PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
Nieuw Stadion Ja of Nee?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Poster
Topic: Nieuw Stadion Ja of Nee? 
Zjiel
Stelling: Moet er een nieuw stadion komen? (meer info)
Ja - 12.8%
Nee - 9.2%
Ja, maar op dezelfde plaats - 4.7%
Nee, uitbreiden - 73.4%

Luciano_Azevedo043
Aanstormend talent

Uit: Maastricht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 maart 2008
Gepost op 6 april 2008 om 21:41:51.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee ik kijk naar de beste mogelijkheden. Wat ik nog niet gezegt heb, is dat PSV dan al in April moet beginnen met slopen (west tribune) endan voor het seizoen 2009/2010 de eerste ring al klaar heeft.

Bij dit plaatje kan ik een duidelijk voorbeeld geven, wat mijn plannen zijn. En wat ik tevens binnenkort ook ga onthullen bij PSV.

http://www.mysites.nl/upload2/psvlive/120888.jpg
Op dat plaatje, zie je duidelijk dat de Zuid en West kanten bar weinig overeenkomsten hebben.
De rechter tribune van de zuidkant, moet mooi worden doorgetrokken in een mooie bocht naar de west kant. Als ik goed kijk, zie ik daar nu ong 100 stoeltjes(onderin) voor de Supporters. De rest VIP-plaatsen. Als we die tribune even stijl maken als het vak van de zuidtribune. Dan heb je zeker +1000. Alleen voor de bocht. De VIP plaatsen in het midden (tussen ring 1-2) moeten ook doorgetrokken worden. Net zoals huidige arsenal stadion. Prachtig!
Zo krijgt je tevens OOK meer VIP-Plaatsen!

Als je goed heb gelezen heb je dus alleen ring 1 klaar wat west betreft.#ok

Ring 2. Is eigenlijk precies hetzelfde. Het wordt uiteraard gebouwd op de vernieuwde ring 1 PLUS de doorstrekte VIP-Vakken (nogmaals zoals die van arsenal). Als die precies hetzelfde worden doorgestrekt met de zelfde stijlheid als de bovenste vakken van Zuid-Tribune. Dan heb je West al af. en heb je 2/4 van het stadion af.

Laten we daar maar eerst mee beginnen!

Keuze stelling: Ja

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (4-0)MotM: -Battle-rating: 1.473,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 6 april 2008 om 21:55:01.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Luciano_Azevedo043 schreef:

Bij dit plaatje kan ik een duidelijk voorbeeld geven, wat mijn plannen zijn. En wat ik tevens binnenkort ook ga onthullen bij PSV.

Denk je nu echt dat PSV op een hersenspinsel van jou zit te wachten? Met alle respect, maar PSV heeft voor het eerst sinds 6 jaar een positief eigen vermogen.

Bovendien rust er nog steeds een zware hypotheeklast op de rug van PSV en als je nu dus wederom weer zou investeren duikt PSV vrolijk zo weer de rode cijfers in.

Bovendien is het ook niet echt lucratief om hoeken te slopen waar je net miljoenen in hebt geinvesteerd.
Rendament wat je dan eruit is 0,0.

En wat doe je met concert van Guus Meeuwis? Ook niet aan gedacht zeker? Volgens mij niet, maar nogmaals mijn vraag, waar laat je die mensen.
Jij wil nu in April beginnen met slopen en ruim 1 seizoen later de eerste ring pas opleveren? Waar moeten die mensen kijken?

Keuze stelling: Nee

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
ziegezagge
Basisspeler

Uit: Eindhoven - Stratum West
Vak: -
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 7 april 2008 om 00:23:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

5000 extra seizoenkaarten hadden we dit jaar kunnen verkopen, en ik heb veel vertrouwen in de toekomst van PSV, dus extra capaciteit moet er wat mij betreft absoluut komen. Maar maak daarbij niet de fout die in Amsterdam en Groningen is gemaakt... dat stadion hoort op de Frederiklaan!!!!

En wat die Frederiklaan betreft: aan één kant staat de marconiflat in de weg - een gigantisch aftands afbrokkelend fossiel uit de periode waarin Eindhovense wethouders er schijnbaar plezier uit putten om de stad zo lelijk mogelijk te maken, en aan de andere kant staan de oude huisjes van Drents Dorp die tegenwoordig alleen nog maar in trek zijn bij kleinverdienende starters zonder alternatief, huisjes die wellicht op een monumentenlijst staan maar die identiek zijn aan de 15 straten eromheen en in Strijp.

Als je het mij vraagt - en ik woon al 36 jaar in deze stad - dus zat mogelijkheden om uit te breiden op de huidige lokatie.

Keuze stelling: Nee, uitbreiden

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.517,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Sk
Jeugdspeler

Uit: vlissingen
Vak: Oost - XX
Reg.: 27 december 2006
Gepost op 7 april 2008 om 12:38:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uitbreiden is zeker wel nodig vind ik, kijk ook naar de jeugd. Een steeds groter deel van de jeugd is ook voor PSV, waar ga je die allemaal laten?

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Papa Bouba Diop
Legende

Uit: geprocedeerd
Reg.: 14 juli 2000
Gepost op 7 april 2008 om 12:45:22.       MSN: PM me maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ziegezagge schreef:

5000 extra seizoenkaarten hadden we dit jaar kunnen verkopen, en ik heb veel vertrouwen in de toekomst van PSV, dus extra capaciteit moet er wat mij betreft absoluut komen. Maar maak daarbij niet de fout die in Amsterdam en Groningen is gemaakt... dat stadion hoort op de Frederiklaan!!!!

Welke fout heeft men in Groningen gemaakt? Het Oosterpark was verouderd en de lokatie ongeschikt om te blijven. In plaats daarvan zijn ze vertrokken naar een lokatie die ongeveer net zo dicht bij de binnenstad ligt maar dan 10x makkelijker te bereiken is. Daarnaast hebben ze nog steeds een echt voetbalstadion waarin het qua prestaties haast beter gaat dan ooit. Wat mij betreft is Groningen juist een voorbeeld van hoe het moet.

[Dit bericht is veranderd door Papa Bouba Diop (op 7 april 2008 12:48:08).]

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.256,1VoVo: -Opstelling: incompleet
thijs_kings
Talentje

Uit: beuningen
Reg.: 19 juni 2004
Gepost op 7 april 2008 om 13:36:29.       MSN: thijs_konings@hotmail.com        Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het feit dat er 5000 supporters een seizoenskaart mislopen geeft maar aan dat een groter stadion noodzakelijk is. Ook ik zie graag dat PSV op dezelfde plek blijft voetballen maar omdat uitbreiden niet rendabel is stem ik voor nieuw stadion op dezelfde plek. In de tijd dat het gebouwd wordt kunnen we mooi spelen aan de aalsterweg, volgend seizoen speelt daar toch niemand meer

Keuze stelling: Ja, maar op dezelfde plaats

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Jeroenho
Legende

Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 7 april 2008 om 13:56:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Papa Bouba Diop schreef:

(...)

Welke fout heeft men in Groningen gemaakt? Het Oosterpark was verouderd en de lokatie ongeschikt om te blijven. In plaats daarvan zijn ze vertrokken naar een lokatie die ongeveer net zo dicht bij de binnenstad ligt maar dan 10x makkelijker te bereiken is. Daarnaast hebben ze nog steeds een echt voetbalstadion waarin het qua prestaties haast beter gaat dan ooit. Wat mij betreft is Groningen juist een voorbeeld van hoe het moet.

100% mee eens! Groningen bewijst dat een nieuw stadion wel degelijk vooruitgang kan betekenen.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Luciano_Azevedo043
Aanstormend talent

Uit: Maastricht
Reg.: 28 maart 2008
Gepost op 7 april 2008 om 15:39:30.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad Groningen is een goed voorbeeld! Ook wat verkeer betreft, is goed gelegen. En overkomt minder overlast.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (4-0)MotM: -Battle-rating: 1.473,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
el salvador
Basisspeler

Uit: groningen
Reg.: 17 mei 2005
Gepost op 7 april 2008 om 16:07:04.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat PSV structureel naar 40.000 toescouwers per wedstrijd kan gaan.
Successen daargelaten denk ik dat dit een reeele basis is.
Europees en in topwedstrijden zou het zelfs nog voller kunnen gaan zitten.
Ik denk dus dat PSV een stadion nodig heeft van tenminste 45.000.Uitbreiden lijkt me vrij kostbaar ,daarnaast kun je dan in de toekomst niet nog eens verder uitbouwen.
Een nieuw stadion lijkt me de enige optie.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,0VoVo: -Opstelling: -
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 7 april 2008 om 17:24:10.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
el salvador schreef:
Europees en in topwedstrijden zou het zelfs nog voller kunnen gaan zitten.

We spelen anders haast nooit in een uitverkocht huis, alleen als we echt ver komen of laatste groepsduel voor plaatsing wil het vol zitten.

Maar anders echt met pijn en moeite.

Keuze stelling: Nee

Help mods!
Gijsio
Legende

Uit: Roelofarendsveen
Reg.: 9 januari 2000
Gepost op 7 april 2008 om 17:42:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
thijs_kings schreef:

Het feit dat er 5000 supporters een seizoenskaart mislopen geeft maar aan dat een groter stadion noodzakelijk is.
Dat is idd waar. Het is geen halve finale CL waar 5000 mensen over zijn maar echt seizoenkaarten.

Een groter stadion is met zulke cijfers wel noodzaak, ook omdat er dan zeer waarschijnlijk NOG meer mensen gaan aanmelden.
Nu weten ze toch al dat ze geen kaart kunnen krijgen.

Uitbreiden lijkt mij te kostbaar, dus een nieuwe tempel moet er dan maar komen!!

Help mods!
PSVwally
Legende
ex-Quizmaster

Reg.: 9 maart 2000
Gepost op 7 april 2008 om 17:43:28.         ICQ: 16252652  MSN: pwalravens@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens teletekst speelde ajax gisteren ook voor 50000 man en die zaten er ook echt niet hoor. In proporties gezien zie ik bij ons minder lege stoelen dan bij hen.

Ik vraag me alleen af wat nou een goede nieuwe locatie voor het stadion zou kunnen zijn behalve richting son. Er moet wrs en spoor in de buurt zijn. In Strijp zie ik nl niet zo heel veel plek om een groot stadion neer te zetten. Of het moet misschien richting achtseweg zuid zijn, maar landgoed de wielewaal of bij de hertgang zie ik eigenlijk niet gebeuren vanwege de vele natuur die daar dan zou moeten verdwijnen

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV 4-EVER
Veelbelovend talent

Vak: Oost - X
Reg.: 11 maart 2008
Gepost op 7 april 2008 om 19:04:18.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De wedstrijd voor donderdag is niet eens uitverkocht

Dus stop met zeiken over een nieuw stadion, uitbreiden naar 40000 en lekker op de frederiklaan blijven.

020 en 010 hebben grotere stadions omdat ze veel en veel meer aanhang hebben.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
STRIKER
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 16 december 2004
Gepost op 7 april 2008 om 20:44:20.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV 4-EVER schreef:

De wedstrijd voor donderdag is niet eens uitverkocht

Dus stop met zeiken over een nieuw stadion, uitbreiden naar 40000 en lekker op de frederiklaan blijven.

020 en 010 hebben grotere stadions omdat ze veel en veel meer aanhang hebben.

Aangezien de competitie verreweg het meeste wedstrijden telt in ons stadion gaan we uit van een normale zaterdag of zondag situatie. Zolang wedstrijden tegen Excelsior, VVV en Willem II zijn uitverkocht kan je concluderen dat we met zulke minieme uitbreidingen zo weer uit ons jasje knappen.

PSV speelt overigens beroerd de laatste tijd. Stel dat we ook nog eens aantrekkelijker gaan voetballen. Hoeveel nieuwe aanvragen komen er dan...........

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.162,3VoVo: -Opstelling: incompleet
RoyCo Ribery
Vedette

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Vak: Oost - X
Reg.: 14 oktober 2000
Gepost op 7 april 2008 om 21:36:51.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat het stadion ergens anders wordt geplaatst, alleen al vanwege de sentimenten. Dus gewoon aan de Frederiklaan blijven! Uitbreiden is voor mij dus de enige optie. De vraag is alleen hoe ze dat moeten gaan realiseren.

