PSV Netwerk
woensdag 24 mei 2017 - 15:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Algemeen » Nieuwe PSV shirts (Umbro)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 151 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 151 »

HR

Frans van Arkel
Selectiespeler PSV 1

Uit: EHV
Vak: Noord - U
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 22 augustus 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2014 om 12:17:16.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Aangezien het contract met NIKE in de zomer van 2015 afloopt ben ik wel eens benieuwd hoe de meningen verdeeld zijn over het al dan niet verlengen daarvan. Persoonlijk ben ik dik tevreden over oa de ontwerpen van onze tenue's en kwaliteit van de (fan) producten. NIKE is inmiddels al sinds 1995/96 kledingsponsor.

Hoe denken jullie daarover ?

forumillustratie

Update : http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/overeenkomst-psv-en-umbro-voor-vijf-jaar.htm

[Dit bericht is veranderd door Willem G (op 1 juli 2016 09:09:14).]
HRHR
HR

est1913
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - W
Droomaankoop: -
Reg.: 7 mei 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2014 om 12:46:54.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
lekker houden zo.

Een mooie kledingsponsor welke altijd mooie shirts en trainingspakken aflevert.
HR
HR

Maan
Ster van het EK

Uit: Eindhoven & Heeze
Vak: Noord - N
Reg.: 7 juli 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2014 om 13:04:57.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Lekker Nike houden.
HR
HR

dvhpsv
Speler buitenlandse topclub

Uit: Noord-Brabant
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 22 april 2007

Nike houden heeft ook mijn voorkeur. Misschien wel wat meer inspraak van de fans/club op een shirt. Vaak standaard templates.

Maar goed, drie strepen van Adidas hoef ik niet op de mouw bij PSV en puma vind ik er meestal goedkoop uitzien. De rest van die merken hoort niet bij de uitstraling van PSV (Macron, quick, lotto, kappa etc..)
HR
HR

Chomsky
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - T
Reg.: 5 februari 2009

quote:HR
dvhpsv schreef:

Nike houden heeft ook mijn voorkeur. Misschien wel wat meer inspraak van de fans/club op een shirt. Vaak standaard templates.

Maar goed, drie strepen van Adidas hoef ik niet op de mouw bij PSV en puma vind ik er meestal goedkoop uitzien. De rest van die merken hoort niet bij de uitstraling van PSV (Macron, quick, lotto, kappa etc..)
HR
Vaak templates maar wel de nieuwste. Dat shirt van Vitesse en Twente kun je zonder logo of iets kopen, dat lukt je niet bij die van PSV.

Nike houden, maar heb geen moeite met Adidas. Puma hoeft ook echt niet.
HR
HR

PSV zit in mijn hart
Talent jeugd PSV

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 24 januari 2014

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2014 om 15:10:13.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Psv en Nike kunnen niet van elkaar af, de nieuwe nikeshop in het stadion is er nog niet zolang en dat zullen beide partijen niet snel opgeven. Nike zal dus inderdaad wel verder gaan als kledingsponsor, ik denk dat dit ook het beste is voor :psv
HR
HR

SRF
Vedette

Vak: Noord - TT
Reg.: 23 februari 2001

PSV zit in mijn hart schreef:

Psv en Nike kunnen niet van elkaar af, de nieuwe nikeshop in het stadion is er nog niet zolang en dat zullen beide partijen niet snel opgeven. Nike zal dus inderdaad wel verder gaan als kledingsponsor, ik denk dat dit ook het beste is voor :psv
HR
Die Nikeshop zal onderdeel van het contract met Nike zijn lijkt me. En als dat contract volgend jaar afloopt en niet wordt verlengd, betekent dat ook dat de Nikeshop plaats zal maken voor een shop van de nieuwe kledingsponsor. Al met al kan de Nikeshop wel een indicatie zijn dat PSV en Nike nog wel even met elkaar door zullen gaan.

