| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7390 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: Stephan! schreef:
De voorkant
(plaatje)
De achterkant, wel een andere kleur rood dat vlak
(plaatje)
Juist!!
|
|
|
snadertjuh Veelbelovend talent
Uit: valkenswaard Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 116 Reg.: 14 juni 2007 | Als je bij stadhuisplein kijkt dan zie je koevermans zn achterkant en dan lijkt het net of het rode vlak er is op geplakt.
Dus ben benieuwd...
|
|
|
Francesco JF17 Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4562 Uploads: 216 Reg.: 23 maart 2003 | even een quote van Sir Tinus die het shirt al heeft gezien:
quote: Sir Tinus schreef:
Het nieuwe shirt van PSV is gewoon weer gestreept , ik heb de strepen niet geteld maar volgens mij waren het er 5 ofzo. De achterkant wordt voornamelijk rood (bijna helemaal) en er zit een klein kraagje op , kleiner dan dit jaar.
[Dit bericht is veranderd door Francesco JF17 (op 14 juni 2008 16:33:31).]
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7390 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: Francesco JF17 schreef:
even een quote van Sir Tinus die het shirt al heeft gezien:
(...)
Inderdaad, het grootste deel is er gewoon ingestonken Mooi!
|
|
|
Sir Tinus Vedette
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 5306 Reg.: 15 april 2005 |
quote: Francesco JF17 schreef:
even een quote van Sir Tinus die het shirt al heeft gezien:
(...)
Ja ik meende dat het rode vak veel groter was... had het ook mooier gevonden dan wat ik nu zie. Nogmaals , met een kaasrechte bedrukking is het volgens mij echt schijtlelijk.
|
|
|
Unito Legende
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5041 Reg.: 23 februari 2001 |
quote: Sir Tinus schreef:
(...)
Ja ik meende dat het rode vak veel groter was... had het ook mooier gevonden dan wat ik nu zie. Nogmaals , met een kaasrechte bedrukking is het volgens mij echt schijtlelijk.
Maar dit is wel het shirt wat jij gezien hebt?
|
|
|
geert_11 Bankzitter
Uit: Aalst Vak: Zuid - A Posts: 211 Reg.: 6 juli 2005 | ach als het wat erin zit maar goed is 
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3527 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Red White Entity schreef:
(...)
Ik denk overigs ook dat het afgeplakt is heurr.
Ik merk wel dat PSV toch ontzettend veel doet voor de fans. Op PSV officiële forum en PSV Netwerk forum wilden héél veel mensen een wit uitshirt, voila, een wit uitshirt komt er...
De supporters willen weer zoals vroeger, Rood-Witte banen ook op de achterkant. Voila, wij krijgen een shirt met Rood-Witte banen.
Toch trots om PSV'er te zijn.
Hoezo ben je daar zo zeker van? Als het shirt in de filmpjes fake blijken te zijn zie ik nog steeds niet in waarom we ineens weer een rood-witte achtergrond kijken.
Sir Tinus heeft het shirt al gezien (al een tijd geleden) en hij zei dat er gewoon weer een rode achterkant kwam (vlak in ieder geval).
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 14 juni 2008 19:39:35).]
|
|
|
Sander mr psv Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 261 Reg.: 21 juli 2007 | Het is één grote grap en wordt aan het einde van Guus wordt het gepresenteerd.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3527 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Sander mr psv schreef:
Het is één grote grap en wordt aan het einde van Guus wordt het gepresenteerd.
Waar weet je dat van? Weer van die gast van de Fanshop? 
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 14 juni 2008 19:40:16).]
|
|
|
geert_11 Bankzitter
Uit: Aalst Vak: Zuid - A Posts: 211 Reg.: 6 juli 2005 | 22. Balazs Dzsudzsak heeft helemaal gelijk, heb je dat weer van die gast van de fanshop die zei dat de achterkant blauw werd 
|
|
|
Unito Legende
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5041 Reg.: 23 februari 2001 | Hoezo zou Guus Meeuwis in een PSV shirt zijn concert gaan spelen, terwijl het tijdens een EK valt?
|
|
|
bakkertjuhhh Bankzitter
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 204 Reg.: 2 januari 2008 | Maarja als de rug is afgeplakt wat zit er dan onder 
|
|
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Buenos Aires / Almere Vak: - Posts: 6078 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | Een groot knalblauw vlak 
|
|
|
gilles de bilde Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 184 Reg.: 20 april 2008 | Er wordt hier wat gedold, neem ik aan. Ik kan me niet voorstellen dat het shirt in de video's fake is.
[Dit bericht is veranderd door gilles de bilde (op 15 juni 2008 03:58:38).]
|
|
|
Sander mr psv Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 261 Reg.: 21 juli 2007 | Een gokje dacht ik, zal wel niet dus.
|
|
|
Ronus Veelbelovend talent
Uit: Steensel Vak: Oost - X Posts: 115 Reg.: 31 juli 2006 | Shirt vind ik erg veel op het huidige lijken. Die V-hals en dat vlak achterop is kwestie van wennen denk ik...
En volgens mij heb ik ooit is gehoord dat da vlak UEFA regels waren? Weet niet of iemand dit kan bevestigen, maar dacht dat het daar iets mee te maken had. Vind het wel jammer, want da vlak ziet er zo niet uit.
|
|
|
venneboer Jeugdspeler
Uit: het zuiden Vak: - Posts: 38 Reg.: 15 september 2005 | Jongen uit mijn klas had hem toen laatst gezien.. en die zei dat hij toen geen zwarte v-hals had.. en rode achterkant, dus ik denk dat dit dus een nep shirt is ofzo, of ze hebben hem daarna nog veranderd??
|
|
|
geert_11 Bankzitter
Uit: Aalst Vak: Zuid - A Posts: 211 Reg.: 6 juli 2005 | of ze hebben hem voor de gek gehouden
|
|
|
Arend Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1123 Reg.: 20 juni 1999 |
quote: venneboer schreef:
Jongen uit mijn klas had hem toen laatst gezien.. en die zei dat hij toen geen zwarte v-hals had.. en rode achterkant, dus ik denk dat dit dus een nep shirt is ofzo, of ze hebben hem daarna nog veranderd??
Ik denk ook wel dat PSV deze campagne hou met een nep shirt!!! Ik denk dat die jongen uit jou klas het misschien verkeerd (of niet) gezien heeft!
|
|
|
Da Gonzalo Jeugdspeler
Vak: - Posts: 54 Reg.: 8 januari 2008 | Volgens mij is zo'n vlak achterop het shirt een regel van de Uefa zodat je de nummers en namen goed kan zien.
|
|
|
Gomesfannetje Vaste waarde in elftal
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1534 Reg.: 17 mei 2007 | Dus eigenlijk is het nog even wachten of het echte nieuwe shirt...?!
|
|
|
Lester Burnham Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8896 Reg.: 30 maart 2003 | PSV is er de club niet naar om zo'n grap te maken. Ik weet zeker dat dit gewoon het nieuwe thuisshirt wordt. Net alsof de club van Jan Reker en die centeneukers in de RvC geld vrij gaat maken voor het produceren van filmpjes waarin een nep-shirt te zien is.
|
|
|
Dave_Blokker89 Veelbelovend talent
Uit: Lanaken Vak: Zuid - A Posts: 100 Reg.: 16 juli 2005 | Jongens dit is zeker het echte shirt, kijk bijvoorbeeld naar het detail aan de achterkant staat PSV in de kraag, bij een nepshirt wordt deze moeite echt niet genomen. Het wordt morgen denk k officieel bekend gemaakt, gwoon nog ff geduld hebben.
|
|
|
ehvdgxt Bankzitter
Vak: Noord - T Posts: 217 Reg.: 22 april 2004 | Geef eens 1 goede reden waarom dit niet het echte shirt zou zijn??? Ik bedoel, wat zou de achterliggende gedachte ervan zijn om een shirt in een filmpje te knallen, wat niet HET shirt blijkt te zijn??! Dus dit is het shirt, lijkt me vrij simpel......
En ik vind um erg mooi!
|
|
|