Edit: 1000e post op het netwerk

[Dit bericht is veranderd door RoyCo Ribery (op 7 april 2008 21:39:18).]

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 7 april 2008 om 22:05:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Natuurlijk heb ik makkelijk praten, als ik zeg dat ik een nieuw stadion niet zie zitten. Ik heb namelijk een seizoenskaart, en ben dus elk jaar verzekerd van een seizoenskaart. Maar ik snap dat het zwaar frustrerend is voor de mensen zonder seizoenskaart, die er wel graag een willen hebben. Die komen gewoon niet aan de bak. Daarom lijkt mij uitbreiding gewoon het beste. Zo hou je het toch knus en 'provinciaals', zoals de 'Dappre strijders' het zo mooi verwoorden, en hebben de mensen die een seizoenskaart willen ook de kans op een seizoenskaart.

Help mods!
Goalgetter
Talentje

Reg.: 7 mei 2005
Gepost op 7 april 2008 om 22:37:24.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De aanvragen voor een seizoenskaart van PSV zijn nu al stop gezet. Wat zegt dit; dat het Philips-stadion alweer bomvol zit voor volgend seizoen. Een nieuw stadion moet er komen! Kijk maar naar Feyenoord, ze zijn nu al met een nieuw stadion bezig waar 70.000 man in kan. Als we willen doorgroeien moet er een nieuw stadion komen met een capaciteit van minstens 50.000. Anders groeien zelfs subtoppers boven PSV uit.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.487,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 8 april 2008 om 06:40:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Goalgetter schreef:

De aanvragen voor een seizoenskaart van PSV zijn nu al stop gezet. Wat zegt dit; dat het Philips-stadion alweer bomvol zit voor volgend seizoen. Een nieuw stadion moet er komen! Kijk maar naar Feyenoord, ze zijn nu al met een nieuw stadion bezig waar 70.000 man in kan. Als we willen doorgroeien moet er een nieuw stadion komen met een capaciteit van minstens 50.000. Anders groeien zelfs subtoppers boven PSV uit.

Ik heb nooit echt begrepen waarom je met een nieuw stadion met een grote capaciteit 'over' een topclub als PSV heen groeit. Het gaat toch om de spelers die op het veld staan, of ben ik nou gek? Denk je dat er spelers van het niveau 'Champions League-waardig' naar een FC Utrecht of FC Twente willen komen? Niet dus, en ik zie dan ook niet in waarom een stadion van 40.000 a 45.000 niet goed zat is voor PSV. Op het veld heersen we nog altijd in Nederland (en deels daarbuiten).

[Dit bericht is veranderd door Ultimo Uomo (op 8 april 2008 06:41:16).]

Help mods!
Feyenoord A
Internationale topspeler

Reg.: 5 november 2001
Gepost op 8 april 2008 om 09:42:11.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Goalgetter schreef:

De Kuip is te oud en te klein en daardoor levert het Feyenoord weinig geld op en dus moet het snel vervangen worden. Het Philips Stadion is modern met alles erop en eraan en levert PSV enorme winsten op. PSV heeft er ook al veel geld ingestoken, dat gooi je niet zomaar weg.

PS. capaciteit van de nieuwe Kuip zal overigens tussen de 80.000 en 100.000 plaatsen liggen.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Number 8 On Tour
Vaste waarde in elftal

Uit: Beuningen
Vak: Noord - P
Reg.: 29 januari 2004
Gepost op 8 april 2008 om 17:20:27.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

van PSV.nl:

Het heeft werkelijk storm gelopen op nieuwe Seizoen Club Cards voor komend seizoen en daarom is de inschrijving intussen stop gezet. Het aanvraagformulier werd in een week tijd maar liefst zevenduizend keer gedownload. Huidige Seizoen Club Cardhouders hebben nog tot 21 april aanstaande de tijd om te reageren.

