| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
venneboer Jeugdspeler
Uit: het zuiden Vak: - Posts: 33 Reg.: 15 september 2005 | Ja het is zeker dat er een V-hals in komt.. maar de hals is lager dan die van JeaH-M
|
|
|
Goalgetter Talentje
Vak: - Posts: 71 Reg.: 7 mei 2005 |
quote: JeaH-M schreef:
Ik heb even heel snel (en lelijk) een ontwerp gemaakt van psv shirt met als uitgangspunt het nieuwe shirt van lens:
(plaatje)
(plaatje)
En nu maar hopen dat dit het nieuwe thuisshirt wordt, een erg mooi ontwerp! Ik zou het shirt gelijk kopen!
Forza 
|
|
|
bakkertjuhhh Aanstormend talent
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 171 Reg.: 2 januari 2008 | Knap dat ze het zo geheim kunnen houden 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
arne Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 365 Reg.: 25 april 2001 |
quote: venneboer schreef:
Ja het is zeker dat er een V-hals in komt.. maar de hals is lager dan die van JeaH-M
Wat jammer van die V-hals. Alle mooie PSV-Shirts hebben een kraagje; veel stijlvoller. Zo'n V-hals is zo Duits...
|
|
|
vonlanthen15 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 918 Reg.: 13 december 2004 | Op de 'Teaser' zijn Danko en Koef te zien. Er zullen meerdere van zulk soort filmpjes volgen ter intro van het nieuwe shirt 
[Dit bericht is veranderd door vonlanthen15 (op 27 mei 2008 17:17:16).]
|
|
|
Romariooo. Regelmatige invaller
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 260 Reg.: 15 augustus 2006 |
quote: Goalgetter schreef:
(...)
En nu maar hopen dat dit het nieuwe thuisshirt wordt, een erg mooi ontwerp! Ik zou het shirt gelijk kopen!
Forza 
Ga je mond spoelen, dit is zowaar het shirt van Ajax bah.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3050 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: vonlanthen15 schreef:
Op de 'Teaser' zijn Danko en Koef te zien. Er zullen meerdere van zulk soort filmpjes volgen ter intro van het nieuwe shirt 
Hoezo ben je daar zo zeker van? Ik heb eerder het gevoel dat dit slechts een (reclame) filmpje is van een nieuwe casual-lijn.
quote: Romariooo. schreef:
(...)
Ga je mond spoelen, dit is zowaar het shirt van Ajax bah.
Sinds wanneer word er in Amsterdam ook gespeeld met drie verticale strepen?
|
|
|
EjO Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Sneek, Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2482 Reg.: 27 september 2002 | Volgens mij is dat shirt van Lens hetzelfde als het philipsblauwe shirt dat we twee jaar terug hadden. Volgens mij staat er ook op 1906 - 2006
|
|
|
Kezza Zauvek Legende
Uit: Mumbai, India Vak: - Posts: 4345 Reg.: 23 juli 2002 | Nog een dikke maand wachten voor de shirts in de verkoop komen.
Rick, leef jij ook nog.. 
|
|
|
Goalgetter Talentje
Vak: - Posts: 71 Reg.: 7 mei 2005 | |
|
PSVKevin Regelmatige invaller
Uit: Rouveen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 254 Reg.: 6 augustus 2005 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
Hoezo ben je daar zo zeker van? Ik heb eerder het gevoel dat dit slechts een (reclame) filmpje is van een nieuwe casual-lijn.
Dat sowieso niet, de kleding die ze in dat filmpje dragen is al behoorlijk lang verkrijgbaar.
De trui die Koevermans draagt:

[Dit bericht is veranderd door PSVKevin (op 27 mei 2008 22:55:07).]
|
|
|
vonlanthen15 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 918 Reg.: 13 december 2004 | quote:
--------------------------------------------------------------------------------
22. Balazs Dzsudzsak schreef:
--------------------------------------------------------------------------------
Omdat ik het einde van het filmpje al gezien heb 
|
|
|
|
Uw financieel adviseur Nationale topspeler
Uit: Helmond / Someren Vak: West - K Posts: 813 Reg.: 19 juni 1999 | geen dan wat meer info, als je het einde hebt gezien!
|
|
|
Aad_V Toeschouwer
quote: SUUR schreef:
Even geheel offtopic. Maar onder het nom: het is kleding:
Je kon een tijd geleden een eigensjaal ontwerpen via PSV, iemand enig idee of dit nog kan en zoja, waar? Ik kan het nergens meer vinden.
ik heb enige tijd geleden ook een sjaal besteld daar. Het zijn mooie sjaals. Ik kwam van de week op de psv.nl nog de link tegen.. kan hem nu niet vinden maar heb wel een telefoonnummer dat ik kon bellen bij vragen. Misschien dat je naar dat nummer kan bellen en vragen of je nog zo'n sjaal kan bestellen. Als je het nodg hebt laat dan maar weten dan stuur ik het nummer wel door 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
freeky123 Toeschouwer
Uit: Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9 Reg.: 2 maart 2008 | Nieuw deel op PSV.NL
Nu met Lazovic en Dzudsjak, als ik goed gekeken heb.
Als je goed kijkt zie je onder hun jack..
Een (nieuw) PSV-shirt
|
|
|
Gringo Nationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1511 Reg.: 28 december 2005 | Lijkt erop dat het geen echt kraagje heeft! 
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2803 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: freeky123 schreef:
Nieuw deel op PSV.NL
...
Ben ik scheel? 
|
|
|
forzafarfan Talentje
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 64 Reg.: 25 juli 2002 | Je moet http://www.psv.nl intypen in je adresbalk. Dan krijg je voordat de psv-site geladen is, afwisselend (even f5-en dus) filmpjes van Guus Meeuwis, De Otten Cup en de teaser :-)
[Dit bericht is veranderd door forzafarfan (op 29 mei 2008 09:20:57).]
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1619 Reg.: 4 september 2005 | Idd het wisselt altijd af.
Hoeveel filmpjes komen nog??
|
|
|
O Baixinho Geselecteerd voor Oranje
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 511 Reg.: 1 september 2006 |
quote: freeky123 schreef:
Nieuw deel op PSV.NL
Nu met Lazovic en Dzudsjak, als ik goed gekeken heb.
Als je goed kijkt zie je onder hun jack..
Een (nieuw) PSV-shirt
Ben benieuwd waar dit een teaser voor is. Wel geinig.
On topic: je ziet wel heel weinig van het shirt, vraag me af of dit de nieuwe is. Zo ja, dan weten we eigenlijk nog steeds weinig.
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2803 Reg.: 23 oktober 2001 | Jeetje mina...daar was ik nooit opgekomen. Ik kreeg Guus in beeld. 
|
|
|
stanislav Vaste waarde in elftal
Uit: Oostelbeers Vak: Oost - YY Posts: 404 Reg.: 5 september 2005 | Ik krijg ook Guus en daarna die oude met Koef en Lazo
|
|
|
antilliaansepsvfan Bankzitter
Uit: Curacao Vak: - Posts: 208 Reg.: 3 september 2006 |
quote: O Baixinho schreef:
(...)
Ben benieuwd waar dit een teaser voor is. Wel geinig.
On topic: je ziet wel heel weinig van het shirt, vraag me af of dit de nieuwe is. Zo ja, dan weten we eigenlijk nog steeds weinig.
Knap als je uberhaupt iets ziet.. Wel leuk zo'n teaser. Ook knap dat ze het zo geheim houden, een club als Real of Arsenal lukt dat allemaal niet.
|
|
|
freeky123 Toeschouwer
Uit: Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9 Reg.: 2 maart 2008 |
Ik krijg nu ook weer de oude op het Stadhuisplein
Ik zweer dat ik vanochtend een nieuwe teaser op het evolum ofzo heb gezien
|
|
|