| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14915 Reg.: 26 april 2002 | Elke keer zeg ik het weer, maar worden we hier niet gewoon helemaal gek van? Eindelijk hebben we een prachtig thuisshirt waar we, volgens mij, volgens vele fans nog jaren in mogen spelen.
Maar nee, we moeten zonodig weer vernieuwen. Kijk, een keer nieuwe shirts is niet erg, maar zovaak dat je het amper kan bijhouden vind ik helemaal nergens op slaan.
Ontwerp toch gewoon een blijvertje, zoals het huidige thuis shirt, en speel daar jaren in. Niks mis mee toch?
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8712 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: Juancho schreef:
Elke keer zeg ik het weer, maar worden we hier niet gewoon helemaal gek van? Eindelijk hebben we een prachtig thuisshirt waar we, volgens mij, volgens vele fans nog jaren in mogen spelen.
Maar nee, we moeten zonodig weer vernieuwen. Kijk, een keer nieuwe shirts is niet erg, maar zovaak dat je het amper kan bijhouden vind ik helemaal nergens op slaan.
Ontwerp toch gewoon een blijvertje, zoals het huidige thuis shirt, en speel daar jaren in. Niks mis mee toch?
Daar is helaas met één antwoord op te antwoorden: Commercie.
Ik denk dat iedereen het met je eens is, maar helaas draait het in het voetbal om heel erg veel geld en merchandise is daar een groot deel van en als er elk jaar een nieuw shirt verschijnt (thuis- danwel uitshirt), dan komt er aardig wat geld binnen.
[Dit bericht is veranderd door Lemming (op 18 januari 2008 07:38:06).]
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4608 Reg.: 15 april 2005 | Juancho is snap je frustatie wel , maar eigenlijk is het iedere 2 jaar hetzelfde...
2 jaar geleden vond ook iedereen het shirt helemaal te gek. En over 2 jaar vind weer iedereen het nieuwe shirt super mooi. Het kan ook erger , kijk maar naar Adidas en Kappa die elk jaar een nieuw uit en thuis shirt maken.
2 jaar voor 1 shirt is gewoon het maximum in deze tijd. Sterker nog , ik denk dat die vd Bunder ervoor gaat zorgen dat we elk jaar 2 nieuwe shirts krijgen. En dat heeft zijn voor en nadelen.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2878 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Juancho schreef:
Elke keer zeg ik het weer, maar worden we hier niet gewoon helemaal gek van? Eindelijk hebben we een prachtig thuisshirt waar we, volgens mij, volgens vele fans nog jaren in mogen spelen.
En dan hebben wij nog geluk dat we een shirt 2 jaar houden, ipv 1 jaar bij veel andere clubs (Zoals Ajax en Feyenoord)
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14915 Reg.: 26 april 2002 | Kijk opzich heb ik er geen probleem mee, maar dan vind ik wel dat ze het oude shirt voor leuke prijzen voor de fans moeten verkopen.
Nu betaal je vaak nog volle pond voor het vorige thuisshirt. Of misschien met wat geluk 10 euro korting. Ik zeg, voor de helft of 3/4 van de nieuwprijs, en ik koop elk thuisshirt die ik mooi vind. Maar dan wel die van de afgelopen 2 jaar en niet het nieuwe shirt voor een belachelijke prijs.....
|
|
|
TheEQuaLiZer Toeschouwer
Uit: Roermond Vak: Zuid - CC Posts: 5 Reg.: 4 december 2007 | Ja zeker maar, doe niet het logo van PSV weer in het midden op het hart moet het zitten dat is de goede plaats !
|
|
|
frank FH Vaste waarde in elftal
Uit: valkenburg ZH Vak: Noord - T Posts: 426 Reg.: 8 februari 2005 |

dit lijkt me een erg mooi shirt voor 2008-2009
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Balasz Dzsudzsak  Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2019 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Plaatje werkt niet bij mij. Ik zie alleen een kruisje.
|
|
|
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4608 Reg.: 15 april 2005 | Juancho , de oude thuis shirts van PSV waren al op tijdens het kampioensfeest. Dadelijk zal dat met dit tenue ook wel zijn als PSV weer kampioen wordt. Alle oude shirt worden flink afgeprijsd. Het Nederlands eltal shirt (oranje) is al te koop vanaf 30 euro.
|
|
|
Eddsio Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 113 Reg.: 6 augustus 2007 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
Plaatje werkt niet bij mij. Ik zie alleen een kruisje.
Bij mij ook idd
|
|
|
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4608 Reg.: 15 april 2005 | Het contract met Nike loopt nog door tot 2009...
Er is een kans dat PSV overstapt naar Puma , maar gelukkig is die kans niet zo groot. PSV is wel tevreden met Nike en daarom zal het contract wel gewoon verlengt worden.
|
|
|
PSVLeiden Romarioooh  Aanstormend talent
Uit: Leiden Vak: - Posts: 132 Reg.: 3 mei 2007 | Ik vind het shirt van 2 jaar geleden wel mooier dan degene die we nu hebben. Maar deze is ook best ok dus laten we die maar gewoon houden.
|
|
|
Whisker Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5366 Reg.: 25 oktober 2000 | Nog een aanwijzing dat PSV naar een andere kledingsponsor overstapt: ik heb gisteren het witte uit-shirt voor 25 euro gekocht in een Nike-store. Het lijkt me vrij vroeg om na een halfjaar de shirts al in de uitverkoop te gooien.. niet dan?
Het zou natuurlijk ook kunnen betekenen dat er een nieuw uit-shirt komt omdat het witte bijna nooit gedragen kan worden. Jammer, want ik vind het echt een beauty!
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6611 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: Whisker schreef:
Nog een aanwijzing dat PSV naar een andere kledingsponsor overstapt: ik heb gisteren het witte uit-shirt voor 25 euro gekocht in een Nike-store. Het lijkt me vrij vroeg om na een halfjaar de shirts al in de uitverkoop te gooien.. niet dan?
Het zou natuurlijk ook kunnen betekenen dat er een nieuw uit-shirt komt omdat het witte bijna nooit gedragen kan worden. Jammer, want ik vind het echt een beauty!
Staat er niet toevallig Perez op voorbedrukt? 
|
|
|
Inferno Vak W Legende
Uit: Zuid Limburg Vak: Oost - W Posts: 2161 Reg.: 3 mei 2002 | Dat wil dus niks zeggen die prijs van 25 euro. Ik heb het shirt namelijk begin augustus voor 35 euro gekocht in een Nike-store. Nike-stores bieden shirts vaker voor deze prijzen aan omdat er geen tussenhandelaren zijn.
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vianen / Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 2346 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: TheEQuaLiZer schreef:
Ja zeker maar, doe niet het logo van PSV weer in het midden op het hart moet het zitten dat is de goede plaats !
Je hart zit in het midden... 
|
|
|
SUUR Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze! Vak: West - H Posts: 5273 Reg.: 16 oktober 2002 | Krijgen we die disccusie weer
Het hart zit niet in het midden of links. Maar er tussen in!
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6611 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: Just_Waal schreef:
(...)
Je hart zit in het midden... 
Nee hoor!! Links uit het midden. 

