| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
ng_psv Aanstormend talent
Uit: swalmen Vak: - Posts: 121 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: Otje schreef:
Ben wel van plan om het te halen maar ik wil een duidelijke foto van achterkant zien.
kijk eens op de onlineshopping van PSV 
|
|
|
bajertje Toeschouwer
Uit: gemert Vak: - Posts: 18 Reg.: 21 mei 2008 | heb inderdaad ook gehoord en gelezen dat het shirt €89,95 koste. Terwijl hij zonder de bedrukking iets van €60 kost.. Vind het een beetje raar dat je €90 moet betalen als je hem bestelt, maar als je hem 5 juli gaat halen is de bedrukking gratis... Ook al zou je hem pas later bedrukken (als het niet gratis meer is) ben je nog geen €90 kwijt waarschijnlijk
|
|
|
Sander mr psv Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 261 Reg.: 21 juli 2007 |
quote: Otje schreef:
Ben wel van plan om het te halen maar ik wil een duidelijke foto van achterkant zien.

|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3509 Reg.: 12 maart 1999 | |
|
geert_11 Bankzitter
Uit: Aalst Vak: Zuid - A Posts: 211 Reg.: 6 juli 2005 | |
|
mitchel_psv Talentje
Vak: Oost - YY Posts: 84 Reg.: 29 oktober 2007 | |
|
King Cobra Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2007/2008
Uit: Sweet Lake City (Zoetermeer) Vak: - Posts: 1752 Reg.: 21 april 2000 | Tja, zo'n lelijk keepersshirt lag wel in de lijn der verwachting, zie het EK. Nike wint wederom glansrijk de verkiezing "wie heeft het slechtste ontwerp op voetbalshirtsgebied."
Een belachelijke lijn van de rechterkant hals naar de linkeroksel, wie zoiets verzint moeten ze opsluiten!!!
Adidas heeft ook van die strepen, maar daar zit tenminste nog symetrie in.
Gelukkig hebben we nog geen keeper dus tijd zat om alles te laten bezinken.
Over de prijs heb ik het nog niet eens.......... 
|
|
|
Hogo Worst Meervoudig international
Vak: - Posts: 720 Reg.: 20 juli 2006 |
quote: King Cobra schreef:
Tja, zo'n lelijk keepersshirt lag wel in de lijn der verwachting, zie het EK. Nike wint wederom glansrijk de verkiezing "wie heeft het slechtste ontwerp op voetbalshirtsgebied."
Een belachelijke lijn van de rechterkant hals naar de linkeroksel, wie zoiets verzint moeten ze opsluiten!!!
Adidas heeft ook van die strepen, maar daar zit tenminste nog symetrie in.
Gelukkig hebben we nog geen keeper dus tijd zat om alles te laten bezinken.
Over de prijs heb ik het nog niet eens.......... 
Zo jij bent slecht op de hoogte zeg , kijk jij eens naar het uitshirt van ajax
|
|
|
Fabio Caracciolo Meervoudig international
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 687 Reg.: 16 oktober 2005 |
quote: Reus schreef:
(plaatje)
Ja,nu weet ik t zeker,ik ga m halen
Offtopic:*** verrekte duitsers 
|
|
|
Brittie. Toeschouwer
Uit: Weert Vak: - Posts: 5 Reg.: 9 juni 2008 | Hallo,
Misschien een vraag die al beantwoord is, maar kan iemand mij vertellen waar ik me in moet schrijven voor het nieuwe thuisshirt van psv ?
Gr.
|
|
|
Domstad Phoolie Basisspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 302 Reg.: 16 juli 2007 |
quote: Reus schreef:
(plaatje)
Eigenlijk vind ik 'm toch best wel mooi!
Beetje ouwe stijl, maar toch wat anders.
Zie hier graag Ruudje en Kezza in schitteren komend seizoen!

|
|
|
1913 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 42 Reg.: 21 februari 2003 | Als ze nu gedeeltelijk besparen op de rode inkt/verf/wat dan ook die op de mouwen zit en achterop het shirt, dan kunnen ze de sokken weer mooi rood wit gestreept maken.
Ook krijg je dan een shirt wat naar mijn menig al een stuk betere uitstraling heeft.
Hier en daar zou het uiteraard nog anders kunnen, zoals de overgang van shirt naar mouw qua rood witte strepen...

|
|
|
Romariooo. Vaste waarde in elftal
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 382 Reg.: 15 augustus 2006 | Dan waag ik ook maar een gokje:
Omdat Nike toch zijn eigen invloed wilt, heb ik maar wat kleine details (logo nike, kraag dunner en rood) en slechts een groot detail (achterkant) aangepast.
Verders heb ik het shirt een mooi tintje gegeven, het lijkt me wel wat dat je als landskampioen in het vorige seizoen, het seizoen daarna met een gouden rand om je rugnummers en namen mag spelen. Geeft toch wat stijl, en ziet er nog mooi uit ook.
Nouja, hier istem dan:

|
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7390 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: 1913 schreef:
Als ze nu gedeeltelijk besparen op de rode inkt/verf/wat dan ook die op de mouwen zit en achterop het shirt, dan kunnen ze de sokken weer mooi rood wit gestreept maken.
Ook krijg je dan een shirt wat naar mijn menig al een stuk betere uitstraling heeft.
Hier en daar zou het uiteraard nog anders kunnen, zoals de overgang van shirt naar mouw qua rood witte strepen...
(plaatje)
Zo zou ik hem persoonlijk al een stuk mooier vinden, alleen qua dubbele cijfers wordt het misschien lastig, maar het moet wel passen. Maar dit zou zeker een stuk meer PSV-achtig overkomen.
|
|
|
MJFM Toeschouwer
Vak: - Posts: 18 Reg.: 26 februari 2008 |
quote: Romariooo. schreef:
Dan waag ik ook maar een gokje:
Omdat Nike toch zijn eigen invloed wilt, heb ik maar wat kleine details (logo nike, kraag dunner en rood) en slechts een groot detail (achterkant) aangepast.
Verders heb ik het shirt een mooi tintje gegeven, het lijkt me wel wat dat je als landskampioen in het vorige seizoen, het seizoen daarna met een gouden rand om je rugnummers en namen mag spelen. Geeft toch wat stijl, en ziet er nog mooi uit ook.
Nouja, hier istem dan:
(plaatje)
HULDE!!!
|
|
|
Da Gonzalo Jeugdspeler
Vak: - Posts: 54 Reg.: 8 januari 2008 | Mag niet, geen rood vlak achter.
|
|
|
MJFM Toeschouwer
quote: Da Gonzalo schreef:
Mag niet, geen rood vlak achter.
Nee, dat weten we ook wel, maar we zijn hier aan het fantaseren over shirts zonder dat verdomde rode vlak. Zo'n shirt dat ze voor de eredivisie en de supporters zouden moeten maken! Doen ze in Europa lekker zo'n lelijk vlak er op en koop ik er een zonder. Want ik moet zeggen, die Photoshop met rugnummer en doorgetrokken strepen zou ik echt het mooiste shirt sinds jaren vinden, ondanks dat de mouwen niet gestreept zijn! Prachtig zo. Mailen naar Nike en Psv die handel met als vraag waarom het bij clubs als bijv Inter wel kan en bij Psv niet?!
|
|
|
geert_11 Bankzitter
Uit: Aalst Vak: Zuid - A Posts: 211 Reg.: 6 juli 2005 | Jonge zeik nou niet zo over dat vlak want dat is er en gaat niet meer weg, dus maak ook geen andere shirts zonder vlak of met een ander vlak maar maak gewoon bedrukking op het shirt wat we nu hebben... aub zeg jezus
|
|
|
Brittie. Toeschouwer
Uit: Weert Vak: - Posts: 5 Reg.: 9 juni 2008 | Is er niemand die mijn vraag kan beantwoorden?
over waar je je kan inschrijven voor het nieuwe thuisshirt?
Gr.
|
|
|
renzzz19852042327 Vedette
Uit: Best Vak: - Posts: 1430 Reg.: 1 juni 2004 | Ik vind het niets! Nix vernieuwend of gewaagd. Degelijk en saai, past wel bij psv trouwens(of trap ik nu mensen op de tenen?)
Ik had liever een keer iets flitsends en vernieuwends gezien. LELIJK rood vlak! Bluhhh
|
|
|
MJFM Toeschouwer
quote: geert_11 schreef:
Jonge zeik nou niet zo over dat vlak want dat is er en gaat niet meer weg, dus maak ook geen andere shirts zonder vlak of met een ander vlak maar maak gewoon bedrukking op het shirt wat we nu hebben... aub zeg jezus
Oh sorry, ik wist niet dat ik geen persoonlijke voorkeur mocht hebben, ik zal het niet meer doen...
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1147 Reg.: 17 februari 2004 |
quote: Brittie. schreef:
Is er niemand die mijn vraag kan beantwoorden?
over waar je je kan inschrijven voor het nieuwe thuisshirt?
Gr.
Soms zijn de dingen echt niet zo moeilijk als ze lijken hoor. Al eens aan de officiële PSV site gedacht? Met enig zoeken kom je er daar echt wel uit.
Maar goed dat zal ik je bij deze besparen 
En anders gewoon je op 5 juli melden bij Fanshop bij het stadion, ook al niet zo'n heel moeilijk te vinden antwoord.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3527 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
Jonge zeik nou niet zo over dat vlak want dat is er en gaat niet meer weg, dus maak ook geen andere shirts zonder vlak of met een ander vlak maar maak gewoon bedrukking op het shirt wat we nu hebben... aub zeg jezus
We mogen dus niet zeggen hoe wij het liever zien, alleen omdat het toch niet meer gaat veranderen? Zullen we dan ook maar niet meer zeggen hoe wij de opstelling graag zien het komende seizoen, wie wij nog graag zien komen, wat wij graag zien gebeuren wat betreft Gomes, alleen omdat wij er toch geen invloed op kunnen uitoefenen?
|
|
|
phoolie040 Aanstormend talent
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 134 Reg.: 18 maart 2008 | Beste supporters,
voor de gene die het shirt alvast willen reserveren, loop is binnen bij de supporterswinkel PSV ingang 11. Daar liggen bij de kassa formulieren die je direct kunt invullen en inleveren. de verkoop start op 5 Juli.
Graag tot Ziens in de Supporterswinkel PSV.
|
|
|
MJFM Toeschouwer
Ja jongens, we kunnen het forum sluiten, we mogen niet meer onze voorkeuren uitspreken!
|
|
|