PSV Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 02:33                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » 7 september PROTESTEREN

HR

Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »

HR

tenneke
Legende

Vak: -
Reg.: 14 april 2002

zoals de meeste al gehoort hebben is er 7 september tijdens de wedstrijd ned - wit rusland een actie tegen de knvb

nou vroeg ik me af wie van hier er allemaal heen gaan omt e protesteren!!!

:psv KAMPIOENEN

[Dit bericht is veranderd door tenneke (op 23 augustus 2002 22:26:42).]
HR
HR

FC De KooRKNaaPJeS
Vedette

Uit: Uden City
Vak: Noord - U
Reg.: 20 maart 2002

IK!!!!!

niet... :psv
HR
HR

Marc33
Legende

Uit:
Vak: Noord - PP
Reg.: 15 september 2001

Dan zit ik lekker op Tenerife. EN als ik daar niet zou zitten dan ging ik nog niet. Lijkt me het beste protest, allemaal wegblijven
HR
HR

tenneke
Legende

oook fijn. misschien wel naar de wedstrijd voor waterreus, bouma, v bommel en zo

[Dit bericht is veranderd door tenneke (op 30 augustus 2002 08:11:36).]
HR
HR
Ik denk dak ook die dag ffkes een kijkje ga nemen in Eindhoven..
HR
HR

tenneke
Legende

zo te zien word di een grote actie :B
HR
HR

future phoolie
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Asten
Vak: Oost - XX
Reg.: 1 november 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2002 om 13:07:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Je kunt beter je zelf afvragen wat het voor nut heeft om hier neer te zetten of je wel of niet gaat.
HR
HR

kezmaster
Legende

Uit: Vlijmen
Vak: West - H
Reg.: 21 oktober 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2002 om 13:19:19.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronthemaster9@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben er ook met een maat van mij. Ik wil eigenlijk wel weten wat voor acties er komen, want wij doen mee :B :B
HR
HR

mart_k
Toeschouwer

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - Z
Reg.: 27 augustus 2002

Wat haal je in je hoofd om zoiets te bezoeken zonder een voetbal-plezier-intentie.

Lopen ze in twee westrijden ons gras al naar de *** en nu besluit een hoop gajes uit alle Nederlandse windstreken ook Eindhoven maar eens zonder Combi te bezoeken.

Ik denk dat Welschen met dat volk wel raad weet.

Het zal niet alleen blauw zien in de stad, maar ook op verschillende lichamen.
HR
HR

zieggezaggejantje
Legende

Uit: eindhoven
Reg.: 24 augustus 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2002 om 16:26:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: j.vangeffen@chello.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
na het hek incident op de herdgang had iedereen een grote mond dat er van alles moest gebeuren en dat er gezamenlijke acties moesten komen. hier en daar werd ook wel het een en ander op touw gezet maar ik heb het idee dat het allemaal weer een beetje verslapt en verwaterd. eigenlijk is dat wel jammer. maar zo gaat het eigenlijk wel vaak met dingen.
ik ben benieuwd wat er zeven september allemaal gaat gebeuren. jammer genoeg ben ik niet in de gelegenheid om het een en ander te volgen op welke manier dan ook. ik zit dan op kosten van mijn baas samen met collega's een middag en avond in antwerpen bij het cirque du soleil, met een etentje er bij en al, dus dat is ook niet verkeerd dacht ik zo!!
HR
HR

Vakkie U
Legende

Vak: Noord - U
Reg.: 11 augustus 2000

Laten we met protesteren wachten tot er een incident van Ajax of Feyenoord of een andere club is en de KNVB geen maatregelen neemt.

Eerst eens kijken of de KNVB na A ook B zegt.
HR
HR

future phoolie
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Asten
Vak: Oost - XX
Reg.: 1 november 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2002 om 16:52:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Jantje, als het niet op internet is vermeld wil het niet zeggen dat het verwatert ofzo men wil de plannen gewoon niet openbaar maken.
HR
HR

kezmaster
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2002 om 17:04:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronthemaster9@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Maar ik wil wel graag weten wat er gaat gebeuren want ik wil die acties steunen. Ik heb een banner op mn site staan van voetbalisvaons.tk maar dan wil ik wel graag weten hoe en wat er gaat gebeuren.
HRHR
HR

Blue... Philips Blue
Vedette

Uit: verkoren
Reg.: 20 april 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2002 om 20:27:45.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het lijkt mij ook dat de beste acties geheim gehouden moeten worden. Wie wist er nou van de "slot-op-hek"-actie? En ik blijf erbij dat het een vooruitstrevende actie was.
7 september staat er ook iets verrassends te gebeuren. Ik weet niet watof hoe maar hopelijk gaat het vreedzaam/ludiek worden.
Mocht de ME opzichtig gaan optreden, dan zal dat de aanleiding zijn om weer negatief in het nieuws te komen. En dat moet worden voorkomen.
HR
HR

zieggezaggejantje
Legende

Uit: eindhoven
Reg.: 24 augustus 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2002 om 20:35:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: j.vangeffen@chello.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
future phoolie schreef:

Jantje, als het niet op internet is vermeld wil het niet zeggen dat het verwatert ofzo men wil de plannen gewoon niet openbaar maken.HR
heb je helemaal gelijk in, zolang dergelijke dingen niet op internet staat heb je ook zelf in de nhand wie je betrekt bij dergelijke acties en laat je mensen die het bv op de herdgang verknalt hebben erbuiten voor zover als dat lukt. als je alles hier gaat publiceren dan komen er veel mensen op af die puur en alleen op sensatie uit zijn en die kun je nu net niet gebruiken.
ik bedoelde met mijn reply eigenlijk dat iedereen op het internet ermee bezig was en ik heb het idee dat datnu een heel stuk minder is. maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er verder niks gebeurt.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 augustus 2002 om 20:45:48.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: free.styler@12move.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
blijf lekker thuis, voor zo'n wedstrijd is het niet de moeite waard om naar eindhoven te reizen
HR
HR

hen-3
Legende

Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001

Ga allemaal maar lekker naar de protest_actie.
Degene die denkt dat het allemaal zonder problemen verloopt heeft een gasatje in z'n kop.
Van iedere "supportersgroep" zijn er altijd een paar die willen zieken. hetzelfde bij PSV...we gedragen ons..huh huh.
Dit is juist de ideale mogelijkheid om te laten zien wie de "sterkste" is.
Ik heb eraan gedacht om te gaan, maar ik geloof nu eenmaal niet in vreedzame betogingen van Ajax, Feijenoord, Den Bosch, Vitesse en Ado supporters. :nee :huh

Ik ga wel naar de wedstrijd toe en van tevoren naar het Wilhelminaplein. :ja
HR
HR

SouBavaria
Legende

Uit: ACHTontour.nl
Vak: West - JJ
Reg.: 23 december 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 augustus 2002 om 23:21:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ga lekker een pilsje pakken in de stad en daarna met 6 vrienden naar de wedstrijd.
Ik snap het allemaal wel die acties (ik ga uit ook altijd mee en vooral voor mensen buiten Eindhoven is de combi klote), maar ik denk dat het nu alleen maar verder uit de hand loopt.
Kijk maar naar het Engelse elftal als die thuisspelen (en ook uit trouwens), alleen maar supportersgroepen die de confrontatie zoeken onder elkaar.

[Dit bericht is veranderd door SouBavaria (op 28 augustus 2002 23:22:22).]
HR
HR

Hofland forever
International

Uit: Maastricht
Vak: Oost - W
Reg.: 5 maart 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 augustus 2002 om 08:52:12.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 57311499  MSN: gijshorssen@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

kezmaster schreef:

Ik ben er ook met een maat van mij. Ik wil eigenlijk wel weten wat voor acties er komen, want wij doen mee :B :BHR
Kijk een beetje uit wat je hier allemaal neerzet. Als er hommeles komt, ben je nogal makkelijk te traceren denk je niet?
HR
HR

Bob Peeters
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Vessem
Vak: West - HH
Reg.: 22 februari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 augustus 2002 om 09:20:10.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
NIET DOEN!

Je bereikt er absoluut niets mee...

[Dit bericht is veranderd door Bob Peeters (op 29 augustus 2002 09:21:34).]
HR
HR

fietsendejood Rode kaart: waarschuwing
Toeschouwer

Uit: Mares
Reg.: 29 augustus 2002

Ga zelf naar de wedstrijd en ben gevraagd of ik mee doe.
Denk het wel maar zal wel xtra op m'n hoede zijn en denk je echt dat ze je gaan traceren als je zet dat je meedoet? Dan kunnen ze iedereen oppakken die er ook maar iets opzet (denk ook aan alle internetsites met hun banners.

Remember: Voetbal is van ons!! :pul
HR
HR

driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002

Voetbal is inderdaad van iedereen. Snap niet dat jouw nick de censuur overleefd heeft.
HR
HR

tenneke
Legende

Het word helaas wel allemaal wa miderz jah

wie weet wa er allemaal nog komt
HR
HR

kezmaster
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 september 2002 om 17:26:44.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronthemaster9@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Er is inmiddels al een actie gepland. Ik had eerlijk gezegd iets anders verwacht. Het is me nog niet geheel duidelijk. Ik denk niet dat het echt een grote actie word, maar we zullen wel zien. Er wordt namelijk ook nog gevoetbald :ja en daar kom ik ook voor. Heeft iemand het al gezien???
http://www.voetbalisvanons.nl

Wij gaan btw ook een spandoek maken om bij het hek te houden bij vak T voor de wedstrijd. We moeten alleen nog ff een kort maar krachtige zin bedenken. Iemand daar nog ideeën over???

[Dit bericht is veranderd door kezmaster (op 3 september 2002 17:58:45).]
HR
HR

kezmaster
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 september 2002 om 18:06:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronthemaster9@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Hofland forever schreef:

(...)

Kijk een beetje uit wat je hier allemaal neerzet. Als er hommeles komt, ben je nogal makkelijk te traceren denk je niet?HR
Ja maar ik ga geen 'hommeles' maken. Het word (als alles goed gaat) een actie zonder geweld, zodra er geweld bij komt dan neem ik wel afstand want dan wordt het alleen maar erger.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » 7 september PROTESTEREN

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.