PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
Nieuw Stadion Ja of Nee?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Poster
Topic: Nieuw Stadion Ja of Nee? 
Zjiel
Stelling: Moet er een nieuw stadion komen? (meer info)
Ja - 12.8%
Nee - 9.2%
Ja, maar op dezelfde plaats - 4.7%
Nee, uitbreiden - 73.4%

el salvador
Basisspeler

Uit: groningen
Vak: -
Reg.: 17 mei 2005
Gepost op 10 april 2008 om 13:39:03.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Fc Groningen ziet de begroting met 2 mln € stijgen. Dit komt voornamelijk doordat men er volgend seizoen 2000 plaatsen bijkrijgt in het stadion.
Voorzitter van heracles heeft al eens gemeld dat de begroting kan stijgen per 1000 toeschouwers met 1 mln.
Kortom als je mee wilt blijven doen zul je rek moeten hebben in het aantal toeschouwers dat het stadion binnenkan.
De subtoppers zijn hun begroting stijgen terwijl psv in het huidige stadion geen kant meer op kan.
Tenminste niet tegen een redelijke prijs.
Een uitbreiding met 10.000 stoelen is slechts voor de komende 5 jaar geschikt.
Dus ik denk dat nieuwbouw van ten minste 50.000 toescjouwers de enige optie is wil je internationaal mee blijven doen.

Keuze stelling: Ja

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,0VoVo: -Opstelling: -
snadertjuh
Veelbelovend talent

Uit: valkenswaard
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 14 juni 2007
Gepost op 10 april 2008 om 13:54:08.         MSN: sander_v_d_donk@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Opzich is een nieuw stadion wel de beste oplossing, maar daar gaat onze historie dan. Kunnen we niet hetzelfde stadion bouwen die we nu hebben maar dan met meer plaatsen . En we moeten nog een geschikte locatie vinden natuurlijk. Want een geschiktere plaats als die we nu hebben is er natuurlijk niet. Maar als je ziet dat de middemoters al gaan uitbreiden kan PSV natuurlijk niet achterblijven als topclub. Voor de beste club uit Nederland is 35.000 toeschouwers in een stadion gewoon te klein. En wanneer komt de uitslag nou van 'het onderzoek' dat al maanden aan de gang is?

Keuze stelling: Nee, uitbreiden

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
ehv_freak
Toeschouwer

Uit: eindhoveuh de gexte
Vak: West - K
Reg.: 27 juli 2005
Gepost op 10 april 2008 om 15:19:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wanneer komt de uitslag nou van 'het onderzoek' dat al maanden aan de gang is?
Dat onderzoek zou twee maanden duren ofzo.
Verwacht deze maand of de maand Mei uitsluitsel;-)

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
arjenk
Talentje

Uploads: 2
Reg.: 16 mei 2006
Gepost op 10 april 2008 om 16:25:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het idee dat vooral de huidige seizoenskaarthouders en de Eindhovenaren willen dat het stadion op de zelfde plaats blijft, iets wat bijna onmogelijk is.

Ik denk dat de fans die wat verder weg wonen en minder met eindhoven en meer met PSV hebben maar en al jaren geen kaartje hebben kunnen krijgen het niet erg zouden vinden als er een nieuw sfeervol stadion zou komen (met goede parkeer gelegenheid).

Veel mensen spreken hier ook over succes-supporters maar ik denk dat je daar bij PSV niet echt bang voor moet zijn;

1. Mensen die de laatste 4 jaar PSV fan zijn komen er simpel weg niet in.
2. Sinds Koeman komen de supporters echt niet meer voor het fantastische spel.

Ik hoop iig dat er snel wat plaatsen bij komen, want ik vis al tijden achter het net.

-----

Ook ben ik van mening dat hoe langer je wacht met het vinden van een nieuwe locatie, hoe moeilijker het wordt. Zo veel plaatsen zijn er niet in Eindhoven met een goede trein/auto verbinding.

[Dit bericht is veranderd door arjenk (op 10 april 2008 16:51:23).]

Keuze stelling: Ja, maar op dezelfde plaats

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.490,0VoVo: -Opstelling: -
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 10 april 2008 om 16:59:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
el salvador schreef:

Fc Groningen ziet de begroting met 2 mln € stijgen. Dit komt voornamelijk doordat men er volgend seizoen 2000 plaatsen bijkrijgt in het stadion.
Voorzitter van heracles heeft al eens gemeld dat de begroting kan stijgen per 1000 toeschouwers met 1 mln.
Kortom als je mee wilt blijven doen zul je rek moeten hebben in het aantal toeschouwers dat het stadion binnenkan.
De subtoppers zijn hun begroting stijgen terwijl psv in het huidige stadion geen kant meer op kan.
Tenminste niet tegen een redelijke prijs.
Een uitbreiding met 10.000 stoelen is slechts voor de komende 5 jaar geschikt.
Dus ik denk dat nieuwbouw van ten minste 50.000 toescjouwers de enige optie is wil je internationaal mee blijven doen.

