PSV Netwerk
dinsdag 16 maart 2010 - 08:28                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 ... 19 20 21 22 23 24

HR

ziegezagge
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven - Stratum West
Vak: -
Reg.: 14 maart 2003

quote:HR
Vroomshoop-On-Tour schreef:

Dat volk bij ajax niet echt slim het is maar waar je blij mee bent.. :slaap

[plaatje]

HR
Hehe... ik moet er wel om lachen, best attent toch van die 020-ers om dat spandoekie in elkaar te brouwen. Ze hebben al zo weinig om te lachen in de hoofdstad... en laten we eerlijk zijn, dat hele voorval is ook gewoon ronduit belachelijk. We mogen ons diep diep schamen hier in Eindhoven.

Leuk hoe mensen hier positief proberen te bedenken hoe dit 'voordelig' zou kunnen uitpakken voor PSV maar de beker is en blijft 1 van de drie grote prijzen van het jaar, totaal niet te vergelijken met de Johan Fruitschaal bijvoorbeeld. De beker kent een lange historie, telt wel degelijk serieus mee in de prijzenkast en zorgt voor flink wat extra spanning gedurende het seizoen - om niet te spreken van Europese kansen. Een kampioenschap is immers nog heeeeeel ver weg op dit moment, vergeet dat niet.

Ik zit er in ieder geval nog flink van te balen en dat balen zal iedere beker-speelronde weer oplaaien. Laten we hopen dat dat ook voor de selectie geldt en dat dat ze extra motiveert om 200% te geven op de andere fronten. Go PSV!!! :\( :)

[Dit bericht is veranderd door ziegezagge (op 9 oktober 2007 21:09:13).]
HR
HR

Dropshot
Legende

Uit: Drachten
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 april 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 oktober 2007 om 15:24:22.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: keeszijnstra007@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
hektiano schreef:

(...)

Gabri speelde niet voor de JC schaal toch? Want daar telde die beker/competitieregel toch voor ajax?

Ach boeiend. Wij hebben geen administratieve blunders nodig voor leedvermaak.
Daar hebben we het Europese voetbal van Ajax wel voor ;)

Ik had graag gezien dat PSV ook verder was gekomen in de beker, maargoed.. volgend jaar beter :psv
HR
Ik kan je zelf vertellen dat hij de enige goal scoorde :dood 1-0
HRHR
HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR
clubgevoel
HR