| Poster | | Topic: Advertentie Eindhovens Dagblad over positie supporters t.a.v huidige situatie |  |
|
Golden Stars Internationale topspeler
Uit: verkoren Vak: - Posts: 1167 Reg.: 20 april 2000 | Ik ben wel voor een goed doordachte actie maar aan zo'n advertentie ga ik niet meelappen. Ik geloof niet dat zoiets zonder steun van een supportersvereniging haalbaar is danwel zoden aan de dijk zet.
Volgens mij is het gebruik van het -logo zelfs niet helemaal toegestaan.
|
|
|
PSV Oisterwijk  Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7892 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Golden Stars schreef:
Ik ben wel voor een goed doordachte actie maar aan zo'n advertentie ga ik niet meelappen. Ik geloof niet dat zoiets zonder steun van een supportersvereniging haalbaar is danwel zoden aan de dijk zet.
Volgens mij is het gebruik van het (plaatje)-logo zelfs niet helemaal toegestaan.
Ja als je van te voren het bijltje er bij neerlegd.....
|
|
|
ziege maar ook zagge ziegezagge  Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven - Stratum West Vak: - Posts: 110 Reg.: 14 maart 2003 |
quote: Ondanks zijn goede bedoelingen, heeft Reker nog niets voor PSV betekend
Hier inderdaad van maken: "Reker als Algemeen Directeur"
In het verleden heeft hij zijn PSV-sporen absoluut verdiend, alleen als AD is hij een regelrechte RAMP.
Count me in voor een tientje, mail is onderweg!
We moeten toch IETS, tenslotte 
[Dit bericht is veranderd door ziege maar ook zagge (op 29 april 2008 18:12:07).]
|
|
|
Voijke Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 240 Reg.: 18 november 2005 | Idd, is beter als hier" Reker als AD" staat.
Ik doe ook 10 euro mee.
(de stand morgen bepaald of het meer moet worden)
Mail onderweg.
[Dit bericht is veranderd door Voijke (op 29 april 2008 18:37:52).]
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13069 Reg.: 13 oktober 1999 | Van mij mag het wel wat duidelijker. WAT heeft Reker gedaan/ gelogen en tegen wie. Gomes, Koeman, De Visser, en nu (of het waar is of niet) het tegenhouden van de contacten met Alex. Je praat hier niet over zomaar wat mensen. Ik doe iig mee voor een tientje. Als je teveel hebt, plaats je de volgende dag gewoon weer.
[edit]
Qua datum zou ik zeggen zsm, in dit geval 6 mei dus.
[/edit]
[Dit bericht is veranderd door Foxy (op 29 april 2008 18:42:14).]
|
|
|
Natte Krant Vedette
Uit: Lelystad Vak: - Posts: 2015 Reg.: 12 juli 2004 | Ik doe mee;
mail is onderweg 
|
|
|
Gomes_1 Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 134 Reg.: 19 februari 2006 | Heb zonet een mailtje gestuurd Bonanza.
Ik help hier graag aan mee.
|
|
|
DUB Legende Buitengewoon lid
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3434 Reg.: 14 januari 1999 | Ik kan me vinden in de tekst, alleen vind ik ook dat de toevoeging AD gemaakt moet worden. Reker zou eigenlijk de eer aan zichzelf moeten houden en tegen beter weten in hoop ik dat ie dat nog gaat doen. Eerst was ik nog voor een interim manager, na het opstappen van De Visser niet meer. Reker's positie is onhoudbaar, waar dat dan nu ook aan ligt.
Als de tekstwijziging nog wordt gedaan lap ik ook 50 Euro.
En dan snel op naar een nieuw PSV, dit gezeik moet stoppen!
[Dit bericht is veranderd door DUB (op 29 april 2008 19:10:18).]
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 7090 Reg.: 23 augustus 2001 | Ik heb er ook 50 van gemaakt. Ben het met DUB eens dat aandringen op ontslag NEMEN ook een uitstekend alternatief is.
|
|
|
Olympiakos Legende Runner-up PSV Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Athene Vak: - Posts: 2579 Reg.: 17 september 1999 | Als toevoeging op mijn eerdere bericht ben ik het ook eens met de opmerking dat de toevoeging AD gemaakt moet worden in de tekst.
(En dat aandringen op de eer aan zich zelf houden is een goed idee, maar als dat weer tot oeverloze discussies gaat leiden laat dan maar...)
Het Grootkapitaal van het OJK komt ook over de brug zie ik ... !
[Dit bericht is veranderd door Olympiakos (op 29 april 2008 19:14:30).]
|
|
|
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3434 Reg.: 14 januari 1999 |
quote: Thoresen KONING schreef:
Ik heb er ook 50 van gemaakt. Ben het met DUB eens dat aandringen op ontslag NEMEN ook een uitstekend alternatief is.
Misschien nog wel beter, want als ie dat doet vervangen we in de advertentie Reker door de RvC! 
En dan moet de wethouder nog over de brug komen! 
[Dit bericht is veranderd door DUB (op 29 april 2008 19:16:04).]
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 7090 Reg.: 23 augustus 2001 |
quote: Olympiakos schreef:
Als toevoeging op mijn eerdere bericht ben ik het ook eens met de opmerking dat de toevoeging AD gemaakt moet worden in de tekst.
(En dat aandringen op de eer aan zich zelf houden is een goed idee, maar als dat weer tot oeverloze discussies gaat leiden laat dan maar...)
Het Grootkapitaal van het OJK komt ook over de brug zie ik ... !
Even voor de goede orde: ik had al 50 toegezegd, maar wilde dat grootmoedig anoniem doen. Nu ik echter zie dat diverse ouwe jongens openlijk hun portemonnee trekken mag er geen misverstand bestaan over Thoresen's betrokkenheid !
Ik maak er 51,50 van ! 
|
|
|
nielske2 Toeschouwer
Vak: - Posts: 11 Reg.: 24 november 2006 | Ik vind het een hele mooie actie hoor, alleen bereik je hier iets mee?
|
|
|
PSV Oisterwijk  Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7892 Reg.: 9 december 1999 |
quote: nielske2 schreef:
Ik vind het een hele mooie actie hoor, alleen bereik je hier iets mee?
Als je er niet aan begint zul je het nooit weten....
Nooit geschoten is altijd mis, das logisch .
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13069 Reg.: 13 oktober 1999 | Inderdaad, je kan ook blijven posten hier, daar schiet je zeker niets mee op.
Massaal Pedro mailen is ook leuk. Het is maar dat je je mening kenbaar maakt.
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 7090 Reg.: 23 augustus 2001 | Typisch Nederlands: proteseteren heeft geen zin, want ze luisteren toch niet. Dus blijf ik lekker op de bank zitten
Als die advertentie in het ED staat, doet dat mij in ieder geval persoonlijk goed, want de mening van een heleboel PSV supporters is nu NERGENS te lezen of horen. Wie weet wordt het opgepikt door media en wie weet komt het onze almachtige RvC ter ore. Maar in eerste instantie moet deze mening gewoon eens 'naar buiten'. Bij Feyenoord hadden er al tienduizend supporters bij het stadion gestaan. Bij PSv is overduidelijk sprake van 'gemoedelijkheid' (vraag maar aan Theo), maar die mag niet doorslaan in gelatenheid !
|
|
|
nielske2 Toeschouwer
Vak: - Posts: 11 Reg.: 24 november 2006 | Ik ga vrijdag sowieso nar de training, ik was eigenlijk van plan om een banner of spandoek te maken, iemand suggesties wat ik erop kan zetten?
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 7090 Reg.: 23 augustus 2001 | Gomes pakt ballen, Reker heeft ze niet !
Staanplaats gezocht op zonnige camping voor ex-Algemeen directeur !
Jan mag niet jokken, dus opbokken !
|
|
|
Bonanza  Vaste waarde in elftal
Uit: Utrecht Vak: Noord - RR Posts: 465 Reg.: 1 maart 2000 | weer een update... zeer terecht: Reker als Algemeen Directeur.