Internationaal mee blijven doen? Daar heb je echt geen gigantisch stadion voor nodig hoor:

Liverpool FC: 45.000
Olympique Lyonnais: 43.051
Werder Bremen: 42.466
Chelsea FC: 42.449

Dus, een stadion met een capaciteit van 45.000 zitplaatsen is meer dan zat voor een club die Europees niet eens 'gevestigd' is.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Het Kanon
Legende
Runner-up PSV Netwerk Battle 2006

Reg.: 13 maart 2000
Gepost op 10 april 2008 om 17:30:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ultimo Uomo schreef:

(...)

Internationaal mee blijven doen? Daar heb je echt geen gigantisch stadion voor nodig hoor:

Liverpool FC: 45.000
Olympique Lyonnais: 43.051
Werder Bremen: 42.466
Chelsea FC: 42.449

Daarom zijn Liverpool en Lyon concreet bezig met een nieuw stadion, gaat Werder zijn stadion uitbreiden en wil Chelsea graag een heel nieuw stadion bouwen.

Daarom snap ik dit soort redeneringen niet. Voetbalclubs over de wereld halen meer toeschouwers binnen versterken hun positie d.m.v. nieuwe of uitgebouwde stadions. Maar volgens tegenstanders van een verhuizing is PSV de enige club in de hele wereld waarvoor dit niet van toepassing is. Het is kortzichtig om te denken dat de voetbalwereld zich naar PSV schikt, omdat we al zo lang op dezelfde plek spelen. PSV is niet uitverkoren of bevoorrecht om eeuwig kampioen te worden.

@arjenk: Goed plaatje. Ik ben zelf voorstander van optie 3. Optie 4 kan al niet meer en 1 en 2 zullen waarschijnlijk moeilijk liggen.

[Dit bericht is veranderd door Het Kanon (op 10 april 2008 17:36:28).]

Help mods!
KoninGomes
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 10 april 2008 om 18:00:27.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als er echt een nieuw stadion gebouwd moet worden dan zal waarschijnlijk het Philips Stadion gesloopt worden. Wat moet men anders met zo'n groot stadion op die locatie? Af en toe een concert in geven? Dat is ook zonde van de ruimte. Ik weet zeker dat er op het oppervlakte van het Philips Stadion een moderner stadion met 50.000 plekken gebouwd kan komen.

Overigens pleit ik nog steeds voor een uitbreiding, maar als er dan toch een nieuwe komt, doe het dan op de oude plaats. De zomerstop duurt tegenwoordig een maand of drie, als alles startklaar staat na afloop van het seizoen kun je dan best ver komen (als er in ploegen wordt gewerkt) voor aanvang van het volgende seizoen. Desnoods kan er voor enkele wedstrijden uitgeweken worden naar een ander stadion.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
arjenk
Talentje

Gepost op 11 april 2008 om 11:21:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat dit het maximale wat je er op de huidig locatie uit kan halen. Waarschijnlijk moet hier voor eerst het halve stadion tegen de grond.

Ik denk dat er op deze manier maximaal 60000 stoeltjes in het stadion passen.

[Dit bericht is veranderd door arjenk (op 12 april 2008 16:43:04).]

Help mods!
Albert Trestena
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 11 april 2008 om 11:40:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat liedje dat in de rust gedraaid werd, is dat een stille hint dat we op deze locatie blijven?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.529,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
R-H
Internationale topspeler

Uit: Echt
Vak: Noord - S
Reg.: 14 september 2005
Gepost op 11 april 2008 om 11:48:05.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Albert Trestena schreef:

Dat liedje dat in de rust gedraaid werd, is dat een stille hint dat we op deze locatie blijven?

PSV heeft al eerder aangegeven dat er alles aan gedaan wordt om op de huidige locatie te kunnen blijven.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
NiNi
Legende

Uit: Eindhoven, Nederland
Reg.: 28 april 1999
Gepost op 15 april 2008 om 23:39:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het stadion zal niet worden uitgebreid indien de kosten volledig voor rekening van PSV komen. Alleen indien gemeente, provincie en/of rijk mee betalen zal het stadion eventueel worden uitgebreid.

NiNi

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.284,0VoVo: -Opstelling: incompleet
R-H
Internationale topspeler

Uit: Echt
Reg.: 14 september 2005
Gepost op 16 april 2008 om 08:30:39.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NiNi schreef:

Het stadion zal niet worden uitgebreid indien de kosten volledig voor rekening van PSV komen. Alleen indien gemeente, provincie en/of rijk mee betalen zal het stadion eventueel worden uitgebreid.

NiNi

Betekend dit dat er sowieso alleen wordt uitgebreid als het WK binnengehaald wordt?

Of is de gemeente bereid om ook nu al te investeren?

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
dorpsgek
Nationale topspeler

Uit: ettuh
Vak: Oost - VV
Reg.: 23 augustus 2006
Gepost op 16 april 2008 om 09:28:45.     ICQ: 611      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Over verhuizen hoeven we het niet te hebben denk ik.
Psv heeft tijd terug nog geinvesteerd in stadion, de hoeken dichtgebouwd met de lamellenconstructie.
Het stadion intern gemoderniseerd etc etc.

Beste optie lijkt om zoals eerder in deze topic aangegeven is om extra ringen op het stadion te bouwen die dmv een constructie vooral buiten het stadion komt te zitten die de hele extra ring moet opvangen.

Zou ideaal zijn.!

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.446,8VoVo: -Opstelling: incompleet
el salvador
Basisspeler

Uit: groningen
Reg.: 17 mei 2005
Gepost op 18 april 2008 om 11:43:41.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik lees net dat feijenoord de begroting wil verdubbelen in het nieuwe stadion!!
Eens te meer een reden om ook minimaal 10.000 extra plaatsen te creeeren of nog beter nieuw stadion van 55.000 mensen.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,0VoVo: -Opstelling: -
Feyenoord A
Internationale topspeler

Reg.: 5 november 2001
Gepost op 18 april 2008 om 12:48:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
el salvador schreef:

Ik lees net dat feijenoord de begroting wil verdubbelen in het nieuwe stadion!!
Eens te meer een reden om ook minimaal 10.000 extra plaatsen te creeeren of nog beter nieuw stadion van 55.000 mensen.

Ja die nieuwe Kuip en sportpark/enterainment omgeving wordt enorm mooi en groots. Dat kan inderdaad veel opleveren voor Feyenoord.

Hopelijk zijn ook de geruchten waar dat Feyenoord een megadeal gaat sluiten met shirt-en kledingsponsor. Dat zou een enorme boost geven.

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord A (op 18 april 2008 12:50:03).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 19 april 2008 om 10:58:19.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nu zat ik vanmorgen naar Extreme Engineering op Discovery Channel te kijken. Dat ging over het nieuwe honkbalstadion in Washington DC. De stad Washington had voor dit stadion een bedrag van $611.000.000 gereserveerd. Er werd ook gezegd, deze honkbalclub is de trots van de stad en de mensen zijn blij dat ze allemaal een steentje bij kunnen dragen doordat het uit de gemeentekas komt.

Als ik dan denk hoe het hier in Eindhoven eraan toegaat, helemaal geen trots te vinden, alleen maar profiteren van de aandacht rondom kampioenschappen etc. Ik weet dat dit een oud gegeven is, en dat we er waarschijnlijk mee moeten leren leven, maar als ik dan zie hoe die Amerikanen met hun sporthelden omgaan voel ik toch wel een lichte steek van jaloezie.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
arjenk
Talentje

Gepost op 19 april 2008 om 21:06:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

$611.000.000 wouw Dat is $1068 euro per inwoners.

Als je het zelfde grapje van $1068 p.p. in Eindhoven zou doen zou je nog op $214.668.000 uitkomen

Help mods!
chev
Internationale topspeler

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 19 april 2008 om 21:17:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arjenk schreef:

$611.000.000 wouw Dat is $1068 euro per inwoners.

Als je het zelfde grapje van $1068 p.p. in Eindhoven zou doen zou je nog op $214.668.000 uitkomen

Zoiets valt mischien wel ergens vandaan te halen.
Iedereen in nuenen kreeg ook een glasvezelaansluiting ter waarde van 800 euro.
Men moest alleen een brief invullen zodat de kabelaar het geld uit het europese potje kon halen.

Dus gekke bedragen zijn niet onmogelijk, of het bij psv zou kunnen is een 2e.

[Dit bericht is veranderd door chev (op 19 april 2008 21:19:15).]

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: -Opstelling: -
arjenk
Talentje

Gepost op 19 april 2008 om 23:01:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het probleem is alleen dat je heel Eindhoven laat betalen voor extra stoeltjes waar dan hooguit een paar duizend man extra zou kunnen laten zitten

Daarom ben ik ook van mening dat de stoeltjes die erbij komen voorlopig niet voor seizoenskaarten beschikbaar moeten komen maar voor losse verkoop.

[Dit bericht is veranderd door arjenk (op 20 april 2008 00:16:55).]

Help mods!
dorpsgek
Nationale topspeler

Uit: ettuh
Vak: Oost - VV
Reg.: 23 augustus 2006
Gepost op 20 april 2008 om 01:10:09.     ICQ: 611      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boca J. schreef:

Nu zat ik vanmorgen naar Extreme Engineering op Discovery Channel te kijken. Dat ging over het nieuwe honkbalstadion in Washington DC. De stad Washington had voor dit stadion een bedrag van $611.000.000 gereserveerd. Er werd ook gezegd, deze honkbalclub is de trots van de stad en de mensen zijn blij dat ze allemaal een steentje bij kunnen dragen doordat het uit de gemeentekas komt.

Als ik dan denk hoe het hier in Eindhoven eraan toegaat, helemaal geen trots te vinden, alleen maar profiteren van de aandacht rondom kampioenschappen etc. Ik weet dat dit een oud gegeven is, en dat we er waarschijnlijk mee moeten leren leven, maar als ik dan zie hoe die Amerikanen met hun sporthelden omgaan voel ik toch wel een lichte steek van jaloezie.

oftopic it heb ik ook gezien echt bizar!! Stadion werd gebouwd en ondertussen werd het ook ontworpen, helemaal leip! 3

ontopic: Ik denk gewoon dat de gemeente eens moet meedokken, voor Wk deelname is het belangrijk voor de stad..
En philips eens erbij betrekken, ze hebben een gesprek gepland binnenkort over de loop van zaken wat betreft de sponsoring.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.446,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoord A
Internationale topspeler

Reg.: 5 november 2001
Gepost op 20 april 2008 om 11:35:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boca J. schreef:

Wel vreemd. Altijd gedacht dat bij de gemeente Eindhoven de sport ook hoog in het vaandel stond. Er heerst een sportcultuur, maar PSV ontwijkt men gewoon op de één of andere manier.
Gemeente Rotterdam investeert enorm veel in alle sporten en dus nu ook in de nieuwe Kuip + andere grote sporthallen er omheen. Een enorm groot project is het.

Geen stellingname

Help mods!
Zjiel
Meervoudig international

Uit: Eindhoven/Stratum
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 2 november 2006
Gepost op 20 april 2008 om 12:44:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord A schreef:

(...)

Wel vreemd. Altijd gedacht dat bij de gemeente Eindhoven de sport ook hoog in het vaandel stond. Er heerst een sportcultuur, maar PSV ontwijkt men gewoon op de één of andere manier.
Gemeente Rotterdam investeert enorm veel in alle sporten en dus nu ook in de nieuwe Kuip + andere grote sporthallen er omheen. Een enorm groot project is het.

Eindhoven heeft sport ook hoog op het vaandel staan, maar PSV niet. We kirjgen hier een nieuw (internationaal) hockeystadion gefinancierd door de gemeente (als ik het goed heb), maar PSV wordt een beetje ontlopen.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Albert Trestena
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 21 april 2008 om 10:27:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boca J. schreef:

Ja, maar in dat soort steden hebben veel van de inwoners geen cent te makken en stikt het van de zwervers. Als je dan 611 miljoen (386 in Euro´s ) investeerd in een stadion is dat niet echt ethisch verantwoord. Bovendien zijn er in de Verenigte Staaten geen EU regels die dergelijke uitgaven beperken. Als Eindhoven zoiets zou doen dan zouden ze minimaal een aandeel in het stadion moeten krijgen. Een lening van 15M aan Vitesse kwijtschelden roept al vragen op, maar 386Mio is toch een paar stappen verder.

Ps.: 500 Posts, PSV kampioen...

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.529,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
PSV Sjakie
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 5 juli 2003
Gepost op 21 april 2008 om 15:54:19.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boca J. schreef:

er kijken maar 7.500 mensen uit Eindhoven PSV via een seizoenskaart(zie topic waar komen de PSV supporters vandaan). PSV is niet de club van Eindhoven. Eindhoven is niet trots op PSV zoals Washington op zijn honkbal club is.

Denk dat alleen de horeca en een handjevol winkeliers en zakenlui blij zijn met PSV. Weg draagvlak voor een nieuw stadion gefinancierd door Eindhoven. Trouwens...waar hebben we het in hemelsnaam over...alsof Eindhoven even omgerekend 375 mln euro op tafel legt.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
DSL
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
Gepost op 21 april 2008 om 17:00:00.     MSN: dutch_sithlord@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In Amerika kan alles, de gemiddelde universiteit heeft er al een stadion van 30.000 + mensen.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk