| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3229 Reg.: 19 januari 2002 | Het Argentinie IS ook bijna niet lelijk te maken !
9 van de 10 keer een geweldig shirt. Hoe 't komt weet ik niet, combinatie van kleuren, logo en achtergrond denk ik.
|
|
|
SUUR Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze! Vak: West - H Posts: 5376 Reg.: 16 oktober 2002 |
quote: Ron Jeremy schreef:
Het Argentinie IS ook bijna niet lelijk te maken !
9 van de 10 keer een geweldig shirt. Hoe 't komt weet ik niet, combinatie van kleuren, logo en achtergrond denk ik.
De hype...
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3395 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: Ron Jeremy schreef:
Het Argentinie IS ook bijna niet lelijk te maken !
Die opdruk op het shirt van Argentinië vind ik anders toch behoorlijk lelijk. Overigens, dat laatste shirt, is dat het vrouwenmodel ofzo ? Zelden een voetballer gezien met zulke heupen.
|
|
|
Domstad Phoolie Regelmatige invaller
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 255 Reg.: 16 juli 2007 | Die van Paraguay is wel errug lelijk
@ Sir Tinus, al een schets?

|
|
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4566 Reg.: 9 augustus 2000 | Nieuwe shirt is zeker van nike en heeft een V kraag. Zelf helaas niet gezien, bij Nike zijn ze al vollop bezig met het nieuwe uitshirt
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4953 Reg.: 15 april 2005 | Het nieuwe shirt van PSV is gewoon weer gestreept , ik heb de strepen niet geteld maar volgens mij waren het er 5 ofzo. De achterkant wordt voornamelijk rood (bijna helemaal) en er zit een klein kraagje op , kleiner dan dit jaar.
Dat shirt van Puma vind ik te afgrijzelijk voor woorden.. Laat het aub Nike blijven die maken ook wel eens een mooi shirt.
|
|
|
geert_11 Jeugdspeler
Uit: Aalst Vak: Zuid - A Posts: 37 Reg.: 6 juli 2005 | sir tinus maak dan een schets op paint ofzo
|
|
|
Papa Bouba Diop Legende
Uit: geprocedeerd Vak: - Posts: 9471 Reg.: 14 juli 2000 | De nieuwe Arsenal shirts beloven in ieder geval weinig goeds:

|
|
|
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 255 Reg.: 16 juli 2007 | Zoals het er nu uitziet :
Maar ik wil toch wel 'ns zien hoe het Robin en co. staat

|
|
|
bakkertjuhhh Aanstormend talent
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 159 Reg.: 2 januari 2008 | Ik hoop echt dat Nike blijft want ik vind zelf Addidas spuug en spuuglelijk 
|
|
|
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4953 Reg.: 15 april 2005 | Contract loopt trouwens door tot en met 2008 ipv tot 2008 zoals op de site staat. Dus volgens seizoen wordt het of Puma (0,01%) of Nike (99,99%)
|
|
|
PSVfanatic Aanstormend talent Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Nuenen Vak: Oost - V Posts: 148 Reg.: 14 mei 2004 | Nieuwe uitshirt van Barcelona wordt matgeel. Het nieuwe thuisshirt van Marseille schijnt echt een zwaar mooi shirt te worden, deze is van Adidas 
|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1609 Reg.: 13 september 2004 | Kennis van mij vertelde dat zij het nieuwe shirt al heeft mogen zien. Het had geen kraagje, maar een V-hals (met een zwart lijntje) en de tekst stond idd in de nek, zoals hier al eerder is aangegeven.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 255 Reg.: 16 juli 2007 |
quote: Robinhooo schreef:
Kennis van mij vertelde dat zij het nieuwe shirt al heeft mogen zien. Het had geen kraagje, maar een V-hals (met een zwart lijntje) en de tekst stond idd in de nek, zoals hier al eerder is aangegeven.
Waar is dat te bezichtigen dan ?

|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1609 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Domstad Phoolie schreef:
(...)
Waar is dat te bezichtigen dan ?

Tja, zij heeft het even mogen zien, vertelde ze me(doet oa iets met inkoop van sportspullen). Ik zal eens informeren of het niet mogelijk is dat ze er een foto van schiet.
|
|
|
Pimmel Nationale topspeler
Vak: - Posts: 799 Reg.: 31 juli 2002 |
Kennis van mij vertelde dat zij het nieuwe shirt al heeft mogen zien. Het had geen kraagje, maar een V-hals (met een zwart lijntje) en de tekst stond idd in de nek, zoals hier al eerder is aangegeven.
Nou photoshoppers. Maak eens een ontwerpje.
Zoals ik nu hoor lijkt het qua stepen veel op het huidige shirt, geen kraagje maar v-halsje...We komen in de buurt.
|
|
|
Jan Mulder Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3691 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
Het model van het nieuwe arsenal thuisshirt dus?
Hoop dat je een foto weet te regelen want ben wel erg benieuwd!
|
|
|
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4953 Reg.: 15 april 2005 | Die foto komt er niet voor april...
|
|
|
Aissati 16.. Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1540 Reg.: 4 september 2005 |
quote: Sir Tinus schreef:
Die foto komt er niet voor april...
Nog wel ff wachten dus..
|
|
|
arne Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 295 Reg.: 25 april 2001 | Dat ding van Arsenal is echt om te . Een echt mooi shirtje heeft altijd een kraagje. Nou maar hopen dat het wapenschild van eindhoven er ergens op komt. Blijft een van de mooiste wapens van Nederland...
|
|
|
light
 Toeschouwer
Uit: Zeeland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2 Reg.: 7 mei 2008 | Ik vind dit shirt wel weer wat sfeer hebben van mij mag hij blijven (helaas komt er toch een andere). Maar niet te vroeg geklaagd die andere word gewoon veel beter

hellaas is hij in zeeland op veel plekken uitverkocht (Gisteren was ik nog in eindhoven maar was er geen treinverkeer mogelijk dus moesten we in Breda blijven) 
[Dit bericht is veranderd door light (op 7 mei 2008 12:16:15).]
|
|
|
Fred van Boeschoten Toeschouwer
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 3 Reg.: 4 april 2008 |

Als je ze zo ziet vind ik t nieuwe shirt van arsenal eigelijk helemaal niet zo lelijk
|
|
|
the man to be Bankzitter
Uit: helmond Vak: - Posts: 211 Reg.: 3 juni 2005 |
quote: Fred van Boeschoten schreef:
(plaatje)
Als je ze zo ziet vind ik t nieuwe shirt van arsenal eigelijk helemaal niet zo lelijk
Ge-photoshopt hoor...
|
|
|
Gringo Nationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1492 Reg.: 28 december 2005 |
quote: the man to be schreef:
(...)
Ge-photoshopt hoor...
Dus? Dan heb je een impressie hoe het eruit ziet als je hem aan hebt. Toen ik die foto zag waar ze aan het haakje hingen, vond ik ze ook super lelijk, maar als ik ze zo ziet, vind ik ze stukken mooier.
|
|
|
Sander mr psv  Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 94 Reg.: 21 juli 2007 |
quote: Dus? Dan heb je een impressie hoe het eruit ziet als je hem aan hebt. Toen ik die foto zag waar ze aan het haakje hingen, vond ik ze ook super lelijk, maar als ik ze zo ziet, vind ik ze stukken mooier.
Die foto was ook een beetje wazig.
|
|
|