| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
|
El Differente Adje Interim  Bankzitter
Vak: - Posts: 1471 Reg.: 30 november 2007 | *Edit*
[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 11 juni 2008 16:26:04).]
|
|
|
Rool Toeschouwer
Vak: Zuid - A Posts: 1 Reg.: 4 maart 2008 | Mooi shirt, maar waarom nou niet gewoon de hele achterkant rood...
|
|
|
jonahund Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 22 Reg.: 10 juli 2006 | *Edit*
[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 11 juni 2008 16:22:03).]
|
|
|
fReek est 1913 Lid 2e elftal
Vak: Noord - OO Posts: 163 Reg.: 5 september 2007 | Ik had verwacht dat je nu ook het broekje ofzo zou zien maar je ziet alweer alleen het nieuwe shirt.
|
|
|
4 op een rij Veelbelovend talent
Uit: uden Vak: Noord - T Posts: 115 Reg.: 6 juni 2005 | Ben benieuwd naar het einde van de filmpjes, zal nog wel 'iets' gebeuren denk ik.
Je kunt op dit filmpje het shirt wel een stuk beter zien vind ik. En moet zeggen dat ik het mooier vind als ik dacht, de achterkant had zeker mooier gekund maar vind em (net als gisteren) zeker niet lelijk!!
|
|
|
Elm040 Veelbelovend talent
Uit: Limburg Vak: Oost - Y Posts: 103 Reg.: 5 maart 2008 | Wat het mooie is aan ut shirt is dat er achter in de nek PSV staat, dat is wel een pluspunt. Het volgende complete filmpje zou wel over het evoluon gaan, maar wat er daar gaat gebeuren dat zal niemand wel weten
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3506 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: Elm040 schreef:
Wat het mooie is aan ut shirt is dat er achter in de nek PSV staat, dat is wel een pluspunt. Het volgende complete filmpje zou wel over het evoluon gaan, maar wat er daar gaat gebeuren dat zal niemand wel weten
Daar wordt het shirt toch niet mooier van, want je ziet dat niet als ze aan het voetballen zijn. Je bent beter zeggen dat het shirt dan meer waarde/lading krijgt, maar mooier wordt het er niet op.
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1130 Reg.: 17 februari 2004 | |
|
bajertje
 Toeschouwer
Uit: gemert Vak: - Posts: 7 Reg.: 21 mei 2008 | *
[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 11 juni 2008 20:26:33).]
|
|
|
Otje  harmpie05  Vaste waarde in elftal
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 411 Reg.: 15 maart 2006 | Ik vindt het ook een mooi shirt ik denk dat er binnen een paar dagen het derde filmpje(evoluon) te zien is en dan krijg je het shirt te zien denk ik.
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1639 Reg.: 4 september 2005 | Ik verwacht na het derde filmpje dat het shirt wordt bekend gemaakt. Omdat tussen dit filmpje 1 dag zit verwacht ik dat het laatste filmpje vrijdag zal zijn.
|
|
|
Elm040 Veelbelovend talent
Uit: Limburg Vak: Oost - Y Posts: 103 Reg.: 5 maart 2008 | Ja ga er maar vanuit van wel dat die vrijdag oline komt, en hopelijk is het dan een ander shirt:p
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3157 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Ik vind het shirt er op het nieuwe filmpje al een stuk beter uit zien. Bij het vorige vond ik het allemaal wat onduidelijk in beeld gebracht, terwijl het bij dit filmpje net allemaal wat duidelijker is. Vind het nog steeds niet heel erg mooi ofzo, maar zo lelijk als ik het op het eerste filmpje vond vind ik het nu niet meer.
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 11 juni 2008 17:15:44).]
|
|
|
dvhpsv Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 260 Reg.: 22 april 2007 | Waarom komen er telkens nieuwe filmpjes uit? Het shirt is toch al bekend? Dan is dit toch zinloze marketing of zou dit gewoon een nepshirt zijn? Vind die zwarte kraag namelijk erg raar.. Bovendien heeft Guardalaraja ofzoiets (iig die club uit mexico) ooit ook zo'n grapje geflikt! Ze hebben toen een shirt uitgebracht en dat hebben illegale handelaren allemaal nagemaakt.. toen er honderdduizenden waren besteld kwam Guardalaraja met het echte shirt en stonden die illegale handelaren met de lelijke nepshirts die ze nooit meer verkocht zouden krijgen.. goede grap en die handelaartjes ook lekker afgestraft!
|
|
|
Otje  harmpie05  Vaste waarde in elftal
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 411 Reg.: 15 maart 2006 | Het is allemaal schiiterend hoe dat ze het gedaan hebben.
Briljant Psv. 
|
|
|
Geissbock Vedette
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1260 Reg.: 4 april 2000 | Het shirt oogt in het tweede filmpje inderdaad al beter.
: Wat is dat Area 51 juist? Je kan er dus blijkbaar skaten; wat nog meer?
|
|
|
ricky_psv Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 215 Reg.: 11 augustus 2003 | Ja het is zeker een mooi shirt
Maar Area 51 is alleen een skatepark
|
|
|
robertusvoetbal Bankzitter
Uit: - Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 181 Reg.: 21 januari 2007 | Area 51 is ook een "geheime" militaire basis in Amerika waar niemand mag komen. Midden in de woestijn. Men zegt dat er vaak Ufo's gesignaleerd zijn 
|
|
|
MJFM Toeschouwer
Vak: - Posts: 3 Reg.: 26 februari 2008 | |
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Vice Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 220 Reg.: 6 juni 2007 | Snap niet dat ze dat kraagje zo hebben verneukt en achterkant lijkt ook weer nergens op.
Laat anders de supporters of iemand die er wel verstand van heeft een shirt ontwerpen en laat supporters stemmen op het mooiste shirt.
|
|
|
shemink Toeschouwer
Vak: - Posts: 4 Reg.: 8 mei 2008 | Kan iemand goed zien of het nieuwe Philips logo is toegepast? Volgens mij staat het oude er nog op.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Fargomes Bankzitter
Uit: Boxtel Vak: Oost - V Posts: 198 Reg.: 26 mei 2007 | De voorkant ziet er wel vet uit 
|
|
|
wilbert1987 Aanstormend talent
Uit: Oosterhout Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 137 Reg.: 1 augustus 2005 |
quote: shemink schreef:
Kan iemand goed zien of het nieuwe Philips logo is toegepast? Volgens mij staat het oude er nog op.
Dat viel mij ook al op...
|
|
|
bajertje
 Toeschouwer
Uit: gemert Vak: - Posts: 7 Reg.: 21 mei 2008 | Ik vind het nieuwe shirt niet echt afschuwelijk. Het rode vlak op de achterkant is niet zo mooi maar als je er een nummer opzet, valt het denk ik wel mee. Verder denk ik dat er een nieuw filmpje op vrijdag komt. Misschien dat het indersdaad een `stunt`is en dat psv een heel ander shirt op de markt brengt. Dat zou ik wel echt een fantastische actie vinden.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3286 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: shemink schreef:
Kan iemand goed zien of het nieuwe Philips logo is toegepast? Volgens mij staat het oude er nog op.
Wat houd het nieuwe Philips logo in dan?
|
|
|