 zitplaatsen en dat de stad beter bereikbaar is. In 2011 neemt de FIFA het besluit waar het WK wordt gespeeld.

"We hebben goede ervaringen met het EK 2000 en de UEFA-cup finale in 2006. Het WK is een gigantisch evenement en wij willen graag gastheer zijn", aldus Braks.

PSV is verheugd dat het stadsbestuur Eindhoven als WK-speelstad heeft aangeboden. "Het is goed voor de regio, de stad en PSV", aldus commercieel directeur van PSV M. van den Bunder.

Tegen de tijd dat het WK wordt gehouden, is de ombouw van de Randweg klaar. PSV voert momenteel een haalbaarheidsonderzoek uit naar uitbreiding van het stadion. "De wens en de neiging is er om uit te breiden", aldus Van den Bunder.

Help mods!
Pool: 716e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.435,6VoVo: 533e / 1070e / 484eOpstelling: 4-3-3
R-H
Vedette

Uit: Echt
Vak: Noord - S
Reg.: 14 september 2005
Gepost op 11 maart 2008 om 08:32:49.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het moet dus naar 45.000 worden uitgebreid. Ik dacht dat een eerder onderzoek had uitgewezen dat het stadion naar maximaal 42.000 kon worden uitgebreid?

Ik hoop dat het lukt en dat we op de huidige locatie kunnen blijven zitten.

Help mods!
Pool: 588e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hektiano
International

Reg.: 1 mei 2007
Gepost op 11 maart 2008 om 09:11:30.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
R-H schreef:

Het moet dus naar 45.000 worden uitgebreid. Ik dacht dat een eerder onderzoek had uitgewezen dat het stadion naar maximaal 42.000 kon worden uitgebreid?

Ik hoop dat het lukt en dat we op de huidige locatie kunnen blijven zitten.

Dat dacht ik ook.
Wellicht dat de bestudering toch heeft uitgewezen dat er max. 45.000 in kunnen?!
Positief geluid iniedergeval!

Ben benieuwd!

Help mods!
Pool: 993e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: 688e / 76e / 776eOpstelling: 4-5-1
biemer
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 20 oktober 2004
Gepost op 11 maart 2008 om 09:29:21.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop dat PSV, zeker nu de gemeente achter de plannen staat, hier optimaal gebruik van gaat maken. Oftewel; haal eruit wat er in zit! Als je uit kan breiden naar 50.000 doen! Zeker met steun van de overheid zal dit m.i. moeten lukken!
Noord en Oost kunnen stukken hoger, wees creatief(zie mijn eerdere posts in dit forum).
Hoog in zetten PSV en zie maar waar het schip strand! Nu heb je de gemeente achter je staan!

Help mods!
Pool: 459e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: 497e / 1086e / 486eOpstelling: incompleet
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 11 maart 2008 om 09:56:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met ophogen Noord en Oost win je max. 5.000 schat ik.

Weet niet waar ze de rest van de plaatsen vandaan willen halen?

Help mods!
Pool: 1934e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
biemer
Regelmatige invaller

Vak: Oost - VV
Reg.: 20 oktober 2004
Gepost op 11 maart 2008 om 10:02:20.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het over NOORD en OOST, niet WEST en OOST....

Help mods!
Pool: 459e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: 497e / 1086e / 486eOpstelling: incompleet
B.A. Baracus
Meervoudig international

Reg.: 17 oktober 2000
Gepost op 11 maart 2008 om 10:39:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik dacht dat er op de hoofdtribune ook nog wel wat te halen viel. Zijn de stoeltjes daar niet breder of is er niet meer beenruimte o.i.d.?

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.494,2VoVo: -Opstelling: incompleet
tvroenho2
Jeugdspeler

Uit: IJsselstein
Reg.: 27 februari 2001
Gepost op 11 maart 2008 om 10:50:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik was twee weken geleden bij Real Madrid (tegen Getafe) en het viel me op dat de stoeltjes iets kleiner waren waardoor je dichter op elkaar zit. Wellicht is dat een idee om te onderzoeken?

NB: De onderste twee ringen bevinden zich daar onder het maaiveld wat ook veel extra plaatsen oplevert...

Omdat het zo mooi is nog een foto...

[Dit bericht is veranderd door tvroenho2 (op 11 maart 2008 10:59:02).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 11 maart 2008 om 11:09:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad een prachtig stadion.

Maar bij PSV liggen vooral de Noord- en Zuidtribune al praktisch aan de krijtlijn. Het verder ingraven van het veld lijkt me daarom niet mogelijk.

Capaciteitswinst lijkt mij slechts te halen door Oost en West op te hogen en de hoeken anders in te richten. Of je moet het spoor en de Frederiklaan onder de grond leggen.

Help mods!
Pool: 1934e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Albert Trestena
International

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 11 maart 2008 om 11:28:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritsie schreef:

Inderdaad een prachtig stadion.

Maar bij PSV liggen vooral de Noord- en Zuidtribune al praktisch aan de krijtlijn. Het verder ingraven van het veld lijkt me daarom niet mogelijk.

Capaciteitswinst lijkt mij slechts te halen door Oost en West op te hogen en de hoeken anders in te richten. Of je moet het spoor en de Frederiklaan onder de grond leggen.

Het valt best wel mee wat een ruimte je hebt tussen de krijtlijn en de eerste stoeltjes. Het is ongeveer een metertje of 1 tussen de reclameborden en het hek en 2 meter tussen de stoelen en de het hek. Het probleem is dan wel dat je niet over de reclameborden heen kan kijken als je verder naar beneden gaat, zonder het veld te verlagen. En het veld verlagen is ook lastig.

Wat me opvalt is dat de plaatsnummering niet bij 1 begint. Is dat omdat ze rijen weg hebben gehaald of zo?

Het winkelcentrum is officieel ook dichter op het spoor gebouwd dan toegestaan is las ik ergens. Als ze het spoor ingraven lossen ze gelijk 2 vliegen in 1 klap op. Dat is wel peperduur. Misschien volstaat het ook om een soort heuvel over het spoor en het station te bouwen. Maar goed, dat klinkt ietwat onrealistisch en zal ook niet goedkoop zijn.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 693e, Roda JC - PSV MotM PSV-FC Twente: CulinaBattle-rating: 1.493,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Stephan!
Basisspeler

Uit: Valkenswaard
Vak: West - K
Reg.: 22 maart 2004
Gepost op 11 maart 2008 om 12:23:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is het geen mogelijkheid om over de weg heen te bouwen.
Zie Altletico Madrid:

Help mods!
Pool: 110e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 11 maart 2008 om 13:46:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stephan! schreef:

Is het geen mogelijkheid om over de weg heen te bouwen.
Zie Altletico Madrid:
(plaatje)

Zeer mooistadion. Heel indrukwekkend.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1066e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
sigaar
Talentje

Uit: oisterwijk
Vak: Oost - V
Reg.: 27 september 2007
Gepost op 11 maart 2008 om 13:51:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

(...)

Zeer mooistadion. Heel indrukwekkend.

Is inderdaad een oplossing verglijkbare situatie met kanaal als spoor.Mooi stadion ook trouwens en 45 tot 47.500
toeschouwers is genoeg denk ik.

Keuze stelling: Ja, maar op dezelfde plaats

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ehv_freak
Jeugdspeler

Uit: eindhoveuh de gexte
Vak: West - K
Reg.: 27 juli 2005
Gepost op 11 maart 2008 om 15:24:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sporxie schreef:

Ik vind misschien staanplaatsen ipv zitplaatsen ook nog wel een goede oplossing. Maar hoeveel plaatsen win je er dan aan? En mag dit eigenlijk wel zomaar europees?

waarom is dit geen oplossing?!!?
gewoon staan plaatsen van maken levert ook weer een hoop ruimte op. Hier moet toch ook iets uit te halen zijn?!

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
PSV-eindhoven
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven!
Vak: Oost - X
Reg.: 7 juni 2004
Gepost op 11 maart 2008 om 15:30:00.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ehv_freak schreef:

(...)

gewoon staan plaatsen van maken levert ook weer een hoop ruimte op. Hier moet toch ook iets uit te halen zijn?!

Mag niet europees zoals in dit topic misschien wel 100 keer is uitgelegd. Dan moet er een systeem worden gebouwd en elke europese wedstrijd moeten er stoeltjes worden geplaatst. Is een hoop werk en daar hebben ze bij PSV geen zin in.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Vice
Regelmatige invaller

Reg.: 6 juni 2007
Gepost op 11 maart 2008 om 15:37:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ehv_freak schreef:

(...)

Omdat dit voor europese wedstrijden verboden is.
Maar als het gebeurd, dan heb je misschien wel het dubbele aantal plaatsen.

Help mods!
Pool: 912e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.458,9VoVo: -Opstelling: -
Simply The Best
Nationale topspeler

Uit: Someren
Vak: West - JJ
Reg.: 8 januari 2007
Gepost op 11 maart 2008 om 16:59:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV positief over WK-kandidatuur gemeente Eindhoven
11 maart 2008 16:45

De directie van PSV staat positief tegenover de kandidatuur van de gemeente Eindhoven als speelstad voor het WK voetbal van 2018. Dat zegt commercieel directeur Marcel van den Bunder, die aangeeft dat de club momenteel onderzoekt of er de wens en mogelijkheden zijn om de capaciteit van het Philips Stadion te vergroten.

“Autonome groeiâ€
“Het onderzoek is in volle gangâ€, aldus Van den Bunder, die stelt dat de eventuele uitbreiding van het Philips Stadion altijd autonoom zal zijn en niet is gekoppeld aan de mogelijke organisatie van wedstrijden op het wereldkampioenschap. “We zitten midden in het proces of uitbreiden tot de mogelijkheden behoort. De wens en de neiging zijn er om uit te breiden. Maar het WK is nooit de aanleiding voor groei, het blijft altijd ons eigen initiatief. Maar met in het achterhoofd de positieve ervaringen van Euro2000 en de fantastische UEFA Cup-finale, die ons zeer positieve ervaringen en goede samenwerking met de gemeente hebben opgeleverd, staan we hier voor open. Ik vind het positief dat de gemeente Eindhoven zijn deuren open zet voor het WK-gastheerschapâ€, aldus Van den Bunder in een reactie. Eindhoven heeft zich officieel kandidaat gesteld als speelstad voor het WK voetbal, zo maakte waarnemend burgemeester Braks maandag bekend. Voorwaarde van de wereldvoetbalorganisatie FIFA is wel dat het Philips Stadion wordt uitgebreid naar een capaciteit van 45.000 zitplaatsen en dat de stad beter bereikbaar is. In 2011 neemt de FIFA het besluit waar het WK wordt gespeeld.

© PSV NV

Help mods!
Pool: 271e, Roda JC - PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk