PSV Netwerk
zondag 14 maart 2010 - 19:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 24 »

HR

mateja kezman
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - DD
Reg.: 10 juli 2000

Ach ja, de neuzen lopen hier nu rond te zingen van blijdschap. Als je het daarvan moet hebben dan zegt dat meer over hen dan over ons. KNVB is er ook lekker snel bij trouwens, ik denk dat ze in Zeist nu ook de polonaise lopen. Snel vergeten en lekker met belangrijkere zaken gaan bezig houden.
HR
HR

fReek est 1913
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Limburg
Vak: Noord - OO
Reg.: 5 september 2007

OMG Wat een amateurs man :schrik Toen ik het hoorde dacht ik echt DIT MOET EEN GRAPJE zijn.. meja
HR
HR

PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999

quote:HR
hen-3 schreef:

Misschien is dit mijn kans om eens te solliciteren. Toch vreemd dat ze zulke slechte mensen hebben zitten.
Je hebt tegenwoordig allerlei apparatuur, mail alerts, organisers, koeienbellen, geitenbellen, kattenbellen en noem maar op.

Moest ik hier eens doen, iets wat onnodig geld kost. De verantwoordelijke in goed overleg de organisatie laten verlaten.
HR
OCh ja van Mike wisten ze het wel dat hij nog een schrosing had van 4 JAAR gelden. Maar een paar maanden is blijkbaar te veel. PRUTSERS.
HR
HR

Peter Twee
Nationale topspeler

Uit: Deurne
Vak: Oost - X
Reg.: 25 maart 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:06:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pmatheij@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Om met de woorden van mijn collega te spreken;

Zij:
"Als die beker gewonnen wordt, wordt het dan gevierd bij het stadhuisplein?
Ik:
"neej, dat niet nee."
Zij:
"Oooh dan is het niet erg."

:D
HR
HR

de Kraai
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen

Uit: 't Gooi
Vak: -
Reg.: 9 april 1999

Een dik compliment voor degenen die binnen PSV hier verantwoordelijk voor zijn! :\[
HR
HR

De arTies
Legende

Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001

Tsja erg dom, maar iig een lullige competitie minder om ons druk over te maken.
Ik moest er eigenlijk meteen hard om lachen...
HR
HR

Doninho
Vedette

Uit: supp. groep: Philips Army!
Reg.: 9 februari 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:09:15.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: don_dkh@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Peter Twee schreef:

Om met de woorden van mijn collega te spreken;

Zij:
"Als die beker gewonnen wordt, wordt het dan gevierd bij het stadhuisplein?
Ik:
"neej, dat niet nee."
Zij:
"Oooh dan is het niet erg."

HR
Hahaha
Marco had ook een goeie; één ding is zeker, wij spelen geen beker :D :tong
HR
HR

deef
Aanstormend talent

Uit: oss
Reg.: 30 november 2001

mateja kezman schreef:

KNVB is er ook lekker snel bij trouwens, ik denk dat ze in Zeist nu ook de polonaise lopen.
HR
Waarom zouden ze blij zijn? Ze hebben ook liever PSV door dan Jong heereveen.....Veel beter voor de affiches!
Gewoon terrecht van de KNVB, in de competitie zouden ze zelfs nog punten in mindering gehad hebben.
HR
HR

Don Diablo
Toeschouwer

Uit: Vroomshoop
Reg.: 1 maart 2006

Wat een negativiteit weer allemaal !!

Natuurlijk is dit weer een belachelijke blunder, maar ook eens te meer een overduidelijk bewijs dat de KNVB PSV alleen maar kan benadelen... De 11 spelers die het veld betreden zijn toch geen verrassing voor de KNVB, ze kunnen toch ook voor de wedstrijd aangeven dat een speler niet-speelgerechtigd is i.p.v. een dag erna !!

PSV strijdt de laatste jaren vaker tegen de KNVB dan tegen concurrenten als Ajax, AZ en Feyenoord. Onterechte rode kaarten, of pas geleden nog de regelgeving rondom de Super Cup tegen Ajax.

Mooie variant voor de KNVB op de sjaal met de tekst "110% ANTI-AJAX" zou kunnen zijn "KNVB = 110% ANTI-PSV".
HR
HR

Sjengen
Legende

Uit: Valkenswaard
Reg.: 5 februari 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:11:24.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Direct ontslag voor deze medewerker.

Uiteraard is het ook wel triest van de KNVB om nu direct PSv eruit te knikkeren. Ook zonder Da Costa hadden we dat potje makkelijk gewonnen.

Verder veel plezier met de beker. Scheelt nu iig een hoop wedstrijden. Die kunnen we met de CL wel beter gebruiken. Levert tenminste echt geld op.
HR
HR

RonnieP
Bankzitter

Uit: Venray
Reg.: 11 mei 2000

Ik had het nieuws niet gehoord kreeg ik opeens dit vage bericht:

Lopen ze weer te slapen bij :psv , verspilde energie gister tja dacostwa!

Echt niet normaal wat voor prutsers daar in de organisatie zitten. Dit gebeurd niet eens bij onze amateurvereniging.
HR
HR

il capo di capi
Regelmatige invaller

Uit: waalwijk
Vak: West - HH
Reg.: 2 april 2004

PSV Oisterwijk schreef:

Reker en Koeman...Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
HR
Mij lijkt het meer een fout van een of andere administratief medewerker......
Waarschijnlijk dezelfde als vorig jaar en de jaren daarvoor....
Waarschijnlijk eentje met een ajax-poster boven zijn bed...

Zo iemand ontsla je toch op staande voet........

PS.
Wist Da Costa niet dat hij geschorst was...??
HR
HR

Xavi Hernandez
Internationale topspeler
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven/Tilburg
Reg.: 28 juni 2003

Don Diablo schreef:

Natuurlijk is dit weer een belachelijke blunder, maar ook eens te meer een overduidelijk bewijs dat de KNVB PSV alleen maar kan benadelen... De 11 spelers die het veld betreden zijn toch geen verrassing voor de KNVB, ze kunnen toch ook voor de wedstrijd aangeven dat een speler niet-speelgerechtigd is i.p.v. een dag erna !!

PSV strijdt de laatste jaren vaker tegen de KNVB dan tegen concurrenten als Ajax, AZ en Feyenoord. Onterechte rode kaarten, of pas geleden nog de regelgeving rondom de Super Cup tegen Ajax.

Mooie variant voor de KNVB op de sjaal met de tekst "110% ANTI-AJAX" zou kunnen zijn "KNVB = 110% ANTI-PSV".
HR
Gast stel je niet aan!
Maat van mij werkt in de administratie van Helmond Sport en zegt hierover het volgende:
ik heb het hier met mensen van helmond besproken en die zeiden dat iedereen eind juli een brief krijgt met daarin schorsingen voor competitie en beker..

Puur een fout van PSV dus.

[Dit bericht is veranderd door Xavi Hernandez (op 27 september 2007 13:15:56).]
HRHR
HR

wheels4psv.nl
Regelmatige invaller

Uit: Erp
Vak: West - J
Reg.: 31 maart 2004

PSV heeft al veel van die domme fouten gemaakt
HR
HR

Remco.
Legende

Vak: West - L
Reg.: 19 juni 2003

Don Diablo schreef:

HR

Dat weet PSV ook allang van de KNVB. Calimero :D
HR
HR

De arTies
Legende

Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001

't is gewoon een slimme truck van Ome Jan ;)...

Waarom denk je anders dat ze zo snel een persbericht klaar hebben staan?

Kostelijk dit! Ik stel voor dat iedereen voor DaCosta als man of the match stemt!
HR
HR

Peet-r
Basisspeler

Uit: Groningen
Reg.: 18 februari 2004

Haha ik kan er wel enigszins om lachen.. die beker interesseert me niet zo veel. Dat wil echter niet zeggen dat we zo een enorme flater slaan en het ongelooflijk knullig is.
Het vreemde vind ik dat Da Costa zelf niet wist dat hij geschorst was. Of wilde hij dat niet zeggen? Uit ervaring weet ik dat, indien je geschorst bent, je dat dondersgoed weet en het ook echt wel onthoudt.

Nou ja, vanaf nu kunnen we ons in ieder geval puur op de echte prijzen richten :)
HR
HR

Flippie Cocu
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 oktober 2005

Twee topics over hetzelfde onderwerp?
HR
HR

sNICKel
Toeschouwer

Uit: Eindhoven city
Reg.: 23 augustus 2005

Eerst moest ik er wel beetje om lachen, maar nu denk ik er toch anders over. Dit is echt een ernstige zaak. Dit kan gewoon echt niet gebeuren bij een TOPclub! Door dit soort geintjes verlies je wel aantrekkingskracht van spelers. PSV is een mooie club, maar door dit soort situaties ga je toch eens achter je oren krabben. Dit straalt weinig professionaliteit uit.

Maar met ogen op dit seizoen, geen ramp. Beker is geen mooie prijs, en kost alleen maar energie.
HR
HR

deef
Aanstormend talent

Uit: oss
Reg.: 30 november 2001

Don Diablo schreef:

HR
Zet je psv-bril even af vriend. Dit slaat helemaal nergens op. De knvb moet dus voor alle wedstrijden die gespeeld worden gaan kijken of de club niet een foutje maakt om iemand op te stellen die niet speelgerechtigd is ? :D :D

( Deze post kun je trouwens beter posten in een heel ander topic op deze site :tong )

[Dit bericht is veranderd door deef (op 27 september 2007 13:17:59).]
HR
HR

Faaz
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 september 2000

We hebben wel humor, dat moet ik ons nageven.

Je zou zeggen dat na dat geintje met Ruud en later De Jong, de boel toch op orde zou moeten zijn. Maar aan de Frederiklaan willen ze duidelijk geen ezels zijn en stoten zich voor de zekerheid dus maar drie keer aan een zelfde steen.

Volharding is ook een teken van karakter....
HR
HR

Doninho
Vedette

Uit: supp. groep: Philips Army!
Reg.: 9 februari 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:17:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: don_dkh@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

De arTies schreef:

't is gewoon een slimme truck van Ome Jan ;)...

Waarom denk je anders dat ze zo snel een persbericht klaar hebben staan?

Kostelijk dit! Ik stel voor dat iedereen voor DaCosta als man of the match stemt!
HR
zo gedaan :tong :D
HR
HR

Ysselsteyn
Nationale topspeler

Uit: een gat waar ik niet meer in terug kan
Vak: West - JJ
Reg.: 26 november 2002

Terecht dat we er uit gezet zijn. Regels zijn regels. Als de KNVB zou zeggen van "ach weet je wat laat maar zitten PSV gaat verder" dan gaat Heerenveen uiteraard in beroep bij bv de UEFA en dan lig je er toch uit.
Het is gewoon een vreselijke blunder.
Hoe moeilijk kan het nou zijn om een lijstje bij te houden met geschorste spelers.
HR
HR

Pep
Toeschouwer

Reg.: 10 augustus 2007

Don Diablo schreef:

HR
Wat een onzin. Ze kunnen toch moeilijk alle namen controleren voorafgaand aan een wedstrijd?? Een wedstrijdformulier is namelijk pas geldig met 2 handtekingen van desbetreffende clubs en de handtekening van de scheids. Dit heeft niets met de KNVB te maken maar des te meer met de administratie van PSV. Het is tenslotte niet voor het eerst. De verantwoording ligt ten aller tijden bij de clubs zelf. Hoe kan je nou de schuld geven aan de KNVB???
HR
HR

RickT
Nationale topspeler

Uit: Horst
Reg.: 16 juli 2002

Dit is gewoon de schuld van PSV en degene die dit heeft veroorzaakt moet gewoon zijn conclusies trekken.
Regels zijn regels dus ik neem de KNVB niets kwalijk...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 17 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Eindstand ERE Ajax - PSV 4-1".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 90,7% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!