| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4997 Reg.: 15 april 2005 | En zwarte rechte bedrukking en een klein kraagje...
|
|
|
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4997 Reg.: 15 april 2005 | En zwarte rechte bedrukking en een klein kraagje...
|
|
|
geert_11 Jeugdspeler
Uit: Aalst Vak: Zuid - A Posts: 50 Reg.: 6 juli 2005 | en doe ook maar zwart broekje en sokken mag je zelf bedenken :p
|
|
|
Goalgetter Talentje
Vak: - Posts: 69 Reg.: 7 mei 2005 |
quote: Fabio Aurelio Rodrigues schreef:
Bij deze:
(plaatje)
Bedankt! Mooi shirt, alleen die ronde kraag vind ik niet zo mooi, een V-hals is mooier denk ik......
|
|
|
WeAreBackFCDH
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 1 Reg.: 19 mei 2008 | Tja, dan heb ik het shirt met rode mouwen en zwarte v-hals, maar hoe zet ik het erop?
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
bart13psv Toeschouwer
Uit: Beuningen Vak: West - J Posts: 9 Reg.: 12 april 2008 | Weet iemand de datum dat het nieuwe thuisshirt gepresenteerd zal worden?
|
|
|
harmpie05 Bankzitter
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 219 Reg.: 15 maart 2006 | Begin Juni zal wel iets bekend zijn en dan heb je weer zoon voorverkoop actie dat je hem op de eerste training kan krijgen denk ik.
|
|
|
Francesco JF17 Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4550 Uploads: 216 Reg.: 23 maart 2003 |
quote: WeAreBackFCDH schreef:
Tja, dan heb ik het shirt met rode mouwen en zwarte v-hals, maar hoe zet ik het erop?
via http://www.imageshack.us
|
|
|
Danny9216 Toeschouwer
Vak: - Posts: 14 Reg.: 17 april 2007 | Uploaden als URL. en dan in je bericht:
IMG aanklikken > URL plakken > klaar
|
|
|
bajertje
 Toeschouwer
Uit: gemert Vak: - Posts: 2 Reg.: 21 mei 2008 | weet iemand wanneer het shirt in de winkels ligt...
bij het uitshirt was het ook zo dat er iemand heel erg zeker wist dat hij het shirt al had gezien... nu heeft niemand een foto? of niemand weet bijna zeker hoe het shirt eruit komt te zien..? kan niet meer zolang wachten
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Fabio Caracciolo Meervoudig international
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 661 Reg.: 16 oktober 2005 |
quote: bajertje schreef:
weet iemand wanneer het shirt in de winkels ligt...
bij het uitshirt was het ook zo dat er iemand heel erg zeker wist dat hij het shirt al had gezien... nu heeft niemand een foto? of niemand weet bijna zeker hoe het shirt eruit komt te zien..? kan niet meer zolang wachten
Geloof dat ''jan mulder'' vorig jaar als eerste het nieuwe psv uitshirt had gezien(had daar toen ook een foto van)
Woont toevallig 5 deuren verder dan mij,dus mocht ik m vanavond zien,zal t m is ff vragen
Maar van mij mag t ook wel eens bekend worden.
[Dit bericht is veranderd door Fabio Caracciolo (op 21 mei 2008 16:07:06).]
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1598 Reg.: 4 september 2005 | Nog een klein maandje wachten denk ik..
|
|
|
Edwiin Bankzitter
Vak: - Posts: 201 Reg.: 28 augustus 2007 | Manchester United heeft ook zilvere nummers en letters achterop, mischien ook een idee.
Ik ben al tevreden met het shirt wat we nu hebben.
|
|
|
|
Gringo Nationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1505 Reg.: 28 december 2005 |
quote: PSV FANstore vrijdagmiddag en -avond gesloten
22 mei 2008 18:00
PSV FANstore sluit vrijdagmiddag om 12.00 uur haar deuren. De winkel in het Philips Stadion aan de Mathildelaan blijft dan gedurende de hele middag en avond gesloten. PSV FANstore is vanaf zaterdagochtend 23 mei vanaf 10.00 uur weer volgens de normale openingstijden geopend.
Meest uitgebreide PSV-collectie
De PSV FANstore is dé winkel voor de echte PSV-supporter. Hier vindt je de meest uitgebreide PSV-collectie van Nederland. De medewerkers van de PSV FANstore doen er alles aan om het de bezoekers naar de zin te maken. Regelmatig worden er activiteiten georganiseerd zoals handtekeningsessies, Phoxy-activiteiten en supportersacties. Daarnaast kun je hier regelmatig terecht voor spectaculaire aanbiedingen. Loop dus gerust eens binnen om het PSV gevoel te ervaren. Vrijdag is de winkel echter vanaf 12.00 uur gesloten, zaterdag is hij weer gewoon geopend.
Een beetje voorbarig natuurlijk. Maar misschien is het ivm met presentatie en/of levering van de nieuwe shirts?! (You never know)
|
|
|
carero Jeugdspeler
Posts: 53 Reg.: 10 juli 2006 | Dacht ik ook gelijk aan, wie weet.
|
|
|
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4997 Reg.: 15 april 2005 |
quote: Gringo schreef:
(...)
Een beetje voorbarig natuurlijk. Maar misschien is het ivm met presentatie en/of levering van de nieuwe shirts?! (You never know)
Nee dat is niet mogelijk helaas... shirts komen pas in july, ook in de fanstore.
|
|
|
quote: Sir Tinus schreef:
(...)
Nee dat is niet mogelijk helaas... shirts komen pas in july, ook in de fanstore.
Weet ik. Vandaar dat ik zeg: een beetje voorbarig. Maar het kan toch zijn dat ze de shop vol plakken met posters ofzo met Simons etc poserend in het nieuwe shirt?
|
|
|
Uw financieel adviseur Nationale topspeler
Uit: Helmond / Someren Vak: West - K Posts: 808 Reg.: 19 juni 1999 | Ik hoop op een rood shirt, met een witte horizontale baan met philips hierop. Net als de shirtjes uit de jaren tachtig. Weet niet meer welk merk?
|
|
|
Fabio Caracciolo Meervoudig international
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 661 Reg.: 16 oktober 2005 | Net nog bij die kleine fanstore geweest bij t stadion,
Maar zag er niet echt naar uit dat ze daar gingen verbouwen.
Helemaal vergeten te vragen als hun iets wisten van een nieuw shirt 
|
|
|
Gomesfannetje Vaste waarde in elftal
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1242 Reg.: 17 mei 2007 |
quote: Uw financieel adviseur schreef:
Ik hoop op een rood shirt, met een witte horizontale baan met philips hierop. Net als de shirtjes uit de jaren tachtig. Weet niet meer welk merk?
Nee alsjeblief. Die waren erg lelijk.
|
|
|
DonniePablo Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 121 Reg.: 6 november 2003 |
quote: Gringo schreef:
(...)
Weet ik. Vandaar dat ik zeg: een beetje voorbarig. Maar het kan toch zijn dat ze de shop vol plakken met posters ofzo met Simons etc poserend in het nieuwe shirt?
Denk niet ze daarvoor de winkel 9 uur sluiten. Een paar posters ophangen is zo gedaan, dat kun je met een paar man ook in een uurtje na sluitingstijd doen.
|
|
|
quote: DonniePablo schreef:
(...)
Denk niet ze daarvoor de winkel 9 uur sluiten. Een paar posters ophangen is zo gedaan, dat kun je met een paar man ook in een uurtje na sluitingstijd doen.
Dat kan, maar het is maar een voorbeeldje. Een winkel ombouwen in de sfeer van het nieuwe thuisshirt lijkt me toch wel redelijk wat tijd in beslag nemen.
|
|
|
Mijnmini Regelmatige invaller
Uit: Borne Vak: - Posts: 264 Reg.: 3 januari 2004 | Hoewel ik er wel van op zou kijken, zou het kunnen dat ze even de tijd nemen om de inrichting te veranderen omdat ze dan enorme drukte verwachten ivb het nieuwe shirt.. Hoewel voor vele de wens de vader van de gedachte is, is deze verklaring ook niet echt logisch te noemen omdat als niemand weet dat het shirt dan in de winkel ligt ( omdat er niet echt reclame voor is gemaakt) zal het ook niet druk worden... Dus ik denk dat het hier om iets anders gaat
[Dit bericht is veranderd door Mijnmini (op 23 mei 2008 19:03:06).]
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8710 Reg.: 19 december 1999 | Ooit gedacht van de hele zaak inventariseren. Daar gaan winkels ook gewoon voor dicht. Niet teveel achter zoeken dus.
|
|
|
Sander mr psv Aanstormend talent
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 135 Reg.: 21 juli 2007 | Je weeet maar nooit. Maar ik hoop het. En toch blijf ik zeggen dat PSv hetelfde shirt als zowel de competie als de cl wil dragen, dus met een vlak. En dat dat vlak blauw wordt en de witte banen iets breder worden.
Ze weten in de fanstore al wel hoe het eruit ziet, dus als er iemand langskomt vraag het dan AUB!
|
|
|