PSV Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 12:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » PSV Jubileum shirt

HR

Deze topic is open en bestaat uit 86 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 86 »

HR

Zanka
Internationale topspeler

Uit: Oirschot
Vak: West - LL
Droomaankoop: Mathias Jattah-Njie "Zanka" Jørgensen
Reg.: 12 februari 2011

Het is bijna 2013, en dan is het 100 jaar geleden dat PSV opgericht is.
Tijd om dat te vieren dus, onder andere met een jubileum shirt.

Wat we al weten is dat het uit-shirt begin 2013 bekend word gemaakt, het zou naar verluid donkerblauw met gouden accenten, ook broek en kousen worden donkerblauw.

Of er ook een jubileum thuisshirt komt is nog niet bekend, maar verwacht word van wel. Dus kom maar vast met het speculeren over het/de nieuwe jubileum shirt(s) !
HR
HR

Red-White-Army
Bankzitter

Vak: -
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 23 mei 2012

Zou vet zijn als ze een shirt maken net als Real Madrid afgelopen seizoen had (wit shirt met gouden accenten) alleen bij Nike gebruiken ze geen strepen op de mouwen net als bij Adidas, dat zou wel mooi zijn om dat dan bij dat uitshirt te doen, donkerblauw shirt,broek en kousen, en dan gouden strepen (adidas) op de mouwen en broek. maar daar zal Nike en ook Adidas het niet mee eens zijn denk ik...

EDIT: Het thuisshirt wat Frankrijk nu op dit moment heeft zou ook erg vet zijn, en dat is wel van Nike :)

[Dit bericht is veranderd door Red-White-Army (op 25 juni 2012 17:17:18).]
HR
HR

Dn Oetel
Legende

Uit: 's-Hertogenbosch
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 29 april 2007

Zo simpel mogelijk met kraag.
HR
HR

Timm
Meervoudig international

Droomaankoop: Karim Rekik
Reg.: 7 maart 2012

Uittenue
Tot aan de winterstop spelen we nog in dit tenue:
http://www.psvfanstore.nl/media/catalog/product//1/0/102530_1.jpg
Daarna dus in het donkerblauw met goude jubileumshirt. Zouden we daar dan ook anderhalf jaar in spelen?

Thuistenue
Over een jubileum thuisshirt is nog niets bekend, dus waarschijnlijk spelen we het hele seizoen (tot aan de zomerstop) in dit shirt:
http://www.psvfanstore.nl/media/catalog/product//1/0/103233_1_1.jpg
Daarna verwacht ik eerlijk gezegd ook nog een jubileum thuisshirt, wat dus zou betekenen dat we in het nieuwe shirt maar een jaar spelen.
HR
HR

Sensation
Internationale topspeler

Droomaankoop: -
Reg.: 5 mei 2009

quote:HR
Timm schreef:

Uittenue
Daarna dus in het donkerblauw met goude jubileumshirt. Zouden we daar dan ook anderhalf jaar in spelen?

Thuistenue
Over een jubileum thuisshirt is nog niets bekend, dus waarschijnlijk spelen we het hele seizoen (tot aan de zomerstop) in dit shirt:
Daarna verwacht ik eerlijk gezegd ook nog een jubileum thuisshirt, wat dus zou betekenen dat we in het nieuwe shirt maar een jaar spelen.
HR
Zal me niks verbazen als het jubileum thuistenue op het jubileumfeest gepresenteerd zal worden...
HR
HR

El Sordo
Vedette

Uit: Utrecht
Vak: Noord - S
Reg.: 8 juli 2010

Timm schreef:

Uittenue

Thuistenue
HR
Dat er nog geen aanwijzingen zijn wil niet zeggen dat er niets in de molen zit. Ik hoop eigenlijk dat ze het kalenderjaar (van winterstop tot winterstop) in het jubileumshirt spelen. Gekke redenatie trouwens om te denken dat het jubileumuitshirt vanaf de winterstop in gebruik wordt genomen, maar het thuisshirt pas vanaf de nieuwe seizoensstart.

Kortom: zonder informatie is het pure speculatie.
HR
HR

Paus Bavaria Jupiler I
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Vak: Oost - Y
Droomaankoop: Gary Hooper
Reg.: 6 augustus 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 juni 2012 om 16:18:22.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Kan iemand een impressie maken van dit shirt? Donkerblauw met gouden accenten. Klinkt veelbelovend (als het waar is).
HR
HR

Chivas
Toeschouwer

Reg.: 22 april 2007

Ik vond dit altijd een goed ontwerp

http://www.omroepbrabant.nl/?news/152754942/Zo+wordt+een+schoolopdracht+een+PSV-shirt.aspx

Kunnen ze een voorbeeld aan nemen, zeker voor uitshirts!
HR
HR

Timm
Meervoudig international

Droomaankoop: Karim Rekik
Reg.: 7 maart 2012

El Sordo schreef:

(...)

Dat er nog geen aanwijzingen zijn wil niet zeggen dat er niets in de molen zit. Ik hoop eigenlijk dat ze het kalenderjaar (van winterstop tot winterstop) in het jubileumshirt spelen. Gekke redenatie trouwens om te denken dat het jubileumuitshirt vanaf de winterstop in gebruik wordt genomen, maar het thuisshirt pas vanaf de nieuwe seizoensstart.

Kortom: zonder informatie is het pure speculatie.
HR
Er was wel informatie, maar die is weer verwijderd... Mocht blijkbaar nog niet naar buiten gebracht worden. ;)
HR
HR

cassioramos
Talentje

Vak: Noord - M
Reg.: 27 augustus 2007

Vanaf het begin van seizoen 2012 - 2013 komt het nieuwe thuis shirt.
Na de winterstop komt het jubileumshirt, dit zal hetzelfde zijn als het nieuwe thuis shirt alleen zal er dan boven het psv logo komen te staan 1913-2013 en onder het logo 100 jaar. Net zoals bij het feyenoord shirt. Dit is bevestigd door Thijs Slegers van de VI.
HR
HR

Red-White-Army
Bankzitter

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 23 mei 2012

cassioramos schreef:

Vanaf het begin van seizoen 2012 - 2013 komt het nieuwe thuis shirt.
Na de winterstop komt het jubileumshirt, dit zal hetzelfde zijn als het nieuwe thuis shirt alleen zal er dan boven het psv logo komen te staan 1913-2013 en onder het logo 100 jaar. Net zoals bij het feyenoord shirt. Dit is bevestigd door Thijs Slegers van de VI.
HR
EDIT: Verkeerd gelezen... :crap

[Dit bericht is veranderd door Red-White-Army (op 28 juni 2012 13:48:46).]
HR
HR

psvboertjeeee
Regelmatige invaller

Uit: Vught
Vak: Noord - PR
Reg.: 10 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 juni 2012 om 00:26:13.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Red-White-Army schreef:

(...)

Ehm.. het nieuwe thuisshirt voor het seizoen 2012-2013 is net bekend gemaakt, lijkt me sterk dat ze vanaf het BEGIN van volgend seizoen ineens in een heel ander shirt gaan spelen..
dat zou dan dus betekenen dat het shirt wat net gepresenteerd voor jan l*l gemaakt is..
HR
Zullen ze in 2014 niet verder mee gaan dan?
HR
HR

El Sordo
Vedette

Red-White-Army schreef:

(...)

Ehm.. het nieuwe thuisshirt voor het seizoen 2012-2013 is net bekend gemaakt, lijkt me sterk dat ze vanaf het BEGIN van volgend seizoen ineens in een heel ander shirt gaan spelen..
dat zou dan dus betekenen dat het shirt wat net gepresenteerd voor jan l*l gemaakt is..
HR
Dat zegt hij toch helemaal niet. :crap
Waardeloos als het jubileumshirt een veredelde versie van het nieuwe thuisshirt shirt wordt, ga ik sowieso niet kopen.
HRHR
HR

Strootman6.
Toeschouwer

Uit: Best
Droomaankoop: Nick Viergever
Reg.: 18 juli 2008

Klinkt veel belovend, donkerblauw met gouden accenten. Misschien zoiets als het shirt van Frankrijk?

[Dit bericht is veranderd door Strootman6. (op 30 juni 2012 09:15:34).]
HR
HR

psvpsvzeeland
Jeugdspeler

Uit: zeeland
Reg.: 2 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 juni 2012 om 11:44:49.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
[URL=forumillustratie][IMG]

ik vond dit ook wel mooi met gouden accenten. Misschien zoiets als het shirt van Frankrijk?
HR
HR

Paus Bavaria Jupiler I
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Vak: Oost - Y
Droomaankoop: Gary Hooper
Reg.: 6 augustus 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 juni 2012 om 11:54:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik vind dat sowieso een prachtig shirt van Kroatie. Die zou ik best willen zien bij PSV.
HR
HR

psvboertjeeee
Regelmatige invaller

Uit: Vught
Vak: Noord - PR
Reg.: 10 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 juni 2012 om 12:00:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
forumillustratie

Indien je hem niet ziet:
http://psvshirt2013.blogspot.nl/2012/06/blog-post.html

[Dit bericht is veranderd door psvboertjeeee (op 30 juni 2012 12:01:49).]
HR
HR

Geraint Thomas
Legende

Droomaankoop: Magnus Wolff Eikrem
Reg.: 3 mei 2007

Paus Bavaria Jupiler I schreef:

Ik vind dat sowieso een prachtig shirt van Kroatie. Die zou ik best willen zien bij PSV.
HR
Opzich is het gewoon een kwestie van logo vervangen en voíla! :B
HR
HR

Zanka
Internationale topspeler

Uit: Oirschot
Vak: West - LL
Droomaankoop: Mathias Jattah-Njie "Zanka" Jørgensen
Reg.: 12 februari 2011

Ik dacht ik schop dit topic weer even omhoog, omdat er al een tijdje gediscussieerd word over het jubileum shirt in het verkeerde topic ;)

Zoals hierboven al eens vermeld werd word het uitshirt donkerblauw met gouden accenten. Over het thuisshirt is (zover ik weet) niks bekend.
HR
HR

mitchellPSV
Vedette

Uit: Nijmegen
Vak: Oost - XX
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 18 oktober 2009

Ik vind het sowieso bijzonder stil rondom het jubileum.
HR
HR

MvBommel6
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 16 augustus 2011

Er wordt wel een jubileum thuis-shirt verwacht, vooral omdat PSV het huidige thuisshirt met 25% korting verkoopt tot eind december. Is mij wat te veel toeval :B Hoop op een mooi ontwerp van Nike.
HR
HR

STRIPES
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 13 januari 2004

forumillustratie

forumillustratie

Crouch schreef:

Ook maar even iets snel geprobeerd!

Het was eigenlijk de bedoeling om het shirt van de foto met Coen Dillen (Bovenaan de pagina) na te maken, moet zeggen dat het wel veel lijkt op het huidige thuisshirt.
Boven de oude logo moeten natuurlijk de 2 sterren geplaatst worden.In de binnenkant van de kraag vind je de getallen 1913-2013 omlijnt door gouden strepen op de lijnen van de vlag van Eindhoven.
In de rood van het shirt zit het clublied verwerkt.
HR
Zo zou in mijn ogen het jubileum thuisshirt eruit moeten zien. Een traditioneel PSV shirt aangepast aan de huidige tijd met hierop het oude PSV logo (met gloeilamp). Het is wel belangrijk dat aan de achterzijde de rood-witte strepen doorlopen. De nummers en letters in zwart in een tijdloos (niet te modern) lettertype. Bijvoorbeeld het lettertype waarop het Philips logo is gebaseerd (Gill Sans). Hierbij nog een geheel zwarte broek en geheel rood-wit gestreepte kousen en je hebt het perfecte jubileum thuistenue!
(Eerder gepost op pagina 1 van deze topic. Vind het eeuwig zonde dat we nu een geheel rood shirt hebben uitgerekend in het jaar dat we 100 jaar bestaan.)

[Dit bericht is veranderd door STRIPES (op 7 juni 2013 15:55:59).]
HR
HR

WJ3
Veelbelovend talent

Uit: Bakel
Reg.: 23 augustus 2012

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 november 2012 om 16:24:44.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

STRIPES schreef:

(plaatje)

(plaatje)

(...)

Zo zou in mijn ogen het jubileum thuisshirt eruit moeten zien. Een traditioneel PSV shirt aangepast aan de huidige tijd met hierop het oude PSV logo (met gloeilamp). Het is wel belangrijk dat aan de achterzijde de rood-witte strepen doorlopen. De nummers en letters in zwart in een tijdloos (niet te modern) lettertype. Bijvoorbeeld het lettertype waarop het Philips logo is gebaseerd (Gill Sans). Hierbij nog een geheel zwarte broek en geheel rood-wit gestreepte kousen en je hebt het perfecte jubileum thuistenue!
HR
schitterend.
hier zou alleen zo`n 100 jarig bestaan logo`tje bij die ik al eerder heb gezien hier en hij is perfect.
mooi werk man!
HR
HR

Crouch
Internationale topspeler

Uit: The Playboy Mansion
Vak: Oost - V
Droomaankoop: Eric Addo
Reg.: 25 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 november 2012 om 17:28:23.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

WJ3 schreef:

(...)

schitterend.
hier zou alleen zo`n 100 jarig bestaan logo`tje bij die ik al eerder heb gezien hier en hij is perfect.
mooi werk man!
HR
Kon helaas het logo wat je bedoeld niet vinden.
Het zou fijn zijn als iemand hier het 100 jarig bestaan logo in dit topic kunnen plaatsen? Dan kan ik even het shirt aanpassen :)
HR
HR

El Sordo
Vedette

STRIPES schreef:

(plaatje)

(plaatje)

(...)

HR
Ik ben zo vrij geweest deze iets aan te passen. Vergeef me voor mijn Paintvaardigheden... Ik zou 'm direct kopen.

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door El Sordo (op 6 november 2012 18:18:51).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 86 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » PSV Jubileum shirt

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Wordt Mark van Bommel ooit hoofdtrainer bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 95,7% dat Vitesse wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor FC Utrecht-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!