Zaterdageditie lijkt mij het beste.. dan pak je ook evt. weekendlezers. Maar goed, als we het geld op tijd bij elkaar krijgen, kan het ook eerder.
Reactie van de Supportersvereniging:
Beste,
Hartelijk dank voor je e-mail. Ook wij zijn bezorgd over de situatie bij PSV.
Zojuist hebben wij een persbericht verstuurd, dit bericht staat ook op onze website http://www.supver-psv.nl Concreet hebben wij de Raad van Commissarissen gevraagd om een reactie op de diverse aantijgingen. Naar aanleiding van deze reactie zullen wij ons verder beraden.
Het initiatief van jou zullen we dan ook in onze beraadslagingen meenemen.
Maar het lijkt ons verstandig om eerst van beide partijen te horen wat zij van de situatie vinden.
Wij hopen op je begrip daarvoor.
Met vriendelijke groet,
xxxxxxxxxxx
Bestuurslid
We wachten het even af. Kan me indenken dat zij er wat politieker mee om moeten springen dan wij.
[Dit bericht is veranderd door Bonanza (op 29 april 2008 20:16:11).]
|
|
|
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3434 Reg.: 14 januari 1999 | Bonanza,
Het valt me tegen dat ze zo reageren. Wat er nu ook aan de hand is, eerst moet Reker weg omdat zijn positie gewoon onhoudbaar is. Zeer waarschijnlijk eigen schuld en zo niet, dan moet ie nog weg.
Ik heb in reactie op het supver verhaal deze topic en commentaar gestuurd aan het AD. Had dit al naar het ED gedaan maar die laten niks weten!
Niet afzwakken. We gaan voor PSV en dus moet de AD weg! Zo gaat dat nu eenmaal in de grotejongenswereld.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - RR Posts: 465 Reg.: 1 maart 2000 |
quote: DUB schreef:
Bonanza,
Het valt me tegen dat ze zo reageren. Wat er nu ook aan de hand is, eerst moet Reker weg omdat zijn positie gewoon onhoudbaar is. Zeer waarschijnlijk eigen schuld en zo niet, dan moet ie nog weg.
Ik heb in reactie op het supver verhaal deze topic en commentaar gestuurd aan het AD. Had dit al naar het ED gedaan maar die laten niks weten!
Niet afzwakken. We gaan voor PSV en dus moet de AD weg! Zo gaat dat nu eenmaal in de grotejongenswereld.
We zwakken zeker niet af, maar we hebben wel centen nodig! OF van onszelf, OF van bedrijven, OF van SupVer. Maakt me niet uit, als we het maar redden.
|
|
|
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3434 Reg.: 14 januari 1999 |
quote: Bonanza schreef:
(...)
We zwakken zeker niet af, maar we hebben wel centen nodig! OF van onszelf, OF van bedrijven, OF van SupVer. Maakt me niet uit, als we het maar redden.
Mooi zo. Het initiatief is top en als de supver echt een SUPver is dan komen ze nog wel over de brug!
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - RR Posts: 465 Reg.: 1 maart 2000 | Ik zit vanavond wel in de stad (mag ik ook een verzetje?), dus morgen weer een update!
|
|
|
jeroen87825 Aanstormend talent
Vak: - Posts: 145 Reg.: 29 oktober 2007 | Misschien dat het ED nog wel een korting geeft. Omdat ze zelf ook erg PSV gezind zijn en natuurlijk weer in het nieuws komen.
Misschien is het ook een optie om logo's van bedrijven onderaan de poster te zetten, dat ze het eens zijn dat er iets moet veranderen en dan kunnen ze ook sponseren
[Dit bericht is veranderd door jeroen87825 (op 29 april 2008 20:44:03).]
|
|
|
Braamstruik Talentje
Uit: Wijhe Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 190 Reg.: 22 februari 2008 | Wow, is echt mooi in elkaar gezet. Goede, pakkende tekst, met mooie lay-out.
Is jammer dat het zo duur is, had het graag in de Telegraaf zien staan haha 
Echt goed initiatief Bonanza!
|
|
|