PSV Netwerk
zaterdag 13 maart 2010 - 15:53                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 24 »

HR

jmvanzuilen
Bankzitter

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 november 2002

quote:HR
fReek est 1913 schreef:

Hoeveel is euro's is PSV hierdoor misgelopen weet iemand dat?
HR
In totaal is het bereiken van de derde ronde ongeveer 35.000 euro.
HR
HR

hen-3
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001

fReek est 1913 schreef:

HR
Misschien dat PIPO dit weet ;) volgens mij sowieso iets rond de 40.000, maar er is meer geld mee gemoeid. Echter kan ik daar geen vinger achterkrijgen.

[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 27 september 2007 13:42:31).]
HR
HR

RickT
Nationale topspeler

Uit: Horst
Vak: -
Reg.: 16 juli 2002

fReek est 1913 schreef:

HR
Dat zal wel meevallen denk ik.
HR
HR

belu
Vaste waarde in elftal

Uit: veldhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 12 juli 2005

PSV van topclub naar TOBCLUB.Waarom nu pas ingrijpen.Dat is mosterd na de maaltijd.PSV komt toch meestal best wel ver in de beker,en dan missen we nu toch wel weer één of meerdere leuke wedstrijden. :kwaad
HR
HR

kleine
Toeschouwer

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 11 november 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:42:42.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvvakm16@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
weet alleen dat de winst gister avond 22.000 euries opgeleverd heeft.
HR
HR

Remco.
Legende

Vak: West - L
Reg.: 19 juni 2003

fReek est 1913 schreef:

Hoeveel is euro's is PSV hierdoor misgelopen weet iemand dat?HR
Ligt eraan hoever je komt, hoeveel je dan thuisspeelt etc. etc. Zal wel een aardige zak met geld zijn wat we mislopen.
HR
HR

ya ya
Vedette

Reg.: 6 juli 2005

Reker kan hier natuurlijk niks aan doen, die is net een blauwe maandag binnen en je mag toch aannemen dat bij een professioneel voetbalbedrijf als PSV, dit soort administratieve fouten niet gemaakt worden.
Zeker niet als dit eerder wel al is gebeurt en wel twee keer ook (van Nistelrooij en de Jong niet aanmelden voor champions league). De bedrijfsprocessen hadden al twee keer eerder aangepast moeten worden. Als blijkt dat dit niet gebeurt is moet de verantwoordelijke hier de conclusies uit trekken en opstappen of op een andere functie worden gezet door de leiding. Niemand weet wie hier verantwoordelijk voor is behalve de mensen binnen PSV en ik verwacht dan ook maatregelen en geen loze woorden over het aanpassen van bedriijfsprocessen. Dit soort zaken moeten naar mijn mening bijgehouden worden door de technische leiding/ technische staf (Valkxc of een van de assistenten, die zijn er genoeg) en niet door een of andere penis op de administratie.
Dit soort nieuwtjes gaan heel Europa over en er wordt overal hard om gelachen. Je staat gewoon als club gigantisch voor paal, voor de derde keer wel te verstaan.
HR
HR

kleine
Toeschouwer

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:43:24.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvvakm16@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
sorry, had kunnen opleveren :crap
HR
HR

RoelEHV
Lid 2e elftal

Reg.: 9 april 2007

PSV: Koning van de blunders
door onze Telessportredactie
EINDHOVEN - 'Koning van de blunders', zo mag PSV inmiddels wel worden bestempeld. De Eindhovense landskampioen lukt het maar niet om de administratieve zaken omtrent spelers op orde te krijgen. Met de uitsluiting van de KNVB-beker voegt PSV een nieuw hoofdstuk toe aan een reeks van blunders.....

PSV-trainer Ronald Koeman.
Foto: ANP

Ads door Google
Provider?
32 providers uitgebreid voor u getest. Kies het beste abonnement!
http://www.Consumentenbond.nl/Test
Een Platte Buik?
Gratis buikspieroefeningen Staalharde buikspieren in 30 dagen
http://www.gezondheidsweb.com
China Aandelen maken Rijk
Chalco 106% omhoog in 7 dagen! Gratis nieuwsbrief vol gouden tips
http://www.BoomingChina.nl/nieuwsbrief

Het is voor PSV alweer de tweede keer in korte tijd dat een team uit de beker wordt gezet. In het seizoen 2005/2006 sloot de KNVB Jong PSV uit van verdere deelname. De Eindhovenaren stelde in de eerste ronde tegen SHO toen ook een niet speelgerechtigde speler op. Lindsay Wilson was een jaar eerder verhuurd aan Helmond Sport, maar keerde terug naar de lichtstad. Dankzij een fout in de spelerspapieren had hij echter nog niet in actie mogen komen.

Ook met het inschrijven van spelers voor Europese bekertoernooien was PSV meerdere malen slordig. In het seizoen 2000/2001 verzuimde PSV zijn spelers Ruud van Nistelrooy en Eric Addo aan te melden voor het UEFA Cup-toernooi. De aanvaller en verdediger waren tijdig teruggekeerd van hun blessures en zouden inzetbaar zijn geweest.

Afgelopen competitiejaargang beging PSV wederom een soortgelijke blunder. John de Jong, die na twee jaar blessureleed eindelijk weer fit was verklaard, werd niet ingeschreven voor de Champions League. Desondanks heeft PSV niet geleerd van zijn fouten, want door de geschorste Manuel da Costa woensdagavond op te stellen in het bekerduel met Jong Heerenveen is de Eindhovense club nu uitgesloten van verdere deelname.
HR
HR

hen-3
Legende

Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001

kleine schreef:

weet alleen dat de winst gister avond 22.000 euries opgeleverd heeft.
HR
Geen winst heeft dus ook niets opgeleverd ;)
HR
HR

DA PHOOL
Legende

Vak: Noord - NN
Reg.: 8 november 2000

fReek est 1913 schreef:

HR
Denk wel een paar ton excl merchandise en sponsorinkomsten
HR
HR

Miele84
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Asten
Vak: Oost - XX
Reg.: 1 november 1999

Dan heeft het PSV dus al meer geld gekost dan de actie van de supporter die uit dolle vreugde na de wedstrijd van PSV tegen Vitesse een paar meter het veld in rende. Hier heeft PSV nooit een straf voorgekregen..maar deze man heeft wel 15.000 euro boete moeten betalen...tja...soms...
HR
HR

kleine
Toeschouwer

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:45:44.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvvakm16@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

hen-3 schreef:

(...)

Geen winst heeft dus ook niets opgeleverd ;)
HR
had me al verbeterd.. :denk
HRHR
HR

lempkesfabriek Rode kaart: waarschuwing
Legende
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Vak: Noord - SS
Reg.: 26 november 2004

GELUKKIG HEBBEN WE DEZE NOG!!

Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

jmvanzuilen
Bankzitter

DA PHOOL schreef:

(...)

Denk wel een paar ton excl merchandise en sponsorinkomsten
HR
Hallo!! We leven in Nederland...niet in Engeland of Spanje... 30.000-35.000...geloof me...
HR
HR

Robbio
Vaste waarde in elftal

Uit: Roosendaal
Vak: Oost - X
Reg.: 15 oktober 2002

Makaveli schreef:

Ben ik de enige die hier ook wel een beetje om kan lachen? Mag nooit gebeuren natuurlijk maar goed. Heel erg vind ik het nou ook weer niet dat we uit die beker liggen.
HR
Inderdaad, wanneer de UEFA PSV uit de CL had gezet dan zou ik pas echt teleurgesteld zijn. Verder ben ik van mening dat wanneer je meedoet om de prijzen (dus ook de Willy v/d Kuijlen bokaal), je er ook gewoon 100% voor moet gaan. Dat we nu uit de beker liggen is jammer maar niet desastreus.
:psv kampioenen!
HR
HR

jmvanzuilen
Bankzitter

Miele84 schreef:

Dan heeft het PSV dus al meer geld gekost dan de actie van de supporter die uit dolle vreugde na de wedstrijd van PSV tegen Vitesse een paar meter het veld in rende. Hier heeft PSV nooit een straf voorgekregen..maar deze man heeft wel 15.000 euro boete moeten betalen...tja...soms...
HR
Mazzel voor PSV....terecht voor die man...bordjes hangen er...lezen is niet echt heel moeilijk... Echt heel erg dom...bijna net zo dom als heel PSV gisteren...
HR
HR

Mariahout
Legende

Uit: ook altijd aanwezig
Reg.: 3 oktober 2002

Daar gaan de toppers tegen GA Eagles en Top Oss.

Het is gewoon onvoorstelbaar dat zo'n fouten op dit niveau gemaakt worden. Ik kan het gewoon niet geloven..... :verlegen
HR
HR

fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003

uit een geloten topic

Iedereen krijgt zo'n brief na afloop van het seizoen met een overzicht van schorsingen.
Het is dus volledig aan PSV te wijten. Die spelersformulieren worden natuurlijk pas de volgende dag gecontroleerd. Dat lijkt me logisch. Op de dag zelf is wel erg haastwerk.
HR
Haastwerk? Als je een bekertournooi organiseerd dan is het bijzonder belangrijk dat de beste wint. Dat is niet de club die doorgaat omdat de ander een fouteje maakt in de administratie. Staat de B hier voor bureaucratie of staat de de V voor voetbal :crap

[Dit bericht is veranderd door fansper (op 27 september 2007 13:51:03).]
HR
HR

Miele84
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Asten
Vak: Oost - XX
Reg.: 1 november 1999

Maar wat ik bedoel te zeggen..voor deze fout hoeft waarschijnlijk niemand op te draaien...terwijl het PSV een veel slechtere naam oplevert en veel meer geld kost.
HR
HR

psv03
Bankzitter

Uit: Roermond
Reg.: 5 april 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:49:28.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephantimmermans@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

PSV Oisterwijk schreef:

Reker en Koeman...Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
HR
:huh :huh :huh
Administratief medewerker die deze zaken hoort te registreren Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Of wilde je dit weer even gebruiken om te :kots op Koemen en Reker?
Lekker makkelijk weer!
HR
HR

jan_de_gekstuh
Meervoudig international

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 23 maart 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:49:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
domme fout van ons jammer dan maar geen beker

moeten we ons niet te druk om maken is eigen fout
HR
HR

Uw financieel adviseur
Vedette

Uit: Helmond / Someren
Vak: West - K
Reg.: 19 juni 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:49:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: rudyleenen@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zonneveld heeft te horen gekregen dat hij zeker in de basis staat tegen Inter. :crap
HR
HR

kameel
Vedette

Vak: Noord - RR
Reg.: 27 april 2000

Ik lach me ziek... echt.
Kan er niks aan doen, vind het eigenlijk alleen maar grappig.
:B
HR
HR

Olympiakos
Legende
Runner-up PSV Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Athene
Reg.: 17 september 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:50:46.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

lempkesfabriek schreef:

GELUKKIG HEBBEN WE DEZE NOG!!

Klik hier om de spoiler te bekijken

HR
Weet je heel zeker dat die voor koffie is? Volgens mij is het een echte gezellige bier-mok, zoals we die alleen in Eindhoven maken!

Maar kom op mensen, het is ook lastig met die kaarten..... al die kleuren! :B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 58,7% dat NAC wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!