| Poster | | Topic: Advertentie Eindhovens Dagblad over positie supporters t.a.v huidige situatie |  |
|
Scalare Toeschouwer
Vak: - Posts: 17 Reg.: 26 maart 2008 |
quote: jeroen87825 schreef:
Misschien dat het ED nog wel een korting geeft. Omdat ze zelf ook erg PSV gezind zijn en natuurlijk weer in het nieuws komen.
Misschien is het ook een optie om logo's van bedrijven onderaan de poster te zetten, dat ze het eens zijn dat er iets moet veranderen en dan kunnen ze ook sponseren
De sponsors zijn het er klaarblijkelijk mee eens . De raad van commissarisen bestaat namelijk grotendeels uit mensen die van sponsors af komen (van de 5 zijn er 4 die van VDL, Bavaria, Philips (sponsors) en ASML (ex-philips) komen)
|
|
|
Koning Danko Regelmatige invaller
Uit: Moergestel Vak: - Posts: 283 Reg.: 25 maart 2004 | Ronduit belachelijk dit...
In de advertentie wordt Reker compleet zwart gemaakt, terwijl hij alleen maar het beste met PSV voor heeft gehad. Hij heeft een aantal valse beloftes gemaakt, maar deed dat absoluut niet om PSV te schaden. In het gebeuren omtrent Lemic heeft Reker uitstekend gehandeld. Het is echter Lemic die schandalig gehandeld heeft. Ik ben het met iedereen eens dat Reker niet capabel is voor de functie als AD. Maar je moet absoluut niet gaan doen alsof Reker een monster is en Lemic een held. Want iemand die een beetje nadenkt weet dat het niet zo zwart/wit is.
Het belachelijkst is nog dat er serieus een groot aantal mensen is dat het de normaalste zaak van de wereld vindt om even 8000 euri te lappen voor een achterlijke advertentie 
|
|
|
veghel pp Veelbelovend talent
Uit: veghel Vak: Noord - PP Posts: 102 Reg.: 1 oktober 2003 | Ach Man Reker moet heel snel oprotten . Ik ben die rot kop echt zat . Hij maakt PSV kapot. Dus 1 oplossing Reker pak je spullen en verdwijn 
|
|
|
Braamstruik Talentje
Uit: Wijhe Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 190 Reg.: 22 februari 2008 |
quote: Koning Danko schreef:
Ronduit belachelijk dit...
In de advertentie wordt Reker compleet zwart gemaakt, terwijl hij alleen maar het beste met PSV voor heeft gehad. Hij heeft een aantal valse beloftes gemaakt, maar deed dat absoluut niet om PSV te schaden. In het gebeuren omtrent Lemic heeft Reker uitstekend gehandeld. Het is echter Lemic die schandalig gehandeld heeft. Ik ben het met iedereen eens dat Reker niet capabel is voor de functie als AD. Maar je moet absoluut niet gaan doen alsof Reker een monster is en Lemic een held. Want iemand die een beetje nadenkt weet dat het niet zo zwart/wit is.
Het belachelijkst is nog dat er serieus een groot aantal mensen is dat het de normaalste zaak van de wereld vindt om even 8000 euri te lappen voor een achterlijke advertentie 
Er wordt niets gezegd over Lemic. Er wordt alleen gezegd dat Reker incapabel is. En terecht.
|
|
|
hektiano Vaste waarde in elftal
Uit: Gendringen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1029 Reg.: 1 mei 2007 |
Reker wordt niet zwart gemaakt.
Ik heb hem maandenlang het voordeel van de twijfel gegeven, maar keer op keer flikt hij het weer.
De waarheid van de huidige problemen zal ergens in het midden liggen, maar dan nog...
In amper één jaar tijd heeft Reker onze club, P.S.V. , meermaals in een zeer negatief daglicht weten te brengen.
Feit is dat er ditmaal zelfs zeer gerespecteerde werknemers afscheid nemen van onze club, vanwege Reker, dat is gewoonweg onacceptabel!
Een voorzitter hoort een club te leiden, niet te laten lijden!
[Dit bericht is veranderd door hektiano (op 29 april 2008 22:15:42).]
|
|
|
Voijke Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 240 Reg.: 18 november 2005 |
Sorry Danko, maar je interpretatie is niet juist.
In je post zeg je het eigenlijk zelf al.
Hij heeft idd het beste met PSV voor, echter maakt continue kardinale fouten, waardoor hij het tegenovergestelde bewerkstelligd.
Of hij dit wel/niet doelbewust doet, is niet belangrijk in deze. Alleen de reden van ontslag zou anders moeten zijn.
Over Lemic belicht je alleen wat kamp Reker verteld heeft en niet wat Valckx en de Visser vertelden. Zo creer je je eigen waarheid.
Wij kiezen met deze actie geen kant. Alleen het belang PSV.
De posietie van Reker is onhoudbaar.
