| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2873 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Pimmel schreef:
(plaatje)
Bij Feyenoord maken ze het altijd al met de winter bekend, jammer het neemt de spanning/speculaties voor een deel weg.
Het uitshirt vind ik persoonlijk spuuglelijk.
Vind het nieuwe uitshirt van Feyenoord wel HEEL veel op het shirt van AZ lijken:

en

|
|
|
Mirthez Meervoudig international
Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1327 Uploads: 11 Reg.: 13 februari 2006 | Uhm sorry, ik kan de overeenkomst er toch echt niet in zien. de kraag van f'noord heeft 2 verschillend kleuren, (shirt zelf ook natuurlijk), en hebben de mouwen ook beide een verschillende kleur. de enige overeenkomst die ik er in zie is dat het beide een kraag heeft, er rood is. maar dan wel een totaal verschillende kleur rood..
|
|
|
ingie Jeugdspeler
Uit: Goirle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 30 Reg.: 31 mei 2005 | *besteed zorg aan je postings*
[Dit bericht is veranderd door Bas (op 15 januari 2008 21:56:48).]
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2873 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Mirthez schreef:
Uhm sorry, ik kan de overeenkomst er toch echt niet in zien. de kraag van f'noord heeft 2 verschillend kleuren, (shirt zelf ook natuurlijk), en hebben de mouwen ook beide een verschillende kleur. de enige overeenkomst die ik er in zie is dat het beide een kraag heeft, er rood is. maar dan wel een totaal verschillende kleur rood..
! Zoals ik eerder al aangaf: Ik bedoel natuurlijk het uit-shirt van Feyenoord... 
[Dit bericht is veranderd door Ron Jeremy (op 14 januari 2008 19:26:55).]
|
|
|
Maffa-040 Aanstormend talent
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 137 Reg.: 16 juli 2007 | Jaaa nu zie ik het! Die kleuren
Jatters in R'dam
Heeft er nog iemand een leuk ontwerpje voor ons eigen shirt?

|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 7898 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: Ron Jeremy schreef:
(...)
Vind het nieuwe uitshirt van Feyenoord wel HEEL veel op het shirt van AZ lijken:
(plaatje)
en
(plaatje)
Het lijkt ook heel veel op het uitshirt uit de jaren 70 van Feyenoord 
|
|
|
PhilipSCocu Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 236 Reg.: 4 juli 2005 | Ach mensen jullie snappen best wat hij ermee bedoelt als Ron Jeremy zegt dat hij erop lijkt. De lijn/structuur in het shirt dus 
|
|
|
ezra International
Uit: Almelo Vak: Zuid - CC Posts: 545 Reg.: 8 maart 2005 | dat uitshirt lijkt net een wit shirt met een groen hesje eroverheen. Afschuwelijk.
|
|
|
Balasz Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2010 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Maffa-040 schreef:
Jaaa nu zie ik het! Die kleuren
Jatters in R'dam
Heeft er nog iemand een leuk ontwerpje voor ons eigen shirt?

Jatters? Wat een onzin zeg. Toen had AZ het van Arsenal gejat en nu Feyenoord weer van AZ? Feyenoord speelde een paar jaar geleden ook met zulke shirts dus wat je zegt is echt 100% onzin.
|
|
|
Mora71 Veelbelovend talent
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 103 Reg.: 28 augustus 2003 | Het shirt van panathinaikos wat ze sinds 1 januari 2008 dragen voor het 100-jarig bestaan van de club. Lijkt een beetje op het shirt van de jaren-70; het embleem is op het shirt genaaid en is zonder opschrift net zoals in de finale van de EC-I op wembley tegen Ajax in 1971.

|
|
|
Arend Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1025 Reg.: 20 juni 1999 | We hadden het hier toch over het evt. nieuwe shirt van PSV??
|
|
|
Boris Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: Oost - W Posts: 364 Reg.: 18 mei 1999 | Ik ben het eens met alle die nog wel een aantal jaren door willen met het huidige thuisshirt. Ik vind het miscchien wel het mooiste shirt ooit. Heb in ieder geval ook goede herinneringen aan het shirt: kampioenschap vorig jaar (en winterkampioenschap dit jaar ;-) )
|
|
|
DonniePablo Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 37 Reg.: 6 november 2003 |
quote: Boris schreef:
Ik ben het eens met alle die nog wel een aantal jaren door willen met het huidige thuisshirt. Ik vind het miscchien wel het mooiste shirt ooit. Heb in ieder geval ook goede herinneringen aan het shirt: kampioenschap vorig jaar (en winterkampioenschap dit jaar ;-) )
Daar komt in april nog 1 herinnering bij!!!
Ik heb nog het oude uit-shirt (dat Philips-blauwe van afgelopen 2 seizoenen), ik wilde het thuisshirt kopen maar ik wacht even op het komende.
Ik geloof ook niet dat er heel veel gaat veranderen. Dit laatste is ontworpen in samenspraak met verschillende partijen (ik geloof Nike, psv, trainer, supporters ofzoiets) en aan die wensen wilden ze de komende jaren vasthouden.
Dat houdt onder andere in dat het een gelijkbaansshirt is met rood-witte strepen en nog enkele eisen.
We zullen het weer zien rond juli denk ik.
|
|
|
Ehvhoolie
 Toeschouwer
Uit: Beltrum Vak: Oost - X Posts: 18 Reg.: 16 januari 2008 | Ik vind het shirt van PSV mooi hoor 
|
|
|
STRIPES Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 404 Reg.: 13 januari 2004 | Het huidige PSV thuistenue is een van de mooiste thuistenues van de afgelopen jaren, zoniet de mooiste. Heel traditioneel, met eindelijk ook weer de rood-wit gestreepte kousen.
Toch is het nog niet perfect. De achterkant vind ik nog veel te rood. En dit doet afbreuk aan de rest van het tenue. Ik weet een egaal vlak op de achterzijde is verplicht bij Europese wedstrijden (door een of andere onzinnige regel van de UEFA). Maar de meeste wedstrijden spelen we in Nederland waar een egaal vlak op de achterzijde niet verplicht is. Daarom zou ik volgend seizoen twee versies willen zien:
-Een Nederlandse variant met doorlopende strepen op de achterkant
-Een Europese variant met een egaal rood vlak op de achterzijde
Op onderstaande illustratie van 1913 is goed te zien hoe mooi het thuistenue is met doorlopende strepen op de achterkant. Dit maakt het traditionele thuistenue compleet.

|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 3081 Reg.: 29 juli 2005 | Dan krijg je wel een lelijk Champions League shirt. Maar ik zou inderdaad liever met zo'n shirt als 1913 heeft gemaakt spelen in de competitie/beker, en dan maar die paar thuiswedstrijden in de Champions league met een vlak achterop.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Balasz Dzsudzsak  Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2010 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Ultimo Uomo schreef:
Dan krijg je wel een lelijk Champions League shirt. Maar ik zou inderdaad liever met zo'n shirt als 1913 heeft gemaakt spelen in de competitie/beker, en dan maar die paar thuiswedstrijden in de Champions league met een vlak achterop.
Waarom krijg je dan per direct een lelijk Champions League shirt? Het is niet zo dat je dan meteen á la 2003-2004 zo een vlak er op moet 'plakken'. Je kan in de Champions League ook vast houden aan exact dezelfde achterkant als bij het de laatste shirts.
|
|
|
STRIPES Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 404 Reg.: 13 januari 2004 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
Waarom krijg je dan per direct een lelijk Champions League shirt? Het is niet zo dat je dan meteen á la 2003-2004 zo een vlak er op moet 'plakken'. Je kan in de Champions League ook vast houden aan exact dezelfde achterkant als bij het de laatste shirts.
Precies! Ik heb het niet over een opgeplakt vlak. Gewoon een rood egaal vlak in het thuisshirt verwerken net zoals nu bij het huidige thuisshirt. Al mag het rode vlak van mij wel iets kleiner zodat er meer strepen te zien zijn.
|
|
|
Gringo Nationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1405 Reg.: 28 december 2005 |
quote: STRIPES schreef:
Het huidige PSV thuistenue is een van de mooiste thuistenues van de afgelopen jaren, zoniet de mooiste. Heel traditioneel, met eindelijk ook weer de rood-wit gestreepte kousen.
Toch is het nog niet perfect. De achterkant vind ik nog veel te rood. En dit doet afbreuk aan de rest van het tenue. Ik weet een egaal vlak op de achterzijde is verplicht bij Europese wedstrijden (door een of andere onzinnige regel van de UEFA). Maar de meeste wedstrijden spelen we in Nederland waar een egaal vlak op de achterzijde niet verplicht is. Daarom zou ik volgend seizoen twee versies willen zien:
-Een Nederlandse variant met doorlopende strepen op de achterkant
-Een Europese variant met een egaal rood vlak op de achterzijde
Op onderstaande illustratie van 1913 is goed te zien hoe mooi het thuistenue is met doorlopende strepen op de achterkant. Dit maakt het traditionele thuistenue compleet.
(plaatje)
Deze is voor 90% gelijk aan het shirt dat we nu hebben. Als we dan toch wat veranderen, doe dan gelijk een nieuw concept ipv een klein stukje veranderen.
|
|
|
Fokie Jeugdspeler
Vak: - Posts: 37 Reg.: 23 augustus 2005 | Misschien een vreemde gedachte maar ik denk dat ons nieuwe shirt gelijk is aan het huidige uitshirt alleen dan de kleuren precies andersom. Lijkt mij een prachtig shirt om te zien.
|
|
|
DirkJan Bankzitter
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 204 Reg.: 17 december 2006 |
quote: Fokie schreef:
Misschien een vreemde gedachte maar ik denk dat ons nieuwe shirt gelijk is aan het huidige uitshirt alleen dan de kleuren precies andersom. Lijkt mij een prachtig shirt om te zien.
Dus helemaal rood dan? 
|
|
|
Fokie Jeugdspeler
Vak: - Posts: 37 Reg.: 23 augustus 2005 | Fokie schreef:
Misschien een vreemde gedachte maar ik denk dat ons nieuwe shirt gelijk is aan het huidige uitshirt alleen dan de kleuren precies andersom. Lijkt mij een prachtig shirt om te zien.
-----------------------------------------------------------
Dus helemaal rood dan?
Ja precies andersom. Rood shirt met in het wit Philips, witte kraag met rode strepen, witte rugnummers, enz.
|
|
|
Maffa-040 Aanstormend talent
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 137 Reg.: 16 juli 2007 |
quote: Balasz Dzsudzsak schreef:
(...)
Jatters? Wat een onzin zeg. Toen had AZ het van Arsenal gejat en nu Feyenoord weer van AZ? Feyenoord speelde een paar jaar geleden ook met zulke shirts dus wat je zegt is echt 100% onzin.
Opzich was het ook een sarcastische opmerking maargoed.

|
|
|
DirkJan Bankzitter
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 204 Reg.: 17 december 2006 |
quote: Fokie schreef:
Fokie schreef:
Dus helemaal rood dan?
Ja precies andersom. Rood shirt met in het wit Philips, witte kraag met rode strepen, witte rugnummers, enz.
Aangezien PSV meerdere malen heeft aangegeven dat ze het thuisshirt niet veel meer willen veranderen zal dat het niet worden. Zo staan volgens mij het aantal rode en witte banen vast.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4592 Reg.: 15 april 2005 | Er komen zowiezo banen op , 4 5 of 6.
|
|
|