PSV Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 22:33                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV Uitshirt 2009/2011

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 80 »

HR

Stelling:

Hoe ziet het ideale uitshirt eruit?
Philipsblauw
Zwart-Wit gestreept
Wit
Zwart
Iets anders, namelijk..

HR
HR

Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 4 maart 2001

Aangezien de meningen (natuurlijk) verdeeld zijn over het huidige thuisshirt, wil ik dit topic openen met een bijgevoegde poll/stelling.

Natuurlijk zijn ideeen/photoshops welkom!

Ik zal dit topic 3 maanden laten draaien en tegen die tijd zal ik proberen contact op te nemen met PSV en/of Nike om 'onze' ideeen voor te leggen, of zij er vervolgens iets mee doen, dat is de keuze van PSV en Nike. Aangezien het sponsorcontract van PSV met Nike nog doorloopt en ook het contract van PSV met Philips nog een tijd doorloopt, zou het zo maar kunnen dat in 2009/2011 nog steeds gebruik gemaakt wordt van het trio PSV/Philips/Nike.

Enige kanttekeningen;

- Het moeten ontwerpen zijn waarom geen copyright zit
- PHILIPS als sponsor gebruikt moet worden
- Een vlak cq. egaal stuk voor het rugnummer

Alle ideeen zijn welkom!

[Dit bericht is veranderd door Masterbeer (op 28 juni 2008 20:14:00).]

Keuze stelling: Zwart
HR
HR

Sander mr psv
Nationale topspeler

Uit: Veldhoven
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 21 juli 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 juni 2008 om 20:18:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: san_verb@live.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik hoop blauw, dat we tegen Ajaks en f'noord niet dat blauwe shirt aan moeten doen en nog tegen andre clubs.

En ik vind ook dat als je uitspeelt, als het kan, je het uitshirt moet dragen ipv het thuisshirt.

Ik hoop dat andere mensen mooie ontwerpen zullen maken dat naar PSV/Nike gestuurd zal worden, en dat ze er ook iets mee zullen doen. ALs je naar PSV iets stuurt krijg je vrijwel altijd antwoord terug.

HR
HR

Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

quote:HR
Sander mr psv schreef:

Ik hoop blauw, dat we tegen Ajaks en f'noord niet dat blauwe shirt aan moeten doen en nog tegen andre clubs.

En ik vind ook dat als je uitspeelt, als het kan, je het uitshirt moet dragen ipv het thuisshirt.

Ik hoop dat andere mensen mooie ontwerpen zullen maken dat naar PSV/Nike gestuurd zal worden, en dat ze er ook iets mee zullen doen. ALs je naar PSV iets stuurt krijg je vrijwel altijd antwoord terug.
HR
Dat weet ik, maar ik zal ook de Marketing afdeling direct benaderen.

HR
HR

Sander mr psv
Nationale topspeler

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 juni 2008 om 20:19:58.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: san_verb@live.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Masterbeer schreef:

(...)

Dat weet ik, maar ik zal ook de Marketing afdeling direct benaderen.
HR
Slim Masterbeer

HR
HR

22. Balazs Dzsudzsak
Legende

Vak: Noord - NN
Droomaankoop: Mark van Bommel
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005

Mijn ontwerpje:

forumillustratie

HR
HR

Pim_26_4
Basisspeler

Uit: Vlijmen
Vak: -
Reg.: 4 juni 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 juni 2008 om 20:48:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

22. Balazs Dzsudzsak schreef:

Mijn ontwerpje:

(plaatje)
HR
Prachtig plaatje! Echt perfect gefotoshopt, maar we zijn Vasco da Gama niet...Ik zou de zwarte diagonale streep vervanger voor een witte streep. Dan is het shirt voornamelijk Philipsblauw met een witte diagonale streep. In die streep staat een zwart Nike logo. Het logo staat op de borst en de sponsornaam PHILIPS staat in het midden (denk ook in het zwart?)

Keuze stelling: Philipsblauw
HR
HR

Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Niet geheel mooi gephotoshopt..

forumillustratie

HR
HR

22. Balazs Dzsudzsak
Legende

Pim_26_4 schreef:

(...)

Prachtig plaatje! Echt perfect gefotoshopt, maar we zijn Vasco da Gama niet...Ik zou de zwarte diagonale streep vervanger voor een witte streep. Dan is het shirt voornamelijk Philipsblauw met een witte diagonale streep. In die streep staat een zwart Nike logo. Het logo staat op de borst en de sponsornaam PHILIPS staat in het midden (denk ook in het zwart?)
HR
forumillustratie

Zoiets bedoel je?

Edit: nog een...
forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 28 juni 2008 21:31:46).]

HR
HR

Sander mr psv
Nationale topspeler

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 juni 2008 om 21:51:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: san_verb@live.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Masterbeer schreef:

Niet geheel mooi gephotoshopt..

(plaatje)
HR
Toch ook wel mooi, maaar ik zou dan dat shirt in het philipsblauw doen, lijkt me ook wel mooi.

Ik heb hem nou ook gedaan in de oude versie van het shirt, OOk niet mooi maar het gaat om het idee.

Hoe moet je zo'n plaatje uit je bestand toevoegen?

[Dit bericht is veranderd door Sander mr psv (op 28 juni 2008 22:02:47).]

HR
HR

Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

forumillustratie

Masterlijk!! Als je 5 jaar op rij kampioen wordt verdien je te spelen in zo'n shirt!

HR
HR

bajertje
Jeugdspeler

Uit: Gemert
Reg.: 21 mei 2008

Masterbeer schreef:

(plaatje)

Masterlijk!! Als je 5 jaar op rij kampioen wordt verdien je te spelen in zo'n shirt!
HR
ik vind hem ook schitterend:). hij kan ook, zoals hij in eerdere topics is afgebeeld, in het philipsblauw. Maar als ik hem zo zie met dat zwart en het goud dan vind ik zwart toch mooier denk ik

HR
HR

Godfather
Vedette

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006

22.Balazs Dzsudszsak, prachtig gedaan, beide blauw-zwart en blauw-wit. Dat goud, daar zou ik niet voor gaan. Dan denk ik toch gelijk aan AEK Athene of een Zuid-Amerikaanse ploeg. Vind ik niet echt bij PSV passen. Maar heel erg knap van je, die andere blauwe shirts.

HR
HR

Otje
Vedette

Uit: veldhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 15 maart 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juni 2008 om 00:10:25.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: hva86@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Masterbeer schreef:

(plaatje)

HR
Hopelijk wordt het deze, want deze is echt vet!

HRHR
HR

MarPSV
Legende

Uit: Meteren
Vak: Noord - T
Reg.: 13 september 2004

Masterbeer schreef:

(plaatje)

HR
Prachtig :schrik

Al zal het wel weer iets heel anders worden. Ze zullen wellicht wel een beetje naar de supporters luisteren maar meestal is het toch heel anders dan je verwacht!

Geen stellingname
HR
HR

West Side United
Vedette

Uit: Tilburg
Vak: West - J
Reg.: 14 september 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juni 2008 om 01:22:22.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: vakjrules@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

22. Balazs Dzsudzsak schreef:

(...)

(plaatje)

Edit: nog een...
(plaatje)
HR
Als het een van deze twee shirts zou worden, zou ik het een prachtig uit-shirt vinden.

Mijn eerste voorkeur zou uitgaan naar het Philipsblauw.

[Dit bericht is veranderd door West Side United (op 29 juni 2008 01:23:31).]

HR
HR

Amrabat
Aanstormend talent

Reg.: 9 maart 2008

Ik had niet veel beters te doen dus heb ik ff van het shirt van 22. Balazs Dzsudzsak een heel tenue gemaakt :denk forumillustratie
Heb het met paint moete doen want heb geen photoshop ( nog niet )

HR
HR

22. Balazs Dzsudzsak
Legende

Sander mr psv schreef:

(...)

Hoe moet je zo'n plaatje uit je bestand toevoegen?
HR
Je upload je plaatje op http://www.imageshack.us door daar je plaatje naar wens te selecteren en dan de link bij 'direct link to image' te pakken. Die zet je hier tussen [img] en [/img].

Bedankt voor de positieve reacties trouwens, allemaal!

Amrabat schreef:

Ik had niet veel beters te doen dus heb ik ff van het shirt van 22. Balazs Dzsudzsak een heel tenue gemaakt :denk (plaatje)
Heb het met paint moete doen want heb geen photoshop ( nog niet )
HR
Ziet er goed uit (zeker voor paint). Je zou alleen het Philips en het Nike logo op de broek misschien beter zwart kunnen maken. Ik zou ook voor een ander lettertype (achterop) hebben gekozen, gewoon een simpel, rond lettertype.

[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 29 juni 2008 01:55:03).]

HR
HR

Slashydutchie
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Steenwijk (bij Zwolle)
Reg.: 7 juni 2007

Even een oud FM ontwerp van me opgezocht. Niet zo netjes als ik ze tegenwoordig maak, maar het idee is er.

forumillustratie

Geen stellingname
HR
HR

Amrabat
Aanstormend talent

Zwart ziet inderdaad beter uit. ik ga niet het hele plaatje uploaden dus doe ik maar alleen het broekje.

forumillustratie

PS: Slashydutchie, Mooi ontwerp maar ik vind de kleuren wat minder

[Dit bericht is veranderd door Amrabat (op 29 juni 2008 02:17:48).]

HR
HR

Slashydutchie
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Steenwijk (bij Zwolle)
Reg.: 7 juni 2007

Ja, ik zal 'm binnenkort nog eens maken met wat betere kleursetting.

Geen stellingname
HR
HR

22. Balazs Dzsudzsak
Legende

Is dat niet dat model met die band onderaan (vooral op de achterkant)? In dat geval: hopelijk word dat hem niet.

HR
HR

Amrabat
Aanstormend talent

Slashydutchie schreef:

Ja, ik zal 'm binnenkort nog eens maken met wat betere kleursetting.
HR
Als ik jou was zouw ik de kleuren van 22. Balazs Dzsudzsak eens uitproberen, allemaal mooie kleurcombinaties :ja

HR
HR

japanganger
Aanstormend talent

Uit: Ehv.
Vak: Noord - O
Reg.: 22 mei 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juni 2008 om 03:26:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vindt alle kleurcombinaties (buiten het Philips-blauw om) een beetje op veredelende keepers-truien lijken.....

En wens op dit moment niet al te veel aan keepers te worden herrinerd, om welbekende reden.. :C

Geen stellingname
HR
HR

Diepinho
Legende

Uit: City of light
Vak: Oost - X
Uploads: 17
Reg.: 1 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juni 2008 om 09:06:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: diepinho_ehv@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Die goud-zwarte is heel mooi.
Ik heb deze twee ooit gemaakt:
forumillustratie
en
forumillustratie

Geen stellingname
HR
HR

tha boer
Internationale topspeler

Uit: Geldrop
Reg.: 12 juli 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juni 2008 om 09:49:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Diepinho schreef:

Die goud-zwarte is heel mooi.
Ik heb deze twee ooit gemaakt:
(plaatje)
en
(plaatje)
HR
Die laatste niet, dan lijken we inter milan wel.
De 1e vind ik heel mooi, misschien het oude philips logo ?

HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV Uitshirt 2009/2011

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 24 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Eindstand ERE PSV - FC Twente 1-1".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 1,3% dat Sparta Rotterdam wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van VVV Venlo-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!