PSV Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 19:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 24 »

HR

wj
International

Uit: Nistelrode
Vak: Oost - X
Reg.: 12 augustus 2005

Ochja dan winnen we toch mooi die andere beker met de grote oren :B
HR
HR

Sir Tinus
Legende

Uit: Valkenswaard
Vak: -
Reg.: 15 april 2005

Tja foutje kan gebeuren , maar 4 grote fouten in 6 jaar is wel teveel van het goede. Ik vind het ook best vreemd dat Da Costa dat zelf niet meer weet. Ik neem aan dat je als voetballer weet wanneer je een schorsing hebt. Ik neem het Da Costa natuurlijk niet kwalijk maar ik zou het zelf als speler wel weten denk ik.

Het heeft ook weer zijn voordelen natuurlijk , je leidt geen pijnlijk verlies bij een subtopper en je hebt meer rust met het al veel te drukke programma is dat best een luxe. Die beker wint PSV toch niet want verder in het jaar gaat Koeman toch zijn spelers sparen voor de echte belangrijke wedstrijden.

Ik vind dat de beker belangrijk is hoor , maar voor PSV is het geen ramp dat het niet meer deel neemt sportief gezien.
HR
HR

Vonlampen
Lid 2e elftal

Uit: Wolvega
Reg.: 26 september 2002

Dit is natuurlijk niet de schuld van de KNVB, maar van P.S.V. zelf! En als uitsluiting de regel is dan valt daar niks van te zeggen.. Maar ik geloof wel dat ze hier erg van genieten daar in Zeist. :kots

P.S.V. zou zich voor altijd moeten terugtrekken uit dit nep-tournooi, en dus ook niet meer moeten deelnemen aan de wedstrijden om de Johan Cruijf schaal. Kijken hoe ze dan piepen in Zeist...
HR
HR

Gomes4Ever
Nationale topspeler

Reg.: 15 mei 2007

quote:HR
psv03 schreef:

(...)

:huh :huh :huh
Administratief medewerker die deze zaken hoort te registreren Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Of wilde je dit weer even gebruiken om te :kots op Koemen en Reker?
Lekker makkelijk weer!
HR
Jij denkt dat een administratief medewerker eindverantwoordelijk is? Dat is nog altijd Reker.
HR
HR

Bas uit Helmond
Vedette

Uit: Sheffield, UK / Breda, NL
Reg.: 17 april 2000

PSV Oisterwijk schreef:

Reker en Koeman...Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
HR
Hoppa, weer een stok om Koeman mee te slaan.
Doe toch eens normaal man, wat kan Koeman hier nu aan doen?

Eerst denken voor je iets post graag...
HR
HR

Capos
Internationale topspeler

Uit: Utrecht
Vak: Oost - W
Reg.: 31 januari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:53:35.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: psvcapos@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Weer een ongelofelijke kutfout, ik vind ook dat als je ergens voor speelt er ook voor 110% voor moet gaan, ook al is het de Fruitschaal of beker. Dat we nu 3 keer kampioen zijn geworden is erg leuk, maar als we een keer geen kampioen zouden worden en we hadden alleen de beker nog, hadden de meesten waarschijnlijk dit wel gezien als soort van hoofdprijs. Dat PSV er nu uit is gezet is gewoon een oerstomme fout en zoals eerder gezegd had men de gang van zaken omtrent dit soort dingen allang verbeterd moeten hebben na de andere blunders... Een schande voor een topclub als PSV.
HR
HR

Qwiebus
Talentje

Uit: Eindhoven
Reg.: 17 januari 2007

Sukkels! Meer kan ik er niet over zeggen. Dit mag niet gebeuren bij een prof-club.
HR
HR

NiNi
Legende

Uit: Eindhoven, Nederland
Reg.: 28 april 1999

Gomes4Ever schreef:

(...)Jij denkt dat een administratief medewerker eindverantwoordelijk is? Dat is nog altijd Reker.
HR
correctie: Pedro Salazar

NiNi
HR
HR

Funky
Nationale topspeler

Uit: Lommel Belgie
Vak: Zuid - EE
Reg.: 9 november 2002

Hahahaha, wat een sukkels. Niet te geloven. het is zo triest dat ik er gewooon om moet lachen...hahahahaha
HR
HR

jmvanzuilen
Bankzitter

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 november 2002

Vonlampen schreef:

Dit is natuurlijk niet de schuld van de KNVB, maar van P.S.V. zelf! En als uitsluiting de regel is dan valt daar niks van te zeggen.. Maar ik geloof wel dat ze hier erg van genieten daar in Zeist. :kots

P.S.V. zou zich voor altijd moeten terugtrekken uit dit nep-tournooi, en dus ook niet meer moeten deelnemen aan de wedstrijden om de Johan Cruijf schaal. Kijken hoe ze dan piepen in Zeist...
HR
Wat hebben sommige mensen toch een bekrompen stel hersenen... lekker schoppen naar zeist!! Heel makkelijk!
HR
HR

Thoresen KONING
Legende

Uit: Breda
Reg.: 23 augustus 2001

Ja, wie u nog beweert dat dit gebeurt omdat de KNVB tegen ons is hoef ik in ieder geval nooit meer serieus te nemen. Het zal wel weer de fout zijn van één of andere lullige boekhouder. Valckx, Reker en Koeman zijn enkel teleurgestelde slachtoffers. Ik zie het al voor me dat het leger Terschelling opblaast en de minister van defensie lekker op zijn stoeltje blijf zitten, teleurgesteld en boos tegelijk. We voelen allemaal met je mee hoor jan.

We mogen dan een topclub zijn qua voetbal, we hebben onszelf weer onsterfelijk belachelijk gemaakt. Dat had ik over Ajax ook gezegd en het is nu niet anders. Behalve dan dat wij een wereldrecord hebben in administratieve blunders. Maar het lek is nu vast boven ! :ja
HR
HR

jmvanzuilen
Bankzitter

NiNi schreef:

(...)

correctie: Pedro Salazar

NiNi
HR
Onzin, Pedro is persvoorlichter...heeft niks met schorsingen te maken. En zeker geen eindverantwoording. Die ligt uiteindelijk altijd bij Valckx. TECHNISCH (wedstijdenm spelers etc.) MANAGER!!!
HR
HR

guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003

Het kan me geen ruk schelen dat ze uit die beker zijn gezet, zolang ze zulke ongelooflijke blunders maar niet maken bij de CL en de competitie.

Wel lachwekkend dat dit elke keer weer bij PSV gebeurd. De man/vrouw die hiervoor verantwoordelijk is, mag opzouten.
HRHR
HR

Dropshot
Legende

Uit: Drachten
Reg.: 14 april 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:57:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: keeszijnstra007@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Per direct de verantwoordelijke er uit kicken :kwaad en ik maar denken dat ze me op school voor de gek houden..

Helemaal om niks in de kou gisteren gestaan! :dood
HR
HR

lempkesfabriek Rode kaart: waarschuwing
Legende
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Vak: Noord - SS
Reg.: 26 november 2004

Olympiakos schreef:

(...)

Weet je heel zeker dat die voor koffie is? Volgens mij is het een echte gezellige bier-mok, zoals we die alleen in Eindhoven maken!
HR
Nee, Oly, in Griekenland gaat er misschien bier in maar hier toch echt koffie.

Deze beker is voor het bier
forumillustratie
Het schijnt hetzelfde effect te hebben als bier drinken met een rietje. En aangezien wij hier in Brabant (in ieder geval op de PSV-burelen) graag stomdronken rondlopen is dit een mooie oplossing. Valt het ook niet zo op dat Stan de hele dag aan het pilsen is.
HR
HR

PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 13:59:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 58441900  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Denk dat ik maar is open sollicitatie ga sturen naar PSV voor die functie, ben toch opzoek naar een baan en weet toch wel heel zeker dat ik zulke fouten niet maak.
HR
HR

mitzi
Toeschouwer

Reg.: 27 september 2007

Wat ik niet snap is dat iedereen maar zegt dat het "maar" het bekertoernooi is. We willen toch zeker alles winnen! Ook de Knvb en 020 worden er de hele tijd bij gehaald. Wat hebben die hier nou mee te maken??? De hoge heren bij PSV mogen zich dit aantrekken!
HR
HR

NiNi
Legende

Uit: Eindhoven, Nederland
Reg.: 28 april 1999

jmvanzuilen schreef:

(...)

Onzin, Pedro is persvoorlichter...heeft niks met schorsingen te maken. En zeker geen eindverantwoording. Die ligt uiteindelijk altijd bij Valckx. TECHNISCH (wedstijdenm spelers etc.) MANAGER!!!
HR
Nou joh...dan weet jij het toch beter: proficiat! Maar ik wil er wel een flesje goede wijn opzetten hoor ;)

NiNi
HR
HR

jmvanzuilen
Bankzitter

Ik neem trouwens wel aan dat de meegereisde supporters hun geld terug krijgen...
HR
HR

Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999

We mogen dan een topclub zijn qua voetbal, we hebben onszelf weer onsterfelijk belachelijk gemaaktHR
Ach, het is ook een beetje de charme van ons cluppie. We blijven natuurlijk een beetje een kneuterige club. Het is niet professioneel, mag nooit gebeuren, oerstom enz. enz. Maar het is ook wel een klein beetje PSV. Wij zijn de enige club die dat 4x kunnen presteren. :B
HR
HR

berrie
Toeschouwer

Reg.: 29 oktober 2006

Wat nou topclub, als je dit soort fouten maakt en blijft maken...
HR
HR

jmvanzuilen
Bankzitter

NiNi schreef:

(...)

Nou joh...dan weet jij het toch beter: proficiat! Maar ik wil er wel een flesje goede wijn opzetten hoor ;)

NiNi
HR
Nou vertel maar dan...waarom zou een persvoorlichter hier eindverantwoordelijk voor zijn...ben echt heel benieuwd.
HR
HR

rikaarts
Internationale topspeler

Uit: Heerlen
Vak: Oost - W
Reg.: 20 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 14:02:01.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik kan het nog steeds niet geloven; sjongeee wat een slecht beleid zeg! Hier moet je toch gewoon aandenken!
Een fout van zowel de technische staf, als de begeleiding van de selectie (administratie)...

Maar eigenlijk vind ik het ook stom; 2 gele kaarten behaald in verschillende wedstrijden in de beker van vorig seizoen en dan leverd dat dan in het volgende seizoen een schorsing op! Ik vind het vreemd! Want zelfs in de CL begint het nieuwe seizoen iedereen vanaf 0 (denk aan Salcido!)!! Dat vind ik gewoon vreemd aan de hele situatie! Natuurlijk is PSV zelf de hoofdschuldige! Sjongee jonge.. amateurs!
HR
HR

jmvanzuilen
Bankzitter

rikaarts schreef:

Ik kan het nog steeds niet geloven; sjongeee wat een slecht beleid zeg! Hier moet je toch gewoon aandenken!
Een fout van zowel de technische staf, als de begeleiding van de selectie (administratie)...

Maar eigenlijk vind ik het ook stom; 2 gele kaarten behaald in verschillende wedstrijden in de beker van vorig seizoen en dan leverd dat dan in het volgende seizoen een schorsing op! Ik vind het vreemd! Want zelfs in de CL begint het nieuwe seizoen iedereen vanaf 0 (denk aan Salcido!)!! Dat vind ik gewoon vreemd aan de hele situatie! Natuurlijk is PSV zelf de hoofdschuldige! Sjongee jonge.. amateurs!
HR
Klopt niet wat je zegt...want Zonneveld is ook nog geschorst voor de CL vanuit een schorsing van een aantal jaren geleden bij NEC... Kaarten neem je niet mee, schorsingen wel...
HR
HR

EWT
Talentje

Vak: Oost - X
Reg.: 21 juli 2003

Wat stom!! wat een amateurisme!

Overigens vind ik dat de regels wel wat duidelijker kunnen, Salcido was bijvoorbeeld na 2 gele kaarten in CL niet geschorst voor de eerste wedstrijd dit seizoen. Hoe zit dat eigenlijk met de competitie, telt dat alleen bij een rode kaart? Verder heb je ook nog die kaarten regeling rondom de jc schaal, als PSV bekerwinnaar was geweest had die schorsing al over geweest. Nou ja dat waren gediskwalificeerd in de jc schaal maar ja dat boeit ook niet veel ( en bij de laatste jaargang helemaal weinig). Het blijft natuurlijk een enorme fout van PSV, ieamnd moet dat toch bijhouden??? PSVfans die daar waren dienen sowieso hun geld terug te krijgen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 13 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Vanavond om 1945 ERE PSV - Twente GEEN STREAMGEZEIK".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 92,6% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!