PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
PSV Thuisshirt 2008-2010
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »

Poster
Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 20:12:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met bedrukking is hij zo mogelijk nog lelijker. Zijn ze bij Nike nu echt blind ?! En wat is de inspraak van die supporters dan (overigens kun je bij zo'n aristocratisch stelsel net zo goed helemaal geen supporter mee laten praten, want het maakt volgens mij geen verschil)? Zeker alleen het zinnetje in de nek...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Brittie.
Toeschouwer

Uit: Weert
Vak: -
Reg.: 9 juni 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 20:31:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb m vanmiddag ook gehaald
het was wel druk maar al met al viel het achteraf wel mee
heb een uur en een kwartier in de rij gestaan
ik ga volgende week even terug voor de bedrukking en twijfel nog tussen Koef 10 of Amrabat 11
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
freeky123
Jeugdspeler

Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 maart 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 20:35:12.       MSN: /      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ultimo Uomo schreef:

Met bedrukking is hij zo mogelijk nog lelijker. Zijn ze bij Nike nu echt blind ?! En wat is de inspraak van die supporters dan (overigens kun je bij zo'n aristocratisch stelsel net zo goed helemaal geen supporter mee laten praten, want het maakt volgens mij geen verschil)? Zeker alleen het zinnetje in de nek...

Wat vind je er dan zo lelijk aan als ik vragen mag??

De achterkant is met bedrukking echt niet lelijk hoor.

Of vind je van wel??

En PSV heeft echt wel inspraak hoor, dus het is makkelijk om alles naar NIKE te schuiven.

BV Celtic en Juventus hebben in de competitie geen egaal vlak, in de CL daarintegen hebben ze dat er wel in verwerkt.

Competitie:

CL:

Het nieuwe uitshirt van FC Porto heeft net als PSV vorig jaar, een groot Blauw vlak met daaronder nog strepen en ze hebben net als vorig jaar gestreepte mouwen.

PSV en Porto hebben dus hetzelfde model shirt alleen dan de mouwen en de achterkant anders, normaal gesproken zouden ze hetzelfde shirt krijgen

Denk je dus dat ze het bij PSV anders doen, om PSV te pesten.. Of zou het toch in samenspraak met PSV zijn gedaan..??

Want ik denk dat als PSV het Porto-Model vraagt, maar dan is blauw --> rood, zou dat denk ik gemakkelijk gaan.

[Dit bericht is veranderd door freeky123 (op 5 juli 2008 20:37:24).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.481,0VoVo: -Opstelling: incompleet
J o e y
Legende

Uit: Doorwerth, bij Arnhem
Reg.: 28 februari 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 20:46:57.         MSN: joeypost@gmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iemand foto's van de achterkant met bedrukking>
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.307,2VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 21:17:45.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
22. Balazs Dzsudzsak schreef:

Haha, klopt. Die gast was in de fanshop op het moment dat ik er ook was. Dan vraag ik me toch af of die gast vóór PSV is of tégen Ajax.
Dan had je de spreekwoordelijke koe bij de horens moeten vatten dan had jij het geweten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.829,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Amrabat
Talentje

Uit: Helden
Reg.: 9 maart 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 22:03:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb vandaag ook het nieuwe shirt gehaalt met Marcellis achterop. ik hoop dat het nummer toch 24 blijft net zoals afgelopen jaar maar, als het een ander nummer wordt ben ik nog altijd op de 24e jarig
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Diepinho
Vedette

Uit: City of light
Vak: Oost - X
Uploads: 17
Reg.: 1 maart 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 22:39:44.         MSN: diepinho_ehv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Een shirt houd PSV twee jaar en daarna doe je het, ik niet in ieder geval, toch niet meer (vaak) aan. Als je een speler dan toch nog wel twee jaar blijft vind ik het niet zo gek dat je zijn naam achterop zet. Als de kans groot is dat de speler na één jaar (of eerder natuurlijk) vertrekt (Afellay bijvoorbeeld) ben ik het wel met je eens. Ik heb echter wel één keer een uitzondering gemaakt, maar dat betrof Cocu. Maar een shirt met zijn naam mag niet ontbreken natuurlijk.

Ik heb er ook niks op tegen natuurlijk, maar je shirtjes gooi je denk ik niet weg. Mij lijkt het over een jaar of 10 wel leuk om nog is een oud shirt aan te doen misschien. Misschien past het dan niet meer, dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar ieder zijn keus.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,4VoVo: -Opstelling: incompleet
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 22:44:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Diepinho schreef:

(...)

Ik heb er ook niks op tegen natuurlijk, maar je shirtjes gooi je denk ik niet weg. Mij lijkt het over een jaar of 10 wel leuk om nog is een oud shirt aan te doen misschien. Misschien past het dan niet meer, dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar ieder zijn keus.

Klopt, die gooi je niet weg natuurlijk, maar als je over een (paar) jaren nog eens je oude shirtjes onder ogen neemt heeft het ook wel zijn charme als er een (op dat moment) topspeler op de achterkant prijkt. Ik zou het bijvoorbeeld echt fantastisch vinden als ik nog een shirtje van vroeger had liggen met Romario achterop (ja toen hadden ze nog geen namen achterop, maar gaat om het principe) of als Alex het helemaal gaat maken en je hebt hem destijds op je shirtje laten drukken. Toch een bepaald gevoel van trots, dat die speler ooit voor PSV uitkwam, al is het maar als opstapje voor de échte top.

[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 5 juli 2008 22:47:49).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Bakkallay
Regelmatige invaller

Uit: Boxtel
Vak: Oost - V
Reg.: 26 mei 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 23:19:55.     MSN: fargomes@live.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV 4-EVER schreef:

Echt 1 van de lelijkste shirts vd afgelopen jaren.

De vorige was gewoon een topshirt dit ook alleen de achterkant had mooier gekunt. Ik heb het vandaag ook gekocht alleen nog gewacht met de bedrukking. Ik twijfel tussen Afellay en Bakkal of zou ik gewoon een combinatie van beide doen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.542,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
West Side United
Meervoudig international

Uit: Tilburg
Vak: West - J
Reg.: 14 september 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 23:27:10.       MSN: vakjrules@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
freeky123 schreef:

Competitie:
(plaatje)

Aparte naam Smoking Gun?!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.550,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RoyCo Ribery
Vedette

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Reg.: 14 oktober 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 23:36:19.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Klopt, die gooi je niet weg natuurlijk, maar als je over een (paar) jaren nog eens je oude shirtjes onder ogen neemt heeft het ook wel zijn charme als er een (op dat moment) topspeler op de achterkant prijkt. Ik zou het bijvoorbeeld echt fantastisch vinden als ik nog een shirtje van vroeger had liggen met Romario achterop (ja toen hadden ze nog geen namen achterop, maar gaat om het principe) of als Alex het helemaal gaat maken en je hebt hem destijds op je shirtje laten drukken. Toch een bepaald gevoel van trots, dat die speler ooit voor PSV uitkwam, al is het maar als opstapje voor de échte top.

Dat shirt heb ik nog. Geloof dat ik 9 jaar was toen ik hem kocht. Het mooiste is dat ik dat shirt toen in Amsterdam heb gekocht . Alleen is het shirtje me nu iets te klein

[Dit bericht is veranderd door RoyCo Ribery (op 5 juli 2008 23:36:56).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
bakkertjuhhh
Bankzitter

Uit: eindhoven
Vak: West - L
Reg.: 2 januari 2008
Gepost op 6 juli 2008 om 00:22:42.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb het shirt vanmiddag gehaald waren met ze tweeen ik ging bij de bedrukking wachten de ander bij de kassa toen die bij de kassa klaar was was ik bijna al aan de beurt bij de bedrukking Heb me achternaam er opgezet : BAKKER nummer: 12

Vind het een mooi shirt!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,4VoVo: -Opstelling: -
freeky123
Jeugdspeler

Reg.: 2 maart 2008
Gepost op 6 juli 2008 om 09:51:37.       MSN: /      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet iemand toevallig, of ergens nog bekend wordt gemaakt..

- Hoeveel shirts er zijn verkocht.

- En welke speler er dit jaar het meest bedrukt is??

Volgens mij Koevermans, want die blijft zeker en nummer is 99% zeker "10"

Iemand ergens gelezen of 1 idee.??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.481,0VoVo: -Opstelling: incompleet
V.Nistelrooy
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 6 juli 2008 om 11:43:18.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

M'n shirt,

Ben er blij mee!

Tekst.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.428,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
geert_11
Bankzitter

Uit: Aalst
Vak: Zuid - A
Reg.: 6 juli 2005
Gepost op 6 juli 2008 om 11:46:01.     MSN: geert_8@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
V.Nistelrooy schreef:

M'n shirt,

Ben er blij mee!

(plaatje)
(plaatje)

Tekst.

Ik had eerlijk gezegt er een andere speler opgedaan aangezien hij het niveau niet aankan van PSV maar als het je lievelingsspeler is net als van tha boer dan vind ik het goed hahaha maar ik vind t met bedrukking echt mooi
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.458,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Nilis 10
Internationale topspeler

Uit: Zuid-Limburg
Reg.: 4 september 2005
Gepost op 6 juli 2008 om 11:50:15.       MSN: vraag maar als je hem nodig hebt.      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
V.Nistelrooy schreef:

M'n shirt,

Ben er blij mee!

(plaatje)
(plaatje)

Tekst.

Ziet er goed uit.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ron Jeremy
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 6 juli 2008 om 11:53:46.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Damnz, met bedrukking is het shirt nog lelijker ja...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0VoVo: -Opstelling: incompleet
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 6 juli 2008 om 11:58:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het shirt best wel mooi met opdruk. Als het zo hangt is het inderdaad wat minder, maar nu lijkt de achterkant ook zo breed. Maar als je het aanhebt valt het wel mee, vind ik. Volgens mij hadden ze volgens mij wel gewoon de buitenste twee witte lijnen gewoon kunnen laten doorlopen. Dan had het nummer er ook gewoon opgepast (ook nummers als 22 en 99).

quote:
freeky123 schreef:

(...)

Of vind je van wel??

En PSV heeft echt wel inspraak hoor, dus het is makkelijk om alles naar NIKE te schuiven.

BV Celtic en Juventus hebben in de competitie geen egaal vlak, in de CL daarintegen hebben ze dat er wel in verwerkt.

Competitie:
(plaatje)

CL:
(plaatje)

Het nieuwe uitshirt van FC Porto heeft net als PSV vorig jaar, een groot Blauw vlak met daaronder nog strepen en ze hebben net als vorig jaar gestreepte mouwen.

PSV en Porto hebben dus hetzelfde model shirt alleen dan de mouwen en de achterkant anders, normaal gesproken zouden ze hetzelfde shirt krijgen

(plaatje)

(plaatje)

Denk je dus dat ze het bij PSV anders doen, om PSV te pesten.. Of zou het toch in samenspraak met PSV zijn gedaan..??

Want ik denk dat als PSV het Porto-Model vraagt, maar dan is blauw --> rood, zou dat denk ik gemakkelijk gaan.

Beter voorbeeld zijn misschien wel wijzelf, in 2003-2004. Toen speelde we in de competitie met dat lelijke shirt met die band en in de Champions League (en ik dacht ook UEFA Cup) speelde we met zo'n opgevlakt vlak op de achterkant. Zag er niet uit, maar in de competitie speelde we in ieder geval wel met een vlakloos (kotslelijk) shirt.

[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 6 juli 2008 12:00:32).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Lester Burnham
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 6 juli 2008 om 12:14:52.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bakkertjuhhh schreef:

Heb het shirt vanmiddag gehaald waren met ze tweeen ik ging bij de bedrukking wachten de ander bij de kassa toen die bij de kassa klaar was was ik bijna al aan de beurt bij de bedrukking Heb me achternaam er opgezet : BAKKER nummer: 12

Vind het een mooi shirt!!!

Dan heb ik jou gistermiddag nog in de IKEA zien rondlopen denk ik.

Hier nog twee vergelijkende foto's:

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Tilburgse Boer
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 31 maart 2003
Gepost op 6 juli 2008 om 12:21:42.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb met dit shirt bewust een M gehaald ipv de L die ik normaal zou halen. Dit shirt moet niet gaan hangen, dan wordt de achterkant lelijker. Als hij wat strakker zit dan vind ik het een mooi shirtje, ik hou wel van de zwarte
'kraag'.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.410,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 6 juli 2008 om 12:26:44.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heimwee !

quote:

Of vind je van wel??

