PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV Algemeen
Eenheid op het forum: Steun The Sir Bobby Robson Foundation
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

Poster
Topic: Eenheid op het forum: Steun The Sir Bobby Robson Foundation 
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Uit: Stratum
Vak: Noord - PP
Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 10 mei 2008 om 23:12:22.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even iets heel anders. We gaan het hier nergens anders over hebben dan over Bobby Robson, zijn strijd tegen k en The Sir Bobby Robson Foundation.

De enige actie die we hier voeren is een geldinzamelingsactie. Ooit was er een plan om elk jaar iets goeds te doen met het netwerk. DIT IS DE KANS OM JUIST NU MET ZIJN ALLEN IETS MOOIS TE DOEN!

Ik heb wederom een leeg gironummer voor jullie giften. Laten we 'tonen wat vriendschap vermag' en geef genereus!

Het verhaal van psv.nl:

Sir Bobby Robson richt foundation op in strijd tegen k

Voormalig PSV-trainer Sir Bobby Robson gaat vanaf vandaag van start met een nieuwe stichting in de strijd tegen k. De coach heeft deze ziekte zelf de afgelopen vijftien jaar maar liefst vijf keer gehad en gaat zich nu inzetten om geld in te zamelen waarmee er nog meer onderzoek naar k kan worden verricht.

Sir Bobby Robson richt foundation op in strijd tegen k.
‘The Sir Bobby Robson Foundation’

PSV is al drie jaar partner van KWF k-bestrijding en zamelt elk seizoen geld in om onder naar kinder-k te stimuleren. Nu een boegbeeld als Bobby Robson (75) – gedurende twee periodes succesvol hoofdcoach van PSV – zich ook publiekelijk inzet voor de strijd tegen k, is het alleen maar goed dat dit thema nog meer aandacht krijgt. Sir Bobby besloot tot oprichting van zijn nieuwe stichting na een verzoek van dr. Ruth Plummer, de oncoloog die hem behandelt nu hij voor de vijfde keer tegen k vecht.

“Kon geen nee zeggenâ€
“Als je weet dat ik de afgelopen vijftien jaar vijf keer k heb gehad, klinkt het misschien vreemd om te zeggen dat ik geluk heb gehad. Maar ik weet hoe belangrijk het is om deze ziekte zo vroeg mogelijk te constateren. Zonder de kwaliteitszorg en behandeling die ik in de loop der jaren gehad heb, zou ik hier vandaag niet meer zijn. Ruth Plummer heeft geholpen mijn leven te redden, dus toen zij mij vroeg haar met zoiets kleins te helpen, kon ik geen nee zeggenâ€, aldus Robson. De stichting zal zich in eerste instantie richten op de vroege diagnose en behandeling van k en zal ook ondersteuning bieden voor onderzoeken naar veelbelovende nieuwe behandelingen tegen de ziekte. De eerste doelstelling is het geld in te zamelen dat dringend nodig is voor het opzetten van The Sir Bobby Robson Cancer Trials Research Centre in het nieuwe Northern Centre for Cancer Care in Newcastle upon Tyne, Engeland.

Klik hier voor de website van de foundation.

LAAT DEZE ACTIE WEL SLAGEN.

De eerste 50 Euro is al binnen via mij. Als je ook wilt geven, PM mij dan en dan stuur ik je mijn gironummer toe. Laat hier achter hoeveel je geeft, liefst met een toelichting (dan is alles perfect controleerbaar).

Alles is welkom! Niets is weinig en niets is veel.

Einddatum zondag 18 mei 23:59. Daarna maak ik het eindbedrag bekend en ga dit proberen, namens het netwerk, over te dragen aan Bobby Robson, desnoods op eigen kosten in Newcastle.

DUB

P.S. Er staat overal 'k' omdat het hele woord onder de censuur valt.

[Dit bericht is veranderd door DUB (op 10 mei 2008 23:23:11).]
 Help mods!
Pool: 31eMotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: 443e / 738e / 401eOpstelling: 3-5-2
Olympiakos
Legende
Runner-up PSV Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Athene
Vak: -
Reg.: 17 september 1999
Gepost op 10 mei 2008 om 23:22:15.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PM is net verstuurd. Noteer me maar voor 25 euro.

En mn complimenten voor je uitstekende initiatief!
 Help mods!
Pool: 1122eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 389e / 749e / 391eOpstelling: 5-4-1
zieggezaggejantje
Legende

Uit: eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 24 augustus 1999
Gepost op 10 mei 2008 om 23:53:54.         MSN: j.vangeffen@chello.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga hier toch een kleine discussie starten en dat doe ik vanuit de bevlogenheid die ik heb voor het werk wat ik doe.
Laat ik voorp stellen dat ik alle respect heb voor sir booby robson en zijn strijd tegen deze verschrikkelijke ziekte.
Het is heel erg goed dat er stichtingen worden opgericht als deze, dat moet absoluut zo blijven.
Maar als je het hebt over de strijd tegen ****** dan kun je weten dat een strijd winnaars kent maar helaas ook verliezers. Met die verliezers, de mensen die het dus niet gaan redden en dus gaan overlijden werk ik iedere dag, maar daar gaat het mij niet om. Wat mij tegen de borst stuit is dat er voor deze mensen op fondsen of financieel gebied helemaal niets maar dan ook niets is geregeld. Voor een verblijf in een hopsice moet helaas per dag een financiele bijdrage worden gevraagd, sommige kunnen die betalen en andere helaas niet. Gelukkig speelt barmhartigheid binnen onze stichting een hele grote rol en mogen de mensen die het niet kunnen betalen ook gewoon komen maar toch....
Mensen die het niet redden komen ook voor een helse weg te staan en de familie ( en in een later stadium de nabestaanden ) krijgen ook met veel moeilijkheden en problemen te maken. Maar zoveel aandacht en geld er ( terrect ) is voor de strijd tegen de ******, zo weinig geld en aandacht is er voor de mensen die het helaas niet gaan redden.
Doe ermee wat je wil dub !
 Help mods!
Pool: 2802eMotM: -Battle-rating: 1.488,6VoVo: -Opstelling: incompleet
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 11 mei 2008 om 00:05:30.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Respect voor je standpunt zzj. En ik vind het met dit onderwerp moeilijk om te zeggen, maar alles valt weg te relativeren. Ik wil in deze moeilijke tijden een zeer gerespecteerde oud coach steunen in zijn strijd tegen deze ziekte en zijn intentie om vele andere mensen daarmee te helpen. En let wel, Robson is nog steeds ziek. Dat er allerlei andere goede doelen zijn snap ik heel goed, maar juist door zijn PSV verleden en juist omdat de eenheid ook hier ver te zoeken is leek mij dit een super goeie actie om mensen een positieve toekomst te bezorgen.

P.S. Check je PM!

[Dit bericht is veranderd door DUB (op 11 mei 2008 00:09:18).]
 Help mods!
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 11 mei 2008 om 00:10:30.     MSN: pdebeer18@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Misschien is PSV NV zelf instaat om het bedrag te verdubbelen'
 Help mods!
Pool: 725eMotM: -Battle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
mod 81
Legende

Uit: woensel parel van de kempen
Vak: Oost - V
Reg.: 11 september 1999
Gepost op 11 mei 2008 om 09:06:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PM net verstuurd.
Noteer mij ook maar € 25.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.495,6VoVo: -Opstelling: -
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 11 mei 2008 om 15:17:56.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor de volledigheid en transparantie:

Anoniem lid 1 30 Euro
Anoniem lid 2 50 Euro

Totaal nu al Eur 180,-
 Help mods!
Remco.
Legende

Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 11 mei 2008 om 15:22:35.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Check je PM DUB!
 Help mods!
Pool: 1585eMotM: -Battle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Hiddink 4 president
Bankzitter

Uit: Eindhoven - Wuxi
Vak: Noord - NN
Reg.: 23 mei 2000
Gepost op 11 mei 2008 om 16:51:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze gentleman verdient de steun van de PSV supporters.

Ik doe mee, zie je PM!

[Dit bericht is veranderd door Hiddink 4 president (op 11 mei 2008 16:51:43).]
 Help mods!
Pool: 3263eMotM: -Battle-rating: 1.495,2VoVo: -Opstelling: -
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 11 mei 2008 om 20:20:17.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inmiddels EUR 230,-

Keep those coins coming!
 Help mods!
Boer uit Best
Aanstormend talent

Uit: Best
Reg.: 18 juni 2004
Gepost op 11 mei 2008 om 21:05:05.         MSN: harrievanzalingen@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PM is verstuurd.

20 euro van mijn zijde!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.537,4 (daag uit)VoVo: 2162e / - / 1989eOpstelling: incompleet
hoolie v
Legende

Uit: is goed voor U!
Reg.: 9 september 1999
Gepost op 12 mei 2008 om 11:47:20.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ZZJ ik begrijp je standpunt gezien je beroepsmatige betrokkenheid met deze ziekte. Echter als mens zijnde vind ik dat elk initiatief in deze richting een kans verdient. Ik heb het zelf ook in m'n nabije omgeving (te) vaak meegemaakt, maar ik kan niet álles steunen. Echter als een initiatief me op meerdere punten aanspreekt, dan geef ik gewoon.

p.s. Ik vind de zeehondenslacht ook zielig, maar ik steun toch geen Greenpeace.
p.s.2 Check your PM DUB

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.408,1VoVo: -Opstelling: incompleet
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 12 mei 2008 om 12:42:46.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Let op: Vermeld bij het overmaken van je bijdrage even je nickname hier op het forum. Ik ken sommige wel in het echt, maar de meeste mensen niet! Tnx!

Anoniem lid 3: 50 EUR

Inmiddels alweer 300 Eur voor Sir Bobby!
 Help mods!
druppel-water
Toeschouwer

Vak: Zuid - B
Reg.: 7 september 2006
Gepost op 12 mei 2008 om 21:00:42.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goeie actie!
Ik doe mee (maar dat wist je al... )!
Dus boeken maar dat ticket naar Newcastle!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.490,7VoVo: -Opstelling: -
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 13 mei 2008 om 00:13:01.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dus nu 325 EUR!

Geweldig, maar ik vraag me echt af waar de rest blijft!
 Help mods!
Remco.
Legende

Gepost op 13 mei 2008 om 09:23:45.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien krijgt dit topic niet genoeg aandacht DUB. Een oproep op de voorpagina van het netwerk kan wellicht een duit in het zakje doen.
 Help mods!
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 13 mei 2008 om 10:38:38.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

25 hier
 Help mods!
Pool: 2019eMotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 13 mei 2008 om 22:04:49.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Anoniem lid 4 35 EUR
Anoniem lid 5 20 EUR

TOTAAL NU: 410 EUR

EEN GEWELDIG BEDRAG NATUURLIJK!

Bijna alle bijdragen totnutoe zijn van oude rotten. Waar blijven de jongeren onde de forummers of kennen jullie Bobby Robson niet?

TIP: Vanaf 1 Euro kun je al geld overmaken! EN echt alles is welkom!

DOE EENS POSITIEF IN BARRE TIJDEN STEUN DE SIR BOBBY ROBSON FOUNDATION.

[EDIT]

Anoniem lid 6 50 EUR
Anoniem lid 7 50 EUR

Inmiddels 510 EUR!!!

[Dit bericht is veranderd door DUB (op 13 mei 2008 22:35:33).]
 Help mods!
zieggezaggejantje
Legende

Reg.: 24 augustus 1999
Gepost op 14 mei 2008 om 07:45:49.         MSN: j.vangeffen@chello.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik oprecht geld wil schenken aan welk goed doel dan ook dan doe ik dat toch wel en dan ga ik hier echt niet verkondogen hoeveel ik heb overgemaakt etc. Alle goede bedoelingen ten spijt vind ik het een beetje triest als je er hiermee te koop gaat lopen hoeveel je gestort hebt. En waarom wordt dat geld nu pas overgemaakt nu er een bekende ex psv trainer een stichting tegen ****** heeft opgericht ?
 Help mods!
Pool: 2802eMotM: -Battle-rating: 1.488,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Boer uit Best
Aanstormend talent

Uit: Best
Reg.: 18 juni 2004
Gepost op 14 mei 2008 om 08:06:08.         MSN: harrievanzalingen@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DUB schreef:

Bijna alle bijdragen totnutoe zijn van oude rotten. Waar blijven de jongeren onde de forummers of kennen jullie Bobby Robson niet?

Hoho, ik ben pas 22! ik voel me nou nog niet echt een ouwe rot
Maar over het algemeen klopt dat wel ja
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.537,4 (daag uit)VoVo: 2162e / - / 1989eOpstelling: incompleet
Gelderse Boer
Legende
Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007

Uit: Nijmegen/Wijchen
Vak: Oost - X
Reg.: 8 augustus 2001
Gepost op 14 mei 2008 om 08:45:33.     MSN: free.styler@12move.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
zieggezaggejantje schreef:

Als ik oprecht geld wil schenken aan welk goed doel dan ook dan doe ik dat toch wel en dan ga ik hier echt niet verkondogen hoeveel ik heb overgemaakt etc. Alle goede bedoelingen ten spijt vind ik het een beetje triest als je er hiermee te koop gaat lopen hoeveel je gestort hebt. En waarom wordt dat geld nu pas overgemaakt nu er een bekende ex psv trainer een stichting tegen ****** heeft opgericht ?

Maar Jan, dat mag iedereen toch voor zichzelf bepalen? Zoals je ziet zijn er ook mensen die anoniem hebben gestort, waarschijnlijk denken zij er hetzelfde over als jij. Dat er echter mensen zijn die willen zeggen hoeveel ze geven, dat mogen ze toch voor zichzelf bepalen? Zie het gewoon als een leuk initiatief, waarvan ik deze regels uit een van de bovenstaande posts van DUB naar voren wil halen:

quote:
Ik wil in deze moeilijke tijden een zeer gerespecteerde oud coach steunen in zijn strijd tegen deze ziekte en zijn intentie om vele andere mensen daarmee te helpen.

Help mods!
Pool: 327eMotM: -Battle-rating: 1.393,0VoVo: 18e / 199e / 9eOpstelling: incompleet
Remco.
Legende

Gepost op 14 mei 2008 om 09:11:50.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Bobby geeft ons als PSV supporters een extra drive om te geven, zo kunnen we als collectief "PSV supporters" iets doen om deze stichting van Sir Bobby te ondersteunen. Wat is precies het punt dat je wilt maken? Ik neem aan dat jij het ook goed vindt dat er zoveel mogelijk geld voor onderzoek naar ****** beschikbaar komt.
 Help mods!
Huub
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 29 november 2000
Gepost op 14 mei 2008 om 13:04:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Meeste storters zijn anoniem, dus je kritiek is onterecht.

Plus: Je kan ook twee keer storten. De aanleiding is juist om eens een keer wat extra's te doen. Dus naast het geldbedrag dat je jaarlijks overmaakt (doe je dat dan ook echt?)

Dus: Waarom niet?

DUB, Moet er niet een berichtje komen op de homepage? pm maar als ik iets moet schrijven.
 Help mods!
Pool: 1576eMotM: -Battle-rating: 1.491,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
mod 81
Legende

Uit: woensel parel van de kempen
Reg.: 11 september 1999
Gepost op 14 mei 2008 om 18:48:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Dus met andere woorden. mensen die dat wel melden hoeveel zij schenken zijn niet oprecht?
En wie zegt dat die mensen dit nu voor de eerste keer doen?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.495,6VoVo: -Opstelling: -
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 14 mei 2008 om 21:03:54.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb zzj inmiddels een PM geschreven. Ik ben het ook totaal niet met hem eens. Iedereen die geeft doet dat om goed te doen. Anoniem of niet, het is top! En laten we nu eens niet in discussie gaan maar gewoon wel of niet geven al dan niet anoniem!

Dat zure gedoe altijd...

Tijd voor positief nieuws:

Inmiddels weer 20 Eur extra.

Anoniem lid 8 20 EUR

Totaal 530 EUR!

Mooie reactie via PM van James uit Newcastle:

quote:
The Bobby Robson foundation is a great idea from a great man. Although he is now ill yet again with cancer but is still doing this to help other cancer patients just shows what a special person he is (but of course you will know that already!) His Campaign has had a massive amount of media coverage in the North East of England but he is so popular across the whole country that donations are coming in from all over England. I really hope he reaches his target and i'm sure he will. Newcastle United are also major supporters of this and he held a dinner party at St James' Park last Friday night where supporters could pay £75 for a seat at the table and could talk with some very famous footballers, past and present. It was a great night. As well as that Andrea and myself gave another donation of £50 when he started off this charity about 3 months ago, my parents have donated as have many of my friends, just because it's Bobby Robson. It would be great if Marc could contact him and let him know what psv.netwerk are doing. Even better if Marc can give him it in person. Sir Bobby still has a lot of affection for PSV and i'm sure he would be delighted about this.

Finally check out this link about him. It's from The Times which is one of the most popular newspapers in England. http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article3908405.ece
P.S. Huub, ik heb al 3x de nieuwsredactie gemaild maar nog steeds niks gehoord of gezien, dus ga aub je gang!
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk