PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
Nieuw Stadion Ja of Nee?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 30 »

Poster
Topic: Nieuw Stadion Ja of Nee? 
Zjiel
Stelling: Moet er een nieuw stadion komen? (meer info)
Ja - 12.8%
Nee - 9.2%
Ja, maar op dezelfde plaats - 4.7%
Nee, uitbreiden - 73.4%

chev
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 6 november 2005
Gepost op 14 augustus 2007 om 20:52:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
18. Addo schreef:

Goed nieuws als het klopt dat het word uitgebreid. Beter als een nieuwbouw.

(plaatje)

(plaatje)

Zo iets lijkt me wel mooi en mogelijk

T is wel mooi, maar waar haal je die bomen vandaan?

Beste is om grote flats tegen het stadion te zetten aa 2 kanten of een winkelcentrum, zodat men een goeie draagconstructie heeft

Keuze stelling: Nee, uitbreiden

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: -Opstelling: -
El Sombrero
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 10 december 2003
Gepost op 14 augustus 2007 om 20:56:13.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chev schreef:

(...)

Beste is om grote flats tegen het stadion te zetten aa 2 kanten of een winkelcentrum, zodat men een goeie draagconstructie heeft

Is een plaatje van het stadion van Newcastle United.

Heeft trouwens wel grote gelijkenis met het Philips stadion

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.583,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
18. Addo
Internationale topspeler

Uit: Geldrop
Vak: Oost - W
Uploads: 42
Reg.: 26 september 2005
Gepost op 14 augustus 2007 om 21:04:26.     MSN: -    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chev schreef:

(...)

Bomenzaad

Is idd het st. james park van Newcastle. Ik hoop dat psv zo iets van plan is, lijkt me opzich wel een mogelijkheid, al weet ik niet hoe het bouwtechnisch allemaal in elkaar zit.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.495,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
KoningLazo
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 14 augustus 2007 om 21:51:42.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je goed kijkt zie je dat er aan de achterkant van het stadion in Newcastle een heel park ligt, daar was dus voldoende mogelijkheid om uit te breiden. In Eindhoven gaat dat wat moeilijker. Alles is al volgebouwd (of wordt in de komende jaren volgebouwd).

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
18. Addo
Internationale topspeler

Gepost op 14 augustus 2007 om 21:58:20.     MSN: -    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KoningLazo schreef:

Als je goed kijkt zie je dat er aan de achterkant van het stadion in Newcastle een heel park ligt, daar was dus voldoende mogelijkheid om uit te breiden. In Eindhoven gaat dat wat moeilijker. Alles is al volgebouwd (of wordt in de komende jaren volgebouwd).

Parkeer terrein? Ik weet niet of dit verkocht is, of dat er plannen waren om te bouwen, maar zolang dat niet aan de orde is kan PSV een poging wagen. Alleen aan de lange zijdes word dan lastig ja...

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.495,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
KoningLazo
Legende

Gepost op 14 augustus 2007 om 22:00:44.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat parkeerterrein is inderdaad verkocht, daar komen kantoorgebouwen te staan, is al rond.

Iets anders: ik zie net op vi.nl dat er een filmpje is waarop de PSV-watcher uitlegt dat er binnen PSV een eerste vergadering is geweest over uitbereiding, dit met oog op het eventuele WK 2018. Het zou gaan om een uitbereiding tot ongeveer 45.000 plaatsen. Lijkt mij ideaal!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Jeroenho
Legende

Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 14 augustus 2007 om 22:04:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KoningLazo schreef:

Dat parkeerterrein is inderdaad verkocht, daar komen kantoorgebouwen te staan, is al rond.

Iets anders: ik zie net op vi.nl dat er een filmpje is waarop de PSV-watcher uitlegt dat er binnen PSV een eerste vergadering is geweest over uitbereiding, dit met oog op het eventuele WK 2018. Het zou gaan om een uitbereiding tot ongeveer 45.000 plaatsen. Lijkt mij ideaal!

Hoezo iets anders? Is een paar posts terug ook al geconstateerd hoor

Zou mooi zijn. 45.000 lijkt me een prima capaciteit voor PSV. Groter moet het niet worden.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KoningLazo
Legende

Gepost op 14 augustus 2007 om 22:05:10.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeroenho schreef:

(...)

Hoezo iets anders? Is een paar posts terug ook al geconstateerd hoor

Zou mooi zijn. 45.000 lijkt me een prima capaciteit voor PSV. Groter moet het niet worden.

Haha, helemaal gemist, excuses

Help mods!
18. Addo
Internationale topspeler

Gepost op 15 augustus 2007 om 15:25:51.     MSN: -    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het moet inderdaad niet groter worden, dan zitten we straks met een half leeg stadion, a lá Arena... Daar zitten we denk ik ook niet op te wachten.

Help mods!
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Uit: Stratum
Vak: Noord - PP
Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 15 augustus 2007 om 19:42:49.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi! Er is dus sprake van een uitbreiding, blijkbaar kan dat gewoon! Geen lelijke bak in een heilloze vlakte. Nog meer mensen, midden in de stad, op een historische plek! Doet me goed!

Keuze stelling: Nee

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Edoardo
International

Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 15 augustus 2007 om 20:13:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

PSV is nergens mee bezig, er is simpelweg geen geld.

Plannen zijn er blijkbaar wel...

Keuze stelling: Ja

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Rickardoko
Nationale topspeler

Uit: Kollum
Reg.: 9 juli 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 20:21:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe dat bij Newcastle United eruit ziet vind ik echt heel erg lelijk. De vorm van het Phillips Stadion zal dan helemaal verdwijnen. Het is wel heel erg mooi dat de plannen er zijn voor het WK maar eerst moet Nederland dat WK maar eens binnenhalen voordat de KNVB het stadion wil gaan uitbreiden en gaat dat niet lukken dan zou er zelfs een mogelijkheid zijn om een nieuw stadion te bouwen.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 15 augustus 2007 om 20:54:36.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Edoardo schreef:

(...)

Plannen zijn er blijkbaar wel...

Er is gesproken over uitbreiding, plannen zijn er dus nog niet....
Er is simpelweg nog steeds geen geld.

Oftewel, PSV is nog nergens mee bezig!

Wij praten er ook over, maar wilt niet zeggen dat er ook daadwerkelijk wat gebeurt.

[Dit bericht is veranderd door PSV Kampioenen (op 15 augustus 2007 20:59:47).]

Keuze stelling: Nee

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
18. Addo
Internationale topspeler

Gepost op 15 augustus 2007 om 21:34:19.     MSN: -    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rickardoko schreef:

Hoe dat bij Newcastle United eruit ziet vind ik echt heel erg lelijk. De vorm van het Phillips Stadion zal dan helemaal verdwijnen. Het is wel heel erg mooi dat de plannen er zijn voor het WK maar eerst moet Nederland dat WK maar eens binnenhalen voordat de KNVB het stadion wil gaan uitbreiden en gaat dat niet lukken dan zou er zelfs een mogelijkheid zijn om een nieuw stadion te bouwen.

Dat is in bijna alle gevallen met uitbreiding/nieuwbouw, dus daar kan je niet omheen

Help mods!
Phooly...
Talentje

Uit: Landgraaf
Vak: Oost - V
Reg.: 21 november 2002
Gepost op 16 augustus 2007 om 11:20:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geen nieuw stadion, zou echt zonde zijn van dit mooie Philips Stadion midden in de stad. Ik zeg uitbreiden tot ongeveer 45.000! Is WK-waardig en genoeg voor PSV. Geloof ook niet dat het dan half leeg is hoor. In de competitie zal het redelijk vol komen te zitten (hebben nu al alle seizoenskaarten verkocht) en Europese en topwedstrijden zijn zowieso uitverkocht!

[Dit bericht is veranderd door Phooly... (op 16 augustus 2007 11:21:27).]

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Rickardoko
Nationale topspeler

Uit: Kollum
Reg.: 9 juli 2006
Gepost op 16 augustus 2007 om 12:06:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Natuurlijk zou het erg zonde zijn als PSV niet meer speelt in het Phillips Stadion. Dit stadion is echt heel mooi en mag nooit verdwijnen maar het blijkt toch dat er een mogelijkheid is om het stadion uit te breiden dus dan zal PSV gewoon hier blijven en dat is ook het allermooiste.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
arne
International

Reg.: 25 april 2001
Gepost op 16 augustus 2007 om 16:54:24.     ICQ: 7      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De charme van het Philips stadiom is dat het op loopafstand is van het centrum (het zit vrijwel in het centrum) Hierdoor is er veel meer een band met de stad dan dat het geval is in andere steden. De supporters lopen massaal naar het stadion toe voor de wedstrijd. Dit komt de sfeer zeer ten goede. Als er een nieuw stadion komt moeten ze ervoor zorgen dat deze ook in het centrum komt te staan. Ik denk dat het Philips stadion zijn beste tijd heeft gehad. Als er een nieuw stadion komt dan het liefst naast (of er achter waar nu ook een parkeer plaats is, parallel aan het spoor tov het huidige stadion) het oude. Sloop dat lelijke gebouw ernaast en laat een nieuw stadion verrijzen...

[Dit bericht is veranderd door arne (op 16 augustus 2007 16:58:11).]

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
10.Diego
Nationale topspeler
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen

Uit: Nuenen
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 16 augustus 2007 om 17:12:16.       MSN: dwerse_boy@hoymail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
18. Addo schreef:

Goed nieuws als het klopt dat het word uitgebreid. Beter als een nieuwbouw.

(plaatje)

(plaatje)

Zo iets lijkt me wel mooi en mogelijk

Dit is een van de, zo niet het vetste stadion van Europa. Al zou het Philips stadion er zoiets uit komen te zien, zul je mij absoluut niet horen. Mensen die zeggen dat dit stadion lelijk is hebben geen smaak.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet
ALEXGOMESFARFAN
Internationale topspeler

Reg.: 18 mei 2005
Gepost op 16 augustus 2007 om 17:21:55.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nouu het is wel een beetje uit evenwicht, dat is toch wel wat minder in mijn ogen.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.416,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
French
Nationale topspeler

Reg.: 2 maart 2005
Gepost op 16 augustus 2007 om 17:40:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad, van mij hoeft het niet symmetrisch te zijn, maar dat van Newcastle ziet er gewoon niet af uit. Alsof ze nog steeds midden in een verbouwing zitten.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Het Kanon
Legende
Runner-up PSV Netwerk Battle 2006

Reg.: 13 maart 2000
Gepost op 16 augustus 2007 om 17:55:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DUB schreef:

Mooi! Er is dus sprake van een uitbreiding, blijkbaar kan dat gewoon! Geen lelijke bak in een heilloze vlakte. Nog meer mensen, midden in de stad, op een historische plek! Doet me goed!

Dat weten we dus nog niet. Er is net begonnen met voorzichtige plannen. Dus moeten we afwachten of het haalbaar is. En wat vindt de gemeente ervan, wat kost het, enz...

Misschien is de conclusie wel dat PSV vanaf 2015 zijn wedstrijden afwerkt in de Culina-Dome net buiten Oirschot of Beek en Donk.

Help mods!
felixjeborisdekat
Veelbelovend talent

Reg.: 3 februari 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 19:28:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Komend weekend houdt ons bedrijf een receptie, om de lancering van een nieuw produkt luister bij te zetten.
Een van de genodigden is de stadionmanager van PSV. Ik hoop met hem een praatje te kunnen hebben, o.a. over de mogelijke verbouwing van het PSV stadion.

Ik verwacht en hoop dan ook meer te kunnen vertellen op dit forum komende zaterdagavond.

[Dit bericht is veranderd door felixjeborisdekat (op 16 augustus 2007 19:29:30).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
hanzel
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 15 december 2005
Gepost op 17 augustus 2007 om 19:14:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
French schreef:

Inderdaad, van mij hoeft het niet symmetrisch te zijn, maar dat van Newcastle ziet er gewoon niet af uit. Alsof ze nog steeds midden in een verbouwing zitten.

Dat vind ik ook. Echt ontzettend lelijk. Het doet me in zekere zin denken aan onze stapsgewijze verbouwing van het stadion in de jaren negentig, maar dan tot de macht 10!

Zie foto´s in het midden onderaan op psv zuipsite:

http://www.psvzuipsite.nl/index.php?menu_id=62&photo_id=121

[Dit bericht is veranderd door hanzel (op 17 augustus 2007 19:15:02).]

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ysselsteyn
Meervoudig international

Uit: een gat waar ik niet meer in terug kan
Vak: West - JJ
Reg.: 26 november 2002
Gepost op 17 augustus 2007 om 19:26:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben ik de enigste die zich afvraagd waarom er 3 langs elkaar lopende topics zijn over de uitbreiding van het stadion?
Op papier is de inhoud van de topics anders maar het gaat in alle 3 de topics over hetzelfde: "moet er een nieuw stadion komen om meer mensen binnen te kunnen of moeten we verbouwen".
En in elke topic komt iedereen weer met zijn eigen zinnige of onzinnige uitleg hoe we zo iets moeten doen.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Philips Cocu
Internationale topspeler

Uit: Helmond
Reg.: 8 juli 2002
Gepost op 17 augustus 2007 om 19:29:18.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een situatie zoals bij Newcastle is helemaal niet nodig. Oost en West kunnen gelijkgetrokken worden met de hoeken, op dit moment zijn beide tribunes namelijk een stuk lager. Dit zal tussen de 2.000 en 3.000 extra plaatsen moeten kunnen opleveren. Om de 45.000 te halen moeten er dan nog zo'n 7.000 plaatsen bijkomen. Hiervoor zal er dan een ring bij moeten komen op Zuid of (meer voor de hand liggend) Noord... Zo krijg je dus een stadion met 3 tribunes die even hoog zijn en 1 tribune die wat hoger is.

Zo zal het er ongeveer uit komen te zien (dit is een plaatje van Old Trafford, voordat daar de West en East stand werden opgehoogd):

Ziet er niet verkeerd uit dacht ik zo...

[Dit bericht is veranderd door Philips Cocu (op 17 augustus 2007 19:32:07).]

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk