| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
|
rdk89 Talentje
Vak: - Posts: 81 Reg.: 30 juni 2008 | Ik vind het shirt ook steeds mooier worden, vind het vlak ook minder erg nu dat er nummers opstaan.
Alleen vind ik de bedrukking van de namen geen gezicht 
[Dit bericht is veranderd door rdk89 (op 17 juli 2008 20:42:42).]
|
|
|
farfan17 Veelbelovend talent
Uit: Boxtel Vak: West - L Posts: 110 Reg.: 23 juni 2005 | Weet toevallig iemand ofdat Rodriguez met gewoon ''Rodriguez'' of met ''Maza'' op zn rug gaat spelen?
|
|
|
freeky123 Jeugdspeler
Uit: Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 48 Reg.: 2 maart 2008 |
quote: farfan17 schreef:
Weet toevallig iemand ofdat Rodriguez met gewoon ''Rodriguez'' of met ''Maza'' op zn rug gaat spelen?
In de fan-shop stond er volledig: "Maza Rodriquéz" op de achterkant
|
|
|
farfan17 Veelbelovend talent
Uit: Boxtel Vak: West - L Posts: 110 Reg.: 23 juni 2005 | Dank u 
|
|
|
Rob-PSV-Eindhoven Jeugdspeler
Uit: Brabant/Haghorst Vak: - Posts: 51 Reg.: 8 september 2005 |

Vanmorgen het shirtje gehaalt. Ook laten bedrukken, mooie letters en nummers vind ik. Ik was er blij mee tot ik in de auto stapte en zag dat het PSV logo beschadigt was, terug gegaan en toen kon ik kiezen of een nieuwe of deze houden maar dan hoefde ik maar 40 euro te betalen. Naja nieuwe gekozen en weer laten bedrukken.
Vind hem echt super vet! 
|
|
|
PSVwally Legende ex-Quizmaster
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 4022 Reg.: 9 maart 2000 | Ik vind die bedrukking door die rood witte banen eigenlijk super onduidelijk (as usual), die letters zijn te klein ofzo, ik weet het niet, maar dat vind ik persoonlijk iig een minpunt
|
|
|
Tuneman Legende
Uit: Venlo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1805 Reg.: 9 februari 1999 | Ik dacht dat de zwarte cijfers, zoals ik ze zag op de foto's van de wedstrijd tegen Gestel nog niet de definitieve waren, maar dat blijkt dus wel zo te zijn. Ik vind het echt ronduit lelijk
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8947 Reg.: 19 december 1999 |
quote: PSVwally schreef:
Ik vind die bedrukking door die rood witte banen eigenlijk super onduidelijk (as usual), die letters zijn te klein ofzo, ik weet het niet, maar dat vind ik persoonlijk iig een minpunt
Ik weet niet of het al is goedgekeurd door de Uefa, maar ik zou het afkeuren, is idd gewoon niet lezen van een afstand.
|
|
|
Ziggy Internationale topspeler
Uit: Weert Vak: Oost - Y Posts: 1093 Uploads: 3 Reg.: 24 oktober 1999 | Inderdaad spuuglelijk en vrijwel onleesbaar vanaf een afstand. Waarom niet gewoon witte cijfers??? Dan heb je in ieder geval nog een beetje het gevoel dat het rood-wit doorloopt. Nu lijkt het weer een erop genaaid rood vlak. Ik denk trouwens dat de UEFA (weer) niet akkoord gaat met de zwarte cijfers en ze binnen de kortste keren wit zullen zijn. En de namen zijn ook al niet leesbaar.

Als je dan toch een rood vlak achterop doet, doe het dan gewoon zo:

Is het minst lelijk en simpelweg het duidelijkst leesbaar.
[Dit bericht is veranderd door Ziggy (op 20 juli 2008 11:03:50).]
|
|
|
Boekel1 Nationale topspeler
Uit: Boekel Vak: - Posts: 732 Reg.: 15 mei 2004 | Namen moeten duidelijker! 
|
|
|
Lester Burnham Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8994 Reg.: 30 maart 2003 | Mwah, ik vind het rugnummer mooi met die witte lijn eromheen. Alleen de letters zijn inderdaad erg zwak, maar goed, iedereen heeft hier jaaaaren lopen zeuren om lijnen die zo ver mogelijk doorlopen. Nu hebben we dat en is het ook weer niet goed. Misschien zijn de letters iets duidelijker leesbaar als er ook een wit randje omheen komt.
|
|
|
PSVfanatic Lid 2e elftal Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Nuenen Vak: Oost - V Posts: 169 Reg.: 14 mei 2004 | Ik vind het erg mooi. Maar het is ook gewoon slim van PSV. Zonder bedrukking ziet het shirt er niet uit, met die rode balk over het shirt. Dus laten de meeste mensen hun shirt bedrukken dit levert PSV weer extra geld op.
|
|
|
O Baixinho Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 711 Reg.: 1 september 2006 | Ook al waren de namen mooier geweest met een gouden randje er omheen of zo, vind ik toch dat het shirt nog niet zo lelijk is. Zoals meerderen begin ik er aan te wennen. Het vlak heeft toch wel wat, in de loop van tijd zal het allemaal wel goedkomen.
|
|
|
Alpzz Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam (veels te veel feyenooiters :D) Vak: - Posts: 403 Reg.: 8 januari 2008 | Ik lees dat de FIFA het nog niet heeft goedgekeurd, maar waarom hangen ze dan al in de fanshop???
|
|
|
Lester Burnham Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8994 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: Alpzz schreef:
Ik lees dat de FIFA het nog niet heeft goedgekeurd, maar waarom hangen ze dan al in de fanshop???
Waar lees je dat?
Zou lullig zijn als de kopers van het nieuwe shirt (waaronder ik dus) straks met een andere achterkant rondlopen dan de spelers.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7744 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Lester Burnham schreef:
Waar lees je dat?
Zou lullig zijn als de kopers van het nieuwe shirt (waaronder ik dus) straks met een andere achterkant rondlopen dan de spelers.
Volgens mij telt dat alleen voor in de CL en de uefa cup en zal dit shirt gewoon gedragen worden in de eredivisie. Dat was in 2003-2004 ook geloof ik.
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3521 Reg.: 12 maart 1999 | Ik ben kleurenblind en voor mij is het toch niet makkelijk om de naam te lezen die op het rood-wit gedrukt staat.
|
|
|
Sander mr psv Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 271 Reg.: 21 juli 2007 |
quote: BruggiKeane schreef:
(...)Volgens mij telt dat alleen voor in de CL en de uefa cup en zal dit shirt gewoon gedragen worden in de eredivisie. Dat was in 2003-2004 ook geloof ik.
Jah maar als je zo'n cl bal op je mouw hebt zitten, kun je je toch aardig genakt voelen.
|
|
|
DonniePablo Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 191 Reg.: 6 november 2003 | Waarom is het zo erg als de naam niet gelezen kan worden?
De gemiddelde fan weet toch wel welke speler met welk nummer speelt.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7744 Reg.: 29 april 2000 | Volgens mij druk je een naam op je shirt om het te kunnen lezen niet? Ik heb een gekke tik, en kijk altijd op elk voetbalshirt wat er achterop staat op de een of andere manier.
quote: Sander mr psv schreef:
Jah maar als je zo'n cl bal op je mouw hebt zitten, kun je je toch aardig genakt voelen.
Hoezo? Is toch maar een detail dat veranderd wordt. Althans de voorkant blijft toch precies hetzelfde....
|
|
|
bajertje Toeschouwer
Uit: gemert Vak: - Posts: 21 Reg.: 21 mei 2008 |
quote: BruggiKeane schreef:
Volgens mij druk je een naam op je shirt om het te kunnen lezen niet? Ik heb een gekke tik, en kijk altijd op elk voetbalshirt wat er achterop staat op de een of andere manier.
dat heb ik dus ook. Als ik een psv/shirt zie, wil ik altijd even kijken óf hij/zij er iets achterop heeft staan en zo ja, wie. Ik zou het ook wel fijn vinden als ik het zou kunnen lezen. Heb het shirt nog niet gekocht, en ik twijfel of ik het wel ga kopen. Als het veranderd wordt, even kijken hoe dat eruit gaat zien en dan alsnog kopen mss.
|
|
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1611 Reg.: 17 mei 2007 | Voorkant is mooi, de achterkant een beetje slordig.
[Dit bericht is veranderd door 1. Andreas Isaksson (op 22 juli 2008 20:35:40).]
|
|
|
elro Internationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1069 Reg.: 19 oktober 2004 | Is de nieuwe bedrukking van stof ?. Of zijn het gewoon weer plak letters.
|
|
|
Jairo_PSV Basisspeler
Uit: Hulst Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 338 Reg.: 10 augustus 2007 | |
|
Papa Bouba Diop Legende
Uit: geprocedeerd Vak: - Posts: 9490 Reg.: 14 juli 2000 | |
|