| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
hektiano Vaste waarde in elftal
Uit: Gendringen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1138 Reg.: 1 mei 2007 |
quote: antilliaansepsvfan schreef:
(...)
Knap als je uberhaupt iets ziet.. Wel leuk zo'n teaser. Ook knap dat ze het zo geheim houden, een club als Real of Arsenal lukt dat allemaal niet.daar hebben ze hier normaal gesproken nogal wat problemen mee 
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3472 Reg.: 29 juli 2005 | Vanochtend gelukkig nog snel eventjes het nieuwe filmpje meegepikt, maar nu is er weer het filmpje van het Stadhuisplein te zien. Op het filmpje van het Evoluon is i.i.g. goed te zien dat we geen achterlijke witte zweetrand krijgen aan het onderste deel van de achterkant !
|
|
|
harmpie05 Regelmatige invaller
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 280 Reg.: 15 maart 2006 | *besteed zorg aan je postings*
[Dit bericht is veranderd door Bas (op 30 mei 2008 11:21:18).]
|
|
|
forzafarfan Talentje
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 64 Reg.: 25 juli 2002 | Weer een nieuw filmpje op psv.nl!
Otman, Dirk en Ismail lopen in Area 51.
|
|
|
papapetje Veelbelovend talent
Uit: Wageningen Vak: Noord - OO Posts: 97 Reg.: 23 juli 2006 | Aissati heb het nieuwe shirt aan, onder de sweater!
|
|
|
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 280 Reg.: 15 maart 2006 | Dat klopt maar kan niet zien of Aissati het shirt aan heeft
|
|
|
stanislav Vaste waarde in elftal
Uit: Oostelbeers Vak: Oost - YY Posts: 404 Reg.: 5 september 2005 | Ik zie alleen een witte rand onder zijn sweater?
|
|
|
Mijnmini Regelmatige invaller
Uit: Borne Vak: - Posts: 266 Reg.: 3 januari 2004 | Nou of ik zie hele andere filmpjes dan de rest hier of ik ben gek, want ik zie niets dat op een nieuw shirt lijkt hoor...
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2811 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: Mijnmini schreef:
Nou of ik zie hele andere filmpjes dan de rest hier of ik ben gek, want ik zie niets dat op een nieuw shirt lijkt hoor...
Had hetzelfde: even paar keer http://www.psv.nl refreshen. Zijn 3 verschillende filmpjes.
|
|
|
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 280 Reg.: 15 maart 2006 | Je ziet inderdaad iets onder het shirt van aissati komen
|
|
|
papapetje Veelbelovend talent
Uit: Wageningen Vak: Noord - OO Posts: 97 Reg.: 23 juli 2006 | idd, een mooie rood- witte streep onder het witte shirt met daarover heen de sweater
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3076 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Hier werd ook beweerd dat er gisteren een filmpje was met Dzsudzsák en Lazovic, kan iemand dit bevestigen? Ik heb gisteren namelijk niks gezien en ben toch wel benieuwd. Nu zie ik die van Aissati, Marcellis en Bakkal.
|
|
|
messi_19 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 1255 Reg.: 1 juli 2005 | Naar mijn weten was er alleen eentje met Koevermans en iemand die leek op Lazovic..
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7110 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: papapetje schreef:
Aissati heb het nieuwe shirt aan, onder de sweater!
Klopt, Aissati heeft het nieuwe shirt van SC Heerenveen aan. 
Overigens zit er een fout in het filmpje, in het begin lopen ze zo naast elkaar:
Bakkal - Marcellis - Aissati
Op het laatst gooit Aissati de bal weg, dan verdwijnt het beeld en lopen ze zo: Aissati - Marcellis - Bakkal.
Slordige/amateuristische fout als je het mij vraagt.
[Dit bericht is veranderd door Masterbeer (op 30 mei 2008 17:42:38).]
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3076 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: messi_19 schreef:
Naar mijn weten was er alleen eentje met Koevermans en iemand die leek op Lazovic..
Dan is dit dus filmpje twee? Oke, heb in ieder geval niks 'gemist'.
quote: Masterbeer schreef:
(...)
Klopt, Aissati heeft het nieuwe shirt van SC Heerenveen aan. 
Overigens zit er een fout in het filmpje, in het begin lopen ze zo naast elkaar:
Bakkal - Marcellis - Aissati
Op het laatst gooit Aissati de bal weg, dan verdwijnt het beeld en lopen ze zo: Aissati - Marcellis - Bakkal.
Slordige/amateuristische fout als je het mij vraagt.
Het is ook Aissati die de bal gooit, dus eigenlijk gooit ie de bal naar 'zichzelf'. Ik zou niet weten waarom ze het gedaan zouden hebben, maar misschien is het dan toch bewust zo gedaan zijn?
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 30 mei 2008 17:44:47).]
|
|
|
freeky123 Toeschouwer
Uit: Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11 Reg.: 2 maart 2008 | Dit was filmpje 3!!
1: Lazovic + Koevermans op Stadhuisplein
2: Lazovic + Dzudsjak op Evolum(was alleen s'ochtends te zien, daarna kwamen Lazovic en Koevermans op ht Stadhuisplein weer)
3: Bakkal, Marcellis, Aisatti op Area 51(Sinds vandaag te zien)
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7110 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: freeky123 schreef:
Dit was filmpje 3!!
1: Lazovic + Koevermans op Stadhuisplein
2: Lazovic + Dzudsjak op Evolum(was alleen s'ochtends te zien, daarna kwamen Lazovic en Koevermans op ht Stadhuisplein weer)
3: Bakkal, Marcellis, Aisatti op Area 51(Sinds vandaag te zien)
Dus eigenlijk was filmpje 2 --> 1 
|
|
|
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 280 Reg.: 15 maart 2006 | Ik heb dat 2de fimpje nooit gezien maar je ziet bij het derder filmpje wel wat rood-wit gestreep onder de trui uit komen van Bakkal of Aissati
|
|
|
jonahund Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 18 Reg.: 10 juli 2006 | dit was inderdaad het 3de filmpje, ik neem aan dat er iedere dag (tot nu toe) een nieuw filmpje getoond wordt, met op 1 juni de climax: het nieuwe shirt
|
|
|
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3472 Reg.: 29 juli 2005 | Op het 2e filmpje was de achterkant nog veel beter te zien, bij Dzsduzsak. Er kwam toch zeker wel 15 centimeter onder zijn vest vandaan !
|
|
|
Da Gonzalo Toeschouwer
Vak: - Posts: 27 Reg.: 8 januari 2008 | Het was toch Koevermans en Culina dacht ik?
|
|
|
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 280 Reg.: 15 maart 2006 | Ik heb dat tweede filmpje nog nooit gezien
|
|
|
Reimond_Manco ak_48  Talentje
Uit: Udenhout Vak: Noord - T Posts: 64 Reg.: 8 januari 2007 | Ik heb eigelijk in de afgelope dagen alleen die van Area 51, Guuske Meeuwis en Otten Cup gezien... worden ze er ook steeds weer afgehaalt?
|
|
|
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3472 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: Reimond_Manco schreef:
Ik heb eigelijk in de afgelope dagen alleen die van Area 51, Guuske Meeuwis en Otten Cup gezien... worden ze er ook steeds weer afgehaalt?
Het begon allemaal met het 1e filmpje, namelijk van Koevermans en een andere speler (géén Culina, want de gast in het filmpje had haar, i.t.t. Culina). Dit was op het Stadhuisplein. Na 2 dagen (of 1 dag?) was er in de ochtend (donderdagochtend dus) een ander filmpje te zien, namelijk Dzsudzsak samen met Lazovic bij het Evoluon. Maar in de middag werd dit filmpje weer vervangen door het 1e filmpje van het Stadhuisplein. Gisteren werd het filmpje van het Stadhuisplein weer vervangen door een filmpje van Aissati, Bakkal en Marcellis bij Area 51. Dit zijn de 3e filmpjes, in de goede volgordes. De filmpjes m.b.t. het nieuwe shirt zijn vooralsnog niet terug te zien (dus helaas als je het 2e filmpje gemist hebt), maar ik verwacht dat alle filmpjes wel weer te zien zijn op PSV.tv als het nieuwe shirt eenmaal bekend is. Overigens krijg je voordat je PSV.nl 'ingaat' afwisselend de filmpjes te zien van het nieuwe shirt, Guus Meeuwis en de Otten Cup.
|
|
|
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 280 Reg.: 15 maart 2006 | ben benieuwd ik lach me eigen ziek als het niks met het shirt te maken heeft maar ik denk zelf dat het er wel mee temaken heeft
|
|
|