| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
geert_11 Toeschouwer
Vak: Zuid - A Posts: 23 Reg.: 6 juli 2005 | Vet mooi shirt man maar lijkt heel klein beetje op 020 shirt want die hebben ook 1 rode streep
|
|
|
Gringo Nationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1399 Reg.: 28 december 2005 |
quote: F17 Graphix schreef:
Mijn eerste ontwerpje:
(plaatje)
Om eerlijk te zijn, zou dit zomaar het nieuwe thuisshirt mogen worden van de komende 2 jaar! Ik zie hem en krijg gelijk een gevoel van WAUW! Echt mooi! Chapeau!! 
|
|
|
Pimmel Meervoudig international
Vak: - Posts: 665 Reg.: 31 juli 2002 |
Mijn eerste ontwerpje:
(plaatje)
Prima ontwerp, dit mag het wat mij betreft worden als de 2 buitenste strepen maar iets naar binnen komen.
Dit uiteraard i.v.m. onze vrienden uit 020.
|
|
|
geert_11 Toeschouwer
Vak: Zuid - A Posts: 23 Reg.: 6 juli 2005 | ja echt mooi maar hedde ook de achterkant ?
|
|
|
PSV Sjakie Nationale topspeler
Uit: Brouwhuis Vak: Noord - S Posts: 835 Reg.: 5 juli 2003 | ik 'mis' alleen de letters TDK....voor de rest lijkt hij prima....
hoe dan ook:
Ik ben er voorstander van om(niet origineel...maar toch) een replica van de shirts uit 1988 te maken, maar dan met een modern tintje....
net als: Philips...sense en simplicity.....
Gewoon: het PSV gevoel....en simpel houden....
|
|
|
PhilipSCocu Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 236 Reg.: 4 juli 2005 | Hebben jullie er al aan gedacht dat het contract van Nike dit jaar afloopt en het nog niet verlengd is?
Zou het dan niet kunnen dat we helemaal geen Nike als kledingsponser krijgen?
|
|
|
Maffa-040 Veelbelovend talent
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 113 Reg.: 16 juli 2007 |
Mijn eerste ontwerpje:
(plaatje)
Dit ziet er in mijn ogen.. Heel mooi uit!
Lijkt inderdaad beetje op 020, maar toch ook weer niet, want hierin zit veel meer rood.
Ouwe logo onderin lijkt me ook een goeie.

|
|
|
quote: PSV Sjakie schreef:
ik 'mis' alleen de letters TDK....voor de rest lijkt hij prima....
TDK? Heb ik iets gemist?
|
|
|
Stephan! Bankzitter
Uit: Valkenswaard Vak: West - K Posts: 190 Reg.: 22 maart 2004 |
quote: Pimmel schreef:
(...)
TDK? Heb ik iets gemist?
TDK:

|
|
|
ezra International
Uit: Almelo Vak: Zuid - CC Posts: 543 Reg.: 8 maart 2005 | toch wel mooi... al die clubs die om de zoveel jaren switchen van hoofdsponsor. En wij.. tjah.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2854 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Ron Jeremy schreef:
(plaatje)
Deze iets minder lelijk? 
Als je nostalgie wil, en dan van dit ontwerp kotst snap ik 't niet helemaal .

