PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
Nieuw Stadion Ja of Nee?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Poster
Topic: Nieuw Stadion Ja of Nee? 
Zjiel
Stelling: Moet er een nieuw stadion komen? (meer info)
Ja - 12.8%
Nee - 9.2%
Ja, maar op dezelfde plaats - 4.7%
Nee, uitbreiden - 73.4%

big dipper
Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 21 april 2008 om 20:51:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij hebben minimaal een stadion nodig van circa 75.000 plaatsen. Dat gaat er ook in Rotterdam komen, en om mee te kunnen blijven doen moet je mee in die wedloop. Dan zijn we meteen van het gezeur af van "dat aardige provincieclubje" en doen we mee met de groten uit de Champions Leaque.

Keuze stelling: Ja

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Brabantia Nostra
Internationale topspeler

Uit: Deurne
Vak: Noord - U
Reg.: 3 juni 2005
Gepost op 21 april 2008 om 20:57:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
big dipper schreef:

Wij hebben minimaal een stadion nodig van circa 75.000 plaatsen. Dat gaat er ook in Rotterdam komen, en om mee te kunnen blijven doen moet je mee in die wedloop. Dan zijn we meteen van het gezeur af van "dat aardige provincieclubje" en doen we mee met de groten uit de Champions Leaque.

75.000? Dat krijgen we never nooit niet vol

En hoe willen we meedoen met "de groten" als onze begroting mijlenver achterblijft bij de echte Europeese top

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
NilisVanNistelrooy
Talentje

Uit: Eindhoven
Reg.: 9 april 2007
Gepost op 22 april 2008 om 09:33:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat zouden jullie ervan vinden als er een nieuw stadion zou komen op de plek van het (foeilelijke) Beursgebouw?

Ik heb liever uitbreiding, maar áls men zou gaan voor nieuwbouw, dan het liefst midden in de stad. De plek van het beursgebouw lijkt me ideaal.

Keuze stelling: Nee, uitbreiden

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Super
Legende
Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen

Uit: Son
Reg.: 20 april 2001
Gepost op 22 april 2008 om 09:44:34.         MSN: febels@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Veelste kleine locatie.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Zeveraar
Regelmatige invaller

Uit: Zevenaar ( Gelderland )
Vak: Oost - X
Reg.: 4 april 2006
Gepost op 22 april 2008 om 16:08:24.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Naar mijn mening is het noodzakelijk om een groter stadion te bouwen. Ik ben geen bouwkundige maar ik denk dat de investering om te verbouwen naar verhouding meer kost dan een nieuw stadion bouwen. Wanneer je nu met ongeveer 5.000 plaatsen gaat uit breiden zit je gelijk aan je max. Ik geloof dat ik op psv.nl heb gelezen dat PSV dit jaar alleen al 5.000 aanvragen voor seizoenkaarthouders heeft gehad en toen de aanvraag stil heeft moeten zetten.
Om mee te kunnen met Europa en ook met de top in Nederland kan PSV zeker niet achterblijven (de subtoppers komen snel dichterbij qua capaciteit). Het zal mijn inziens dan ook een goede zaak zijn wanneer er een nieuw stadion wordt gebouwd waar ongeveer 50.000 mensen in kunnen en wat zeker voldoende uitbereidings mogelijkheden biedt. Tevens zou ik graag zien dat het stadion niet ver van de huidige locatie vandaan gebouwd wordt, alleen lijkt dit nogal moeilijk. Ook zou naar mijn mening de stijl van het stadion hetzelfde moeten blijven, dus niet teveel rondingen zoals in de arena, geen grachten, stoeltjes direct tegen het veld en op dezelfde hoogte.

PSV kan zich dit natuurlijk nooit veroorloven. Naar mijn mening zal de gemeente zeker mee moeten willen denken en helpen, nu komt het op mij over of de gemeente PSV alles lekker zelf wil laten oplossen. Mocht de gemeente niet mee willen werken dan zou er misschien in samenwerking met Philips wat gedaan kunnen worden al lijkt me dit ook sterk. Het is heel lastig voor PSV maar je ontkomt er niet aan om op te duur een nieuw stadion te bouwen.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 22 april 2008 om 17:14:36.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NilisVanNistelrooy schreef:

Wat zouden jullie ervan vinden als er een nieuw stadion zou komen op de plek van het (foeilelijke) Beursgebouw?

Ik heb liever uitbreiding, maar áls men zou gaan voor nieuwbouw, dan het liefst midden in de stad. De plek van het beursgebouw lijkt me ideaal.

Die is dus echt veel en veels te klein die locatie. Bovendien te dicht tegen het spoor wat geen goedkeuring gaat vinden.

Keuze stelling: Nee

Help mods!
Gladjanus
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Deurne
Vak: Noord - PR
Reg.: 9 februari 2007
Gepost op 3 mei 2008 om 13:46:40.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien een beetje maargoed.

Feyenoord binnen acht jaar naar 100 miljoen’
Geschreven op zaterdag, 3 mei om 09:48

Feyenoord dient op financieel gebied een flinke stap te zetten, wil de club in de toekomst ook nog enige rol van betekenis blijven spelen op zowel nationaal als internationaal vlak. Financieel directeur Onno Jacobs laat in het Algemeen Dagblad weten dat de club in 2016 een begroting van boven de 100 miljoen na moet streven.

“Het nieuwe stadion, dat er in 2016 moet zijn, staat centraal. Met dat onderkomen komen we uit op een budget van tenminste honderd miljoen euro, maar waarschijnlijk meer,†aldus Jacobs. “In onze berekeningen zijn we uitgegaan van de huidige verhoudingen, dus ik verwacht dat we - inflatie meewegend - nog een stukje hoger uitkomen.â€

Feyenoord werkt nu met een begroting die iets meer is dan 40 miljoen euro, een stijging van meer dan honderd procent dus. Uiteindelijke doel is dan ook het nu ongenaakbare PSV voorbij te streven. “Als we straks in dat nieuwe stadion zitten, willen we structureel meedraaien in de top. PSV, met zijn stadion met 35.000 plaatsen, kan het tegen die tijd wel eens moeilijker krijgen.â€

Bron: Voetbalzone.

Help mods!
Jeroenho
Legende

Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 3 mei 2008 om 14:05:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In alle commotie een beetje ondergesneeuwd: in het beruchte interview van Gomes met VI vertelt hij over het moment dat Jan Reker hem over plannen vertelde om nieuwe tribunes achter de goals te bouwen. Ben benieuwd hoe we dit moeten interpreteren? Uitbouw van die tribunes, of zoals het er staat: echt nieuwe tribunes?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 3 mei 2008 om 15:35:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeroenho schreef:

In alle commotie een beetje ondergesneeuwd: in het beruchte interview van Gomes met VI vertelt hij over het moment dat Jan Reker hem over plannen vertelde om nieuwe tribunes achter de goals te bouwen. Ben benieuwd hoe we dit moeten interpreteren? Uitbouw van die tribunes, of zoals het er staat: echt nieuwe tribunes?

Als Reker het zegt, komen er dus GEEN nieuwe tribunes !

Help mods!
denmen
Jeugdspeler

Reg.: 17 augustus 2007
Gepost op 3 mei 2008 om 17:13:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij alleen ophogen, geen nieuwe.

Help mods!
kuiper
Meervoudig international

Vak: Zuid - F
Reg.: 31 mei 2004
Gepost op 3 mei 2008 om 17:39:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV zal er op op gegeven moment ook aan moeten geloven Het philipsstadion is prachtig, maar PSV zal achterop raken als we hier blijven spelen. Ikzelf sta niet onwelwillend tegenover een nieuw onderkomen. Een mooie thuishaven voor 60.000 mensen. Ideaal zou een derde ring erbovenop zijn, maar dat kan geloof ik niet. Jammer!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
eduardinho
Jeugdspeler

Uit: Helden
Reg.: 4 mei 2008
Gepost op 4 mei 2008 om 01:14:43.       MSN: caelers8@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat er nooit een stadion op een andere plaats moet komen. In elk geval nog lang niet. Gewoon een prachtige historie, midden in het centrum, mooie omgeving (behalve die moskee) gewoon prachtig. Niets aan veranderen (behalve misschien een uitbreiding)

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
psvdebeste23
Nationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 augustus 2005
Gepost op 6 mei 2008 om 23:22:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Niet om het een of het ander maar wil PSV meekomen met de big guys moeten ze blufplannen uit de kast halen met een stadion zoals feyenoord nu doet (100.000 man lol)
Anyway, het toont maar weer eens aan de de provinciaalse gedachten van: "het stadion moet blijven waar het nu is" ZEER naief zijn want over 10 jaar zijn twente, herenveen en AZ ons dan qua grootte allang voorbij. Utrecht en NAC hijgen dan qua toeschouwersaantallen ook in onze nek. Dit betekent zelfmoord want dan spelen we niet meer in de top van europa noch in de top van Nederland mee. BOUW EEN NIEUW STADION MET 50.000-60.000 man
en dat is wel realistisch want er is nu al een wachtlijst van meer dan 5.000 man!

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
arne
International

Reg.: 25 april 2001
Gepost op 11 mei 2008 om 17:23:43.     ICQ: 7      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psvdebeste23 schreef:

Niet om het een of het ander maar wil PSV meekomen met de big guys moeten ze blufplannen uit de kast halen met een stadion zoals feyenoord nu doet (100.000 man lol)
Anyway, het toont maar weer eens aan de de provinciaalse gedachten van: "het stadion moet blijven waar het nu is" ZEER naief zijn want over 10 jaar zijn twente, herenveen en AZ ons dan qua grootte allang voorbij. Utrecht en NAC hijgen dan qua toeschouwersaantallen ook in onze nek. Dit betekent zelfmoord want dan spelen we niet meer in de top van europa noch in de top van Nederland mee. BOUW EEN NIEUW STADION MET 50.000-60.000 man
en dat is wel realistisch want er is nu al een wachtlijst van meer dan 5.000 man!

Zeker mee eens. Wellicht dat Eindhoven er ook iets aan kan meebetalen. Nu bouwen zo'n ding wil Psv meegaan met de andere topclubs en de kleinere clubs voor blijven. Een stadion van 100.000 ála Feijenoord is onzinnig, maar een stadion van tussen de 60.000 en 75.000 lijkt mij niet alleen haalbaar maar ook wenselijk voor de lange termijn (bijvoorbeeld een stadion met 60.000 plaatsen en een uitbreidingsmogelijkheid tot 75.000). Als je ziet hoe snel de seizoenskaarten verkocht zijn en er zijn 5.000 man op de wachtlijst, dan begrijp je dat het groter moet. Ik ken ook mensen die zeggen: ik heb geen seizoenskaart en er een krijgen is moeilijk dus heeft het geen zin als ik een seizoenskaart wil hebben voor DIT seizoen. De vraag is dus veel groter dan die 5.000. Verder zijn de wedstrijden veel te vaak uitverkocht. En bij de echte grote wedstrijden zijn er altijd VEEl te weinig kaarten beschikbaar. Nee er moet nu groots gedacht worden en een nieuw stadion komen. Op dezelfde plaats? Als het zou kunnen, anders elders in de stad, niet er buiten. Er kan vast we een oud Philips gebouw daar in de buurt opgekocht worden en een stadion op die plaats gebouwd worden. Kom op PSV: Toon Toekomstvisie....

[Dit bericht is veranderd door arne (op 11 mei 2008 17:26:03).]

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
zieggezaggejantje
Legende

Uit: eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 24 augustus 1999
Gepost op 11 mei 2008 om 18:28:38.         MSN: j.vangeffen@chello.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben emotioneel tegen een ander stadion of het zou op dezelfde plek moeten komen staan. Maar als het er dan toch van zou gaan komen is de enige plek die ik me voor kan stellen de plaats van het huidige eindhoven stadion, dat ligt nog enigzins in de stad.
Maar gezien het vervoer van uitsupporters zou een plek in de buurt van de herdgang meer voor de hand liggen gezien de aanwezigheid van een spoorlijn.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.488,6VoVo: -Opstelling: incompleet
AzN-PSV 4 Life
Toeschouwer

Reg.: 23 april 2008
Gepost op 11 mei 2008 om 23:04:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Phillips stadion ligt heel erg goed in de stad.
Je kan er lopend naar toe, en je kan lopend de stad in wanneer er wat te vieren valt.
Maar 35.000 is in mijn ogen veel te weinig voor een club als PSV.
#1 Arena +/- 51.500
#2 Kuip +/- 51.100
#4 Gelredome +/- 29.600
Dit betekend dat de als 12e geëindigde in Nederland er maar 5500 minder zitplaatsen heeft als PSV
Iedereen weet natuurlijk dat een grote capaciteit stadions, meer kan opleveren.
En aangezien we de financiele aansluiting willen krijgen met 020, zijn we bijna genoodzaakt om stappen te ondernemen.
Hoe dan ook, ik ben er ook mee eens dat de huidige locatie heilig is.
Dus hetzij een uitbreiding, maar volgens mij is dat niet echt haalbaar.
Of een nieuwe stadion, maar dan op dezelfde plaats.
Er is natuurlijk wel 1 eis aan verbonden.
De nieuwe stadion MOET de sfeer & uiterlijk van de huidige stadion hebben, of overtreffen.
Zoals ik ergens hier gelezen heb, het moet geen UFO worden nee.
ET PHONE HOME ONZIN

Keuze stelling: Ja, maar op dezelfde plaats

Help mods!
gilles de bilde
Veelbelovend talent

Reg.: 20 april 2008
Gepost op 12 mei 2008 om 00:54:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens VI verdient PSV relatief het meeste geld van alle Nederlandse bvo's aan recettes. Hoewel andere clubs ook uitbreiden of nieuwbouwen, kan PSV met een uitbreiding naar 45.000 zitplaatsen al een enorme sprong vooruit maken. Gezien het achterland van PSV is een stadion met meer dan 50.000 zitplaatsen niet bijster realistisch.

Dit in ogenschouw nemend moet je gaan uitzoeken wat je opties zijn. Is het mogelijk en rendabel om op de huidige locatie uit te breiden naar 45.000-50.000 plaatsen, evt. door één seizoen een stap terug te nemen en een tribune helemaal af te breken? En wat brengt het Philips Stadion op in de verkoop? Kun je daarmee ook een evt. nieuw stadion in eigen beheer krijgen? Dat is namelijk het grote voordeel van het Philips Stadion.

Als blijkt dat de club het beste kan verhuizen, moet er niet meer uitgebreid worden. Het is niet onmogelijk om een fantastisch hypermodern stadion neer te zetten, zie het Emirates Stadium van Arsenal. Arsenal en Liverpool zijn trouwens prima voorbeelden van clubs die voldoende realiteitszin hebben (gehad) om hun prachtige oude stadions te verlaten voor nieuwe tempels (resp. Highbury voor het Emirates en Anfield voor Stanley Park).

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSVwally
Legende
ex-Quizmaster

Reg.: 9 maart 2000
Gepost op 13 mei 2008 om 20:54:38.         ICQ: 16252652  MSN: pwalravens@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

probleem is ook als je het oude stadion zou verkopen, wat ga je ermee doen? Mag het bv platgegooid worden voor evt huizenbouw? Als we ons stadion toch zouden kunnen verbouwen tot 42500 dan moet er toch ook nog wel plek zijn voor 2.500 andere stoeltjes ergens :| 45000 is in alle maten meer dan genoeg voor PSV.
Ik denk dat ze eerder een nieuw stadion zullen bouwen mochten ze inzien dat er veel vraag is naar bussinessseats en skyboxen..je kunt af en toe zeggen wat je wil over die gasten, maar de mannen die die logés hebben zijn wel ontzettend belangrijk voor PSV

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Eindhoven 040
Aanstormend talent

Uit: Wilbertoord
Vak: West - HH
Reg.: 9 april 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 09:57:28.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De hoeken zijn toch ook niet volledig volgebouwd met stoeltje? (buiten de trappen om dan natuurlijk), kunnen ze daar niet wat extra stoeltjes plaatsen?