PSV heeft een capaciteit van 35000 toeschouwers. Er is al belangstelling voor de uitbreiding van 7000 toeschouwers. Dit betekent dus dat je een flinke vergroting (15000 plaatsen) kunt realiseren, immers aanbod trekt vraag.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,8VoVo: -Opstelling: 4-2-4
psvtt
Toeschouwer

Vak: Noord - TT
Reg.: 3 januari 2008
Gepost op 8 april 2008 om 17:31:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vindt dat PSV gewoon flink moet uitbreiden. Wat ik laatst heb gehoord is dat de TV's van PSV aan het stadion dak komen te hangen en je dan toch redelijk wat extra ruimte hebt voor stoelen. Het zou dan op de zuid tribuna gaan om Sky boxen en op noord om zowel sky als gewone zitplaatsen.

Verder hoop ik dat z.s.m. er op noord een 3de ring erbij komt (onmogelijk? ) EN de oost en zuid tribune op de zelfde hoogste als de hoeken worden gemaakt (ooit heeft iemand dit op het forum al getekend).

Help mods!
Albert Trestena
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 8 april 2008 om 17:34:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord had in 1937 de Kuip al. Dan moeten we nu niet denken aan 40 000 (indien een nieuw stadion), maar 60000 of meer. Er wordt hier gesproken over seizoenskaarten, maar denk ook aan de losse kaarten en aan het uitvak. Ze moeten niet nog eens de fout maken om niet aan de toekomst te denken.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.529,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
KoninGomes
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 8 april 2008 om 17:46:10.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In deze flow trek je natuurlijk ook een heleboel successupporters aan (bedoel ik niet als negatieve term trouwens, elke club heeft ze nodig). Ik ben benieuwd hoe het met de aanvragen gaat als er eens een paar jaar geen titel is, want die tijden gaan natuurlijk ook wel weer (liever laat dan vroeg) komen. Zou vervelend zijn als je dan met 25 duizend man in een stadion voor 45 duizend of meer komt te zitten.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
PSVwally
Legende
ex-Quizmaster

Reg.: 9 maart 2000
Gepost op 8 april 2008 om 19:47:36.         ICQ: 16252652  MSN: pwalravens@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De kuip is in al die jaren ook al flink her en verbouwd, dus de kuip van toen is niet meer te vergelijken met de kuip van nu, behalve dat ook dat nog min of meer op dezelfde plek staat.

Meer plaatsen in ons stadion betekent denk ik ook dat er evt extra ingangen tot de tribuneplaatsen moeten komen. Ik zie eerlijk gezegd weinig in het hangen van de schermen aan de tribunes, volgens mij kun je ze dan beter weglaten of bv alleen op 1 tribune hangen.

Ik weet bv ook nog steeds niet wat ik van die verbouwing van het stadion van Twente moet vinden...aan de ene kant mooi, maar ik hou helemaal niet van die stadions met allemaal verschillende hoogtes. Ik vind dat van newcastle bv oerlelijk, terwijl de rest eigenlijk heel mooi is.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PascalBrielle
Bankzitter

Uit: Brielle
Reg.: 31 juli 2003
Gepost op 9 april 2008 om 14:03:57.       MSN: geen    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ultimo Uomo schreef:

(...)

Ik heb nooit echt begrepen waarom je met een nieuw stadion met een grote capaciteit 'over' een topclub als PSV heen groeit. Het gaat toch om de spelers die op het veld staan, of ben ik nou gek? Denk je dat er spelers van het niveau 'Champions League-waardig' naar een FC Utrecht of FC Twente willen komen? Niet dus, en ik zie dan ook niet in waarom een stadion van 40.000 a 45.000 niet goed zat is voor PSV. Op het veld heersen we nog altijd in Nederland (en deels daarbuiten).

Dan begrijp je het inderdaad niet. Meer toeschouwers --> Meer geld --> Betere spelers...

Ik ben voor een stadion van 60.000 man! Wie niet groot denkt wordt het ook niet. Europees zijn we niet uitverkocht, maar met een groter stadion kunnen we normale prijzen rekenen.

Voor decompetitie. Nu al 5.000 aanvragen meer, dat hadden er zomaar 10.000 kunnen worden!

En inderdaad de jeugd wordt allemaal PSVer, omdat het nu eenmaal goed gaat de laatste jaren, dus over een paar jaar krijg je dus weer meer aanvragen. uitbreiden en flink!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk