| Poster | | Topic: Trainingslijn 2009/2010 |  |
|
PSVfanatic Lid 2e elftal Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Nuenen Vak: Oost - V Posts: 173 Reg.: 14 mei 2004 | Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nieuwe trainingslijn geel met grijs wordt. PSV en Nike willen volgend seizoen met een nieuwe flitsende lijn beginnen. Het uitshirt is ook al bekend bij Nike en PSV maar wilde ze nog niet laten zien. Het witte uitshirt van nu wordt volgend seizoen het 3e shirt. Het seizoen daarop willen ze met een nieuw 3e shirt komen waar maar een beperkte oplage van zal zijn.
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8986 Reg.: 19 december 1999 |
quote: PSVfanatic schreef:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nieuwe trainingslijn geel met grijs wordt. PSV en Nike willen volgend seizoen met een nieuwe flitsende lijn beginnen. Het uitshirt is ook al bekend bij Nike en PSV maar wilde ze nog niet laten zien. Het witte uitshirt van nu wordt volgend seizoen het 3e shirt. Het seizoen daarop willen ze met een nieuw 3e shirt komen waar maar een beperkte oplage van zal zijn.
Liep het contract met Nike niet af aan het einde van dit seizoen? 
|
|
|
Sly17 Talentje
Vak: - Posts: 75 Reg.: 14 december 2007 | Nee dat liep juli 2008 af... Is dus verleng, maar tot wanneer? 
|
|
|
Sander mr psv Basisspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 307 Reg.: 21 juli 2007 |
quote: PSVfanatic schreef:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nieuwe trainingslijn geel met grijs wordt. PSV en Nike willen volgend seizoen met een nieuwe flitsende lijn beginnen. Het uitshirt is ook al bekend bij Nike en PSV maar wilde ze nog niet laten zien. Het witte uitshirt van nu wordt volgend seizoen het 3e shirt. Het seizoen daarop willen ze met een nieuw 3e shirt komen waar maar een beperkte oplage van zal zijn.
En het uitshirt?
|
|
|
Number 8 On Tour Vaste waarde in elftal
Uit: Beuningen Vak: Noord - P Posts: 432 Reg.: 29 januari 2004 | Volgens mij liep het ook af in Juli 2009, en heb zelfs al gehoord dat Diadora de nieuwe kledingsponsor wordt..
|
|
|
Hannibal Smith Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1022 Reg.: 22 augustus 2004 | Een nieuwe shirtsponsor zou wat mij betreft prima zijn. Misschien is het dan over met die eenhansworst-shirts die je bij iedere club tegenwoordig ziet.
|
|
|
Max Vedette
Uit: Ergens Vak: - Posts: 1460 Reg.: 11 januari 1999 | Diadora heeft nu niet echt de uitstraling die bij PSV past denk ik.
Nou is het zo dat als ze maar flink betalen alles kan, maar ik heb liever Adidas of Puma.
|
|
|
freeky123 Talentje
Uit: Deurne(Vlierden) Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 86 Reg.: 2 maart 2008 |
quote: Max schreef:
Diadora heeft nu niet echt de uitstraling die bij PSV past denk ik.
Nou is het zo dat als ze maar flink betalen alles kan, maar ik heb liever Adidas of Puma.
Denk ik ook niet, dan krijgen we zo'n goedkoop ***shirt denk ik.
Het liefst zou ik gewoon Nike houden
|
|
|
witte Meervoudig international
Uit: eindhoven Vak: Zuid - AA Posts: 687 Reg.: 10 april 2000 | Ik vind de shirts van nike lange niet slecht , vond het bij adidas allemaal wat meer op elkaar lijken . Maar een andere kleding sponsor kan geen kwaad , verandering is altijd goed vind ik .
|
|
|
gilles de bilde Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 396 Reg.: 20 april 2008 |
quote: witte schreef:
Ik vind de shirts van nike lange niet slecht , vond het bij adidas allemaal wat meer op elkaar lijken . Maar een andere kleding sponsor kan geen kwaad , verandering is altijd goed vind ik .
If it isn't broken, don't fix it. Nike maakt mooie kleding en is van alle kledingsponsors het minst nadrukkelijk aanwezig op een shirt; zie ter vergelijking Diadora, Puma, Kappa, Adidas (Ajax mag in de Eredivisie zonder de drie strepen spelen, maar in Europa niet - een wrange onderstreping van de marginale rol die onze competitie speelt). Bovendien vind ik Nike verreweg het mooiste beeldmerk hebben, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.
Daarnaast is het onzinnig om te praten over 'eenhansworstshirts', zoals Hannibal Smith ergens hierboven deed. Ten eerste heeft elke kledingsponsor standaardshirts voor bijvoorbeeld de doelman. Ten tweede zal het shirt van PSV nooit meer radicaal veranderen omdat bepaalde kenmerken ervan (het aantal strepen, de breedte van de strepen, de roodtint, enz.) verankerd zijn door de club.
Nee, we moeten Nike gewoon aanhouden als kledingsponsor. Niet veranderen om het veranderen.
[Dit bericht is veranderd door gilles de bilde (op 10 oktober 2008 16:25:26).]
|
|
|
PSVfanatic Lid 2e elftal Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Nuenen Vak: Oost - V Posts: 173 Reg.: 14 mei 2004 | PSV is lange tijd bezig geweest met Adidas, maar ze kwamen er niet uit. Zodoende hebben ze alsnog het contract met Nike verlengd.
|
|
|
K_D Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - PR Posts: 35 Reg.: 26 april 2005 | Als met Nike een goed contract valt te regelen zou ik ook gewoon bij Nike blijven. Groots sportmerk met een prima uitstraling.
