| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2840 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: oranjedakje schreef:
Misschien zon baan als het shirt van Peru?
Das te Ajax achtig denk ik...
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8452 Reg.: 19 december 1999 |
quote: elro schreef:
Vooral die onderste van die 2 shirtjes is echt te prachtig voor woorden. Als PSV zoiets zal kopieren zou dat echt prachtig zijn.., al verwacht ik het niet 
De PSV shirts zijn al zo goed als af, als dat nog niet het geval is. Dus misschien voor over een paar jaar.
|
|
|
elro Nationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 827 Reg.: 19 oktober 2004 |
quote: PSV Kampioenen schreef:
(...)
De PSV shirts zijn al zo goed als af, als dat nog niet het geval is. Dus misschien voor over een paar jaar.
Ah nja.., hopelijk hebben ze er dan hun inspiratie al uitgehaald. Want ik vind dit shirt al erg mooi dat we hebben en ik moet nog maar zien of ze dit shirt kunnen overtreffen. Maar ze komen vast wel weer met wat moois.
|
|
|
ezra International
Uit: Almelo Vak: Zuid - CC Posts: 542 Reg.: 8 maart 2005 |
quote: elro schreef:
Vooral die onderste van die 2 shirtjes is echt te prachtig voor woorden. Als PSV zoiets zal kopieren zou dat echt prachtig zijn.., al verwacht ik het niet 
ja vind ik nou ook. Wil em zeker hebben maar weet nie waar ik em kan bestellen .
Ik vind trouwens wel dat zo een shirt zeker wel bij PSV past.
|
|
|
Stephan! Bankzitter
Uit: Valkenswaard Vak: West - K Posts: 187 Reg.: 22 maart 2004 | |
|
Arend Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1024 Reg.: 20 juni 1999 | *besteed zorg aan je postings*
[Dit bericht is veranderd door Bas (op 7 januari 2008 10:21:33).]
|
|
|
Gomesfannetje Regelmatige invaller
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 385 Reg.: 17 mei 2007 | Ik vind het huidige thuisschirt heel erg mooi, en dat mag van mij best nog wel ff een tijd blijven.
Wat het uitshirt betreft, mag die wel veranderen.
Ik vind het uitshirt een beetje qua kleur lijken op het thuisshirt, en speel je dan moeilijker tegen bijv. Ajax en Feyenoord. (Of speelt PSV in het lichtblauw, zoals in de Cruijff schaal dit seizoen)?
Maar ik zat dus te denken qua uitshirt aan een andere kleur dan wit en rood. (Niet dat ik het uitshirt lelijk vind).
|
|
|
Maffa-040 Veelbelovend talent
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 103 Reg.: 16 juli 2007 | Thuis-shirt is nu helaas aan de beurt om vervangen te worden..
Ik vind dat witte wel wat hebben, maar ook weer nie
Ik hoop dat ze 'r wat moois van maken!

|
|
|
Jeffersons airplane Aanstormend talent
Uit: Schiedam Vak: - Posts: 127 Reg.: 12 juni 2007 | Ik zal wel weer heel erg moeten wennen aan het nieuwe shirt tenzij hij echt heel lelijk of heel mooi wordt. Meestal kost het me toch even om het nieuwe shirt te waarderen. Ik ben wel benieuwd. Ik vind dat er meer rood dan wit in moet zitten dat vind ik wat krachtiger.
|
|
|
akka14
 Toeschouwer
Uit: Rooi Vak: Oost - X Posts: 9 Reg.: 19 december 2007 | Het huidige thuis shirt is eigenlijk al perfect al zou ik liever zien dat op de achterkant de witte strepen wat hoger door zouden lopen en het niet zo'n groot rood vlak wordt..
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8452 Reg.: 19 december 1999 |
quote: akka14 schreef:
Het huidige thuis shirt is eigenlijk al perfect al zou ik liever zien dat op de achterkant de witte strepen wat hoger door zouden lopen en het niet zo'n groot rood vlak wordt..
Kan niet, vind de Uefa dat namen en rugnummers slecht te lezen zijn.
|
|
|
F17 Graphix Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 1951 Uploads: 15 Reg.: 15 mei 2005 | Mijn eerste ontwerpje:

|
|
|
Jan Mulder 18. Addo  Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3579 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
quote: F17 Graphix schreef:
Mijn eerste ontwerpje:
(plaatje)
Niet slecht... Maar het is geen shirt wat ik zou kopen.
|
|
|
King Cobra Legende
Uit: Sweet Lake City (Zoetermeer) Vak: - Posts: 1628 Reg.: 21 april 2000 | F17 Graphix, ik wil niet jouw grafische proefbalonnetje afschieten, maar het ontwerp waar je nu mee aankomt kan natuurlijk echt niet!
Uitleg lÃjkt mij overbodig...........
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 1951 Uploads: 15 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Jan Mulder schreef:
(...)
Niet slecht... Maar het is geen shirt wat ik zou kopen.
Ik zou ook twijfelen als ik eerlijk ben hehe, maar ik was wat het kloten en toen kwam dit eruit. Ik hoop sowieso dat PSV zoveel mogelijk het huidige shirt aanhoud.
quote: King Cobra schreef:
F17 Graphix, ik wil niet jouw grafische proefbalonnetje afschieten, maar het ontwerp waar je nu mee aankomt kan natuurlijk echt niet!
Uitleg lÃjkt mij overbodig...........
Ja, de strepen inderdaad, maar ik was bezig met een wallpaper van Van Nistelrooy in zijn PSV tijd en toen zag ik strepen zoals dit en toen ben ik aan de hand daarvan eens gaan prutsen en toen kwam dit eruit.
Doel op dit shirt:

[Dit bericht is veranderd door F17 Graphix (op 8 januari 2008 20:23:33).]
|
|
|
Doninho Meervoudig international
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1718 Reg.: 9 februari 2006 | Vind het shirt van Graphix meer hebben als het werkelijk afschuwelijke shirt van Ron Jeremy
Zet dan meteen bjorn Borg op de voorkant..te lelijk
Ik ben gewoon voor een nostalgische verandering in het shirt van nu! Oude logo erin verwerken en klaar
|
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1645 Reg.: 21 mei 2004 | Is het ook niet mooi om een keer het wapen van Eindhoven erin te verwerken?

[Dit bericht is veranderd door joosth (op 8 januari 2008 21:58:27).]
|
|
|
Philips Cocu Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 1020 Reg.: 8 juli 2002 |
quote: F17 Graphix schreef:
Mijn eerste ontwerpje:
(plaatje)
Op zich een best mooi shirt, maar PSV heeft in het contract met Nike laten opnemen dat bij ieder thuisshirt het aantal en de breedte van de banen gelijk zal zijn. Daarnaast is ook een standaardkleur opgenomen in het contract. Wat dat betreft zal het nieuwe thuisshirt dus niet veel verschillen met het huidige thuisshirt. Alleen de achterkant en accenten zoals de kraag zouden anders kunnen zijn... Mijn bron? Dat stond 2 jaar geleden toen het huidige thuisshirt uitkwam in het Eindhovens Dagblad... 
Ik vind het alleen maar goed als het nieuwe thuisshirt zou lijken op het huidige. Alleen hoop ik dat de strepen op de achterkant wat verder doorlopen, want dat vind ik het enige minpunt aan het huidige thuisshirt...
|
|
|
1913 Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 29 Reg.: 21 februari 2003 | Zoals ik al in een eerder topic aangaf lijkt het me mooi als het nieuwe shirt hier op gaat lijken.

|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6577 Reg.: 4 maart 2001 | mailto: sales@psv.nl 
|
|
|
frico Vedette
Uit: Woerden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1262 Reg.: 23 juli 2002 |
quote: joosth schreef:
Is het ook niet mooi om een keer het wapen van Eindhoven erin te verwerken?
(plaatje)
Opzich heeft dat wel wat natuurlijk, maar wat is de verbondeheid van PSV met Eindhoven, behalve dat PSV uit de stad komt en het Europees ingeschreven staat als PSV EIndhoven (is misschien erg overdreven maar toch)
Laat Eindhoven nu maar eens zien dat ze PSV echt een warm hard toedragen, ipv wel geld willen zien, maar zelfs niks terug geven.
Het tenue van 1913 dat zou hem echt moeten worden en hem dan gelijk standaard blijven houden op eventueel wat accenten na. Al zou het me niks verbazen als men pas in 1913 pas met zo'n shirt op de proppen komt.
|
|
|
ezra International
Uit: Almelo Vak: Zuid - CC Posts: 542 Reg.: 8 maart 2005 | gaf al eens eerder aan dat shirt van Atletic-club. Zoiets maar dan met witte of gestreepte sokken.

|
|
|
akka14
 Toeschouwer
Uit: Rooi Vak: Oost - X Posts: 9 Reg.: 19 december 2007 | quote:
--------------------------------------------------------------------------------
akka14 schreef:
Het huidige thuis shirt is eigenlijk al perfect al zou ik liever zien dat op de achterkant de witte strepen wat hoger door zouden lopen en het niet zo'n groot rood vlak wordt..
--------------------------------------------------------------------------------
Kan niet, vind de Uefa dat namen en rugnummers slecht te lezen zijn.
Ik weet dat de witte strepen niet over heel het shirt doorgetrokken mogen worden door de Uefa maar ze kunnen wel een stuk hoger tot aan het nummer lijkt me..
|
|
|
stuttgart88 Internationale topspeler
Uit: nijmegen Vak: Noord - PP Posts: 946 Reg.: 24 juli 2003 |
quote: 1913 schreef:
Zoals ik al in een eerder topic aangaf lijkt het me mooi als het nieuwe shirt hier op gaat lijken.
(plaatje)
Dit zou geweldig zijn. Vrees echter voor het ergste met die Nike designers!
quote: Whisker schreef:
Witte broek? Ik ben maar al te blij dat we daar eindelijk vanaf zijn.. PSV = rood-wit gestreept shirt, zwarte broek en horizontaal rood-wit gebaande kousen. Verder geen flauwekul! En of het nou van Nike, Adidas, Puma, Kelme, Quick of weet ik veel wie komt, dat zal me aan mijn reet roesten.
Precies, wanneer gaan die K designers en bestuurders dat nou eens snappen?????
[Dit bericht is veranderd door stuttgart88 (op 10 januari 2008 10:43:22).]
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 1951 Uploads: 15 Reg.: 15 mei 2005 | Waarom zouden ze dat niet snappen? We hebben nu namelijk precies hetzelfde. Gestreepte sokken, zwarte broek en rood-wit gestreept shirt. 
|
|
|