Laten we het hopen, ik zie liever Nike dan Adidas, geen enkel ander merk (ook Puma niet) vind ik 'PSV-waardig'.
HR
HR
Gewoon Nike houden als het kan. Mooiere en vaak simpelere modellen dan de drukke Adidas shirts. Bovendien vind ik de shirts van Nike ook fijner aanvoelen qua stof dan die van Adidas. Andere merken hoeven van mij niet zo, te weinig uitstraling of te strakke modellen (Puma, Kappa)
HR
HR

J vNistelrooij
Internationale topspeler

Uit: New York
Vak: -
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 17 mei 2007

Ik zie NIKE graag blijven. Ben altijd erg te spreken over de ontwerpen van onze tenues. Dat wit/goud-jubileums-trainingsjack, is nog steeds gigantisch vet! Blij dat ik em in mn kast heb.
HR
HR

arne
Vedette

Uit: Singapore
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Jores Okore
Reg.: 25 april 2001

Van alle mogelijke kledingsponsors heft Nike de meeste uitstraling. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar verlenging met Nike (maar geld spelt ook een grote rol natuurlijk; als er morgen een andere fabricant komt met een gigantische zak geld zal PSV daar wel over nadenken).

Andere opties:

Adidas: Grote naam, soms mooie shirts soms heel lelijke. En de vreselijke drie strepen op de mouw. Liever niet, maar als de strepen op de mouw niet moeten ben ik best voor
Puma: Grote naam, maar alle shirts vind ik "net niet". De shirts van Puma hebben geen "klasse". Iets dat de Nike shirts wel hebben.
Kappa: Vind ik een pauper merk. Iets voor Kaalkopjes maar niet voor PSV. Wederom geen "klasse"
Lotto: Vergane glorie. Geen international uitstraling.
Quick: Iets voor amateurs of de 2e divisie in Bulgarije, maar niet voor PSV
Umbro: Vind ik wel verteerbaar (is dan ook van Nike tegenwoordig). Best aardig.

Dan zijn er nog vele merken die minder/niet bekend zijn in de voetbalwereld maar groot zijn in andere sporten die er voor kunnen kiezen om toch een club te sponsoren (met als doel te groeien in de voetbalwereld de komende jaren). PSV hoeft niet alleen te kijken naar de grote bestaande namen, maar als een andere grote naam (in een andere sport) ook actief wil zijn in de voetbal wereld dan moet PSV dat absoluut overwegen (als de prijs ook goed is natuurlijk). Een merk als "Under Armour" timmert hard aan de weg en is erg groot in de VS. Een dergelijk merk zou er voor kunnen kiezen ook de voetbalwereld in te gaan. Hetzelfde geld voor "Asics". Of een Chinees merk dat groot is in Eigen land maar ook bekendheid wil krijgen in Europa. Denk aan "Li Ning" of "360"

Denk aan: Under Armour, Asics, K-Swiss, Li Ning, New Balance, Mizuno, Reebok, Le coq sportif, Wilson, Fila etc.

(niet allemaal even waarschijnlijk/wenselijk ;) )

[Dit bericht is veranderd door arne (op 20 maart 2014 05:08:30).]
HR
HR
Twinlife heeft tegenwoordig ook veel sportkleding, kunnen ze daar niet eens contact mee opnemen?
HR
HR
Ik hoor al een tijdje geruchten over een partij die niet in dit topic langs komt tot nu toe...

Ben benieuwd hoe concreet dat is, maar die leverancier/producent denkt in ieder geval dat Nike graag naar Ajax zou overstappen.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2014 om 08:13:28.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dan zullen ze bij Nike nog even geduld moeten hebben, aangezien Ajax nog tot 2019 een contract heeft met Adidas
HR
HR

est1913
Internationale topspeler

Vak: Oost - W
Reg.: 7 mei 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2014 om 08:44:37.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hahahaha

Ken Stone Island geen kledingleverancier worden van PSV :P hahahahaha

:pul
HR
HR

PsvCocu
Debutant Oranje

Vak: Noord - U
Droomaankoop: Lucas Piazón
Reg.: 28 december 2013

est1913 schreef:

Hahahaha

Ken Stone Island geen kledingleverancier worden van PSV :P hahahahaha

:pul
HR
Ja dan zijn de shirtjes ook gelijk 300 euro :D
HR
HR

arne
Vedette

MiKaZa schreef:
Ik hoor al een tijdje geruchten over een partij die niet in dit topic langs komt tot nu toe...
HR
Vrijwel alle namen zijn tot nu toe wel genoemd. Je komt dan uit bij de hele vage of kleine merken uit.

MiKaZa schreef:
Ben benieuwd hoe concreet dat is, maar die leverancier/producent denkt in ieder geval dat Nike graag naar Ajax zou overstappen.
HR
Dat geloof ik best. PSV heeft erg weinig gepresteerd de afgelopen jaren en Nike wil het liefst de gorootste/succesvolste clubs in hun portfolio. Echter, als ik me niet vergis is Adidas een zeer langlopend contract met Ajax. Dus al zou Nike willen overstappen, dan nog zal dat moeten wachten totdat Ajax vrijkomt.
HR
HR

Markellis
Internationale topspeler
Lid van verdienste

Uit: Den Bosch
Vak: West - J
Reg.: 30 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2014 om 10:56:51.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: mark.van.keulen@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

arne schreef:

MiKaZa schreef:
Ik hoor al een tijdje geruchten over een partij die niet in dit topic langs komt tot nu toe...HR
Vrijwel alle namen zijn tot nu toe wel genoemd. Je komt dan uit bij de hele vage of kleine merken uit.
HR
Volgens mij zie ik Warrior niet genoemd worden. O.a. sponsor van Liverpool (en volgend jaar ook NEC en Stoke City)

Bij Liverpool begonnen met schitterend thuis shirt met daarop enkel de Liverbird ipv het vernieuwde logo en ruimte voor JFT96. Uithsirts daarentegen zijn verschrikkelijke creaties.
HR
HR

Godfather
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 20 augustus 2006

PSV heeft al jaren één van de zoniet mooiste uit- en thuisshirts van Nederland. Dat zeg ik zonder PSV-bril, gewoon een objectieve constatering. Ook de trainingspakken- en shirts zijn vaak prachtig. Dat hoor ik ook vaak genoeg van vrienden die Twente/ajax/Feyenoord supporten.

Ik ben dik tevreden met Nike.
HR
HR

Fruttero
Ster van het EK

Reg.: 23 mei 2012

MiKaZa schreef:

HR
Welke partij is dat dan?
HR
HR

Golden Stars
Speler buitenlandse topclub

Uit: verkoren
Reg.: 20 april 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2014 om 12:14:00.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

arne schreef:

Van alle mogelijke kledingsponsors heft Nike de meeste uitstraling. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar verlenging met Nike (maar geld spelt ook een grote rol natuurlijk; als er morgen een andere fabricant komt met een gigantische zak geld zal PSV daar wel over nadenken).
...
PSV hoeft niet alleen te kijken naar de grote bestaande namen, maar als een andere grote naam (in een andere sport) ook actief wil zijn in de voetbal wereld dan moet PSV dat absoluut overwegen (als de prijs ook goed is natuurlijk). Een merk als "Under Armour" timmert hard aan de weg en is erg groot in de VS. Een dergelijk merk zou er voor kunnen kiezen ook de voetbalwereld in te gaan. Hetzelfde geld voor "Asics". Of een Chinees merk dat groot is in Eigen land maar ook bekendheid wil krijgen in Europa. Denk aan "Li Ning" of "360"
...
HR
Ook mijn idee.
Wanneer zo'n nieuwe kledingfabrikant zou willen investeren, kan er een financieel mooie deal gesloten worden.
Wellicht is het dan ook mogelijk om de supporters shirts te laten kopen die niet zo veel geld kosten als de Nike-shirts. Voor zowel de fabrikant als PSV kan dat meer uitstraling en naamsbekendheid geven; win-win situatie.
HR
HR

tytonski Rode kaart: waarschuwing
Selectiespeler PSV 1

Vak: West - JJ
Reg.: 28 augustus 2011

Puma of Adidas graag!
HR
HR

F0RZA PSV
Talent jeugd PSV

Vak: Noord - P
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 10 maart 2012

Vind de shirts van Adidas over het algemeen eigelijk mooier dan die van Nike, daarnaast zitten ze ook veel beter/mooier. Ik zou het niet erg vinden. Adidas zorgt ook altijd voor zeer mooie trainingspakken. Al heeft Nike dit jaar een hele boel recht gezet tov dat hele lelijke theedoekuitshirt waar ik nog steeds nachtmerries over heb
HR
HR

arne schreef:

HR
Je hebt gelijk... Ik keek niet goed. Maar wordt weinig genoemd.
HR
HR

Ron Jeremy
WK Ster

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002

Macron heeft ook prachtige shirtjes waarbij je veel zelf in kunt brengen wb ontwerp. Wie weet is dat iets voor PSV. Vitesse heeft volgend jaar ook shirts van Macron.
HR
HR

arne
Vedette

Alles hangt af van het bedrag dat de sponsor op tafel wil leggen... ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 151 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » PSV Algemeen » Nieuwe PSV shirts (Umbro)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal Davy Pröpper deze zomer vertrekken bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 98,4% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.