| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
|
mischavd Jeugdspeler
Uit: Valkenswaard Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 48 Reg.: 25 januari 2008 | Het is al jaren eigenlijk dat ie rond mijn verjaardag(28juni) er is. En ik denk wel eerder 
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 319 Reg.: 15 maart 2006 | Voor zover je kan kijken zijn het bredere strepen als dit jaar wie vindt dat nog meer?
|
|
|
Hogo Worst International
Posts: 549 Reg.: 20 juli 2006 | Het is van Nike , dus het zal dit jaar een strakker shirt zijn , met een draagje dat op dat van het NL lijkt.
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 478 Reg.: 4 maart 2007 | Dat shirt van 2004-2005 is ook een van de mooiere shirts die we ooit gehad hebben...die van afgelopen seizoen was ook erg mooi...hopen dat het een combo tussen die twee wordt!
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3106 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Paalat schreef:
Ik denk wel dat hij heel veel op het Nederlands Elftal shirt gaat lijken. Ik heb het nederlands en psv shirt en ze zijn zonder kleur en logo's echt niet van elkaar te onderschijden
(plaatje)
(plaatje)
Zelf da linkermous heeft dezelfde witte rand. Ik ben best wel tevreden over het vorige shirt. Wanneer komt hij eigenlijk echt officieel op de markt.
Als je doelt op die shirts die je daar heb gepost, zijn er wel degelijk een paar verschillen te onderscheiden. Zo is het kraagje van het Nederlands elftal een beetje 'puntig' en dat van PSV is helemaal rond. Bovendien heeft het shirt van Nederland onder al een puntige streep lopen, waar PSV dat niet heeft.
|
|
|
ezra International
Uit: Almelo Vak: Zuid - CC Posts: 610 Reg.: 8 maart 2005 | Ik denk dat we meer dit model moeten aanhouden..
Celtic

Austria Wien

Juventus

Borusia Dortmund

Denk dat we nu wel een beetje een beeld hebben van hoe het eruit kan zien.
Ik zou zeggen.. genoeg geteast.. kom op met dat shirt!
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 5032 Reg.: 15 april 2005 | Nou dit jaar heeft Dortmund een draak van een shirt , maar het shirt hierboven is echt niet te geloven. Als PSV ooit zo'n lelijk shirt krijgt dan kijk ik 2 jaar geen tv 
|
|
|
Pimmel Nationale topspeler
Vak: - Posts: 825 Reg.: 31 juli 2002 | Antwoord op mij mailtje:
(vraag: wanneer word het nieuwe shirt bekend?)
"Dit zal binnenkort gebeuren. Zodra de datum van het uitkomen van hetshirt bekend is, zal deze via onze site http://www.psv.nl bekend gemaaktworden."
|
|
|
ezra International
Uit: Almelo Vak: Zuid - CC Posts: 610 Reg.: 8 maart 2005 |
quote: Sir Tinus schreef:
Nou dit jaar heeft Dortmund een draak van een shirt , maar het shirt hierboven is echt niet te geloven. Als PSV ooit zo'n lelijk shirt krijgt dan kijk ik 2 jaar geen tv 
wat dacht je van het thuisshirt 

Denk dat we wel zo een soort kraagje krijgen.
|
|
|
papapetje Veelbelovend talent
Uit: Wageningen Vak: Noord - OO Posts: 100 Reg.: 23 juli 2006 | tis maar goed dat smaken verschillen, ik vind beide shirts van Dortmund juist wel erg gaaf
|
|
|
Sly17 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 46 Reg.: 14 december 2007 | Jeeeeee dat uitshirt van Dortmund is echt niet normaal meer. Ze hebben wel een kots-waardig shirt iig
Denk zelf dat dat we precies hetzelfde model krijgen als Juventus, maar dan waar zij zwart hebben krijgen wij wit en waar zij wit hebben krijgen wij rood. Vind het geen geweldig shirt.
Dat shirt van Austria Wien als nieuwe uitshirt zou niet misstaan overigens! Of wellicht precies hetzelfde (incl horizontale baan) en dan Philips-blauw...
|
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1263 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Dat shirt van Austria Wien vind ik mooi!
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 319 Reg.: 15 maart 2006 | De eerste speler die je ziet is volgens mij Otman Bakkal maar kan ook Marcellis ik wacht met spanning af wat het wordt.
|
|
|
bakkertjuhhh Lid 2e elftal
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 172 Reg.: 2 januari 2008 | Ik ben nu wel heel benieuwd hoop geen strak model omdat ik dat echt vervelend vind zitten 
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3267 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: bakkertjuhhh schreef:
Ik ben nu wel heel benieuwd hoop geen strak model omdat ik dat echt vervelend vind zitten 
Als je moeder Sonja heet moet dat niet zo'n heel groot probleem zijn toch
Ik vind het uishirt van Dortmund juist wel vet !!
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3479 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: bakkertjuhhh schreef:
Ik ben nu wel heel benieuwd hoop geen strak model omdat ik dat echt vervelend vind zitten 
Dat zou ik juist wel fijn vinden, anders krijg je van die slobbershirts die er niet uit zien en veel te groot zijn.
|
|
|
Fabio Caracciolo Meervoudig international
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 666 Reg.: 16 oktober 2005 | Haha,dat uitshirt van dortmund,
Net zn miss dortmund verkiezing met die band 
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8720 Reg.: 19 december 1999 |
quote: Ultimo Uomo schreef:
(...)
Dat zou ik juist wel fijn vinden, anders krijg je van die slobbershirts die er niet uit zien en veel te groot zijn.
Mijn buik zou het in ieder geval niet waarderen als ik zo'n strak ding aantrek. 
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3479 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: PSV Kampioenen schreef:
(...)
Mijn buik zou het in ieder geval niet waarderen als ik zo'n strak ding aantrek. 
Maar op mijn leeftijd heeft men nog een goddelijke torso !
Edit: Ik was net toevallig in de Fanshop en daar kreeg ik te horen dat de climax van de filmpjes ergens volgende week is, en het shirt te koop is op 5 juli.
[Dit bericht is veranderd door Ultimo Uomo (op 3 juni 2008 17:11:01).]
|
|
|
Uw financieel adviseur Nationale topspeler
Uit: Helmond / Someren Vak: West - K Posts: 822 Reg.: 19 juni 1999 | Dat shirt van juventus ziet er wel mooi uit, alleen zwart en rood ruilen. 
|
|
|
Reimond Manco Talentje
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 81 Reg.: 29 september 2006 | Dat van Juventus is het oude shirt volgens mij, die heb ik vorig jaar gekocht in Italie namelijk en die is precies hetzelfde 
|
|
|
Jordified Toeschouwer
Uit: Hoogland Vak: - Posts: 10 Reg.: 21 augustus 2006 | klopt, hetzelfde shirt, alleen met andere sponsor erop.
|
|
|
venneboer Jeugdspeler
Uit: het zuiden Vak: - Posts: 36 Reg.: 15 september 2005 | Die van JeaH-M op pagina 14 dat rode met oranje shirt is het model.. en de rest ongeveer hetzelfde als wat het nu is.. rode mouwen en dat is dus het nieuwe shirt..
misschien kan ik over een aantal dage een foto plaatsen Enige wat ik nog meer weet is dat het 5 Juli te koop is..
|
|
|
Reimond Manco Talentje
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 81 Reg.: 29 september 2006 | Serieus Lijkt me sterk dat is een oud ontwerp van oude Nike shirts. Het blauwe uitshirt was ook dat model 
|
|
|
venneboer Jeugdspeler
Uit: het zuiden Vak: - Posts: 36 Reg.: 15 september 2005 | Iemand van mijn klas had hem gezien.. en hij zei dat.. dus ik weet ook niet.. hij gaat als hij hem weer ziet een foto maken.. maar dat kan nog wel een aantal dagen duren
|
|
|