| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
|
Gringo Nationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1500 Reg.: 28 december 2005 |
quote: freeky123 schreef:
Ik hoop dat het shirt ongeveer er uit komt te zien als het shirt dat Porto nu heeft(Natuurlijk wel rood i.p.v blauw) Ik heb hem thuis ook en is zeer mooi.
(plaatje)
Dat is gewoon compleet het thuisshirt wat we nu hebben! 
|
|
|
ezra International
Uit: Almelo Vak: Zuid - CC Posts: 606 Reg.: 8 maart 2005 |
quote: PSV Kampioenen schreef:
Ik snap niet waarom het bij PSV altijd zo lang moet duren voordat ze het eens een keer bekend maken.
ja vind ik nou ook. Normaal gesproken altyd de laatste wedstrijd in het nieuwe shirt als het mogelijk is. Maar de laatste jaren bijna niet meer het geval. Jammer.
|
|
|
dvhpsv Bankzitter
Vak: - Posts: 207 Reg.: 22 april 2007 | Het feit dat PSV hier het shirt zo laat presenteert is gewoon omdat men het begrip "marketing" hier niet snapt Wanneer PSV een shirt eerder op de markt brengt kunnen meer fans het nu al kopen maar dat schijnen ze niet te snappen denk ik.. die oude zijn volgensmij ook al bijna op dus t zit er wel aan te komen!
|
|
|
Arend Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1079 Reg.: 20 juni 1999 | Ik heb sowiezo nog maar weinig shirts gezien van de NL top 4!!
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8134 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: dvhpsv schreef:
Het feit dat PSV hier het shirt zo laat presenteert is gewoon omdat men het begrip "marketing" hier niet snapt Wanneer PSV een shirt eerder op de markt brengt kunnen meer fans het nu al kopen maar dat schijnen ze niet te snappen denk ik.. die oude zijn volgensmij ook al bijna op dus t zit er wel aan te komen!
Valt wel mee. Door het shirt bij de eerste training van het nieuwe seizoen te presenteren, komen er veel meer mensen dan normaal naar de training om na de training het shirt te kunnen kopen.
|
|
|
ehvdgxt Bankzitter
Vak: Noord - T Posts: 187 Reg.: 22 april 2004 | Ik hoop dat het contract met NIKE gewoon verlengt wordt na afloop. Ik moet zeggen dat ik niet vaak genoeg online ben om te lezen of daar al duidelijkheid over is, maar goed.
Ik zou niet weten welk ander merk ik geschikt zou vinden.
Alleen Adidas misschien van vroeger uit nog, maar die hebben al een behoorlijke deal met Ajax.
Enige andere degelijk merk is Umbro, maar dat is inmiddels ook gewoon Nike.
Laat het maar gewoon NIKE blijven!!
|
|
|
Vedette Jeugdspeler
Uit: Nuenen Vak: - Posts: 43 Reg.: 8 september 2005 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
(...)
Valt wel mee. Door het shirt bij de eerste training van het nieuwe seizoen te presenteren, komen er veel meer mensen dan normaal naar de training om na de training het shirt te kunnen kopen.
Wat denk je nou, dat er meer shirts zullen worden gekocht in de periode mei-tot de 1e training als ze nú het shirt presenteren, of dat er meer shirts worden verkocht na de 1e training (dus dan worden er in de periode mei-1e training geen shirts verkocht)...
Ik denk persoonlijk toch echt dat ze het shirt, als je over marketing praat, allang hadden moeten presenteren zoals PSV andere jaren wel deed, tijdens de laatste wedstrijd(en) van het seizoen.
|
|
|
ehvdgxt Bankzitter
Vak: Noord - T Posts: 187 Reg.: 22 april 2004 | Volgens mij hadden ze het ook beter nu al kunnen presenteren. En dan later pas het 3e tenue. Ik neem aan dat er een 3e shirt komt, want ze kunnen toch niet weer die blauwe aantrekken, aangezien die witte amper te gebruiken is. Ik vind het huidige uitshirt erg mooi, maar je hebt er bar weinig aan. Er zijn genoeg wedstrijden geweest dat ze dat shirt konden dragen ( bijv Vitesse uit ), en dan spelen ze gewoon in het thuisshirt. Wat mij betreft kunnen ze niet vaak genoeg in het thuisshirt spelen hoor, maar als je dan toch een nieuw uitshirt op de markt brengt, draag het dan ook!!
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4975 Reg.: 15 april 2005 | Ik zeg niet dat ik een marketing wonder ben... maar ik had het shirt in de week van het kampioenschap al uitgebracht en vanaf half 5 verkocht Dan piek je dan al voor een groot gedeelte en de 2e piek is dan rond de eerste training voor diegene die hem nog niet hebben :P
|
|
|
freeky123 Toeschouwer
Uit: Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4 Reg.: 2 maart 2008 | Ik vind het vreemd dat ze het niet tijdens de wedstrijd tegen Vitesse hadden gedragen, meestal doen ze toch Beker-Finale, maar als die er niet is zou ik de laatste wedstrijd doen,,
Dan wordt je kampioen en dan de fan-shop open, gelijk druk in de binnenstad
|
|
|
arne Basisspeler
Vak: - Posts: 306 Reg.: 25 april 2001 |
quote: ehvdgxt schreef:
Volgens mij hadden ze het ook beter nu al kunnen presenteren. En dan later pas het 3e tenue. Ik neem aan dat er een 3e shirt komt, want ze kunnen toch niet weer die blauwe aantrekken, aangezien die witte amper te gebruiken is.
........
Ben Het helemaal met je eens. Als ze het thuisshirt hadden kunnen presenteren en tegelijk aankondigen dat er een nieuw 3e shirt komt zou dat denk ik veel meer opleveren voor Psv dan zoals ze het nu doen. En een nieuw 3e shirt, is altijd mooi. Om het oude blauwe shirt nog een jaar te gebruiken zou slecht zijn.
Wat ook kan is het nieuwe 3e shirt (als dit zou komen) snel te presenteren, en het nieuwe thuisshirt te bewaren voor de eerste training. Ik begrijp namelijk best dat iedereen bij de eerste training hun helden wil zien in de eigen shirts en niet in de trainingsshirts...
|
|
|
Sander mr psv Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 112 Reg.: 21 juli 2007 | Ik heb er een ieder geval zin in.
|
|
|
davey1981 Toeschouwer
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11 Reg.: 8 januari 2008 | Maakt het zoveel uit wanneer de presentatie is dan?
Ik hoop ook zo snel mogelijk,
maar iemand die het nieuwe shirt wil die koopt het toch wel...
Dan maakt het toch niet uit vanaf wanneer?...
Aan het eind van het seizoen heb je dan net zoveel shirts verkocht.
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 112 Reg.: 21 juli 2007 |
quote: Maakt het zoveel uit wanneer de presentatie is dan?
Ja, want dan zijn ze langer te koop,dus zijn er ook meer te koop. Dus worden er over het algemeen meer verkocht. :psv
:offtopic Jeeeh, 100 postings
[Dit bericht is veranderd door Sander mr psv (op 13 mei 2008 16:52:31).]
|
|
|
geert_11 Jeugdspeler
Uit: Aalst Vak: Zuid - A Posts: 47 Reg.: 6 juli 2005 | Ik ben benieuwd wanneer hij komt weet iemand dat ?
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 112 Reg.: 21 juli 2007 |
quote: geert_11 schreef:
Ik ben benieuwd wanneer hij komt weet iemand dat ?
In Juli zei iemand in de PSV Fanstore.
|
|
|
jeroen87825 Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 166 Reg.: 29 oktober 2007 | Het shirt van Corinthians. Dan met rode strepen ( misschien iets dikker maken)

wel een gruwelijk mooi shirt
|
|
|
geert_11 Jeugdspeler
Uit: Aalst Vak: Zuid - A Posts: 47 Reg.: 6 juli 2005 | Dat is inderdaad een gruwelijk mooi shirt wie kan hier zijn inspiraties op loslaten ? en er een psv shirt van maken ? en maak er gelijk ook een mooi tenue-tje bij :P
|
|
|
Rosmalen International
Uit: Rosmalen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 603 Reg.: 14 april 2002 | haha denk dat dit de slechtste shop is die ik oooit gemaakt heb maar wilde het ff voor mezelf zien hoe het er uit zou komen zien alssss het zo zou zijn:

|
|
|
papapetje Veelbelovend talent
Uit: Wageningen Vak: Noord - OO Posts: 92 Reg.: 23 juli 2006 | Nou Rosmalen, als ik eerlijk ben, denk er een rode broek bij, rode sokken en je hebt een prachtig uit tenue!
|
|
|
18.Eric Addo
 Toeschouwer
Uit: Deurne Vak: Oost - YY Posts: 2 Reg.: 13 mei 2008 | Ik vind het mooi shirt zo.
wel een zwarte broek erbij 
|
|
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1938 Reg.: 9 februari 2006 |
quote: Arend schreef:
Ik heb sowiezo nog maar weinig shirts gezien van de NL top 4!!
Feyenoord heeft zijn shirt al lang bekend gemaakt!

|
|
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 949 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: Doninho schreef:
(...)
Feyenoord heeft zijn shirt al lang bekend gemaakt!
(plaatje)
Top 4 = PSV, ajax, NAC, Twente 
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2895 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: papapetje schreef:
Nou Rosmalen, als ik eerlijk ben, denk er een rode broek bij, rode sokken en je hebt een prachtig uit tenue!
Het probleem is dat ook dit seizoen grotendeels wit (met rood) is, net als het huidige uitshirt. Daardoor zou ook dat shirt vaak niet gedragen kunnen worden.
|
|
|
KoenPSV Toeschouwer
Uit: Gerwen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 25 Reg.: 19 mei 2007 |
quote: ehvdgxt schreef:
Ik hoop dat het contract met NIKE gewoon verlengt wordt na afloop. Ik moet zeggen dat ik niet vaak genoeg online ben om te lezen of daar al duidelijkheid over is, maar goed.
Ik zou niet weten welk ander merk ik geschikt zou vinden.
Alleen Adidas misschien van vroeger uit nog, maar die hebben al een behoorlijke deal met Ajax.
Enige andere degelijk merk is Umbro, maar dat is inmiddels ook gewoon Nike.
Laat het maar gewoon NIKE blijven!!
Welk merk ook ook wel graag zou willen zien bij PSV is Kappa. Ik vind het model shirt van Werder Bremen en AS Roma geweldig.

Die strakke mouwen, en die grote Kappa tekens op de schouders.
|
|
|