| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
Inferno Vak W Legende
Uit: Zuid Limburg Vak: Oost - W Posts: 2164 Reg.: 3 mei 2002 | Ik denk dat Nike dat als adviesprijs meegeeft. Het lijkt me namelijk niet dat Nike in de positie is om voor iedere afzonderlijke winkelier te bepalen voor hoeveel je iets verkoopt. Als je het distributiemodel van fabriek tot consument neemt zullen ze dat dan als richtprijs meegeven. Wil jij ze voor een tientje minder de deur uit doen dan is dat als winkelier jouw goed recht.
|
|
|
Domstad Phoolie Maffa-040  Aanstormend talent
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 148 Reg.: 16 juli 2007 | Weet iemand waar je een site hebt ofzo met Outletstores van Nike? Omgeving Utrecht zou ik wel 'ns willen bekijken
Iemand nog een ontwerp voor een shirt? Zoals ik het las op blz 6 is uitshirt (ook?) aan vervanging toe.

|
|
|
PSVfanatic Aanstormend talent Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Nuenen Vak: Oost - V Posts: 127 Reg.: 14 mei 2004 | Van mij mogen ze het uitshirt van dit jaar vervangen i.p.v. het thuisshirt. Ze spelen voortaan meer in het blauwe uitshirt, dan in het witte. En het thuisshirt is echt een mooi shirt.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2879 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Whisker schreef:
Nog een aanwijzing dat PSV naar een andere kledingsponsor overstapt: ik heb gisteren het witte uit-shirt voor 25 euro gekocht in een Nike-store. Het lijkt me vrij vroeg om na een halfjaar de shirts al in de uitverkoop te gooien.. niet dan?
Het zou natuurlijk ook kunnen betekenen dat er een nieuw uit-shirt komt omdat het witte bijna nooit gedragen kan worden. Jammer, want ik vind het echt een beauty!
Kunnen ze natuurlijk niet maken tegenover mensen die begin dit jaar het witte uitshirt gekocht hebben...
|
|
|
Ziggy Internationale topspeler
Uit: Weert Vak: Oost - Y Posts: 961 Uploads: 4 Reg.: 24 oktober 1999 | Witte uitshirt was in de outlet stores van Nike (o.a. Roermond en Maasmechelen) al in september voor 35 euro te koop. Echter: alleen in de maten XL en XXL...
|
|
|
Sjoerdje87 Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 183 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: Ziggy schreef:
Witte uitshirt was in de outlet stores van Nike (o.a. Roermond en Maasmechelen) al in september voor 35 euro te koop. Echter: alleen in de maten XL en XXL...
....kut Toch wat vaker naar Maasmechelen gaan dan.
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 3089 Reg.: 29 juli 2005 | Ik hoor in de wandelgangen (echt puur van horen zeggen) dat PSV Adidas krijgt. Ik heb echter geen geschreven of betrouwbare bronnen, maar mocht het waar zijn toch een fikse tegenvaller.
|
|
|
Whisker Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5370 Reg.: 25 oktober 2000 |
quote: Ultimo Uomo schreef:
Ik hoor in de wandelgangen (echt puur van horen zeggen) dat PSV Adidas krijgt. Ik heb echter geen geschreven of betrouwbare bronnen, maar mocht het waar zijn toch een fikse tegenvaller.
Waarom een tegenvaller? Adidas hoeft niet altijd een lelijk shirt te betekenen. Kijk naar Ajax.. die hebben echt geen afschuwelijk tenue hoor...
En daarbij je had iedereen hier eens moeten horen toen we het badpakshirt kregen met die witte achterkant. Als het toen aan iedereen had gelegen waren we direct overgestapt naar Adidas.
Zoals ik eerder al zei: het zal me aan mijn reet roesten wie ons tenue maakt als het maar rood-wit gestreept is, een zwarte broek heeft en wordt afgemaakt met rood-wit gebaande kousen!
[Dit bericht is veranderd door Whisker (op 22 januari 2008 16:46:31).]
|
|
|
Domstad Phoolie Maffa-040  Aanstormend talent
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 148 Reg.: 16 juli 2007 |
quote: Whisker schreef:
(...)
Waarom een tegenvaller? Adidas hoeft niet altijd een lelijk shirt te betekenen. Kijk naar Ajax.. die hebben echt geen afschuwelijk tenue hoor...
En daarbij je had iedereen hier eens moeten horen toen we het badpakshirt kregen met die witte achterkant. Als het toen aan iedereen had gelegen waren we direct overgestapt naar Adidas.
Zoals ik eerder al zei: het zal me aan mijn reet roesten wie ons tenue maakt als het maar rood-wit gestreept is, een zwarte broek heeft en wordt afgemaakt met rood-wit gebaande kousen!
Dat hebben ze wel.
En met Adidas hebben we geloof ik de EC1 gewonnen, dus van mij mag 't! 
|
|
|
Stephan! Bankzitter
Uit: Valkenswaard Vak: West - K Posts: 196 Reg.: 22 maart 2004 | Zitten we dadelijk met dit gedrocht opgescheept:

|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2305 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Domstad Phoolie schreef:
(...)
Dat hebben ze wel.
Dus omdat PSV de EC1 met Adidas heeft gewonnen vind jij het best dat zij terug komen?
Geeft mij Nike maar, vind het best mooi en heb eigenlijk niets met Adidas. Nike heb ik op een of andere manier altijd mooier gevonden!
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Balasz Dzsudzsak  Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2026 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Domstad Phoolie schreef:
(...)
Dat hebben ze wel.
Toen wij de EC 1 wonnen speelde de commercie nog niet zo een bepalende rol en had de club nog wat in te brengen. Tegenwoordig draait het alleen maar om het geld en zit je opgescheept met een standaard modelletje. Bij Nike zijn deze gelukkig nog om aan te zien, maar bij Adidas lijkt het nergens op. Doe mij maar Nike (en anders Puma).
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4619 Reg.: 15 april 2005 | 0,0 kans dat PSV over stapt naar Adidas. ALS PSV een andere sponsor krijgt is het Puma en dat is al helemaal niets.
Komt er nog eens bij dat Adidas en Puma elk jaar een nieuwe thuis en uitshirt uitbrengen.
|
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 6413 Reg.: 28 november 2001 | Ik weet niet waar iedereen al die indianenverhalen vandaan halen, maar ik durf er 100 op te zetten dat we nike gewoon houden, en ik houd niet zo van gokken...
|
|
|
grote gele Jeugdspeler
Vak: Noord - RR Posts: 51 Reg.: 27 december 2002 |
quote: Ultimo Uomo schreef:
Ik hoor in de wandelgangen (echt puur van horen zeggen) dat PSV Adidas krijgt. Ik heb echter geen geschreven of betrouwbare bronnen, maar mocht het waar zijn toch een fikse tegenvaller.
de wandelgangen.. bedoel je misschien deze post van het AN?
quote: Harem schreef:
Heb gehoord dat Ajax dit jaar nike krijgt, omdat sponsorcontract van adidas is afgelopen? Kan dit kloppen?
Overigens PSV krijgt wel adidas en az ook nike.
Heb ik van de inkoper van onze plaatselijke sportwinkel.
Weet iemand hier meer over?
(http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3253-5.php)
klinkt mij als klinklare onzin in de oren, een plaatselijke verkoper van een sportwinkel rondom Amsterdam
[Dit bericht is veranderd door grote gele (op 23 januari 2008 11:06:51).]
|
|
|
Sebastian Zuniga Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 2992 Reg.: 18 juli 2004 |
quote: grote gele schreef:
(...)
(http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3253-5.php)
klinkt mij als klinklare onzin in de oren, een plaatselijke verkoper van een sportwinkel rondom Amsterdam
Je kunt praten wat je wilt maar mijn ervaring leert dta die verkopers van diverse sportwinkels meestal wel als eerste op de hoogte zijn van de nieuwe ontwikkelingen omtrents shirts en sponsors erop.
|
|
|
NiNi Legende
Uit: Eindhoven, Nederland Vak: - Posts: 1751 Reg.: 28 april 1999 |
quote: De arTies schreef:
Ik weet niet waar iedereen al die indianenverhalen vandaan halen, maar ik durf er 100 op te zetten dat we nike gewoon houden, en ik houd niet zo van gokken...
Als je niet van gokken houdt, zou ik die weddenschap dan toch maar niet aangaan.
NiNi
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2181 Reg.: 19 mei 2004 | Dus PSV krijgt Adidas dan?
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4619 Reg.: 15 april 2005 | |
|
Robson de Souza Vaste waarde in elftal
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 388 Reg.: 28 augustus 2002 | Waarom ben je daar zo zeker van??
|
|
|
R-H Nationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 729 Reg.: 14 september 2005 |
quote: NiNi schreef:
(...)
Als je niet van gokken houdt, zou ik die weddenschap dan toch maar niet aangaan.
NiNi
Tipje van de sluier....? 
|
|
|
SUUR Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze! Vak: West - H Posts: 5276 Reg.: 16 oktober 2002 |
quote: R-H schreef:
(...)
Tipje van de sluier....? 
Een Burka komt er niet in!
Klik hier om de spoiler te bekijken Sorry, flauw...
|
|
|
Jeroenho Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 2802 Reg.: 12 maart 2000 | Nike heeft ons ook heel veel lelijke shirts bezorgd. Maar toegegeven: de laatste jaren is het prima. Maar waarom zou een andere kledingsponsor geen fatsoenlijk thuisshirt kunnen leveren?
Ik ben supporter van PSV, niet van Nike.
[Dit bericht is veranderd door Jeroenho (op 23 januari 2008 15:01:18).]
|
|
|
geert_11 Toeschouwer
Vak: Zuid - A Posts: 25 Reg.: 6 juli 2005 | jeroenho.... dit is een beetje rare reactie van jou wel jou mening maar dan nog want de shirts van psv heb ik altijd mooi gevonden en dat van 020 of feyenooit of dsb is nou niet bepaald dat je noemt mooier dus ik weet niet wat je lult uit je nekharen maar :PSV is en blijft de mooiste club met de mooiste tenue's mooiste sfeer beste spelers en beter presterend in europa.
|
|
|
DennizM Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: West - HH Posts: 21 Reg.: 31 juli 2007 |
quote: harem schreef:
Heb gehoord dat Ajax dit jaar nike krijgt, omdat sponsorcontract van adidas is afgelopen? Kan dit kloppen?
Overigens PSV krijgt wel adidas en az ook nike.
Heb ik van de inkoper van onze plaatselijke sportwinkel.
Weet iemand hier meer over?
Is tenzij Nike hun strategie heeft veranderd onzin... Nike neemt uit alle (grote) competities 1 topteam en sponsort dat. Zou dus misschien wel kunnen dat psv geen nike meer heeft, maar die inkoper praat in ieder geval onzin als ie zegt dat EN Ajax EN AZ nike krijgen...
|
|
|