Hiervan beetje afgekeken...
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6582 Reg.: 4 maart 2001 | Als we de shirts van nu vergelijken met die van 88/90, in dit geval heb ik het over het CL + uitshirt, lijken deze qua kleurstelling verdacht veel op elkaar.
De link 2008 en 1988 is 20 jaar geleden, misschien dat psv 2 jaar in een volledig rood shirt gaat spelen? Zodat het aansluit... maar ik denk dat we gewoon een rood/wit gestreept shirt krijgen.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4577 Reg.: 15 april 2005 | Het nieuwe thuisshirt is ook voor een groter deel rood dan nu... ongeveer dezelfde als die van 2 jaar geleden. Achterkant is helemaal/bijna helemaal rood.
|
|
|
|
Maffa-040 Veelbelovend talent
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 113 Reg.: 16 juli 2007 |
quote: Sir Tinus schreef:
Het nieuwe thuisshirt is ook voor een groter deel rood dan nu... ongeveer dezelfde als die van 2 jaar geleden. Achterkant is helemaal/bijna helemaal rood.
Is het al bekend dan?
|
|
|
Sjoerdje87 Aanstormend talent
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 133 Reg.: 5 juni 2007 | In dat interview met Kezman zie je beelden van zijn eerste seizoen bij PSV (was 1999-2000 als ik me niet vergis..), en toen speelde PSV ook in een heel mooi shirt. Met helemaal wit onder de oksels zeg maar.
Het vorige thuisshirt vond ik trouwens ook heel mooi, maar de huidige is ook niet slecht. Hoe dan ook niet te veel veranderen, gewoon rood-witte strepen ( ).
Dat ontwerp op de vorige pagina is best mooi, maar is indd iets te veel aj*x. Hou het maar gewoon bij ongeveer hetzelfde ald het nu is. Misschien weer met V-hals zoals het vorige uit-shirt, en sowieso weer een helemaal rode (of witte..?) achterkant.
|
|
|
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4577 Reg.: 15 april 2005 | Er komt wel een klein kraagje op , kleiner dat dit seizoen iig.
|
|
|
F17 Graphix Balasz Dzsudzsak  Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 1985 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Gewoon een vraag, maar waar weet jij dit van? Heb jij een bron binnen PSV of Nike?
|
|
|
akka14
 Toeschouwer
Uit: Rooi Vak: Oost - X Posts: 9 Reg.: 19 december 2007 | weet je nog meer over het nieuwe shirt dan tinus?
|
|
|
Paulinho Toeschouwer
Uit: Deurne Vak: Noord - PR Posts: 22 Reg.: 25 oktober 2004 | Ik had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan maar ik heb even gezocht naar 'nieuws' rondom het contract van PSV met Nike dat inderdaad aan het einde van dit seizoen lijkt af te lopen, zoals onderstaand nieuwbericht van PSV in 2002 laat zien. http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=2825
Het zou zeer opvallend zijn als PSV het contract met Nike niet verlengt, de samenwerking en tevredenheid onder supporters is over het algemeen wel goed dacht ik.
Is er iemand die meer weet van de contractduur van PSV met Nike (tussentijdse verlenging ofzo?)
|
|
|
mod 81 Legende
Uit: woensel parel van de kempen Vak: Oost - V Posts: 2676 Reg.: 11 september 1999 | Het kan zijn dat een ander merk meer geld biedt en dan is de keuze, denk ik, gauw gemaakt.
|
|
|

Bij Feyenoord maken ze het altijd al met de winter bekend, jammer het neemt de spanning/speculaties voor een deel weg.
Het uitshirt vind ik persoonlijk spuuglelijk.
|
|
|
Sjoerdje87 Aanstormend talent
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 133 Reg.: 5 juni 2007 | Opzich.. maar het thuisshirt is ook niet alles
Ze hebben daar ieder jaar een nieuw uitshirt. Vind ik het bij ons opzich toch beter geregeld, anders is je shirt steeds wel heel snel verouderd.
|
|
|
Gringo Nationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1399 Reg.: 28 december 2005 |
(plaatje)
Bij Feyenoord maken ze het altijd al met de winter bekend, jammer het neemt de spanning/speculaties voor een deel weg.
Meestal hebben ze precies hetzelfde model als het thuisshirt alleen dan in een ander kleurtje.
Dat vind ik op termijn echt saai. Ben ook blij dat PSV van dat concept lijkt te zijn afgestapt (zie het laatste Philipsblauwe shirt en het uitshirt van nu).
|
|
|
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4577 Reg.: 15 april 2005 | Bij Psv kan het ook nooit hetzelfde model zijn omdat een model aan een bepaald seizoen is verbonden en PSV heeft nooit een nieuw uit en thuis shirt in 1 seizoen (of het moet van sponsor overstappen) .
|
|
|
Balasz Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 1985 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
(plaatje)
Het thuisshirt ziet er zoals gewoonlijk weer leuk uit, maar ik vind de kleur rood niet echt geweldig. Ik had een donkerdere kleu rood mooier gevonden denk ik en dat zwarte bij het kraagje verpets het geheel ook. Het uitshirt heeft wel een mooie klassieke look, maar ik vind de kleur echt lelijk.
Waarom worden de shirts van Feyenoord trouwens altijd zo vroeg in het seizoen bekend gemaakt?
[Dit bericht is veranderd door Balasz Dzsudzsak (op 14 januari 2008 18:05:23).]
|
|
|