Ik zeg toch dat ik hem spuuglelijk vind, dat hoef je dan toch niet meer te vragen ! Ik vind hem zo lelijk omdat ik de naam helemaal niet mooi uit vind komen. Het lijkt zo net of er alleen een duidelijk rugnummer is en er daarboven nog wat gekrabbeld staat. Ik kon van een afstand de namen ook niet lezen toen ik bij het stadion was (voor een vriend welteverstaan, niet voor mijzelf ).

En ik vraag me inderdaad af hoe het zit met die samenwerking tussen Nike en de PSV-supporters. Het grootste deel van de supporters vind dit shirt niet mooi of i.i.g. niet geweldig. Het is dus een beetje nutteloos om een paar (ik weet niet hoeveel het er zijn) supporters te laten meepraten over het shirt, want Nike drukt toch grotendeels haar eigen idee door.

Zou het voor Nike ook niet veel beter zijn als de shirts massaal worden gekocht? Waarom laten ze supporters dan geen inzendingen met uitwerkingen van het shirt doen, en kiezen er hier een stuk of 10 uit. Vervolgens kan er een maand gestemt worden, en voila, je hebt een prachtig shirt (volgens het grootste deel van de supporters)! Is Nike nu zo dom, of....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
bob-eindhoven
Jeugdspeler

Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 1 oktober 2007
Gepost op 6 juli 2008 om 12:33:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik zo de foto's zie die Lester Burnham gepost heeft, vind ik het helemaal niet zo'n enorme achteruitgang. De zwarte V-hals ziet er, naar mijn mening, veel beter uit dan de "tenniskraag" van het vorige shirt. Het zwart was even wennen, maar geeft een mooi contrast. De rode mouwen vind ik ook mooi, net als het shirt 04-06.
Iedereen zeurt dat PSV rood-wit gestreept is dus ook de mouwen moeten zo zijn. Dan zorgt PSV er voor dat de achterkant eindelijk weer rood-wit gestreept is en dan begint iedereen te zeuren. Nu zie je tenminste weer strepen aan de achterkant! De naam komt dan misschien niet zo geweldig uit, maar over het algemeen gewoon een mooi shirt vind ik.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Lester Burnham
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 6 juli 2008 om 12:34:01.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat er wel is geluisterd maar dat de supporters het toch verkeerd hebben gezien. Wij hebben de afgelopen jaren elke keer lopen zeuren om doorlopende lijnen op de achterkant, nu heeft Nike dat dus ook inderdaad zo ontworpen en is het ook weer niet goed omdat de leesbaarheid slecht is..

Ik denk trouwens dat PSV het probleem kan (en zal) oplossen door of grotere letters of letters met een witte lijn eromheen (net als het rugnummer dus) te gaan gebruiken op termijn. Kan me niet voorstellen dat deze kleine, compleet zwarte letters het twee seizoenen gaan uithouden.

[Dit bericht is veranderd door Lester Burnham (op 6 juli 2008 12:36:17).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
gilles de bilde
Veelbelovend talent

Reg.: 20 april 2008
Gepost op 6 juli 2008 om 13:10:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit shirt had gewoon gestreepte mouwen moeten hebben, dan was het perfect geweest. Dit vind ik echt een achteruitgang. Ik dacht dat PSV en Nike het eindelijk door hadden met het vorige shirt, maar helaas. Dat de naam van de speler door de strepen heen loopt, vind ik niet erg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Francesco JF17
Legende
Buitengewoon lid
Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen

Uit: Boxtel
Uploads: 216
Reg.: 23 maart 2003
Gepost op 6 juli 2008 om 13:14:24.     MSN: frankvennegoor@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tilburgse Boer schreef:

Ik heb met dit shirt bewust een M gehaald ipv de L die ik normaal zou halen. Dit shirt moet niet gaan hangen, dan wordt de achterkant lelijker. Als hij wat strakker zit dan vind ik het een mooi shirtje, ik hou wel van de zwarte
'kraag'.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik ga komende week mijn M shirtje ook omruilen voor een S'je om dezelfde reden.
Ook is het nieuwe shirt zeker 2 cm langer dan het oude...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk