PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
PSV Thuisshirt 2008-2010
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 50 »

Poster
Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 
ng_psv
Aanstormend talent

Uit: swalmen
Vak: -
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 25 juni 2008 om 12:09:54.       MSN: -      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Otje schreef:

Ben wel van plan om het te halen maar ik wil een duidelijke foto van achterkant zien.

kijk eens op de onlineshopping van PSV
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
bajertje
Toeschouwer

Uit: gemert
Reg.: 21 mei 2008
Gepost op 25 juni 2008 om 12:18:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

heb inderdaad ook gehoord en gelezen dat het shirt €89,95 koste. Terwijl hij zonder de bedrukking iets van €60 kost.. Vind het een beetje raar dat je €90 moet betalen als je hem bestelt, maar als je hem 5 juli gaat halen is de bedrukking gratis... Ook al zou je hem pas later bedrukken (als het niet gratis meer is) ben je nog geen €90 kwijt waarschijnlijk
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Sander mr psv
Regelmatige invaller

Uit: Veldhoven
Vak: Noord - TT
Reg.: 21 juli 2007
Gepost op 25 juni 2008 om 14:17:34.           Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Otje schreef:

Ben wel van plan om het te halen maar ik wil een duidelijke foto van achterkant zien.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.422,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Reus
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 12 maart 1999
Gepost op 25 juni 2008 om 18:16:42.       MSN: ruud_jeurissen@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
geert_11
Bankzitter

Uit: Aalst
Vak: Zuid - A
Reg.: 6 juli 2005
Gepost op 25 juni 2008 om 18:54:44.     MSN: geert_8@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Link naar de nieuwe tenue's van FC Barcelona :

http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/default_kits.aspx?nav=football_kit&lid=1&portal=WC5NP4D4

Als je dan op thuis tenue klikt dan krijg je ook het keepersshirt te zien dus psv krijgt hetzelfde keepersshirt als barcelona want dat is de afgelopen jaren steeds zo geweest

[Dit bericht is veranderd door geert_11 (op 25 juni 2008 18:59:45).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.458,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
mitchel_psv
Talentje

Vak: Oost - YY
Reg.: 29 oktober 2007
Gepost op 25 juni 2008 om 19:33:35.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
geert_11 schreef:

Link naar de nieuwe tenue's van FC Barcelona :

http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/default_kits.aspx?nav=football_kit&lid=1&portal=WC5NP4D4

Als je dan op thuis tenue klikt dan krijg je ook het keepersshirt te zien dus psv krijgt hetzelfde keepersshirt als barcelona want dat is de afgelopen jaren steeds zo geweest

De nieuwe shirts e.d. van Barca zijn iig een stuk goedkoper dan de nieuwe spullen van PSV
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,0VoVo: -Opstelling: incompleet
King Cobra
Legende
Winnaar PSV Netwerk Pool 2007/2008

Uit: Sweet Lake City (Zoetermeer)
Reg.: 21 april 2000
Gepost op 25 juni 2008 om 19:47:06.       ICQ: 162814369      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, zo'n lelijk keepersshirt lag wel in de lijn der verwachting, zie het EK. Nike wint wederom glansrijk de verkiezing "wie heeft het slechtste ontwerp op voetbalshirtsgebied."
Een belachelijke lijn van de rechterkant hals naar de linkeroksel, wie zoiets verzint moeten ze opsluiten!!!
Adidas heeft ook van die strepen, maar daar zit tenminste nog symetrie in.
Gelukkig hebben we nog geen keeper dus tijd zat om alles te laten bezinken.
Over de prijs heb ik het nog niet eens..........
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.630,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Hogo Worst
Meervoudig international

Reg.: 20 juli 2006
Gepost op 25 juni 2008 om 20:53:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
King Cobra schreef:

Tja, zo'n lelijk keepersshirt lag wel in de lijn der verwachting, zie het EK. Nike wint wederom glansrijk de verkiezing "wie heeft het slechtste ontwerp op voetbalshirtsgebied."
Een belachelijke lijn van de rechterkant hals naar de linkeroksel, wie zoiets verzint moeten ze opsluiten!!!
Adidas heeft ook van die strepen, maar daar zit tenminste nog symetrie in.
Gelukkig hebben we nog geen keeper dus tijd zat om alles te laten bezinken.
Over de prijs heb ik het nog niet eens..........

Zo jij bent slecht op de hoogte zeg , kijk jij eens naar het uitshirt van ajax
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Fabio Caracciolo
Meervoudig international

Uit: geldrop
Vak: Oost - W
Reg.: 16 oktober 2005
Gepost op 25 juni 2008 om 21:16:23.         MSN: 8.0    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Reus schreef:

(plaatje)

Ja,nu weet ik t zeker,ik ga m halen

Offtopic:*** verrekte duitsers
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Brittie.
Toeschouwer

Uit: Weert
Reg.: 9 juni 2008
Gepost op 25 juni 2008 om 21:45:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hallo,

Misschien een vraag die al beantwoord is, maar kan iemand mij vertellen waar ik me in moet schrijven voor het nieuwe thuisshirt van psv ?

Gr.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Domstad Phoolie
Basisspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 16 juli 2007
Gepost op 25 juni 2008 om 22:56:57.         MSN: p_vd_heuvel_33@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Reus schreef:

(plaatje)

Eigenlijk vind ik 'm toch best wel mooi!
Beetje ouwe stijl, maar toch wat anders.
Zie hier graag Ruudje en Kezza in schitteren komend seizoen!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,8VoVo: -Opstelling: 4-2-4
1913
Jeugdspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 21 februari 2003
Gepost op 25 juni 2008 om 23:39:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ze nu gedeeltelijk besparen op de rode inkt/verf/wat dan ook die op de mouwen zit en achterop het shirt, dan kunnen ze de sokken weer mooi rood wit gestreept maken.
Ook krijg je dan een shirt wat naar mijn menig al een stuk betere uitstraling heeft.
Hier en daar zou het uiteraard nog anders kunnen, zoals de overgang van shirt naar mouw qua rood witte strepen...

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.496,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Romariooo.
Vaste waarde in elftal

Uit: Reusel
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 15 augustus 2006
Gepost op 26 juni 2008 om 00:35:25.         MSN: rv_rac@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan waag ik ook maar een gokje:

Omdat Nike toch zijn eigen invloed wilt, heb ik maar wat kleine details (logo nike, kraag dunner en rood) en slechts een groot detail (achterkant) aangepast.

Verders heb ik het shirt een mooi tintje gegeven, het lijkt me wel wat dat je als landskampioen in het vorige seizoen, het seizoen daarna met een gouden rand om je rugnummers en namen mag spelen. Geeft toch wat stijl, en ziet er nog mooi uit ook.

Nouja, hier istem dan:

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.433,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 26 juni 2008 om 01:06:47.     MSN: pdebeer18@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
1913 schreef:

Als ze nu gedeeltelijk besparen op de rode inkt/verf/wat dan ook die op de mouwen zit en achterop het shirt, dan kunnen ze de sokken weer mooi rood wit gestreept maken.
Ook krijg je dan een shirt wat naar mijn menig al een stuk betere uitstraling heeft.
Hier en daar zou het uiteraard nog anders kunnen, zoals de overgang van shirt naar mouw qua rood witte strepen...

(plaatje)

Zo zou ik hem persoonlijk al een stuk mooier vinden, alleen qua dubbele cijfers wordt het misschien lastig, maar het moet wel passen. Maar dit zou zeker een stuk meer PSV-achtig overkomen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: incompleet
MJFM
Toeschouwer

Reg.: 26 februari 2008
Gepost op 26 juni 2008 om 01:06:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Romariooo. schreef:

Dan waag ik ook maar een gokje:

Omdat Nike toch zijn eigen invloed wilt, heb ik maar wat kleine details (logo nike, kraag dunner en rood) en slechts een groot detail (achterkant) aangepast.

Verders heb ik het shirt een mooi tintje gegeven, het lijkt me wel wat dat je als landskampioen in het vorige seizoen, het seizoen daarna met een gouden rand om je rugnummers en namen mag spelen. Geeft toch wat stijl, en ziet er nog mooi uit ook.

Nouja, hier istem dan:

(plaatje)

HULDE!!!
 Help mods!
Da Gonzalo
Jeugdspeler

Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 26 juni 2008 om 08:05:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mag niet, geen rood vlak achter.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MJFM
Toeschouwer

Gepost op 26 juni 2008 om 09:47:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Da Gonzalo schreef:

Mag niet, geen rood vlak achter.

Nee, dat weten we ook wel, maar we zijn hier aan het fantaseren over shirts zonder dat verdomde rode vlak. Zo'n shirt dat ze voor de eredivisie en de supporters zouden moeten maken! Doen ze in Europa lekker zo'n lelijk vlak er op en koop ik er een zonder. Want ik moet zeggen, die Photoshop met rugnummer en doorgetrokken strepen zou ik echt het mooiste shirt sinds jaren vinden, ondanks dat de mouwen niet gestreept zijn! Prachtig zo. Mailen naar Nike en Psv die handel met als vraag waarom het bij clubs als bijv Inter wel kan en bij Psv niet?!
 Help mods!
geert_11
Bankzitter

Uit: Aalst
Vak: Zuid - A
Reg.: 6 juli 2005
Gepost op 26 juni 2008 om 10:27:56.     MSN: geert_8@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jonge zeik nou niet zo over dat vlak want dat is er en gaat niet meer weg, dus maak ook geen andere shirts zonder vlak of met een ander vlak maar maak gewoon bedrukking op het shirt wat we nu hebben... aub zeg jezus
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.458,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Brittie.
Toeschouwer

Uit: Weert
Reg.: 9 juni 2008
Gepost op 26 juni 2008 om 10:38:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is er niemand die mijn vraag kan beantwoorden?
over waar je je kan inschrijven voor het nieuwe thuisshirt?

Gr.
 Help mods!
renzzz19852042327
Vedette

Uit: Best
Reg.: 1 juni 2004
Gepost op 26 juni 2008 om 10:46:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het niets! Nix vernieuwend of gewaagd. Degelijk en saai, past wel bij psv trouwens(of trap ik nu mensen op de tenen?)

Ik had liever een keer iets flitsends en vernieuwends gezien. LELIJK rood vlak! Bluhhh
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: -Opstelling: incompleet
MJFM
Toeschouwer

Gepost op 26 juni 2008 om 11:15:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
geert_11 schreef:

Jonge zeik nou niet zo over dat vlak want dat is er en gaat niet meer weg, dus maak ook geen andere shirts zonder vlak of met een ander vlak maar maak gewoon bedrukking op het shirt wat we nu hebben... aub zeg jezus

Oh sorry, ik wist niet dat ik geen persoonlijke voorkeur mocht hebben, ik zal het niet meer doen...
 Help mods!
Ranzige Ridder
Internationale topspeler
Derde plek PSV Quiz 2005/2006

Uit: Breda
Vak: West - K
Reg.: 17 februari 2004
Gepost op 26 juni 2008 om 11:34:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Brittie. schreef:

Is er niemand die mijn vraag kan beantwoorden?
over waar je je kan inschrijven voor het nieuwe thuisshirt?

Gr.

Soms zijn de dingen echt niet zo moeilijk als ze lijken hoor. Al eens aan de officiële PSV site gedacht? Met enig zoeken kom je er daar echt wel uit.
Maar goed dat zal ik je bij deze besparen

En anders gewoon je op 5 juli melden bij Fanshop bij het stadion, ook al niet zo'n heel moeilijk te vinden antwoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 26 juni 2008 om 11:47:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
geert_11 schreef:

We mogen dus niet zeggen hoe wij het liever zien, alleen omdat het toch niet meer gaat veranderen? Zullen we dan ook maar niet meer zeggen hoe wij de opstelling graag zien het komende seizoen, wie wij nog graag zien komen, wat wij graag zien gebeuren wat betreft Gomes, alleen omdat wij er toch geen invloed op kunnen uitoefenen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
phoolie040
Aanstormend talent

Uit: Geldrop
Vak: Oost - W
Reg.: 18 maart 2008
Gepost op 26 juni 2008 om 11:50:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beste supporters,

voor de gene die het shirt alvast willen reserveren, loop is binnen bij de supporterswinkel PSV ingang 11. Daar liggen bij de kassa formulieren die je direct kunt invullen en inleveren. de verkoop start op 5 Juli.

Graag tot Ziens in de Supporterswinkel PSV.
 Help mods!
MJFM
Toeschouwer

Gepost op 26 juni 2008 om 13:09:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
geert_11 schreef:

Ja jongens, we kunnen het forum sluiten, we mogen niet meer onze voorkeuren uitspreken!
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk