Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 24 »
wj
International
Uit: Nistelrode
Vak: Oost - X
Reg.: 12 augustus 2005
Sir Tinus
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: -
Reg.: 15 april 2005
Gomes4Ever
Nationale topspeler
Reg.: 15 mei 2007
quote:Jij denkt dat een administratief medewerker eindverantwoordelijk is? Dat is nog altijd Reker.
psv03 schreef:
(...)
![]()
![]()
![]()
Administratief medewerker die deze zaken hoort te registreren Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Of wilde je dit weer even gebruiken om teop Koemen en Reker?
Lekker makkelijk weer!
Bas uit Helmond
Vedette
Uit: Sheffield, UK / Breda, NL
Reg.: 17 april 2000
quote:Hoppa, weer een stok om Koeman mee te slaan.
PSV Oisterwijk schreef:
Reker en Koeman...Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
NiNi
Legende
Uit: Eindhoven, Nederland
Reg.: 28 april 1999
quote:correctie: Pedro Salazar
Gomes4Ever schreef:
(...)Jij denkt dat een administratief medewerker eindverantwoordelijk is? Dat is nog altijd Reker.
Funky
Nationale topspeler
Uit: Lommel Belgie
Vak: Zuid - EE
Reg.: 9 november 2002
jmvanzuilen
Bankzitter
Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 november 2002
quote:Wat hebben sommige mensen toch een bekrompen stel hersenen... lekker schoppen naar zeist!! Heel makkelijk!
Vonlampen schreef:
Dit is natuurlijk niet de schuld van de KNVB, maar van P.S.V. zelf! En als uitsluiting de regel is dan valt daar niks van te zeggen.. Maar ik geloof wel dat ze hier erg van genieten daar in Zeist.![]()
P.S.V. zou zich voor altijd moeten terugtrekken uit dit nep-tournooi, en dus ook niet meer moeten deelnemen aan de wedstrijden om de Johan Cruijf schaal. Kijken hoe ze dan piepen in Zeist...
Thoresen KONING
Legende
Uit: Breda
Reg.: 23 augustus 2001
jmvanzuilen
Bankzitter
quote:Onzin, Pedro is persvoorlichter...heeft niks met schorsingen te maken. En zeker geen eindverantwoording. Die ligt uiteindelijk altijd bij Valckx. TECHNISCH (wedstijdenm spelers etc.) MANAGER!!!
NiNi schreef:
(...)
correctie: Pedro Salazar
NiNi
Dropshot
Legende
Uit: Drachten
Reg.: 14 april 2005
lempkesfabriek ![]()
Legende
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 26 november 2004
quote:Nee, Oly, in Griekenland gaat er misschien bier in maar hier toch echt koffie.
Olympiakos schreef:
(...)
Weet je heel zeker dat die voor koffie is? Volgens mij is het een echte gezellige bier-mok, zoals we die alleen in Eindhoven maken!

PSV Kampioenen
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
NiNi
Legende
Uit: Eindhoven, Nederland
Reg.: 28 april 1999
quote:Nou joh...dan weet jij het toch beter: proficiat! Maar ik wil er wel een flesje goede wijn opzetten hoor
jmvanzuilen schreef:
(...)
Onzin, Pedro is persvoorlichter...heeft niks met schorsingen te maken. En zeker geen eindverantwoording. Die ligt uiteindelijk altijd bij Valckx. TECHNISCH (wedstijdenm spelers etc.) MANAGER!!!
jmvanzuilen
Bankzitter
quote:Ach, het is ook een beetje de charme van ons cluppie. We blijven natuurlijk een beetje een kneuterige club. Het is niet professioneel, mag nooit gebeuren, oerstom enz. enz. Maar het is ook wel een klein beetje PSV. Wij zijn de enige club die dat 4x kunnen presteren.
We mogen dan een topclub zijn qua voetbal, we hebben onszelf weer onsterfelijk belachelijk gemaakt
berrie
Toeschouwer
Reg.: 29 oktober 2006
jmvanzuilen
Bankzitter
quote:Nou vertel maar dan...waarom zou een persvoorlichter hier eindverantwoordelijk voor zijn...ben echt heel benieuwd.
NiNi schreef:
(...)
Nou joh...dan weet jij het toch beter: proficiat! Maar ik wil er wel een flesje goede wijn opzetten hoor![]()
NiNi
jmvanzuilen
Bankzitter
quote:Klopt niet wat je zegt...want Zonneveld is ook nog geschorst voor de CL vanuit een schorsing van een aantal jaren geleden bij NEC... Kaarten neem je niet mee, schorsingen wel...
rikaarts schreef:
Ik kan het nog steeds niet geloven; sjongeee wat een slecht beleid zeg! Hier moet je toch gewoon aandenken!
Een fout van zowel de technische staf, als de begeleiding van de selectie (administratie)...
Maar eigenlijk vind ik het ook stom; 2 gele kaarten behaald in verschillende wedstrijden in de beker van vorig seizoen en dan leverd dat dan in het volgende seizoen een schorsing op! Ik vind het vreemd! Want zelfs in de CL begint het nieuwe seizoen iedereen vanaf 0 (denk aan Salcido!)!! Dat vind ik gewoon vreemd aan de hele situatie! Natuurlijk is PSV zelf de hoofdschuldige! Sjongee jonge.. amateurs!
Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

Op dit moment zitten er 13 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Vanavond om 1945 ERE PSV - Twente GEEN STREAMGEZEIK".
Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?
Van de PSV-fans denkt 92,6% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!