PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
Nieuw Stadion Ja of Nee?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 30 »

Poster
Topic: Nieuw Stadion Ja of Nee? 
Zjiel
Stelling: Moet er een nieuw stadion komen? (meer info)
Ja - 12.8%
Nee - 9.2%
Ja, maar op dezelfde plaats - 4.7%
Nee, uitbreiden - 73.4%

De arTies
Legende

Uit: Sapperdam
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 25 juli 2007 om 13:08:05.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat betreft die staanplaatsen op oost onder:

Ik zou het een schande vinden als PSV hier nog geen onderzoek naar gedaan heeft.

Ik zie namelijk alleen maar voordelen, de stoeltjes die nu op Oost liggen zijn namelijk volkomen nutteloos, tijdens wedstrijden wordt er namelijk gestaan en zitten die dingen alleen maar in de weg. Tijdens concerten worden die stoeltjes zelfs weggehaald omdat daar het podium komt, dan kan het ineens wel!

De oplossing is simpel en al vaker op de fora gepost. Voor competitie wedstrijden zijn er staanplaatsen, een deel hiervan is gereserveerd voor seizoenskaarten (het aantal wat er nu is aan zitplaatsen) en met de extra ruimte kunnen er nog een X aantal kaarten in de vrije verkoop.
De prijs voor deze staanplaatsen kan gewoon even duur zijn als nu, mensen hebben het er graag voor over.

Voor Europese wedstrijden zullen er stoeltjes bevestigt worden, niet degene die er nu zijn, maar primitieve vlakjes die makkelijk te bevestigen zijn. Deze zijn er (net als de stoeltjes nu) voor de sier want iedereen staat toch.

Qua kosten zal er geen bijzondere winst of verlies komen, uit de extra plaatsen zullen extra inkomsten komen, deze inkomsten verdwijnen dan weer in de extra kosten (stewards, verbouwing etc.) en het bevestigen van de stoeltjes.
Het voordeel zit 'm dan in de meer bezoekers, dit is goed voor prestige, uitstraling naar sponsors en klanten binding. Bovendien is een staantribune zo goed als een garantie voor een betere sfeer.

PS. het aantal extra plaatsen zal trouwens niet bijzonder veel meer zijn, maar elke paar honderd meer zouden voor mij de moeite waard zijn.

[Dit bericht is veranderd door De arTies (op 25 juli 2007 13:11:39).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.462,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Aahyeah
Jeugdspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - WW
Reg.: 28 oktober 2003
Gepost op 25 juli 2007 om 13:23:41.       MSN: mischien      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*besteed zorg aan je postings*

[Dit bericht is veranderd door Bas (op 10 augustus 2007 11:52:40).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,2VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 25 juli 2007 om 13:30:33.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De arTies schreef:

Wat betreft die staanplaatsen op oost onder:

Ik zou het een schande vinden als PSV hier nog geen onderzoek naar gedaan heeft.

Ik zie namelijk alleen maar voordelen, de stoeltjes die nu op Oost liggen zijn namelijk volkomen nutteloos, tijdens wedstrijden wordt er namelijk gestaan en zitten die dingen alleen maar in de weg. Tijdens concerten worden die stoeltjes zelfs weggehaald omdat daar het podium komt, dan kan het ineens wel!

De oplossing is simpel en al vaker op de fora gepost. Voor competitie wedstrijden zijn er staanplaatsen, een deel hiervan is gereserveerd voor seizoenskaarten (het aantal wat er nu is aan zitplaatsen) en met de extra ruimte kunnen er nog een X aantal kaarten in de vrije verkoop.
De prijs voor deze staanplaatsen kan gewoon even duur zijn als nu, mensen hebben het er graag voor over.

Voor Europese wedstrijden zullen er stoeltjes bevestigt worden, niet degene die er nu zijn, maar primitieve vlakjes die makkelijk te bevestigen zijn. Deze zijn er (net als de stoeltjes nu) voor de sier want iedereen staat toch.

Qua kosten zal er geen bijzondere winst of verlies komen, uit de extra plaatsen zullen extra inkomsten komen, deze inkomsten verdwijnen dan weer in de extra kosten (stewards, verbouwing etc.) en het bevestigen van de stoeltjes.
Het voordeel zit 'm dan in de meer bezoekers, dit is goed voor prestige, uitstraling naar sponsors en klanten binding. Bovendien is een staantribune zo goed als een garantie voor een betere sfeer.

PS. het aantal extra plaatsen zal trouwens niet bijzonder veel meer zijn, maar elke paar honderd meer zouden voor mij de moeite waard zijn.

Voor zover ik weet en ooit gelezen heb heeft PSV er wel degelijk al onderzoek naar gedaan, en afgewezen.

Het is dus leuk en aardig wat je schetst, met staanplaatsen meer mensen naar binnen.

Maar heb al vaker aangegeven, dat de eisen van de brandweer/politie voldoen aan het aantal mensen daar er nu staat/zit.
En wat doen we met de CL, paar honderd man extra kan er wel in zonder stoeltjes, maar met stoeltjes vallen er een paar honderd man af voor de CL.
Hoe wil je dat verkopen aan de mensen? Ik sta me kaartje niet af, jij ook niet.

quote:
Olai schreef:

Ik hoop wel dat ze eventueel bij uitbreiding kijken of het mogelijk is om de hele Oost-tribune door te trekken. Zorgt toch voor een betere sfeer.

Kun je rustig op je buik schrijven, waar wil je die extra uitgangen/ingangen maken?

Keuze stelling: Nee

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
De arTies
Legende

Gepost op 25 juli 2007 om 14:03:36.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat betreft die brandweer eisen, na het verwijderen van de hekken is het zo ie zo brandveiliger omdat men het veld kan betreden, bovendien zijn staanplekken zelf brandveiliger omdat je minder obstakels hebt om weg te komen.
De uitgangen kunnen volgens mij ook wel wat meer mensen aan, desnoods na enkele aanpassingen.

Wat betreft de CL heb ik 't in die vorige post al aangegeven, je verkoopt het aantal seizoenskaarten dat er met de CL in mag, deze mensen zijn dus zeker van hun kaartje bij elke wedstrijd van 't seizoen. De kaarten die er dan bij competitie wedstrijden vrij komen zijn voor de losse kaartverkoop, hier komen dus elke competitie wedstrijd andere mensen op binnen.

Dat PSV het onderzocht heeft doet me iig goed, ik vraag me toch af waarop het dan niet door is gegaan, het lijkt mij dan dat PSV het de moeite niet waard vindt, zonde...

[Dit bericht is veranderd door De arTies (op 25 juli 2007 14:05:09).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.462,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 25 juli 2007 om 16:18:26.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De arTies schreef:

Wat betreft die brandweer eisen, na het verwijderen van de hekken is het zo ie zo brandveiliger omdat men het veld kan betreden, bovendien zijn staanplekken zelf brandveiliger omdat je minder obstakels hebt om weg te komen.
De uitgangen kunnen volgens mij ook wel wat meer mensen aan, desnoods na enkele aanpassingen.

Wat betreft de CL heb ik 't in die vorige post al aangegeven, je verkoopt het aantal seizoenskaarten dat er met de CL in mag, deze mensen zijn dus zeker van hun kaartje bij elke wedstrijd van 't seizoen. De kaarten die er dan bij competitie wedstrijden vrij komen zijn voor de losse kaartverkoop, hier komen dus elke competitie wedstrijd andere mensen op binnen.

Dat PSV het onderzocht heeft doet me iig goed, ik vraag me toch af waarop het dan niet door is gegaan, het lijkt mij dan dat PSV het de moeite niet waard vindt, zonde...

Volgens mij heeft PSV het toen afgewezen op basis van de regels van de Uefa en het kostenplaatje.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
De arTies
Legende

Gepost op 25 juli 2007 om 17:19:41.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uefa regels is overduidelijk onzin, zei hebben alleen wat te zeggen voor Europese wedstrijden, dus als je zorgt dat er dan weer stoeltjes zijn is het allemaal prima.

Het kostenplaatje is bij mij natuurlijk niet bekend, ik weet ook niet wat er allemaal verbouwd moet worden etc. Maar stel dat er 500 plaatsen bijkomen die à 20,- worden verkocht heb je een omzet van 10.000,- per wedstrijd dus 170.000- per jaar (beker wedstrijden niet meegerekend), daar moet je toch wel het een en ander mee kunnen bekostigen niet?

Geen stellingname

Help mods!
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 25 juli 2007 om 19:23:24.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De arTies schreef:

Uefa regels is overduidelijk onzin, zei hebben alleen wat te zeggen voor Europese wedstrijden, dus als je zorgt dat er dan weer stoeltjes zijn is het allemaal prima.

Het kostenplaatje is bij mij natuurlijk niet bekend, ik weet ook niet wat er allemaal verbouwd moet worden etc. Maar stel dat er 500 plaatsen bijkomen die à 20,- worden verkocht heb je een omzet van 10.000,- per wedstrijd dus 170.000- per jaar (beker wedstrijden niet meegerekend), daar moet je toch wel het een en ander mee kunnen bekostigen niet?

Tja, PSV zoekt het nou eenmaal niet omdat soort dingen te doen.
En vanwege het europees spelen ieder jaar vonden ze dat dus niks, dus de kosten en het vele werk iedere keer vind PSV niet de moeite om er een sta tribune van te maken.

Met het bedrag wat jij schets zou PSV een hoop kunnen bekostigen, echter zullen er altijd onvoorziene uitgaven bijkomen. Waardoor PSV pak hem beet 2/3 seizoenen volle bak zal moeten draaien wil het rendament opleveren.

Als PSV slim is stuurt het alle scc houders van de sfeertribune een brief/enquete met daarin een vraag of vragen over een sta tribune.
Zo kun je het animo het beste pijlen.

[Dit bericht is veranderd door PSV Kampioenen (op 25 juli 2007 19:27:22).]

Help mods!
Olai
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Buenos Aires / Almere
Vak: -
Uploads: 10
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 25 juli 2007 om 23:17:04.     MSN: masteratwork@versatel.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

Kun je rustig op je buik schrijven, waar wil je die extra uitgangen/ingangen maken?

Hoezo, bij andere stadions kan ie toch ook doorlopen? Of ik bedoel: plaats in ieder geval die skyboxen die tussen de 1e en de 2e ring zitten. Ik denk dat het geluid en de sfeer dan direct een groot stuk beter worden.

Keuze stelling: Nee, uitbreiden

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 25 juli 2007 om 23:31:06.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Olai schreef:

(...)

Hoezo, bij andere stadions kan ie toch ook doorlopen? Of ik bedoel: plaats in ieder geval die skyboxen die tussen de 1e en de 2e ring zitten. Ik denk dat het geluid en de sfeer dan direct een groot stuk beter worden.

Oh zo, ik dacht dat jij het doortrekken naar het veld bedoelde.

Help mods!
De arTies
Legende

Gepost op 26 juli 2007 om 23:16:42.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

Als PSV slim is stuurt het alle scc houders van de sfeertribune een brief/enquete met daarin een vraag of vragen over een sta tribune.
Zo kun je het animo het beste pijlen.

Ik denk dat het animo er al voor bewezen is. De hele tribune staat nu al, de tribune is de meest gewilde tribune van het hele stadion omdat iedereen er staat en bij de huldiging van het kampioenschap zag je dat Oost erg snel vol liep met mensen die eindelijk eens op de sfeer tribune wilden staan.

Daarom, met een staantribune in de eerder genoemde constructie bedien je denk ik veel mensen, maar idd het zal veel moeite kosten om het te realiseren.

Geen stellingname

Help mods!
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 27 juli 2007 om 03:26:52.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De arTies schreef:

(...)

Ik denk dat het animo er al voor bewezen is. De hele tribune staat nu al, de tribune is de meest gewilde tribune van het hele stadion omdat iedereen er staat en bij de huldiging van het kampioenschap zag je dat Oost erg snel vol liep met mensen die eindelijk eens op de sfeer tribune wilden staan.

Daarom, met een staantribune in de eerder genoemde constructie bedien je denk ik veel mensen, maar idd het zal veel moeite kosten om het te realiseren.

Het animo al bewezen is, als ik zo nu en dan kijk staat zover ik kan zien, en sta op de laatste rij alleen het gedeelte van vak X, de rest zit gewoon regelmatig tot vaak op zijn stoeltje.

En dat Oost heel erg snel vol liep tijdens de huldiging zegt mij weinig tot niks, het zijn immers 9 van de 10 mensen die normaal nooit in het stadion komen, stoer vinden om op Oost te staan die avond en zich zo willen profileren om tegen hun vriendjes of vriendinnetjes te kunnen zeggen, ik stond bij de huldiging op Oost.

Vind ik dus geen graadmeter als je het mij vraagt.

Help mods!
Philip
Legende

Uit: Maastricht
Reg.: 9 april 1999
Gepost op 27 juli 2007 om 10:58:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeroenho schreef:

(...)

Waar heb je die info vandaan? Opvallend dat iedereen deze bijdrage negeert...

Ik heb het volgens mij al eens eerder gepost: ik ben beroepshalve vorig jaar bij een seminar over Nederlandse Stadions geweest (toevallig in het Philipsstadion).
En na afloop heb ik een vorkje geprikt met de projectarchitect van het Philipsstadion (Cees Vermeulen) en van hem persoonlijk heb ik deze info.
Het is een erg leuke rondbuikige brabander en hij had mooie anekdotes over de totstandkoming van het huidige stadion.
De winst zit met name in het ophogen van oost en west (gelijk die palen weg!); het doortrekken van noord tot aan het spoor is in principe ook mogelijk. Het verlagen van het veld is ook nog een optie; dan krijgen west en oost dezelfde entrees als noord maar capaciteitswinst is gering.
Alleen zijn uitleg over de invulling van de -in mijn ogen- lelijke zuidelijke hoeken vond ik waardeloos(vanwege contructietechnische en programmatische eisen....)

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Jeroenho
Legende

Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 27 juli 2007 om 19:52:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oke Philip, bedankt voor de info.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Edoardo
International

Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 10 augustus 2007 om 10:37:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

AZ wil het stadion al weer vergroten naar 40 duizend over drie jaar. Het kan toch niet zo zijn dat een "klein clubje" (5.000 man op hun open dag) een GROTER stadion heeft als wij???

(edit: klein foutje )

[Dit bericht is veranderd door Edoardo (op 10 augustus 2007 11:40:36).]

Keuze stelling: Ja

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
hedzerpsv
Internationale topspeler

Uit: Fryslân
Reg.: 10 mei 2005
Gepost op 10 augustus 2007 om 11:01:12.       MSN: hedzerpsv@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

4000 duizend, is denk ik een beetje veel, dat zal wel 40.000 zijn.
Jawel dat kan wel zo zijn, zo gaat het in de voetbalwereld, maar wat hebben ze eraan, waar willen ze die 40.000 weg halen?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.430,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Inferno Vak W
Legende

Uit: Valkenburg a/d Geul
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 10 augustus 2007 om 11:26:32.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

AZ 40.000 man ... droom lekker Dirk. Waar gaan ze die supporters vandaan halen?

Daarnaast moeten we nu niet gaan huilen als dat 'kleine clubje' uit Alkmaar echt een groter stadion zou krijgen dan PSV. Maakt het wat uit? Zijn we dan een mindere club? Worden we nationaal en Europees dan niet meer serieus genomen?

Allemaal onzin! Er zijn zoveel grote clubs die het met een relatief klein stadion doen. Een groot stadion staat echt niet garant voor succes of geeft je minder aanzien. Het gaat in mijn ogen toch nog steeds om wat om het veld gebeurd en niet waar het in gebeurd. En wat dat betreft ligt AZ nog mijlenver achter ons.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.496,2VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Edoardo
International

Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 10 augustus 2007 om 11:46:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij is PSV ook ergens mee bezig, gezien het feit dat er zo geheimzinnig werd gedaan over herfinanciering van het stadion tijdens de persdag...

Feit is dat het stadion nu uit z'n voegen barst. Meer capaciteit betekent meer inkomsten (publiek + sponsors), meer aanzien, meer groeimogelijkheden etc. Stilstand is achteruitgang.

Keuze stelling: Ja

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Vroomshoop-On-Tour
Legende

Uit: Vroomshoop (Bij Almelo)
Reg.: 2 april 2003
Gepost op 10 augustus 2007 om 13:43:04.       MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nieuw stadion hoeft er van mij echt niet te komen!! Maar gewoon alle stoeltjes van oost af net wat de arties aangeeft..

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,1VoVo: -Opstelling: -
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 10 augustus 2007 om 14:57:41.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Edoardo schreef:

Volgens mij is PSV ook ergens mee bezig, gezien het feit dat er zo geheimzinnig werd gedaan over herfinanciering van het stadion tijdens de persdag...

Feit is dat het stadion nu uit z'n voegen barst. Meer capaciteit betekent meer inkomsten (publiek + sponsors), meer aanzien, meer groeimogelijkheden etc. Stilstand is achteruitgang.

PSV is nergens mee bezig, er is simpelweg geen geld.

Help mods!
choc13
Nationale topspeler

Uit: de parel van Son, en da's Breugel
Reg.: 27 april 2000
Gepost op 10 augustus 2007 om 17:44:14.       MSN: sjok13@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hedzerpsv schreef:

4000 duizend, is denk ik een beetje veel, dat zal wel 40.000 zijn.
Jawel dat kan wel zo zijn, zo gaat het in de voetbalwereld, maar wat hebben ze eraan, waar willen ze die 40.000 weg halen?

Nou, Ik denk vast wel dat er wat overlopers vanuit de Arena naar Alkmaar zullen trekken...

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.496,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Jeroenho
Legende

Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 10 augustus 2007 om 18:59:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind al die sentimenten leuk, maar niet echt relevant. Het enige wat in mijn ogen telt is een oplossing waar PSV echt iets mee opschiet. Stel dat je met een nieuw stadion op een andere locatie een veel grotere omzet kunt genereren, dan moet die optie serieus onderzocht worden. Maar kun je hetzelfde bereiken op de huidige plek, dan heeft dat wat mij betreft de voorkeur. Het belang van PSV staat voorop! Het kan natuurlijk niet zo zijn dat PSV pas op de plaats maakt, omdat er een paar supporters zijn die het zo leuk vinden om voor de wedstrijd van Stratum naar het stadion te kunnen lopen. Dan lopen ze maar wat verder

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rickardoko
Nationale topspeler

Uit: Kollum
Reg.: 9 juli 2006
Gepost op 10 augustus 2007 om 19:48:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat PSV er wel mee bezig is achter de schermen maar ik denk dat het nu nog niet nodig is om de capaciteit te verhogen. Op den duur zal het wel een keer gaan gebeuren als andere clubs in Nederland ook een steeds groter stadion krijgen dus PSV zal heus wel op tijd meegroeien in dit stadion en kan het echt niet anders dan speelt PSV ooit in een nieuw stadion maar dat zal nog wel 20 jaar duren.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
milan77
Toeschouwer

Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 10 augustus 2007 om 20:12:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat ik begrepen heb is dat psv wel een groter stadion wil, maar dat de infrastructuur rondom het stadion het niet toelaat verder te groeien dan 40.000. Met andere woorden waar laat je al het verkeer voor, tijdens en na een wedstrijd?

Help mods!
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 10 augustus 2007 om 20:48:33.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
milan77 schreef:

Wat ik begrepen heb is dat psv wel een groter stadion wil, maar dat de infrastructuur rondom het stadion het niet toelaat verder te groeien dan 40.000. Met andere woorden waar laat je al het verkeer voor, tijdens en na een wedstrijd?

Zorg voor pendeldiensten die mensen aan de rand afzetten. En zo daar makkelijk de snelweg op kunnen schieten.

Dit moet echter wel gratis zijn of tegen een minimale vergoeding.

Help mods!
Hilversum
Veelbelovend talent

Uit: Hilversum
Vak: Zuid - DD
Reg.: 21 augustus 2002
Gepost op 10 augustus 2007 om 21:19:44.     MSN: -      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Regeren is vooruitzien. Waar staat psv over 5 a 10 jaar. Hoe ziet de voetbal wereld er dan uit. Bij de toenmende veiligheid zal de vraag naar kaarten gaan stijgen. Een groter stadion betekent meer inkomsten en meer exposure.
er moeten gewoon 10.000 plekken erbij. het veld naar beneden brengen is daarbij een optie. En wat betreft de de ontsluiting van het stadion zal daar toch wat voor verzonnen moeten worden nu strijp 2 helemaal ontwikkeld gaat worden.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.429,3VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk