| Poster | | Topic: Advertentie Eindhovens Dagblad over positie supporters t.a.v huidige situatie |  |
|
Bonanza Geselecteerd voor Oranje
Uit: Utrecht Vak: Noord - RR Posts: 469 Reg.: 1 maart 2000 | Allen,
Ik heb het al gepost in een nieuws-item eerder vandaag (Tenius op zoek naar club in Brazilie), maar het wordt tijd dat wij ook een statement maken. Ik dacht aan een grote advertentie zaterdag a.s. in het Eindhovens Dagblad.
Strekking van het bericht (is mijn persoonlijke mening):
Geen enkel persoon is groter dan PSV, onze club.
Niet de doelman, niet de trainer, niet de algemeen directeur. Niemand. Wij betreuren dan ook alle berichtgevingen van de afgelopen weken, waarin het niet meer gaat om PSV, maar om individuele belangen.
De supporters van PSV hebben zich de afgelopen periode stil gehouden in alle conflicten die in de media werden en worden uitgevochten. Nu we de balans opmaken, kan er maar een conclusie worden getrokken: Jan Reker moet met onmiddellijke ingang uit zijn positie worden ontheven.
Wij als supporters kunnen het niet accepteren dat personen die veel voor PSV hebben betekend, de club verlaten omdat zij niet samen kunnen werken met -in dit geval- Jan Reker. Ondanks zijn goede bedoelingen, heeft Reker als Algemeen Directeur nog niets voor PSV betekend, behalve het veroorzaken van veel interne onrust, tweespalt en irritatie. Deze fouten van Jan Reker beschadigen niet alleen de werknemers van PSV, die zich al jarenlang ingezet hebben voor onze club, maar ook ons imago. Wij vinden het zeer spijtig dat Reker niet capabel is gebleken in zijn huidige functie.
Wij hopen dat de Raad van Commissarissen niet blind is voor de mening van de supporters en dat de zaak tijdig wordt opgelost, zodat iedereen zich weer bezig kan gaan houden met datgene waar het allemaal om draait: Het voetbal van ons aller PSV.
(update 13:10; komma's verwijderd, andere zinsstructuur)
(update 13:57; laatste alinea gewijzigd)
(update 15:10; bekijk online voorbeeld
Voorbeeld Advertentie Zwart-Wit
Voorbeeld Advertentie Kleur
(update 20:05; Reker als Algemeen Directeur)
Dit is maar een concept natuurlijk, maar het is duidelijk wat de strekking is.
Vragen:
- wat denken jullie ervan?
- hoe krijgen we geld bij elkaar (gaat ca. 8000 euro kosten)?
- hoe krijgen we steun van PSV Fans United/Supportersvereniging?
Misschien is het een onzinnig idee, maar ik vind dat wij iets van ons moeten laten horen.
Meebetalen:
Iedereen die wil meebetalen, stuur me een mail op b_onanza@hotmail.com met daarin:
- je naam
- het bedrag dat je mee wilt betalen
Ik maak een lijst en kijk morgenavond hoe we ervoor staan. Hopelijk willen ook bedrijven ons sponsoren. We zien wel hoe ver we komen.
De huidige stand (30 April 22:46): €1200,- euro
Reactie ED:
Geachte heer,
In principe is het natuurlijk mogelijk om hiervoor een advertentie te
plaatsen, mits de tekst netjes en correct blijft. Wij vragen ons wel af
namens wie de advertentie geplaatst zal gaan worden. Is dit namens de
officiele supportersvereniging?
U zou de advertentie naar ons toe kunnen mailen. Voor prijzen, formaten,
edities ed. verwijs ik u naar onze website http://www.ed-adverteren.nl/.
Ik kan u geen steun toezeggen omtrent deze advertentie. Misschien is het
raadzaam hiervoor contact op te nemen met onze redactie op telefoonnummer
040-2336336.
Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Mogelijke plaatsingsdata:
De eerstevolgende plaatsingsmogelijkheid is dinsdag 6 mei en de deadline daarvoor is dus aanstaande vrijdag om 14:00.
Indien U volgende week zaterdag wilt plaatsen (10mei), kunt U tot uiterlijk donderdag 8 mei (14:00) aanleveren.
Ik stel voor om te gaan voor volgende week zaterdag 10 mei. Misschien is er vantevoren al een beslissing genomen door de RvC, maar zaterdag is DE dag om het meeste aandacht te krijgen.
[Dit bericht is veranderd door Bonanza (op 30 april 2008 22:47:07).]
|
|
|
Chateau Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: Oost - V Posts: 913 Reg.: 29 februari 2000 | Misschien achter de schermen peilen wat het standpunt van het ED in deze soap is. Zijn toch sponsor van PSV en hebben wellicht dezelfde gedachte als veel supporters. In dat geval zal het advertentiebedrag omlaag kunnen...
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 7109 Reg.: 23 augustus 2001 | Alinea twee en drie zou ik wat bondiger maken (te veel komma's). Verder een prima idee, en ik zou er best een tientje voor over hebben.
|
|
|
EindhovenaarPSV Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1898 Reg.: 19 september 2000 | Als ik me kan vereningen met het definitieve artikel (artikel in de openingspost komt prima in de buurt), wil ik ook wel een tientje bijdragen.
|
|
|
MuitE Internationale topspeler
Uit: Eindhoven! Vak: Oost - Y Posts: 1194 Reg.: 16 maart 2002 |
quote: Chateau schreef:
Misschien achter de schermen peilen wat het standpunt van het ED in deze soap is. Zijn toch sponsor van PSV en hebben wellicht dezelfde gedachte als veel supporters. In dat geval zal het advertentiebedrag omlaag kunnen...
Het ED kiest duidelijk voor het kamp Reker. Dat proef je uit alle artikelen. Bovendien is het een schande dat het ED bijna niet met nieuws komt. Alle andere bladen zoals de telegraaf, AD en VI hebben veel meer nieuws.
|
|
|
Tilburgse Boer Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: Noord - Ere Noord Posts: 701 Reg.: 31 maart 2003 | Ik betaal 10 euro mee. Maar is dit niet iets voor de supp.vereniging?
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - RR Posts: 469 Reg.: 1 maart 2000 |
quote: Tilburgse Boer schreef:
Ik betaal 10 euro mee. Maar is dit niet iets voor de supp.vereniging?
Ja, maar die heb ik nog geen initiatief zien nemen, dus doe ik het maar. Ik zal ze eens proberen te benaderen.
En geef je commentaar op de tekst! Ik zit er op te wachten... ik wil het liefste iets waar we ons allemaal in kunnen vinden.
Ik heb inmiddels de Supportersvereniging benaderd.
[Dit bericht is veranderd door Bonanza (op 29 april 2008 13:24:20).]
|
|
|
Tako Basisspeler
Uit: Den Bosch Vak: Noord - RR Posts: 357 Reg.: 11 februari 2005 | Ik wil ook best bijdragen, de huidige situatie is PSV onwaardig. PSV is mijn club door de brabantse gemoedelijkheid, respect voor oudwerknemers en eendracht. Reker weet dit imago in een week of 3 helemaal tot de grond toe af te branden. Ik heb er best wat voor over dat mijn club niet kapot wordt gemaakt.
|
|
|
Tilburgse Boer Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: Noord - Ere Noord Posts: 701 Reg.: 31 maart 2003 | Ik ben het met je de strekking van je brief volkomen eens. Ik maak zoveel over als nodig is besef ik nu, dit zijn tijden dat wij als supporters toch echt het verschil moeten en kunnen maken.
|
|
|
Jordified Toeschouwer
Uit: Hoogland Vak: - Posts: 6 Reg.: 21 augustus 2006 | Ik vind het een goed idee en ook ik heb hier een tientje voor over. Het kan zo niet langer. Ik heb al een brief willen sturen naar Jan Reker, maar de vraag is of het bij hem terecht komt laat staan dat hij het leest.
Ik heb hieronder het één en ander aangepast. Laten we dat allemaal doen om er één goed en bondig geheel van te maken.
=======
Geen enkel persoon is groter dan PSV, onze club. Niet de doelman, niet de trainer, niet de algemeen directeur. Niemand. Wij betreuren dan ook de berichtgeving van de afgelopen weken, waarin het niet meer gaat om PSV, maar om individuele belangen.
De supporters van PSV hebben zich de afgelopen weken stil gehouden in alle conflicten die in de media werden en worden uitgevochten. Nu we de balans opmaken, kan er maar één conclusie worden getrokken: Jan Reker moet met onmiddellijke ingang uit zijn positie worden ontheven.
Wij als supporters kunnen het niet accepteren dat personen die veel voor PSV betekenen de club verlaten, omdat zij niet samen kunnen werken met algemeen directeur Jan Reker. Hij heeft PSV in zijn korte periode niets anders dan, veel interne onrust, tweespalt en irritatie bezorgt. Zijn fouten beschadigen niet alleen de werknemers van PSV, die zich al jarenlang ingezet hebben voor onze club, maar ook ons imago.
Wij vinden het zeer spijtig dat Jan Reker niet capabel is gebleken voor zijn huidige functie. Hij is en blijft een clubman, de jongen uit Strijp. Maar het verlies van de algemeen directeur Reker is minder groot, dan het vertrek van imagobepalende mensen als Heurelho Gomes en Piet de Visser.
Wij hopen dat de Raad van Commissarissen niet blind is voor de mening van de supporters en dat de zaak tijdig wordt opgelost, zodat iedereen zich weer bezig kan gaan houden met voetbal. Het spelletje dat ons allemaal zo lief is.
=====
|
|
|
fritske_psv Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 6 Reg.: 3 augustus 2006 | Situatie is gewoon klote op dit moment.
Dus ik denk dat dit een goed signaal is, wat gegeven moet gaan worden!! Dus 10 euries vind ik geen probleem.
Er moet iets gebeuren.
De vraag is alleen:
- hoe, aanzet is prima
- kosten, hoe krijg je het geld bij elkaar. Eerst donaties binnen hebben, loop je wel beetje achter de feiten aan. Voorschieten lijkt me een probleem. De supportersvereniging wil ook geen kant kiezen dus schiet niet op
- termijn, mooiste zou zijn (lijkt mij) dat er duidelijkheid is als de plee offs zijn afgelopen, kan iedereen lekker op vakantie
- wie, maakt de adv?
|
|
|
quote: fritske_psv schreef:
De vraag is alleen:
- hoe, aanzet is prima
- kosten, hoe krijg je het geld bij elkaar. Eerst donaties binnen hebben, loop je wel beetje achter de feiten aan. Voorschieten lijkt me een probleem. De supportersvereniging wil ook geen kant kiezen dus schiet niet op
- wie, maakt de adv?
- Voorschieten is geen optie voor mij
- ik maak wel een voorzet als de tekst compleet is (mijns inziens is ie dat al bijna, omdat het niet te lang moet worden en zakelijk van toon moet zijn). Ben vrij handig met Illustrator/Potoshop/etc. Ik zal concept hier plaatsen.
|
|
|
big dave Lid 2e elftal
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 172 Reg.: 22 maart 2005 | Ik ben het ermee eens en betaal 20 ,- euro mee tevens bied ik aan om de advertentie vorm te geven. ( met mijn achtergond als designer is dat geen probleem!)
|
|
|
|
Gilze1984 Toeschouwer Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: GILZE Vak: Oost - V Posts: 22 Reg.: 29 juli 2006 | Of we gaan gewoon allemaal vrijdag naar de training om 10.30 en laten daar van ons horen.
Eendracht maakt macht
|
|
|
Boiterbunt Legende
Uit: Bergen op Zoom / Rotterdam Vak: Oost - X Posts: 2722 Reg.: 27 juli 2000 | De laatste alinea moet m.i. veranderd worden. Door die laatste zin lijkt het of het verhaal over voetbal in het algemeen gaat. Het gaat verdomme om PSV! Dus liever iets in de trant van:
Wij hopen dat de Raad van Commissarissen niet blind is voor de mening van de supporters en dat de zaak tijdig wordt opgelost, zodat iedereen zich weer bezig kan gaan houden met waar het allemaal om draait: Het voetbal van ons aller PSV.
|
|
|
fritske_psv Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 6 Reg.: 3 augustus 2006 |
quote: Bonanza schreef:
(...)
- Voorschieten is geen optie voor mij
- ik maak wel een voorzet als de tekst compleet is (mijns inziens is ie dat al bijna, omdat het niet te lang moet worden en zakelijk van toon moet zijn). Ben vrij handig met Illustrator/Potoshop/etc. Ik zal concept hier plaatsen.
Voorschieten is denk ik voor niemand een optie.
Alleen zonder geld kunnen we niets, voordat het geld binnen is zijn we alweer een hele poos verder. Dus zaterdag lijkt me utopie.
Overigens is het misschien verstandig om de positie te bepalen van de sup-ver, PSV-fans United en van het ED. We kunnen wel denken dat we weten wat hun standpunt is, echter geen garanties. Mochten we meer mensen achter ons hebben staan zal eea makkelijker te realiseren zijn.
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 7109 Reg.: 23 augustus 2001 | Misschien een optie: een rekeningnummer waarop gestort kan worden en dan, afhankelijk van het opgehaalde bedrag, kiezen voor een kwart, halve of hele pagina ? Ik stort wel vantevoren, en dat mag best meer dan een tientje zijn.
|
|
|
fritske_psv Toeschouwer
quote: Thoresen KONING schreef:
Misschien een optie: een rekeningnummer waarop gestort kan worden en dan, afhankelijk van het opgehaalde bedrag, kiezen voor een kwart, halve of hele pagina ? Ik stort wel vantevoren, en dat mag best meer dan een tientje zijn.
Goed idee.
psv-netwerk kan ook alle geregistreerde een 'nieuwsbrief' sturen. En een bepaalde deadline vermelden. Dan kunnen vervolgens wel al aanstalten gemaakt worden.
Vervolgens hebben we beslissingnemers nodig ??Bonanza?? om de advertentie af/te maken. We hebben natuurlijk niet de input nodig van 1000-en supporters, dit forum zou voldoende input/inspiratie om moeten leveren om iets te kunnen maken. En het vertrouwen zou dan ook in die persoon geschonken moeten worden dat het goed is namens ons alle!
4 EVER
|
|
|
PSV Oisterwijk  Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7896 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Thoresen KONING schreef:
Misschien een optie: een rekeningnummer waarop gestort kan worden en dan, afhankelijk van het opgehaalde bedrag, kiezen voor een kwart, halve of hele pagina ? Ik stort wel vantevoren, en dat mag best meer dan een tientje zijn.
Ik stort ook, maakt niet uit wat. Als het maar een duidelijk statement is voor DE CLUB PSV.
Ik zou een kort en bondig tekts doen. Geen heel verhaal oid.
Gewoon 1 pakkende zin. Zo kan iedereen in 1 opslag zien waarvoor we staan.
PSV TILL WE DIE!
[Dit bericht is veranderd door PSV Oisterwijk (op 29 april 2008 14:25:06).]
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - RR Posts: 469 Reg.: 1 maart 2000 | aan iedereen die wil storten:
Kijk in de openingspost, daar staat in wat en hoe. Echt storten doen we pas als we genoeg geld hebben.
|
|
|
Miele84 Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Asten Vak: Oost - XX Posts: 3333 Reg.: 1 november 1999 | Bonanza, heb je al enig idee hoe groot de advertentie wordt en wat het gaat kosten?
|
|
|
Chateau Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: Oost - V Posts: 913 Reg.: 29 februari 2000 |
aan iedereen die wil storten:
Kijk in de openingspost, daar staat in wat en hoe. Echt storten doen we pas als we genoeg geld hebben.
Thanks, mail verstuurd, 10 euro van mij
|
|
|
Zeljko Legende Initiator Banner Battle
Vak: Oost - X Posts: 3506 Reg.: 13 januari 1999 | |
|
quote: fritske_psv schreef:
(...)
Goed idee.
psv-netwerk kan ook alle geregistreerde een 'nieuwsbrief' sturen. En een bepaalde deadline vermelden. Dan kunnen vervolgens wel al aanstalten gemaakt worden.
Vervolgens hebben we beslissingnemers nodig ??Bonanza?? om de advertentie af/te maken. We hebben natuurlijk niet de input nodig van 1000-en supporters, dit forum zou voldoende input/inspiratie om moeten leveren om iets te kunnen maken. En het vertrouwen zou dan ook in die persoon geschonken moeten worden dat het goed is namens ons alle!
4 EVER
Nee, ik neem ook niet alle suggesties van iedereen mee, ik wil het verhaal niet te lang, maar ook niet te kort houden. Het moet een professioneel statement blijven.
- Wie binnen PSV Netwerk moeten we dan benaderen? (HULP VAN MODJES WORDT GEWAARDEERD!)
- Ik zorg er wel voor dat er een concept advertentie komt, als het goed is, is iemand nu al bezig om iets te maken. Ik plaats het hier in het topic zodra we iets concreets hebben.
|
|
|
fritske_psv Toeschouwer
aan iedereen die wil storten:
Count me in, zie email
|
|
|