PSV Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 15:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 24 »

HR

StingeR
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: West - KK
Reg.: 4 juli 1999

Diegene die hier verantwoordelijk voor is moeten ze echt ontslaan, gewoon uit de beker gezet zeg....ongelooflijk!

Verder had Da Costa denk ik zelf ook kunnen weten dat hij geschorst is, maar sowieso moet dit toch aangegeven worden binnen PSV?

Ben benieuwd wat Koeman hierop te zeggen heeft....

dag beker! :kwaad
HR
HR

Joentje-Casual
Regelmatige invaller

Uit: Boxmeer
Vak: Oost - V
Reg.: 24 juni 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:19:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Hkljeroen@msn.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
wat moet je hier nog over zeggen.. :huh
slaap lekker verder jongens daar..zal wel weer worden goed gepraat en omdat het altijd zo gezellig en gemoedelijk is bij ons clubje mag iedereen gewoon op zijn bureau stoel blijven zitten tegen een dik salaris. Wij zouden zo'n fout eens moeten maken op het werk.. :schrik
Niet dat die beker mij zoveel intresseert maar dit gaat toch helemaal nergens meer over en is al de zoveelste keer dat zo'n fout word gemaakt.. Kom op zeg zo moeilijk kan het toch niet zijn om zoiets bij te houden. Anders moeten ze dat maar aan supporters overlaten heb het idee dat die beter opletten als die ezels op kantoor daar..
PSV topclub? op het veld zeer zeker! daarbuiten niveau 6e klas amateur niveau en dat is nog heel hoog uitgedrukt!
Schande :kots
HR
HR

BasUtrecht
Legende

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 september 2003

Jongens, dit is niet de schuld van de KNVB, niet de schuld van Reker, niet de schuld van Koeman.. Dit is een kwestie van foute bedrijfsprocessen. De verantwoordelijkheden zijn in dit geval niet duidelijk, wat een zeer kwalijke zaak is met nu zeer kwalijke gevolgen. Als ik het mis heb, en de verantwoordelijkheid wel degelijk bij 1 specifiek persoon ligt, dan is ontslag natuurlijk wel een zeer voor de hand liggende straf...
Als je het artikel op http://www.psv.nl leest, dan zie je Reker zeggen dat de bedrijfsprocessen onmiddelijk hierop zullen worden aangepast, zodat het duidelijk iemands verantwoordelijkheid gaat worden om dit soort zaken te controleren. Natuurlijk, het is schandalig en belachelijk dat er bij absolute topclub PSV dit soort amateuristische dingen gebeuren. Maar nog belachelijker vind ik het als mensen op dit BB aan Koeman, Reker en Valckx de schuld geven. Of als mensen roepen dat de KNVB nu blij is en dat ze de polonaise lopen.

Het is erg jammer dat we nu niet meer voor de beker kunnen uitkomen. Het heeft toch altijd wel wat! Zeker als je op het einde nog mooie wedstrijden kunt spelen. Natuurlijk, het was erger geweest als dit gebeurd was in de competitie of in de CL, maar het blijft stom en jammer.

Ik vind dat PSV de supporters die gisteren naar Heerenveen gegaan zijn in ieder geval schadeloos moet stellen. Daarbij is er intern heel wat werk aan de winkel! Dit soort dingen kunnen gewoon niet, en gebeuren in Eindhoven keer op keer. Blij dat er nu iemand is (Reker) die hieraan gaat werken om dit in de toekomst te voorkomen!!
HR
HR

Miele84
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Asten
Vak: Oost - XX
Reg.: 1 november 1999

Hier zakt mijn broek echt vanaf, hoe kan dit nu weer gebeuren?

Wil dit verder absoluut niet goed praten maar het zou verstandig zijn om de regels in alle bekertoernooien gelijk te trekken..in de Champions Leauge bijvoorbeeld worden de gele kaarten aan het einde van het seizoen kwijtgescholden, de rode kaarten blijven wel staan. In de KNVB Beker is dit dus anders..mede vanwege dit kan je het Da Costa al denk ik helemaal niet aanrekenen...hoe kan zo'n jongen nou al die regels weten?

Verder neem ik aan dat elke PSV supporter die gisteren naar Heerenveen is geweest zijn onkosten vergoed krijgt.

[Dit bericht is veranderd door Miele84 (op 27 september 2007 13:22:57).]
HR
HR

hen-3
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001

quote:HR
Peet-r schreef:

Nou ja, vanaf nu kunnen we ons in ieder geval puur op de echte prijzen richten :)
HR
Hoe dan ook, die beker blijft een prijs. Voor de club zou het beter zijn om mee te blijven doen. Links of rechtsom kost dit weer onnodige schade en geld.
HR
HR

RoelEHV
Lid 2e elftal

Vak: -
Reg.: 9 april 2007

Dit is gewoon te erg voor woorden!!!
Eerst die stommen foute in de cl en nu dit weer.
Wie is hier verantwoordelijk voor??Koeman,Rijker,Etc??
Die moet er nu echt uit of een officelen waarschuwing krijgen!
Op zen minst moeten de verantwoordelijke een (hoge)boete betalen aan psv.

En is er echt niemand die in psv hier overgaat of bijhoud,
dan stel ik me hier bij beschikbaar!
Voor maar 10.000 euro per jaar,want dat is nog altijd minder dan het geld wat we nu weer mis lopen!
En nog maar niet te spreken over mooie wedstrijden,en kansen om de jeugd aan een hoger nivo te laten deelnemen.

En hoe wil je dit uitleggen aan de supporters??
Zeker de genen die gisteren daar waren??

Ben erg benieuwd hoe hier binnen psv op wordt gereageerd
en hoe dit aan de supporters wordt uitgelegd!

Grz

R
HR
HR

Stimpy
Meervoudig international

Uit: Eindhoven, Nederland
Vak: Oost - X
Reg.: 18 september 1999

Te triest voor woorden dat dit mogelijk is binnen een enorm bedrijf als psv..Zeer slecht op het sportieve vlak en misschien nog wel meer voor het imago..stelletje amateurs..
HR
HR

Swaze
Legende

Uit: Boxmeer
Reg.: 15 juli 1999

Dan win ik liever na verlenging met 1-2 van Kozakken Boys....

[Dit bericht is veranderd door Swaze (op 27 september 2007 13:25:42).]
HR
HR

lempkesfabriek Rode kaart: waarschuwing
Legende
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Vak: Noord - SS
Reg.: 26 november 2004

en we ze waren toch al gewaarschuwd...

niet doorhebben dat Salcido geschorst is, opstellen, winnen van CSKA, en vervolgens reglementair met 5-0 verliezen omdat je een geschorste speler hebt opgesteld
New Kid, gelukkig is het de Champions League niet geworden maar die dennenappel. Toch mijn complimenten voor het goede inzicht in je club.

Verder zal het me niets interesseren of PSV nou wel of niet meedoet aan dat bekertoernooi. Dan maar uitschakeling op een manier zodat we er nog om kunnen lachen.
HR
HR

Pep
Toeschouwer

Reg.: 10 augustus 2007

BasUtrecht schreef:

Jongens, dit is niet de schuld van de KNVB, niet de schuld van Reker, niet de schuld van Koeman.. Dit is een kwestie van foute bedrijfsprocessen. De verantwoordelijkheden zijn in dit geval niet duidelijk, wat een zeer kwalijke zaak is met nu zeer kwalijke gevolgen. Als ik het mis heb, en de verantwoordelijkheid wel degelijk bij 1 specifiek persoon ligt, dan is ontslag natuurlijk wel een zeer voor de hand liggende straf...
Als je het artikel op http://www.psv.nl leest, dan zie je Reker zeggen dat de bedrijfsprocessen onmiddelijk hierop zullen worden aangepast, zodat het duidelijk iemands verantwoordelijkheid gaat worden om dit soort zaken te controleren. Natuurlijk, het is schandalig en belachelijk dat er bij absolute topclub PSV dit soort amateuristische dingen gebeuren. Maar nog belachelijker vind ik het als mensen op dit BB aan Koeman, Reker en Valckx de schuld geven. Of als mensen roepen dat de KNVB nu blij is en dat ze de polonaise lopen.

Het is erg jammer dat we nu niet meer voor de beker kunnen uitkomen. Het heeft toch altijd wel wat! Zeker als je op het einde nog mooie wedstrijden kunt spelen. Natuurlijk, het was erger geweest als dit gebeurd was in de competitie of in de CL, maar het blijft stom en jammer.

Ik vind dat PSV de supporters die gisteren naar Heerenveen gegaan zijn in ieder geval schadeloos moet stellen. Daarbij is er intern heel wat werk aan de winkel! Dit soort dingen kunnen gewoon niet, en gebeuren in Eindhoven keer op keer. Blij dat er nu iemand is (Reker) die hieraan gaat werken om dit in de toekomst te voorkomen!!
HR
Hoezo nu de bedrijsprocessen pas aanpassen??? Dat hadden ze jaren gelden al moeten doen . Het is toch niet voor het eerst dat het gebeurd??? En dan gaan ze nu de bedrijfsprocessen aanpassen??? Wat een dooddoener zeg. Dat had Reker gelijk moeten doen bij zijn aanstelling. Hier koop ik niks voor en vind het een zeer laffe uitleg.
HR
HR

sNICKel
Toeschouwer

Uit: Eindhoven city
Vak: Oost - X
Reg.: 23 augustus 2005

Dan moet fc eindhoven het maar doen :B
HR
HR

Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999

Ben ik de enige die hier ook wel een beetje om kan lachen? Mag nooit gebeuren natuurlijk maar goed. Heel erg vind ik het nou ook weer niet dat we uit die beker liggen.
HR
HR

Spicy_Meatball
Legende

Uit: Hilversum
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 21 maart 2000

Ja, laten we vooral ook de KNVB medeverantwoordelijk stellen voor deze zeer domme blunder... :slaap
En laten we ook vooral veel zeggen dat het MAAR de beker is enz. dan gaan we nog geloven dat het niet erg is. :slaap

Het is PSV dat WEDEROM de administratieve zaken NIET op orde heeft! Wat een stelletje lompe, domme boeren zitten daar op kantoor zeg. :kots

Ik weet niet hoe het geregeld is bij PSV maar ik mag toch aannemen dat wanneer deze blunder door dezelfde medewerker is gedaan die de vorige blunders ook op zijn/haar naam heeft staan, ontslag of ontbinding van de arbeidsovereenkomst de enige optie is!
HRHR
HR

Sonninho
Nationale topspeler

Uit: 0032
Vak: Zuid - E
Reg.: 30 september 2001

Ik kan me gruwelijk ergeren aan degenen die beweren dat het MAAR de beker is. Een beker is in ieder land een prestigieuze prijs! Ik baal hier enorm van! Na Wilson, Van Nistelrooy, Addo en De Jong nu dus Da Costa. Weer maakt PSV zich enorm belachelijk. Leren we dan niks?

Je zou gisteren helemaal naar Heerenveen gereden zijn :dood

PSV eruit, dan gaan we nu allemaal voor EVV gaan supporteren!
HR
HR

Hellie
Meervoudig international

Reg.: 9 augustus 2002

lempkesfabriek schreef:

en we ze waren toch al gewaarschuwd...

niet doorhebben dat Salcido geschorst is, opstellen, winnen van CSKA, en vervolgens reglementair met 5-0 verliezen omdat je een geschorste speler hebt opgesteld
New Kid, gelukkig is het de Champions League niet geworden maar die dennenappel. Toch mijn complimenten voor het goede inzicht in je club.

Verder zal het me niets interesseren of PSV nou wel of niet meedoet aan dat bekertoernooi. Dan maar uitschakeling op een manier zodat we er nog om kunnen lachen.
HR
Heb er inderdaad nog met New Kid over gepraat tijdens CSKA: hij wist toen al zeer stellig te melden dat da Costa geschorst was.

Nou zit hij wel elke pauze in de bestuurskamer bij Reker ongeveer ;) , maar zou niemand anders dat geweten hebben??
HR
HR

kleine
Toeschouwer

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 11 november 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:34:27.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvvakm16@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Maar als ik het goed begrijp...

als Da costa nou niet gespeeld had, maar wel op de bank gezeten had. was psv nog geschorst geweest?

het is jammer,stom! maar nou hebben we wel de kans op minder schorsingen en wellicht blessures...
HR
HR

jmvanzuilen
Bankzitter

Uit: Nijmegen
Reg.: 13 november 2002

Nee, ik kan hier echt niet om lachen. Je moet als club van formaat werkelijk ALLES doen om ELKE prijs te winnen. We spelen al 3 jaar met een laffe kl*teinstelling voor de Johan Cruyff Schaal en nu dit weer.
En als het nu de eerste keer was...nee we hebben dit in 7 jaar nu al 3 keer meegemaakt. Heel slecht en ik verwacht dan ook dat hier ontslag gaat volgen voor iemand. Je moet in het bedrijfsleven eens proberen om een fout van dit formaat te maken!!
De KNVB de schuld geven vind ik een heel slap excuus van een aantal supporters eerder op dit forum. Tuurlijk is dit emotie...maar dit is aan niemand anders te wijten dan aan PSV zelf. Je weet wat de regels zijn en hier moet je je gewoon aan houden. Heel simpel...zou je denken...
HR
HR

Frikandel Grand Cru
Legende

Vak: Noord - PP
Reg.: 31 mei 2001

Stimpy schreef:

Te triest voor woorden dat dit mogelijk is binnen een enorm bedrijf als psv..Zeer slecht op het sportieve vlak en misschien nog wel meer voor het imago..stelletje amateurs..
HR
Het is natuurlijk te stom voor woorden maar om nu meteen weer dramatisch te gaan doen over imagoschade slaat ook weer alles. Volgend jaar praat niemand hier meer over.
HR
HR

De Stille Kapitein !
Vedette

Uit: Schijndel
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 11 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:34:44.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Voor de spelers vind ik dit zelf nog het ergste eerlijk gezegd.. toch weer een prijs minder die ze kunnen winnen.

Misschien dat we nu maar eens met zijn allen naar FC Eindhoven moeten gaan kijken in de beker. Zou maar al te leuk zijn als ze tegen Ajax moeten :D
HR
HR

Inferno Vak W
Legende

Uit: Valkenburg a/d Geul
Vak: Oost - W
Reg.: 3 mei 2002

Een beetje lachen kan ik er nog wel om, diep en diep triest is het echter ook. Kan ook maar één club ter wereld zijn die dergelijke dingen keer op keer voor elkaar krijgt.

Misschien een idee voor een sfeeractie tegen Willem II: de Bekerbattle. Neem allemaal je mooiste beker mee! :dood
HR
HR

jmvanzuilen
Bankzitter

Uit: Nijmegen
Reg.: 13 november 2002

kleine schreef:

Maar als ik het goed begrijp...

als Da costa nou niet gespeeld had, maar wel op de bank gezeten had. was psv nog geschorst geweest?

het is jammer,stom! maar nou hebben we wel de kans op minder schorsingen en wellicht blessures...
HR
Ja dat heb je goed begrepen....
HR
HR

dixmeister
Talentje

Uit: Amsterdam
Reg.: 24 augustus 2006

HR
HR

RickT
Nationale topspeler

Uit: Horst
Reg.: 16 juli 2002

Inferno Vak W schreef:

Een beetje lachen kan ik er nog wel om, diep en diep triest is het echter ook. Kan ook maar één club ter wereld zijn die dergelijke dingen keer op keer voor elkaar krijgt.

Misschien een idee voor een sfeeractie tegen Willem II: de Bekerbattle. Neem allemaal je mooiste beker mee! :dood
HR
Of een groot spandoek om ze er aan te herinneren dat Zonneveld nog 1 wedstrijd geschorst is.... pffff
HR
HR

SUUR
Legende
Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006

Uit: Maarheeze
Vak: West - H
Reg.: 16 oktober 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:38:36.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: suurkipsv@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Is ook een manier om extra rustmomenten in te lassen...
HR
HR

fReek est 1913
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Limburg
Vak: Noord - OO
Reg.: 5 september 2007

Hoeveel is euro's is PSV hierdoor misgelopen weet iemand dat?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 8 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Vanavond om 1945 ERE PSV - Twente".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 91,8% dat FC Twente wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!