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
psv reusel
Aanstormend talent

Uit: Reusel
Vak: West - L
Reg.: 31 oktober 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 10:04:37.       MSN: dennisjp1@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij komt dat omdat het zicht daar te slecht is.

Geen stellingname

Help mods!
Eindhoven 040
Aanstormend talent

Uit: Wilbertoord
Vak: West - HH
Reg.: 9 april 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 10:10:49.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja zou kunnen heb daar een aantal keer gezeten in die hoeken. maar t zicht is bovenin al niet bepaald geweldig. tegen Ajax zat ik op de bovenste rij, kon daar wel het hele veld zien, maar niet de scoreborden of bijv: de oost tribune of de uitbraak in t uitvak..

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
O Baixinho
Meervoudig international

Uit: Tilburg
Reg.: 1 september 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 10:58:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het juist zo mooi dat het stadion nog in de stad is, en niet zoals bijvoorbeeld in 020 of Den haag ergens aan de snelweg. De sfeer van uit de kroeg het stadion in (en vice versa), dat moeten we zien te behouden.

Maar we raken aan de andere kant wel achterop. Als je ziet dat Twente ons nu gaat benaderen qua capaciteit; dat moet niet kunnen. Daarnaast zijn bijna alle wedstrijden ram uitverkocht, klagen er altijd mensen dat er geen kaarten zijn en zitten velen in de wachtkamer voor een seizoenkaart. Ik geloof zeker dat wij circa 50.000 zouden kunnen vullen.

Misschien heel Strijp platgooien en daar bouwen?

Keuze stelling: Ja, maar op dezelfde plaats

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSV Sjakie
Internationale topspeler

Vak: Noord - S
Reg.: 5 juli 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 11:12:20.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik blijf dit topic iedere keer weer lezen in de hoop dat er eindelijk een verbouwing van het huidige stadion wordt aangekondigt.

Wat ik erg grappig vind is dat mensen denken als er een stadion komt van 75.000 plaatsen, dat die dan ook meteen bezet zullen zijn. Wat een complete onzin.
Kijk dat ze in Rotterdam de nieuwe kuip met 100.000 plaatsen zullen volkrijgen, prima, maar daar komen de Rotterdammers ZELF op af.

Als je kijkt dat er in Eindhoven zelf nog geen 8.000 seizoenskaarthouders zitten....dan vergeet maar dat je 75.000 plaatsen uitverkocht krijgt.

PSV moet gewoon zijn stadion uitbreiden zoals ze van plan zijn. Net groot genoeg om WK-speelstad te kunnen worden, en precies groot genoeg voor de vraag. Want nu gaat het goed met PSV, nu zit het stadion goed gevuld tijdens wedstrijden, maar als het straks minder gaat (Reker en de zijnen zijn goed op weg), dan zullen er vanzelf minder supporters komen...en een stadion met 75.000 plaatsen is dan ECHT niet reeël!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Stephan!
Regelmatige invaller

Uit: Valkenswaard
Vak: West - K
Reg.: 22 maart 2004
Gepost op 15 mei 2008 om 11:25:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uitbreiden naar +- 45.000 man(mits dit haalbaar is)

Maar wat ik ook niet z'n slecht idee zou vinden is een keer nieuwe stoeltjes, want die ouwe muk ziet er niet meer uit.

Voorbeelden:
de nieuwe rode stoeltjes van Arsenal:

de verkleurde stoeltjes van psv:

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Dylan Dog
Legende

Reg.: 12 januari 1999
Gepost op 15 mei 2008 om 12:02:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er staat toch nergens dat Feyenoord een stadion van 100.000 stoelen krijgt?

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,9VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk