PSV Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 02:39                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 »

HR

psv03
Bankzitter

Uit: Roermond
Reg.: 5 april 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 14:05:34.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephantimmermans@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Gomes4Ever schreef:

(...)Jij denkt dat een administratief medewerker eindverantwoordelijk is? Dat is nog altijd Reker.
HR
Wie ook de eindverantwoordelijke is, moet deze dan meteen maar opstappen? Als dat dezelfde is dan destijds met de aanmeldingen die vergeten waren, dan valt er nog wat van te zeggen. Anders gaat dit ook weer te ver.

Maar ja wij als Nederlanders moeten altijd meteen koppen laten rollen als er een iets gebeurd :kots
HR
HR

psvjw
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Vught
Vak: West - JJ
Reg.: 28 mei 2007

Waarom roept iedereen dat Da Costa dat had moeten weten...

Bij de CL gelden de gele kaarten van vorig seizoen niet meer, maar rode kaarten van enkele jaren terug nog wel.

In de play-offs tellen de kaarten door in alle Nederlandse competities (geloof ik)

In de JC-schaal tellen de kaarten van de kampioen door in de competitie en de kaarten van de bekerwinnaar in het bekertoernooi

Dat is toch geen taak voor een voetballer om dat bij te houden. Daar heb je een administratie voor.

Als er een keer een fout wordt gemaakt, ok. Maar dit is de zoveelste keer en dus te triest voor woorden. :nee
HR
HR

Bas uit Helmond
Vedette

Uit: Sheffield, UK / Breda, NL
Vak: -
Reg.: 17 april 2000

lempkesfabriek schreef:

(...)Het schijnt hetzelfde effect te hebben als bier drinken met een rietje. En aangezien wij hier in Brabant (in ieder geval op de PSV-burelen) graag stomdronken rondlopen is dit een mooie oplossing. Valt het ook niet zo op dat Stan de hele dag aan het pilsen is.
HR
En we hebben een winnaar...

Het was even wachten voor het bekende cliché weer gebruikt ging worden, maar daar is hij.

:pul
HR
HR

Thoresen KONING
Legende

Uit: Breda
Reg.: 23 augustus 2001

Ja hoe durf je Stan verantwoordelijk te houden voor wat dan ook ! En dat zo kort voor Happy Hour !
HR
HR

Gladjanus
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Deurne
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 9 februari 2007

Wat een stel pipo's zeg bij :psv ! :\[ :kwaad
:kots :kots :kots
HR
HR

RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000

Thoresen KONING schreef:

Ja hoe durf je Stan verantwoordelijk te houden voor wat dan ook ! En dat zo kort voor Happy Hour !
HR
:D

Ik kan er alleen maar om lachen, als een boer met kiespijn. Oh oh oh PSV...

Daar gaat je marketingwaarde, van 24 naar 34. :B
HR
HR

Number 8 On Tour
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Beuningen
Vak: Noord - P
Reg.: 29 januari 2004

Werkelijk waar, wat een prutsers.
Dit hou je toch niet voor mogelijk dat je vergeet dat iemand geschorst is! Dat vergeten ze bij onze amateurclub nog niet :\[
HR
HR

lempkesfabriek Rode kaart: waarschuwing
Legende
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 26 november 2004

Nu da Costa gewoon heeft meegespeeld, rest mij de vraag:

Is DaCosta nou geschorst voor de eerstvolgende bekerwedstrijd???
HR
HR

Bas uit Helmond
Vedette

Uit: Sheffield, UK / Breda, NL
Reg.: 17 april 2000

Thoresen KONING schreef:

HR
Bla bla bla

Feit is dat elk incident(je) reden is voor bepaalde personen om gelijk Koeman/Reker/Valckx af te branden.

Valt nog mee dat er niemand om de terugkeer van v. Raaij heeft gevraagd. (Dus laat maar, is niet grappig)
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 30 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

DA PHOOL
Legende

Vak: Noord - NN
Reg.: 8 november 2000

PSV moet de medewerker verantwoordlijk in kwestie of ontslaan of korten op zijn loon.
HR
HR

RIO
Legende
Chatoperator

lempkesfabriek schreef:

HR
Hehehe, e-mail de PSV administratie zou ik zeggen.

Hoe zat dat nou met Gabri, had die vorig jaar niet rood gekregen? Speelde wel in de JC Schaal (terwijl de kaart toch telde voor de JC Schaal) of zit ik mis?
HR
HR

fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003

Dat zijn we dus volgend jaar in het KNVB mailbericht. Tot die tijd zou ik er geen biertje opzetten.
HRHR
HR

DonniePablo
Bankzitter

Vak: West - KK
Reg.: 6 november 2003

Wel balen, en jammer dat zulke fouten TE vaak voorkomen.
Ik ben het er mee eens dat het slechts het beker toernooi is, wat niemand echt heel erg boeit.
Maar ik hoopte dat PSV de dubbel weer eens in zijn zak kon steken. Word dus weer een jaar wachten!!

Maar degene die over dit sort zaken gaat, schorsingen doorgeven, spelers inschrijven die terug gaan komen van een blessure en dergelijk, en zulke fouten maken, direct ontslaan, PSV is een miljoenenclub, geen amateurclubje...
HR
HR

Faaz
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 september 2000

Waar ajax op het nippertje ontsnapte, worden wij dus gewoon wel door amateurs uitgeschakeld...
HR
HR

NiNi
Legende

Uit: Eindhoven, Nederland
Reg.: 28 april 1999

jmvanzuilen schreef:

(...)

Nou vertel maar dan...waarom zou een persvoorlichter hier eindverantwoordelijk voor zijn...ben echt heel benieuwd.
HR
Als dat zijn enige taak zou zijn bij PSV zou het inderdaad vreemd zijn. Maar hij doet dus ook nog wel wat meer.

NiNi
HR
HR

lukeg
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 januari 2005

Wat een ongelofelijke prutsers zeg.. dom dom dom.. Wakker worden PSV.. Echt jammer, die prijs kunnen we alvast vergeten :\(
HR
HR

Nilis.
Legende
Winnaar Banner Battle

Vak: Oost - X
Reg.: 7 maart 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 14:14:47.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Sebastian Zuniga schreef:

AMATEURISME TEN TOP!

:kots

HR
Dat is inderdaad ook het eerst wat ik zei toen ik een telefoontje kreeg met het bericht. Ongelooflijk dat ze zich bij PSV nog steeds laten foppen door dit soort zaken. Vergelijkbaar met het niet inschrijven van speler in de CL. Schandalig! :\[
HR
HR

Mariahout
Legende

Uit: ook altijd aanwezig
Vak: Oost - V
Reg.: 3 oktober 2002

lempkesfabriek schreef:

HR
Dat is een goede vraag, ik mag hopen dat ze dit nu wel goed uitzoeken. Lijkt me een mooie taak voor een medewerker op de nieuwe afdeling inschrijvingen en schorsingen. ;)
HR
HR

Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999

Daar gaat je marketingwaarde, van 24 naar 34.HR
Misschien, maar ik zie allerlei nieuwe commerciele mogelijkheden. Wat denk je van een reclamespot met Schoevers? "Wil jij niet dezelfde administratieve fouten als PSV? Volg dan een opleiding bij Schoevers."

Hier zit genoeg potentieel in lijkt me. :ja
HR
HR

Miele84
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Asten
Vak: Oost - XX
Reg.: 1 november 1999

RIO schreef:

(...)

Hehehe, e-mail de PSV administratie zou ik zeggen.

Hoe zat dat nou met Gabri, had die vorig jaar niet rood gekregen? Speelde wel in de JC Schaal (terwijl de kaart toch telde voor de JC Schaal) of zit ik mis?
HR
Gabri heeft is toen drie wedstrijden in de Play-offs geschorst geweest.
HR
HR

RIO
Legende
Chatoperator

Makaveli schreef:

(...)
Misschien, maar ik zie allerlei nieuwe commerciele mogelijkheden. Wat denk je van een reclamespot met Schoevers? "Wil jij niet dezelfde administratieve fouten als PSV? Volg dan een opleiding bij Schoevers."

Hier zit genoeg potentieel in lijkt me. :ja
HR
:B

Slimme kerel ben je!

Ik heb nog wel een secretaresje in de aanbieding, die heeft aandacht voor alle details en loopt de kantjes en randjes er niet vanaf.

Maar je ziet dus al, grappen worden erover gemaakt, zo stom is het eigenlijk.

Reker, ik mag hopen dat alle bedrijfsprocessen worden getoetst, blijknaar niet dus. Ben benieuwd wat voor andere verrassingen we krijgen binnenkort. Spannend.
HR
HR

3P
Legende

Uit: Eindhoven, NB, Nederland
Vak: Noord - U
Reg.: 15 januari 1999

Bedankt PSV, voor het zeker niet kunnen behalen van de dubbel dit jaar.

Dat mensen nog kunnen lachen hierom, echt ongelofelijk. Dit is gewoon heel erg. :nee :kwaad
HR
HR

lempkesfabriek Rode kaart: waarschuwing
Legende
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Vak: Noord - SS
Reg.: 26 november 2004

Bas uit Helmond schreef:

(...)Bla bla bla

Feit is dat elk incident(je) reden is voor bepaalde personen om gelijk Koeman/Reker/Valckx af te branden.
...
HR
bas, helaas houdt Stan zelf het cliché in stand door mee te werken aan interviewtjes in ons nationale voetbalblaadje: "Stan Valckx, geliefde stopper en stapper."
(vi, deze week)
Don't blame me.
HR
HR

Faaz
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 september 2000

Ik heb mijn voicemail maar veranderd in:

"Lach maar, nu kunnen wij ons tenminste rustig richten op de titel en CL..."

Vooral dat eerste wordt erg serieus genomen.

Man, man, wat een afgang...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 90,5% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!