Welke acties nog verder moeten volgen, komt daarna.
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 7091 Reg.: 23 augustus 2001 |
Waarvan akte, doei 
|
|
|
leon29
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 4 Reg.: 29 april 2008 | Mijn mening :
Gomes is een goede keeper,maar niet belangrijker dan Psv.
Wil gewoon weg en wil in een goed blaadje blijven staan bij de supporters.
mag blijven van mij ,maar ook zonder gomes blijven wij een topclub.
Piet de Visser, goede scout maar veel belangen met die olieboer van chelsea,en ook zonder hem krijgen we goede spelers,kijk maar naar heerenveen heeft ook geen Piet de Visser.
Stan Valkx, heeft in mijn ogen geen uitstraling, en heeft geen goede aankoop beleid.als verdediger was hij fantastisch. luisterd niet naar de scouting van psv ,maar naar de dwaas van een makelaar.
Reker, heeft fouten gemaakt,maar heeft het beste met psv voor.
Mag van mij blijven,mits hij zich bezig gaat houden waarvoor hij is aangesteld.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Braamstruik Talentje
Uit: Wijhe Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 190 Reg.: 22 februari 2008 |
quote: leon29 schreef:
[...]
Reker, heeft fouten gemaakt,maar heeft het beste met psv voor.
Mag van mij blijven,mits hij zich bezig gaat houden waarvoor hij is aangesteld.
Zie interview de Visser:
quote: Ik ga de club naar mijn hand zetten.
Heeft ie LETTERLIJK gezegd...
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 5341 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Ik maak er 51,50 van!
52! 
Goed om te zien dat iedereen er nu achter gaat staan.
|
|
|
Bonanza  Geselecteerd voor Oranje
Uit: Utrecht Vak: Noord - RR Posts: 465 Reg.: 1 maart 2000 |
Ook jouw mening wordt gewaardeerd, alleen interpreteer je de advertentie verkeerd helaas. Het gaat erom dat Reker niet capabel is als Algemeen Directeur, ook al heeft hij het goede voor met PSV. Nergens wordt over Lemic gesproken, dus laat die onzin erbuiten.
IK laat mijn club niet kapot maken door een incapabele AD.
[Dit bericht is veranderd door Bonanza (op 29 april 2008 23:14:06).]
|
|
|
CoCopelli Toeschouwer
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 3 Reg.: 1 september 2006 | Goeie aktie, we MOETEN NU iets doen als supporters. Alle akties zijn welkom wat dat betreft, welke mening je ook hebt. We moeten laten zien dat we ons grote zorgen maken. Ik stort 50,- alleen al om een statement te maken in de media.
|
|
|
quote: CoCopelli schreef:
Goeie aktie, we MOETEN NU iets doen als supporters. Alle akties zijn welkom wat dat betreft, welke mening je ook hebt. We moeten laten zien dat we ons grote zorgen maken. Ik stort 50,- alleen al om een statement te maken in de media.
Heb ik al een mail van je gehad dan ?
|
|
|
Olympiakos Legende Runner-up PSV Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Athene Vak: - Posts: 2581 Reg.: 17 september 1999 | Met die stevige bedragen die inmiddels over tafel gaan, is het misschien goed om nog even te herhalen dat ook kleinere bedragen welkom zijn.
Zo is het toch, meneer de initiatiefnemer?
(Niet dat we al echt in de buurt van de 8000 Euro zitten, maar gewoon voor de duidelijkheid...)
|
|
|
The old chairman Talentje
Uit: Weert Vak: Oost - V Posts: 66 Reg.: 28 augustus 2006 | Ik vrees dat alles wat nu naar buiten komt slechts het topje van de ijsberg is en dat het domino effect is ingezet.
Als je alles achteraf bekijkt is het allemaal wel heeeel toevallig.
De schulden die v.Raaij achterliet, de RVC die Hiddink dwarsboomt, de connectie Visser,PSV,Chelsea,Abramovic, het vroegtijdige en plotselinge vertrek van Westerhof, de vele spelers op huurbasis geregeld via chelsea, de zgn trein van Koeman die voorbijkwam, de inval van de fiod in huize Hiddink,Rutten die geen trainer bij PSV wil worden maar nu wel bij schalke tekent,Hiele die weg moet ondanks zijn goede werk en ga zomaar door.
Het zal allemaal wel toeval zijn en heeft het totaal geen verband met elkaar, maar het zet mij in iedergeval wel aan het denken. Misschien is Reker wel iets op het spoor dat het daglicht niet kan verdragen. Als ik weet dat ik gelijk heb neem ik tenslotte ook geen ontslag bij mijn baas maar blijf ik juist om mijn gelijk aan te tonen ipv te vluchten.
Hoe kan het dat een club als PSV dat jaar in jaar uit miljoenen verdient met europees voetbal en de laatste 10 jaar meer dan 100 miljoen binnen brengt aan verkochte spelers,ieder jaar weer pijn moet lijden om de begroting sluitend te krijgen ??
Begrijp me niet verkeerd, ik trek geen partij al kiest mijn hart voor Gomes en aanhang, maar mijn verstand zegt Reker.
On-topic nu: het lijkt mij gelet op bovenstaand verhaal dan ook niet verstandig om een advertentie te plaatsen waarin het aftreden van Reker min of meer wordt geeist, zonder dat men de daadwerkelijke feite kent uit deze hele soap.
Maak je verontrusting kenbaar via een advertentie en eis duidelijkheid van de leiding van PSV, maar ga niet als een impulsieve kogel personen neerschieten zonder dat men weet wat hun aandeel in deze zaak is.
Ook al toont de poll aan dat het meerendeel van de supporters wil dat Reker weg moet vraag ik iedereen om de rust(voorlopig) te bewaren totdat er meer duidelijkheid is, deze hele affaire mag geen tweespalt onder de supporters gaan zaaien, dit ga je echter wel krijgen door deze advertentie te plaatsen.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.472,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Huub Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 904 Reg.: 29 november 2000 | Moet er niet een zin bij als:
Geen tweespalt. Eendracht maakt macht
(ben bijna over de brug...)
|
|
|
Makaveli Legende
quote: On-topic nu: het lijkt mij gelet op bovenstaand verhaal dan ook niet verstandig om een advertentie te plaatsen waarin het aftreden van Reker min of meer wordt geeist, zonder dat men de daadwerkelijke feite kent uit deze hele soap.
Op grond van bovenstaand verhaal? Je bedoelt die onbegrijpelijke opsomming van gebeurtenissen die niks met elkaar te maken hebben?
Daar heb ik maar 1 reactie op:
53! 
p.s. Heeft dit initiatief ook Wenen al bereikt vraag ik me af? 
|
|
|
Rickardoko Meervoudig international
Uit: Kollum Vak: - Posts: 652 Reg.: 9 juli 2006 | Het belangrijkste is dat er weer een duidelijke structuur staat bij PSV waar iedereen zijn taken uitvoerd zonder dat er iemand in andermans vaarwater komt. Sterke mensen die op de juiste posities werken om PSV te laten groeien naar de Europese top op zowel financieel als technisch beleid.
|
|
|
The old chairman Talentje
Uit: Weert Vak: Oost - V Posts: 66 Reg.: 28 augustus 2006 |
quote: schreef:
Ik zie nog een connectie cq complottheorie onanza/Makaveli=Utrecht=vriendjespolitiek 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.472,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
quote: Rickardoko schreef:
Het belangrijkste is dat er weer een duidelijke structuur staat bij PSV waar iedereen zijn taken uitvoerd zonder dat er iemand in andermans vaarwater komt. Sterke mensen die op de juiste posities werken om PSV te laten groeien naar de Europese top op zowel financieel als technisch beleid.
Precies. En dat is dus net iets dat Reker niet kan:"Ik bemoei me overal mee waar ik denk verstand van te hebben". Dat veroorzaakt juist alle ellende.
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5183 Reg.: 18 oktober 2003 | Reken maar op mij, check je email.
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 7091 Reg.: 23 augustus 2001 |
53,50. Kappen Makaveli !
|
|
|
Makaveli Legende
quote: Ik zie nog een connectie cq complottheorieonanza/Makaveli=Utrecht=vriendjespolitiek
Ik zie er ook nog 1 en dat is dat jij al zo vriendelijk bent geweest om ons in te fluisteren wie Reker moet opvolgen als interim: the old chairman inderdaad. Dank daarvoor. Lijkt me een uitstekend idee!
54!
|
|
|
quote: The old chairman schreef:
(...)
Ik zie nog een connectie cq complottheorie onanza/Makaveli=Utrecht=vriendjespolitiek 
Het complot zou nog mooier zijn als bleek dat Makaveli van origine ook een Astenaar was...
Maar jongens.. waarom de tijd verdoen op het forum... mensen werven!!!
|
|
|
Cucaracha51 Toeschouwer
Uit: Ergens Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 1 Reg.: 13 april 2004 | Heb zoeven alles aandachtig doorgelezen.
heeft 1 van jullie een antwoord op het volgende?
waarom is pas 1 dag na het kampioenschap alles naar buiten gebracht, terwijl Piet de Visser zegt dat vanaf december de problemen al heeeel groot waren!!! Getuigd dit van proffesionele bedrijfsvoering bij PSV. Misschien klopt het wel wat The old chairman zegt (Misschien is Reker wel iets op het spoor dat het daglicht niet kan verdragen)
Reker is echt niet de machtigste man binnen psv, waarom is er in december geen actie ondernomen.let op, er gaan aankomende week, voor velen van ons, echte nieuwsfeiten naar buiten komen.1 zaak staat zo vast als een paal water.
Niemand maar dan ook niemand is groter dan de club.
|
|
|