PSV Netwerk
zaterdag 13 maart 2010 - 15:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 24 »

HR

Doninho
Vedette

Uit: supp. groep: Philips Army!
Vak: Oost - X
Reg.: 9 februari 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 12:31:11.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: don_dkh@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21665

PSV MEDIA - PSV is uitgesloten in het toernooi om de KNVB beker. Het team van Ronald Koeman won weliswaar met 3-0 van Jong Heerenveen, maar verdediger Manuel da Costa had niet mogen meespelen in verband met een openstaande schorsing. “Dit is niet goed te praten”, aldus algemeen directeur Jan Reker.

Automatische sanctie
Da Costa had van vorig seizoen in het bekertoernooi nog twee gele kaarten open staan, die samen golden als een schorsing voor één wedstrijd. De Portugees liep deze kaarten op in de bekerwedstrijden tegen Go Ahead Eagles-thuis en NAC Breda-uit. De automatische sanctie die PSV nu krijgt, omdat Da Costa woensdagavond toch meedeed tegen Jong Heerenveen, is reglementaire uitsluiting in het KNVB bekertoernooi. De voetbalbond nam donderdagochtend contact op met PSV.

Reactie Jan Reker
“Dit is een enorme blunder die niet goed te praten is”, zegt Jan Reker, die zeer ontstemd is door het gegeven. “Ik heb onmiddellijk besloten om de procedures aangaande dit soort administratieve zaken intern drastisch te wijzigen. Hier is het laatste woord dus zeker nog niet over gezegd”, aldus Reker, die het voor de spelers, staf, supporters en sponsors ten zeerste betreurt. “De KNVB beker is een mooie prijs die we altijd graag willen winnen. Hierdoor kan dit niet meer en dat is méér dan spijtig.”

DOM DOM DOM!
Wat een blunder :crap
Nou, maar goed dat Platini zijn regel nog neit geldt dat je voorronde Cl hebt bij bekerwinst.
HR
HR

rikaarts
Internationale topspeler

Uit: Heerlen
Vak: Oost - W
Reg.: 20 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 12:33:05.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is toch egt NIET te geloven!
Wat een grote fout zeg.... :huh :kwaad

Slaap lekker verder jongens.. :slaap

Een paar seizoen terug gebeurde het al in de UefaCup, toen liet Gerets V.Nistelrooy en Addo (als ik het goed heb) niet invallen...., maar dit .......???
HR
HR

De Chiller
Jeugdspeler

Vak: -
Reg.: 7 april 2001

Jongens, wat een ontzettende blunder zeg. Tjeezus
Waarom maakt PSV wel vaker van dit soort domme fouten net als bij inschrijving voor CL?
HR
HR

Sebastian Zuniga
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004

AMATEURISME TEN TOP!

:kots

OMG wat een ongelooflijke waardeloze en slechte blunder :kwaad
HR
HR

Bakeltje
Jeugdspeler

Uit: Mariahout
Vak: Noord - OO
Reg.: 30 juli 2003

Idd amateurisme :kwaad
Niet de eerste keer dat die slaapkoppen zoiets doen (denk aan inschrijving spelers CL)
HR
HR

Sebastian Zuniga
Legende

Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004

Zijn er bepaalde mensen die specifiek over dit soort zaken gaan!?

METEEN ONTSLAAN

Ik vind dit gewoon serieus een drama echt waar.
HR
HR

Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999

Een nieuwe centrale verdediger? NEE. Een nieuwe linksback? NEE. Een opvolger voor Cocu? NEE.
Wat PSV écht nodig heeft is een bureaucraat die alle formele zaken eens fatsoenlijk af weet te handelen :\[

Spelers die niet op de lijst staan opnemen in de selecties, spelers vergeten aan te melden, geschorste spelers opstellen, wat een amateurisme!! :kwaad

Het is nog een mirakel dat Zonneveld niet gespeeld heeft tegen CSKA...

PSV profamateurclub! :nee
HR
HR

ping
Vaste waarde in elftal

Uit: Nijmegen
Reg.: 8 januari 2002

Ik dacht eerst even dat het om een grap ging.

Ongelofelijk zeg...

Ik weet ook niet helemaal hoe het doorgeven van schorsingen door de knvb in zijn werk gaat (bv. wanneer een speler naar een andere club verhuist). Maar het lijkt mij ook normaal als aan het begin van een siezoen alle openstaande schorsingen worden doorgegeven, dit is dus ook niet gebeurt. Wel zijn ze er de volgende dag snel genoeg bij om PSV te bellen en uit te sluiten.
HR
HR

vonlanthen15
Internationale topspeler

Vak: West - JJ
Reg.: 13 december 2004

Ongelofelijk.. Dat zoiets nog kan gebeuren.. Wat een prutsers bij de administratie..
HR
HR

Remco.
Legende

Vak: West - L
Reg.: 19 juni 2003

Heb ik daar *********** 1,5 uur voor in de kou gezeten gisteren? :I

het is eigenlijk lachwekkend zo amateuristisch...
HR
HR

Emile1983
Toeschouwer

Uit: Best
Vak: Noord - NN
Reg.: 28 oktober 2006

Ongelofelijk!

'Gelukkig' betreft dit dan de KNVB beker, maar wat als die knuppels het voor elkaar krijgen om dit in de CL te flikker....weg miljoenen!

Wat een ellende! Ik hoopte nog zo op de dubbel dit jaar!
HR
HR

Willemh
Jeugdspeler

Vak: Oost - X
Reg.: 31 juli 2005

Kunnen we ons zo beter focussen op de champions league :D

Maar dit gaat weer nergens over.. :crap
HR
HR

Het Kanon
Legende
Runner-up PSV Netwerk Battle 2006

Reg.: 13 maart 2000

Houdt het verdomme ooit een keer op daar? Geen spelers inschrijven voor de Europacups en nu dit weer. Stelletje amateurs aan de Frederiklaan.
HRHR
HR

Philip
Legende

Uit: Maastricht
Reg.: 9 april 1999

Skitterend! :B Ik wist dat we de beker niet serieus namen maar dit slaat alles....
HR
HR

Remco.
Legende

Scheelt wel weer wat centjes natuurlijk :ja

Bovendien kunnen we ons volledig richten op de competitie en CL :ja

Daarnaast zijn we eigenlijk veel te goed voor die beker :ja

SUKKELS!

:kots :kots :kots
HR
HR

Berk
International

Uit: Light Town
Vak: Oost - V
Reg.: 22 november 1999

Hoe lang gaat deze klucht nog door?

John de Jong, Ruud van Nistelrooy vergeten op de lijst te zetten.
And the story continues!

Ongeloofelijk dit.
HR
HR

Captain(C)
Legende

Uit: Best
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 januari 2004

Dit is werkelijk te triest voor woorden.
Hoe is dit in vredenaam mogelijk...

Je kunt zeggen van 'het is maar voor de beker '
Maar dit kan gewoon niet...
HR
HR

insider11
Toeschouwer

Reg.: 28 juni 2007

HR
HR

psv_7
Talentje

Uit: nieuwland(zeeland)
Vak: Noord - N
Reg.: 24 september 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 12:48:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jvanwaarde@live.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik weet eigenlijk niet zo of ik er nou om moet lachen, of dat je hier kwaad om moet worden. :bang
Maar het komt beetje amateuristisch over :nee
HR
HR

Kezmenneke
Legende

Uit: Sittard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 februari 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 september 2007 om 12:48:35.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 34552639  MSN: kezmenneke@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Stel je voor dat dit in de Champions League was gebeurd..... :schrik
HR
HR

MagicPSV
Toeschouwer

Uit: thuis in nederland en mexico
Reg.: 23 juni 2007

Slimme zet (al denk ik niet dat dit express gedaan is) nou hoeven ze niet meer in actie te komen voor dit flut toernooi. En kan men zich richten op belangrijkere zaken zoals landskampioenschap en cl.
HR
HR

Joker
Basisspeler

Vak: West - H
Reg.: 24 april 2000

Bij deze wil ik graag solliciteren naar de functie van administratief medewerker bij PSV!!!!

Dit is zo debiel dat ik er alleen maar om kan lachen, echt treurig
HR
HR

AFELLAY
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003

Wat een amateurisme, niet te geloven! :nee

Ik ben dan wel van mening dat de beker m'n geen zak uitmaakt want oals de KNVB het aanpakt is het geen 'mooi' toernooi met prestige. Maar er op zo;n manier uitvliegen vind ik toch wel beschamend.
HR
HR

Remco.
Legende

quote:HR
MagicPSV schreef:

Slimme zet (al denk ik niet dat dit express gedaan is) nou hoeven ze niet meer in actie te komen voor dit flut toernooi. En kan men zich richten op belangrijkere zaken zoals landskampioenschap en cl.
HR
Mij te makkelijk. Besmeuren met pek en veren, die hoge heren in het verwarmde kantoor in Eindhoven!
HR
HR

De Chiller
Jeugdspeler

Reg.: 7 april 2001

Nou blijkt dat dezelfde fout ook ooit is gemaakt bij Jong PSv met Lindsay Wilson. (Bron: VI.nl)
Wat een ontzettend drama zeg.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV uit KNVB Beker gezet

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 69,7% dat Werder Bremen wint van Valencia. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!