[Dit bericht is veranderd door Masterbeer (op 21 januari 2008 14:37:29).]
|
|
|
Domstad Phoolie Maffa-040  Aanstormend talent
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 148 Reg.: 16 juli 2007 |
quote: Whisker schreef:
Nog een aanwijzing dat PSV naar een andere kledingsponsor overstapt: ik heb gisteren het witte uit-shirt voor 25 euro gekocht in een Nike-store. Het lijkt me vrij vroeg om na een halfjaar de shirts al in de uitverkoop te gooien.. niet dan?
Welke Nike- Store ben jij geweest ?
Dan ga ik die ook eens een bezoekje brengen
Ik ben wel erg benieuwd wat het nou allemaal word.

|
|
|
SUUR Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze! Vak: West - H Posts: 5273 Reg.: 16 oktober 2002 |
quote: Masterbeer schreef:
(...)
Nee hoor!! Links uit het midden. 
(plaatje)
Zei ik toch, niet links, niet in het midden. Yes geslaagd voor bio 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
PSVLeiden Romarioooh  Aanstormend talent
Uit: Leiden Vak: - Posts: 132 Reg.: 3 mei 2007 |
quote: Inferno Vak W schreef:
Dat wil dus niks zeggen die prijs van 25 euro. Ik heb het shirt namelijk begin augustus voor 35 euro gekocht in een Nike-store. Nike-stores bieden shirts vaker voor deze prijzen aan omdat er geen tussenhandelaren zijn.
Ik zou graag willen weten waar je zo'n winkel kan vinden, want ik kan me niet voorstellen dat sommige winkels 40 euri erbij gooien in de prijs van zo'n shirt. En dat witte uit shirt is gewoon f*ckin geil , dus die wil ik wel hebben voor 25 euri
|
|
|
Whisker Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5366 Reg.: 25 oktober 2000 | Voor iedereen die ook voor een veel lager bedrag het shirt wil kopen: Nike Factory op Rosada Outlet in Roosendaal. Ook de liefhebber van PSV-keepersshirts kan daar zijn lol op.. echt een gigantische voorraad
Overigens wel bezopen dat er zonder blikken of blozen 40 euro bovenop wordt gedaan door de PSV Shop's en de Intersporten van deze wereld.
|
|
|
Inferno Vak W Legende
Uit: Zuid Limburg Vak: Oost - W Posts: 2161 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: PSVLeiden schreef:
(...)
Ik zou graag willen weten waar je zo'n winkel kan vinden, want ik kan me niet voorstellen dat sommige winkels 40 euri erbij gooien in de prijs van zo'n shirt. En dat witte uit shirt is gewoon f*ckin geil , dus die wil ik wel hebben voor 25 euri
Iedere regio heeft tegenwoordig wel één of ander outlet-village. Mijn shirt heb ik gekocht in het outlet-village in Maasmechelen. Hier ligt een Nike winkel die het shirt voor 35 euro verkocht. Zoals ik al zei komen er dan geen tussenhandelaren aan te pas en kunnen zij het, als winkel van de producent zelf, voor een lagere prijs verkopen.
Neem de PSV fanshop die heeft voordat het shirt in de winkel ligt te maken met diverse tussenhandelaren. Iedereen moet iets verdienen en doet steeds iets op de prijs. Zo ook de winkel waar jij het uiteindelijk koopt. Shirt wordt zo vanzelf duurder, al is 70 euro natuurlijk wel erg veel van het goede.
Wanneer een nieuw shirt er is loont het zich dus in ieder geval om eens goed rond te kijken in zo'n outlet-village 
|
|
|
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4608 Reg.: 15 april 2005 | Met of zonder tussenschakels , het shirt moet gewoon 69,95 opbrengen. Dit is de verkoopprijs vanuit Nike en niet vanuit de tussenliggende schakels.
|
|
|