| Poster | | Topic: PSV Thuisshirt 2008-2010 |  |
|
Dutch Striker Toeschouwer
Vak: - Posts: 6 Reg.: 1 juni 2007 | Het is bijna winterstop, het huidige seizoen is in volle gang, maar toch wil ik alvast vooruit kijken naar komend seizoen. Als het goed is komt er weer een nieuw thuisshirt wat het huidige zeer mooie shirt (tenue) gaat vervangen. Hoe gaat het er uit zien? Of hoe vindt je dat het er uit moet gaan zien en ook niet onbelangrijk, blijft Nike de kledingsponsor of krijgen we toch een ander merk, aangezien het contract van Nike tot en met dit seizoen loopt en er nog geen nieuwsfeiten zijn over verlenging of beëindiging van dit contract.
Kortom, thuisshirt 2008-2010: hoe gaat dit er uit zien en kunnen ze het huidige thuisshirt overtreffen?
|
|
|
Eendracht Maakt Macht
 Toeschouwer
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 182 Reg.: 3 december 2007 | In de kraag komt toch 'Voor Rood-Wit gezongen' te staan?
|
|
|
Pimmel Meervoudig international
Vak: - Posts: 645 Reg.: 31 juli 2002 | Nou, ik zou zeggen: ga maar eens een paar voorbeelden maken met photoshop.
Altijd leuk om te zien.
|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1455 Reg.: 13 september 2004 | Ik vind het huidige thuisshirt wel heel erg mooi, dus ik hoop dat het er veel op lijkt. Een accent zoals "voor rood-wit gezongen" in de kraag vind ik altijd wel leuk.
|
|
|
Flippie Cocu International
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 580 Reg.: 19 oktober 2005 | Ik vind het nu al jammer dat er een nieuw shirt moet komen, want het thuisshirt is gewoon prachtig! Het uitshirt vind ik ook geweldig, maar die hebben we nu nog een tijdje. Laat het nieuwe thuisshirt alsjeblieft op zn minst net zo mooi zijn als het huidige shirt!
|
|
|
French International
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 607 Reg.: 2 maart 2005 |
quote: Flippie Cocu schreef:
Ik vind het nu al jammer dat er een nieuw shirt moet komen, want het thuisshirt is gewoon prachtig! Het uitshirt vind ik ook geweldig, maar die hebben we nu nog een tijdje. Laat het nieuwe thuisshirt alsjeblieft op zn minst net zo mooi zijn als het huidige shirt!
Dito. Dit shirt mag voor mij nog wel twee jaartjes mee.

|
|
|
29042007 Jeugdspeler
Vak: West - J Posts: 58 Reg.: 7 november 2007 | HOUDEN DIT SHIRT! Supermooi, en voor mij de mooiste in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.
|
|
|
West Side United Geselecteerd voor Oranje
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 491 Reg.: 14 september 2006 | Zeker houden dit shirt! Echt een shirt waar historie uit spreekt. Maar aangezien er om de 2 jaar een nieuw thuisshirt komt, zal deze na het lopende seizoen ook weer plaatsmaken voor een nieuwe uitvoering. HELAAS.
|
|
|
Mr. JEMP! jempy  Vedette
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2784 Reg.: 28 januari 2004 | Vind het altijd een zeer leuk topic.
Het vorige thuis shirt vond ik mooi en hoefde voor mij niet vervangen te worden, en dat geldt ook voor het huidige, du sben benieuwd of ze het kunnen overtreffen!
|
|
|
Nick_ Vaste waarde in elftal
Uit: Terneuzen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 373 Reg.: 4 oktober 2006 | Shirtjuuuuuh moet blijven!!!
Nee ik hoop wel dat ze dit shirt niet teveel veranderen. PSV moet gewoon is een shirt aanhouden die gewoon niet veranderd (op een aantal kleine aanpassingen na)!
[Dit bericht is veranderd door Nick_ (op 27 december 2007 17:35:38).]
|
|
|
Frankypsv Toeschouwer
Uit: Grave Vak: Oost - X Posts: 26 Reg.: 2 mei 2005 | gewoon weer net als in de Romario tijd
oude adidas shirtje
|
|
|
GomesFan Toeschouwer
Uit: Stompwijk Vak: - Posts: 18 Reg.: 6 december 2006 |
quote: In de kraag komt toch 'Voor Rood-Wit gezongen' te staan?
Zoiets heeft Oranje nu ook.
Ik vind het shirt van nu trouwens ook mooi zat hoor 
|
|
|
Rickardoko Vaste waarde in elftal
Uit: Kollum Vak: - Posts: 436 Reg.: 9 juli 2006 | Ik vind het shirt van PSV nu erg mooi. Wat mij betreft hoeft die niet verandert te worden.
|
|
|
messi_19 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 1177 Reg.: 1 juli 2005 | Er wordt zoiezo altijd wel iets veranderd dus als er dan een paar kleine veranderingen optreden als, kraag eraf, tekst in de nek, en misschien de achterkant een beetje anders, wat meer doorlopend die strepen..?
|
|
|
Fargomes Ernie  Jeugdspeler
Uit: Boxtel Vak: Oost - V Posts: 52 Reg.: 26 mei 2007 | Het zou me niets verbazen als het shirt er totaal anders uit komt te zien. Commercie he 
|
|
|
ThomasL Talentje
Vak: - Posts: 86 Reg.: 16 april 2006 | Voorkant is prachtig, achterkant kan nét wat beter
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4512 Reg.: 15 april 2005 | Ik heb al gehoord hoe het shirt eruit komt te zien maar ik ben het alweer zo goed als vergeten. Ik weet alleen dat het shirt van de achterkant helemaal rood wordt (of zo goed als) En er gewoon een paar strepen op komen. Volgens mij werden de mouwen zelfs ook rood.
Ik hoop weer op een witte broek , want dat vind ik net wat fraaier.
|
|
|
West Side United Geselecteerd voor Oranje
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 491 Reg.: 14 september 2006 |
quote: Sir Tinus schreef:
Ik heb al gehoord hoe het shirt eruit komt te zien maar ik ben het alweer zo goed als vergeten. Ik weet alleen dat het shirt van de achterkant helemaal rood wordt (of zo goed als) En er gewoon een paar strepen op komen. Volgens mij werden de mouwen zelfs ook rood.
Ik hoop weer op een witte broek , want dat vind ik net wat fraaier.
Een witte broek vindt ik ook weer wat meer uitstraling geven.
|
|
|
Whisker Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5326 Reg.: 25 oktober 2000 | Witte broek? Ik ben maar al te blij dat we daar eindelijk vanaf zijn.. PSV = rood-wit gestreept shirt, zwarte broek en horizontaal rood-wit gebaande kousen. Verder geen flauwekul! En of het nou van Nike, Adidas, Puma, Kelme, Quick of weet ik veel wie komt, dat zal me aan mijn reet roesten.
[Dit bericht is veranderd door Whisker (op 28 december 2007 06:09:39).]
|
|
|
3P Legende
Uit: Eindhoven, NB, Nederland Vak: Noord - U Posts: 2004 Reg.: 15 januari 1999 |
quote: Whisker schreef:
Witte broek? Ik ben maar al te blij dat we daar eindelijk vanaf zijn.. PSV = rood-wit gestreept shirt, zwarte broek en horizontaal rood-wit gebaande kousen. Verder geen flauwekul! En of het nou van Nike, Adidas, Puma, Kelme, Quick of weet ik veel wie komt, dat zal me aan mijn reet roesten.
+1
Weg met die witte stink-luiers. Zwart!
|
|
|
RickT International
Uit: Horst Vak: - Posts: 615 Reg.: 16 juli 2002 | Ik hoop dat ze twee varianten maken,
1 voor de Eredivisie en ook voor de verkoop met doorlopende strepen.
1 voor als ze Europees moeten spelen met zo'n vlak er op.
Net als Milan doet (of deed).
|
|
|
Adje Interim Jeugdspeler
Vak: - Posts: 330 Reg.: 30 november 2007 | Ik vind dat het thuisshirt zo moet blijven, maar het uitshirt vind ik te veel lijken op het thuisshirt.
Ik zou gaan voor iets helemaal anders; zwart of misschien goud met wit..
|
|
|
milan77 Toeschouwer
Posts: 23 Reg.: 22 juni 2007 | PSV heeft vorig jaar al aangegeven dat er wat betreft het thuistenue niets veranderd in grote lijnen. Alleen enkele details zouden kunnen veranderen. En volgens mij loopt het contract met Nike nog enkele jaren door.
|
|
|
Chateau Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: Oost - V Posts: 877 Reg.: 29 februari 2000 | Huidige thuistenue is het mooiste in jaren!! Niet wéér aan gaan zitten sleutelen a.u.b.
|
|
|
weske Aanstormend talent
Uit: Oss Vak: Noord - T Posts: 120 Reg.: 19 februari 2005 |
quote: Chateau schreef:
Huidige thuistenue is het mooiste in jaren!! Niet wéér aan gaan zitten sleutelen a.u.b.
PSV bedenkt echt wel weer een nieuw thuisshirt. Nieuwe shirtjes is een behoorlijke inkomensbron voor PSV.
|
|
|
|