Ik ziet het helemaal niet zitten dat PSV in die eenheidsworst shirtjes van Adidas gaat spelen.
|
|
|
gilles de bilde Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 396 Reg.: 20 april 2008 |
quote: K_D schreef:
Als met Nike een goed contract valt te regelen zou ik ook gewoon bij Nike blijven. Groots sportmerk met een prima uitstraling.
Ik ziet het helemaal niet zitten dat PSV in die eenheidsworst shirtjes van Adidas gaat spelen.
Gaat ook echt niet gebeuren, want Adidas betaalt al veel te veel aan Ajax.
Feyenoord heeft net een contract met Puma getekend.
Indien Nike of PSV het contract niet wil verlengen, krijgen we dus een B-merk. Maar het zou best kunnen dat Nike niet verder wil. Jaren geleden waren er al geruchten van ontevredenheid bij Nike omdat PSV geen grote Braziliaanse sterren meer produceert (en nee, Alex en Gomes zijn (nog) geen grote sterren).
|
|
|
Marco uit Oranje Lid 2e elftal
Uit: Sint-Oedenrode Vak: - Posts: 151 Reg.: 27 augustus 2006 | Dat kan ik geloven ze hebben maar 1 braziliaan nu in de selectie en ik geloof niet dat Ramos een groot talent is.
|
|
|
PSV K-k-kampioenuhh!!! International
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 600 Reg.: 27 september 2004 | Nike en PSV passen bij elkaar dus gewoon verlengen, alleen ze moeten wel volgend jaar een nieuw thuisshirt op de markt brengen want dit shirt kan niet..
Adidas heeft wel mooie shirts de laatste tijd, kijk naar Rusland en Hongarije..
[Dit bericht is veranderd door PSV K-k-kampioenuhh!!! (op 13 oktober 2008 20:21:54).]
|
|
|
Marco uit Oranje Lid 2e elftal
Uit: Sint-Oedenrode Vak: - Posts: 151 Reg.: 27 augustus 2006 |
quote: PSV K-k-kampioenuhh!!! schreef:
Nike en PSV passen bij elkaar dus gewoon verlengen, alleen ze moeten wel volgend jaar een nieuw thuisshirt op de markt brengen want dit shirt kan niet..
Ze willen een nieuw thuisshirt en als je alle mooie al hebt gehad krijg je zo'n lelijk shirt.
|
|
|
Jeroen87825 Basisspeler
Uit: Brabant Vak: - Posts: 325 Reg.: 29 oktober 2007 | Geen Diadora als nieuw merk. Een merk als Lotto is wel een mooi merk, maar ik denk dat dit niet bij PSV past.
Gewoon Nike houden. En anders zelf produceren 
|
|
|
freeky123 Talentje
Uit: Deurne(Vlierden) Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 86 Reg.: 2 maart 2008 |
quote: PSV K-k-kampioenuhh!!! schreef:
Nike en PSV passen bij elkaar dus gewoon verlengen, alleen ze moeten wel volgend jaar een nieuw thuisshirt op de markt brengen want dit shirt kan niet..
Is Rusland niet Nike?
|
|
|
Rick James Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 175 Reg.: 27 mei 2004 |
quote: freeky123 schreef:
(...)
Is Rusland niet Nike?
Sinds begin september niet meer:

|
|
|
O Baixinho Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 752 Reg.: 1 september 2006 | Ik juich het in elk geval toe als er een nieuw uitshirt komt. Dit witte shirt, hoe mooi ook, slaat de plank gewoon ontzettend mis. We kunnen het nauwelijks dragen en spelen vaak in het blauwe shirt dat we nu al jaren hebben.
Wat mij betreft mogen we best van Nike af, zoals afgelopen zomer beschreven in NRC brengen zij veel te weinig geld in het laatje. Adidas is al bij 020 dus die zie ik niet zo snel komen. Blijft Puma over, met daarachter Umbro, Diadora, Quick, Reebok etc.
|
|
|
Jeroen87825 Basisspeler
Uit: Brabant Vak: - Posts: 325 Reg.: 29 oktober 2007 |
quote: Blijft Puma over
Puma gaat feyenoord al sponsoren vanaf volgend seizoen
En merken als Umbro, Diadora wil ik liever niet zien. Dit zijn in mijn ogen B merken. Ik zal wel eens een shirt willen zien van Lotto, en dan niet zo een strak Italiaans shirt, maar wat losser zoals nu.
[Dit bericht is veranderd door Jeroen87825 (op 15 oktober 2008 09:52:49).]
|
|
|
freeky123 Talentje
quote: Rick James schreef:
(...)
Sinds begin september niet meer:
(plaatje)
Vond het Nike shirt van Rusland toch echt mooier.
Dit is weer gewoon zo'n standaard trainingsshirt waar totaal geen moeite op is gedaan.
Bij Adidas krijg je het standaard trainingsshirt in een kleur naar keuze met het logo
Tenzij je een belangrijke club bent, of aangeeft dat je echt iets anders wil. Zo krijg ik het gevoel.
[Dit bericht is veranderd door freeky123 (op 15 oktober 2008 11:51:37).]
|
|
|
|